Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

K mému konci ještě něco.. docela divně jsem se cítil, když jsem žádal Nomády o pomoc. Šlo vidět, že se jim do toho nechce. Moc mrtvých na konec apod.. nemám z té volby moc dobrý pocit. A ještě ke všemu se mnou přestal kamarádit Takemura. :D

Pokud jsou takové všechny, tím líp. Konce jim fakt jdou. CD Projekt nejsou Stephen King. :D

BTW co vlastně znamená ten třetí ukazatel procent?
Teď po dvou hodinách ve hře a po dokončení main story se dostavilo přesně to, co jsem čekal. Mapa zabordelená generickýma úkolama a já už nemám náladu se do toho pouštět. Je jich tam moc, opakuje se v nich pár patternů a především nemám žádnou motivaci to dělat. Když už mě hra vrátila v čase zpět, sebrala mi všechno (včetně shardů), co jsem posbíral v poslední misi, tak mě má nějak namotivovat. Chybí mi 17 lvlů, ale proč bych je dělal, když už tak jsem tím závěrem proplul jak prd. Chápu, na těžší obtížnost to možná má význam, ale stejně..

Kdyby tam byla aspoň ta garáž a já ty questy dělal, abych si je mohl koupit a pak prohlížet :(
@AlieN (29.12.2020 18:47): poslední patch vyšel před tím týdnem a kromě odstranění save file limitu nic moc nedělal. U mě každopádně žádné rozdíly a co popisuješ také nic. Zkus verifikovat soubory.
Po týdnu s rodinou k tomu sednu, a za během dvou hodin potkám víc bugů než za celou dobu hraní předtím. Po každém druhém reloadu mi začnou ve velkém mizet předměty ve hře, pbčas i textury u celých kusů map, občas se špatně naspawnují modely postav, i nějaká ta t-pose se objeví.

Tento způsob patchování se mi zdá poněkud nešťastným.
@SilentWolf (29.12.2020 14:53): "A btw doteď nechápu co je to "odhalování pozice" protože jak to dojde do konce, nikdy se nic nestalo. :D"

Vieš prečo sa nič nestalo? Lebo si medzitým netrunnera, ktorý Ta nejakým quickhackom vyhľadával medzitým zabil/omráčil - majú to tak nešikovne spravené, že namiesto toho, aby animačku načítavania useklo v momente, ked sa tak stane, dojde do konca a nič sa nestane.

Ak sa ho nezbaviš, v momente kao sa to dokončí, vie, kde si a zaútočí na teba - on, aj všetci ostatní :)
@Tarhiel (29.12.2020 14:45): Mě se stávalo, že mě viděli přes zeď. Postavil jsem se, a najednou začala načítat alert ikona od týpka, co je o patro nademnou. Dokud jsem se zase neskrčil.

A hodně asi dělají kamery. Každopádně zde nalezené tělo asi ani tak moc nevadí. Nijak tě to nepenalizuje a nepřišlo mi, že by nepřátele byli nějak víc akční. Pořád slepě bloumali. To mě třeba mrzí že jsem nezažil nějak víc těch útoků od nepřátelských síťařů. Asi by se to dělo, kdybych to hrál akčně. A btw doteď nechápu co je to "odhalování pozice" protože jak to dojde do konce, nikdy se nic nestalo. :D
@Paul (29.12.2020 14:28): Nápodobne, tiež som zatiaľ veľmi spokojný s tým, čo hrám, akurát stealth budú musieť tiež ešte poladiť - pravidelne sa mi stáva chyba, že keď iekoho omráčim na nedosutpnoim mieste a nikto tam nechodí, aj tak po nejakom čase zázrakom "nájdu mŕtvolu" a dostanú sa do alert módu - a pritom si videl, že tam fyzicky nikto nešiel a nemali ju ako nájsť.

Rovnako sa mi to stáva niekedy tesne po tom, čo telo hodím do smetiaka, tak okamžite potom naskočí "A body has been found"
@Bursoft (29.12.2020 13:12): bude to devítka, sice mě to baví neskutečně a v mnoha směrech to splnilo očekávání (Deus Ex-style hra v nádherně zpracovaném open worldu s kvalitním CDP scénářem a questy), ale toho open world janku je moc a chtělo to ještě půl roku ladit. Ale předpokládám, že na tom budou ještě dobrý dva roky dělat (jak vylepšení tak datadisky) a při druhém hraní si to užiju ještě víc.

Ale když se na to podívám v kontextu - od CDP první first person hra, první hra s detailními stealth a shooting mechanikami, první scifi - tak je to neuvěřitelnej úspěch. Že mě ten combat i stealth budou až tak bavit jsem ani nečekal.
@SilentWolf (29.12.2020 13:19): Byl bych rád kdyby tam toho bylo víc (hlavně to určení finále na základě celého gameplay mi tu chybí), ale zas by bylo přehnané říkat že tam variabilita není vůbec - sám jsem některé věci kvůli svým rozhodnutím úplně minul, třeba Jackieho pohřeb, pak je spousta vedlejších questů které se dají vyřešit jinak.

No a hlavně vytvořit jinou postavu s úplně jiným gameplay stylem - řekl bych že na tohle se tu CDP soustředili nejvíc, na rozdíl od Zaklínače kde ani nemáš možnost hrát jinou postavu než týpka co seká mečem a občas hodí kouzlo, ale zato v něm jsou o dost větší možnosti ovlivnit svět kolem sebe trvalejším způsobem. Tady se dají hodně ovlivnit ty dialogy a z nich vztah jaký si hráč buduje k postavám (včetně těmi rozhodovacími na čas, kterých mi tu tedy připadalo sakra hodně), ale svět celkově v širokém rámci je k osobě V do značné míry indiferentní.

Souhlas že kdyby na tom dělali třeba o rok dýl, tak to ve výsledku může být o dost jiné - ještě o dost lepší.
@AlieN (29.12.2020 13:09): i kdyby tam jeden takový případ byl (a podle mě není) vše naznačovalo tomu, že o tomhle hra bude. A nakonec skutek utek.. i ty rozhodování na čas tam v podstatě pořádně nejsou. Jo, můžete se vytrhnou Placidovi s otázkou "co to děláš?" načež se stejně připojíte. Ty prohlášení jak hra bude kratší, ale o to větvenější.. nevím nevím.. asi je třeba ještě jeden průchod, ale zatím mám pocit, že jsem ze hry viděl vše.. :D

Takže ideálně na vše zapomenout a dát si to časem znovu se všemi DLC. A stále bych radši viděl pokračování CP než Zaklínače. Postavy, setting, město - na jedničku. Jen by na to potřebovali dvojnásobek času.

@Bursoft (29.12.2020 13:12): ne, kontaktovala mě postava, co je v úvodu. A jen mě chtěl zabít. Takže krátký dialog a kulka do hlavy. Velké zklamání.
@Ria Kon (29.12.2020 12:40): Ten origin nemá vůbec vliv na příběh. Jenom to přidává na určitých místech možnosti dialogu. Já začal jako korporát a ničemu zásadnímu mi to nepomohlo.

@SilentWolf (29.12.2020 11:45): Já taky teď váhám, jestli to kdy budu hrát znovu, jediný co bych asi udělal jinak, tak postavil hackovací build, ale netuším, jestli by mě to bavilo. Ten ninja s katanou a bullet timem je hrozně OP, tou poslední misí jsem projel jak nůž máslem. Příběh je hrozně krátkej, volby na konci si můžeš zkusit všechny (já myslím mám otevřené všechny a můžu i "secret" ending co jsem četl).
@SilentWolf (29.12.2020 11:45): Tak já chci tentokrát hrát za korporátku a mít celkově ke korporacím jiný vztah. Místo gun-blazing stylu půjdu slealth netrunera, samozřejmě zvolím jinou romanci a určitě vyzkouším jiný konec.

Ale mám teď spoustu velkých her, které sem ještě nehrála (TLOU2, Ghost of Tsushima, Miles Morales...), takže dost možná stihnou nějaké to DLC vydat, než se k tomu zase dostanu.

Možná si ale trochu poblbnu v creatoru postavy xD
@Ria Kon (29.12.2020 04:26): no ohledně těch voleb.. to je otázka.

Já teda nechci zkusit nic jinak a ani nevím, kde bych něco jinak zkusit mohl.. maximálně mé napadá (Pacifica) nevěřit tomu agentovi a možná by Voodoo boys přežili, ale proč? Když se mnou chtěli vyjebat? A taky jinou romanci. Jinak ale fakt nevím. Třeba tam jsou velké příběhové odbočky a dost jsem toho neviděl.. ale nevěřím v prohlášení, že každý hráč bude mít jiný zážitek. Spíš se těším na DLCčka, než že bych měl chuť si to střihnout znovu. Naopak mám hroznou nechuť ten svět opouštět s touto V. Asi si vyzobu z mapy každou blbost.

Taky by mě zajímalo, co je zač postava "kterou jsme mohli zabít nebo naprosto minout a nakonec se k ní váže jeden z nejlepších vedlejších questů" jak jsem kdesi v recenzích nebo podcastu slyšel. Mělo by to být někde na začátku hry. A nenapadá mě nikdo.
Po 100 hodinách pokořeno (95% žlutých úkolů, na modré sem dlabala). Slzy padaly (heroický konec pro V). Samotný příběh je jednoznačně na 10/10 a nejradši bych to rozehrála hned znova za jinou postavu s jinými volbami. Ale jak píše Bursoft, finální číslo chce trochu času k promyšlení.
Tak dohráno.. dojel jsem to asi s nejlepším koncem. S Panam, Johnnyho jsem ukončil a s Judy jsme všichni odjeli za krásnou sluníčkovou budoucností. Teď ještě vyčistit ten bordel na mapě :D Nad komentem se musím chvíli zamyslet..
@kristmeister (29.12.2020 02:38): Je to konec příběhu suquestu a ty detaily už by opravdu měly mít spoiler tag.

Btw bylo fajn by ke spoilerům v tagu psát i čeho se ten spoiler týká, pokud je to možné - například rád se pobavím o koncích které už jsem viděl, ale nechci si prozradit ty které ještě ne.

@Tarhiel (29.12.2020 00:14): Kusanagi je nejrychlejší jen mezi motorkami, maximálku s ní mám 190 - některé auta jezdí 200 i víc. A je cool (nejen díky jménu :D), ale na ježdění mám radši tu terénní, Apollo.
Do prdele já jsem nasranej, ta questlinka s Jeffersonem a Elizabeth Peralezových byla top a oni jí ustříhli v tom nejlepším!! Snad DLC.

Jinak docela škoda, že vztah s Riverem nešel odmítnout s tím, že mám Judy anebo že jsem lesbička. Takhle mi ho bylo líto :D
@Rapier (28.12.2020 23:12): mě fascinuje ze i ti lidé co byli někde pod kamenem poslední dobu mají tendence se na cP zviditelnit jak to jen jde. Betka kdysi prohlásila ze to je všechno bullshit to Japonsko a pak dělala cosplay jako by nic, i když jde o záležitost která je v Japonsku doma. Takže ji už léta neberu vážně i když ten cosplay má fajn.
Dotaz, jak je to sakra s tim craftingem? Nektere zbrane (a nevypada to, ze jen ikonicke) jdou craftnout na vyssi verzi, nektere ne, obleceni pak craftnout na vyssi verzi nejde nikdy. Jak poznam, ktere jdou a ktere ne? Upgradovani statu je zbytecne, ale to crafteni vyssich verzi je fajn. Ted jsem si vycraftil legendarni Divided We Stand a to je tedy dobrej masakr. :D

Bugu mam take minimum. Vsechno malickosti. Hru jsem musel loadovat kvuli bugu asi dvakrat a jednou mi hra spadla. Za 60 hodin hrani docela fajn skore.
Zrovna o tom píšu a další bug, kterej jsem si musel vygooglit. V misi pro Bes Isis mám hacknout terminál a nefunguje to, neukazuje mi sekvenci pro zadání čísel ani co to odemyká. Na youtube týpek říká, že je to tím, že prostě nemám operační systém s quickhackem, kterej sice není potřeba na hackování terminálů, ale whatever.. Takže tak, early access prostě, děláme testery pro CDPR a ještě za to platíme.
@Sarno (28.12.2020 20:55): @Paul (28.12.2020 20:59): Jsem na tom podobně, hra šlape téměř bez problémů. Zatím jsem měl dvě chyby. Jednomu strážci vlála noha nahořu ve výtahu když jsem jel dolů a on ležel na podleza mrtvej, jednou jsem se sekl do textury a nešlo to ven. Kromě těchto dvou věcí bug free hra pro mě...