@
marwel (16.01.2021 13:35): No a co konkrétně bylo líp vyřešený v prvnim Zaklínači (maximálně systém voleb a následků mi obecně v Zaklínačích přišel lepší než v Cyberpunku)? Tam si jako hráč neměl tu možnost v reálnym čase přerušit určitý chování NPCček tak aby na to musely reagovat (příklad vjedeš autem na chodník a čekáš co se stane).
Jako nejsem žádnej vývojář, ale přesně tyhle pro tebe základní věci jsou podle mě extrémně komplikovaný podchytit a naskriptovat, aby AI všech náhodnejch NPCček reagovala na hráčem vytvořený neplánovaný situace. A jasně, na jednu stranu to je škoda a vypadá to blbě, ale tohle jsou spíš věci nad kterejma se při hraní spíš zasměju, než že by to bylo nasírací, měl bych kvůli tomu chuť mlátit do klávesnice a aktivně se podílet na review bombingu.
Je možný že na tohle neměli šikovný a schopný lidi, nebo je měli, ale trvalo by rok tohle odladit, tak se na to vykašlali, možná na tohle nemaj přizpůsobenej engine a kdyby tam ty AI skripty byly, tak by to rozesíralo něco jinýho, nebo to třeba celkově nebylo prioritní to v tý hře mít, možností proč to tam neni máš spoustu. Jak to fakt bylo se asi nikdy nedozvíme.
Každopádně jak řikám, tyhle pro tebe základní věci nejsou vůbec důležitý pro celkovou hratelnost tý hry. Třeba se to v budoucnu nějak opatchuje, třeba ne.