Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Korbitch (21.01.2021 20:02): Já odehrál jeden, na zbytek se podíval a je to jak píšeš. Mně tam nejvíc chybí konec, kterej by doopravdy reflektoval tvoje činy během hraní. A taky konec, kde bys jistojistě přežil, třeba za podmínky, že by bylo hodně těžký se k němu dostat skrz konkrétní rozhodnutí a playstyle..
@Bursoft (21.01.2021 19:03): To je zajímavý, že pokud zvolíš jinou cestu, tak jí nějaký kasino pak ve finále vůbec nezajímá. Dokončil jsem teď poslední možný konec, co mi to nabízelo a popravdě jsem z toho takovej rozladěnej. Svým způsobem je to furt to samý, kromě konce s Arasakou nebo sebevraždou. Jinak si jen zvolíš způsob, jak se stane úplně to samý - buďto si necháš tělo a skapeš do půl roku, nebo ho necháš Johnnymu. Popravdě jsem čekal třeba ještě něco jako symbiózu, koexistenci.
@Brasikona (21.01.2021 12:40): Dokelu, to by si ma nepotešila, lebo novú hru naozaj začínať nebudem po 100 hodinách hrania.
Stalo sa mi to aj pred misiou s panam, tesne predtým som vliezol do jednej z tých modrých blastí "Reported Crime Activity" a už tam sa mi to stalo, snáď to nie je permanentné, to by bol priekak.
@Tarhiel (21.01.2021 12:32): Měla a loady to nevyřešily, začínala jsem novou linku, naštěstí jen po deseti hodinách, ale tehdy mě to fakt štvalo. Od té doby jsem na to zatím znovu nenarazila, tak snad jsem si to právě nezakřikla. Jsem se tu tehdy vztekala, že nepřátelé neumírají, ubere se jim část zdraví, ale pak se to zastaví, a že mě sundává policie, co se spawnuje za mnou. No, velice rychle jsem zjistila, že policie je celkový problém, nicméně na nesmrtelnost jsem tehdy nikde na internetu nenarazila. Ale možná se to za ten měsíc změnilo, schválně se jdu podívat.
@Tarhiel (21.01.2021 11:39): Konečně vidím někoho dalšího, kdo se setkal s nesmrtelnými nepřáteli! Nebo, není to tedy dobrá zpráva, ale jsem ráda, že vím o někom dalším, jelikož jsem si před Vánoci na Facebooku vyslechla, že si ve hře vymýšlím bugy navíc... Můj už fakt vytočený V (tehdy vlastně ještě ta V) by nesouhlasil.
Ale fakt mě děsí, že jsou vedlejšáky hotové až po více než 100 hodinách, to u té hry chcípnu...
Dneska skoro ráno, po 109 hodinách som dohral posledné vedlajšie questy (lvl 37), a už mi neostávalo nič iné robiť, len sa vrhnúť na hlavnú dejovú! Konečne tá hra získala riadny spád!

Ale celkovo mám pocit, že stealth misie v hlavnej línií panam a získanie jej auta sú horšie navrhnuté (rozumej lienárne, viď napr. aj prvý útek z Arasaky po ukradnutí čipu - som mal vtedy level 13, vôbec to nebola moja prvá stelath misia a suverénne najhoršie sa hrala, aj kvôli absencii mrazákov na schovávanie tiel - aý mám pocit, že príbehové veci dizjanovalo skôr ako vedľajšie questy, ktoré mi prídu vybalancovanejšie), než tie vo vedľajších - teraz sa mi prvýkrát počas hrania stalo, že som mal ten bug, ktorý je snáď vo všetkých videách - ideš na motorke a tvoja postava sa zrazu postaví do T-pózy s holým zadkom

Zároveň počas misie s Panam boli nepriatelia nesmrteľní - na prvýkrát sa mi podarilo ich naagrovať ale počas úťoku, aj ked som im znížil životy na minimum, nemohopl som ich zabiť, až kým som to neloadol a potom som to neskúšal, lebo sa mi ich aj tak chcel odpraviť stealthovo.

Veľmi ma potešilo - a najmä šokovalo, že sa dozvieš, čo ča stalo s Barthmossom a dokonca plnenie hlavnej dejovej ti odomyká ešte nejaké dodatočné vedľajšie questy na mape, čo je fajn a rovnaké ako v Zaklínačovi
Gabe Newell (mimojiné i) o Cyberpunku

https://www.tvnz.co.nz/one-news/new-zeal ... g-tycoon-gabe-newell

"I have a lot of sympathy with a situation that every game developer finds themselves in," he said.

"All I know is that there are a lot of very happy gamers in the PC space, which are the ones that are most visible to us.

"There are aspects of the game that are just brilliant, and it shows a tremendous amount of work — it's unfair to throw stones at any other developer, because just getting something as complex and ambitious as that out the door is pretty amazing."

Speaking about Sony's decision to pull Cyberpunk 2077 from the Playstation Store, and offer refunds to those unhappy with its performance on the platform, Newell said while Steam was not party to those conversations, he did think it was an "unusual" move.

"People get mad because they care," Newell said.

He said he sometimes receives abusive emails about Valve games, and that responding in kind would be pointless when the best course of action is to learn from the situation.

"When people have those kinds of reactions, my first thought is that this is an opportunity for us, and I assume that the Cyberpunk 2077 developers are similarly just using it to crank through an make improvements that are going to be beneficial to their customers.

"They have a long history of doing a great job, of continuing to invest in their products over time and I suspect that they're going to be very good at making their customers happy over time.

"Everybody knows that if you're in this business, expectations are high, and if you do it well people are going to let you know and if you failed to meet those expectations they're are going to let you know — that's part of why it's a fun industry."
haha :D

ps. pokud to tu bylo sorry .. tady je tolik prispevku ze to clovek nestiha cist ...
@MCZ (19.01.2021 18:59): tak samozrejme to intro tomu mojemu rantu moc nepridalo, to jsi poznal spravne. Na meme s Howardem jsem uz tak alergicky ze bych mohl nekomu nechtene ublizit, kdyz by byl po ruce :)
Kdyz Howard delal hry jeji rodice se jeste neznali, prinejlepsim tahala gumoveho kacera. Ale je chytra a vedela ze to zabere, hraci z McDonalda to zboznuji. Pral bych ji aby Toda potkala ve vlaku jako Vavra tenkrat Emila Pagliarula. By zrudla, zacla koktat a jedine na co by se zmohla by bylo prominte :)
Vždyť je naprosto jasné, že nebýt tam ten úvod s Toddem Howardem aka Lyin' Kingem, tak se Charllize neozve. :-)

To video každopádně funguje i jako recenze. Humor se s informativností nevylučuje.
@AlieN (19.01.2021 17:19): tak napsal jsem to jako kontrast k tvemu poucovani jak to jeji video je desne prinosne a ze informativnost je nejvetsi klad a ze proto se tak snazi :)

To ze dneska sereme lejna ve tvaru reklamnich spotu me uz neprekvapuje a naucil jsem se to ignorovat tak mocne ze ani addblock nepotrebuju :) Co to tam mela? Vlozky? viagra tablety? krmivo pro krecky? Nevim..
@Charllize (19.01.2021 16:43): "ničí to serióznost herní sféry"
Ničí to CO?? :D

Jinak bez komentáře, že nemáš smysl pro humor mě už nepřekvapuje, ale že se snažíš ignorovat i to jak souběžně s vtipy popisuje trefně jak hru a její hlavní sílu, tak stav herního průmyslu, to už je jen smutná připomínka toho jak moc se snažíš být ten "grumpy old man" ;)
@AlieN (19.01.2021 16:12): A co je na tom dobrého? O hře neřekla nic, jeden mem o hovne za druhým, nahodila si sponzor reklamu a zřejmě nachcava z Reevese. Přesně tenhle typ recenze hrám škodí, informační hodnota prakticky nula, ničí to serióznost herní sféry a jelikož to je pitomě roztomilé a podbizive tvoří to skupinu hráčů kteří ve hrách vidí návštěvu McDonalda.
Tak hotovo, rovnou jsem svoje pocity vyjádřil v komentu... Asi si dovedu představit dát hře i vyšší hodnocení, ale tady byla kritéria hodně ovlivněná očekáváním :)
@pajmič (19.01.2021 08:44): Chápu, že už se o tom nechceš dohadovat. Ber tedy mé poznámky jako přátelské tipy pro své vlastní přínosné diskutování v rámci zdejších CDPR diskuzí. ;)
@Jab (19.01.2021 06:32): Jabe, ty "CDPR fanatiky" jsi si vytvořil TY ve své hlavě, já tu nikoho tímto titulem nehonoroval, takže si nech ty fantazmagorický myšlenky a pošahaný řeči od cesty, dík.

@Paul (19.01.2021 01:03): Jsi kulturně založený muž s dobrým vkusem :D CD projekt se asi zalekl toho náhlého návalu adult artu na jistých stránkách ještě dávno před tím než hra vyšla :D Nevim co je to napadlo. Možná si nějaká feministka stěžovala, ale jinak tam jsou pěkně vymodelovaný holky konkrétně Panam je úplně ♡