Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@SilentWolf (23.01.2021 20:20): tak samozřejmě že ho dostává i takhle, ale pořád se najde spousta lidí, co to obhajujou. Já rozhodně neříkám, že hra je špatná,hrál bych jí hrozně rád. Ale málo kdy hraju hry dvakrát a rozhodně si je užiju nejvíc napoprvé, takže čekám až to bude o trošku víc hratelný. Jen nevim jestli se dočkám :D
Tak jak to čtu není kam s hraním spěchat. :) Zdá se že patch 1.1 to více rozbil než spravil. Takhle hra musí dozrát jako dobré víno. Doufám že únorový patch 1.2 už opravdu zafixuje většinu chyb.
@Garret (23.01.2021 19:55): to jsou fakt mamlasové. Oni si asi myslí, že je to opravený od toho prvního patche, kde slibovali, že to už je ok.

Jinak já jsem to od 6. ledna nezapnul, čekám na Ryzen 5600x, protože 2600 to nedává ani s RTX3060Ti - nebo teda aspoň tak jak bych si to přál (stabilních 60FPS). Myslel jsem že mezitím vyjdou ty dva velký patche a co tak koukám po diskuzích, tak toho 1.1 sice dost opravila, ale taky dost rozbila. Ach jo, fakt slibuju že už nikdy nic nepředobjednám. Ne, že by to bylo nehratelný, ale těch drobností co tam je rozbitých je tuna a kromě příběhu (kterej mě zatím bavil) mě ani moc neláká to hrát. Zvlášť když si spousta lidí stěžuje i na špatný konce hry. Trošku se bojím, že nikdy tu hru nedokážou dostat do nějakýho pořádnýho stavu. Spousta lidí tý hře nadržuje, protože CD Projekt RED, ale bejt to hra od Ubi/EA - tak to dostane takovej kouř, že už by od nich nikdo nic nekoupil :D
Mám pocit, že se zvedla fps tak o 5% .. tzn třeba o 2-3 fps v rozmezí 50 - 60. Jinak 3 dny zpátky jsem to dohrál a jsem z 2077 nakonec zklamaný ... ty konce jsou hodně odfláknuté jako velká část hry :/ Tak kokotskou AI jsem dlouho nikdy neviděl, tohle je snad horší než u Ubisoft her. Datadisky hrát asi ani nebudu. Tohle mohla být hra desetiletí, ale potřebovali by víc času a pravděpodobně i schopnější team vývojáře ...
@Bursoft (23.01.2021 12:50): PC verze.

Byla jsem před měsícem poučena, že po aktualizaci se nemá začínat z posledního savu, tak jsem se mu tedy opět vyhnula. Nebudu lhát, nejsem znalá hraní hned po vydání během dodávání aktualizací, tak jestli to má nějaký (pozitivní?) vliv :D
Ale co jsem projela net, tak jsem nějaké zmínky o těchto věcech našla. No, teď si zase nějakou dobu nezahraju, tak uvidím, jak to pak bude pokračovat.

EDIT: Já to fakt nechci rozehrávat potřetí, ještě jsem ani nestihla jít na hlavní příběh kvůli těm dementním městským úkolům :D
@Paul (23.01.2021 13:06): Taky mi to tak přijde. Já hrál všechny verze a fakt se mi nikdy nestalo nic strašného. Jedině, že mi zůstala na obrazovce miniatura zbraně na zemi kterou jsem nesebral anebo při jízdě byl vidět zaměřovač.
@SilentWolf (23.01.2021 10:13): Nemohla jsem, seděla jsem v autobusu, to by nedopadlo dobře :D

Jinak, seznam věcí, kterých jsem si za tři hodiny na 1.1 všimla, bohužel mám pocit, že to je minimálně pro mě horší než to bylo...
- Vypadávají animace u postav, prostě jen stojí, a když mají mít třeba ruce v nějaké určité poloze v rámci dialogu a nějaké interakce, prostě jsou tady a hned tam, nic mezi – nevím, jak to přesně vysvětlit.
- Vypadává mi zvuk u motorek, u Archu i Apolla.
- Nelze sbírat velkou část lootu, je "neaktivní".
- Zavolala mi Regina a mlčí, nic neříká, pořád tam je její rámeček, nešla následně žádná interakce, musela jsem nakonec načíst starší save.
- Bugnutý kyberpsychouš v baráku na kopci, možná souvisí s nemožností lootu.
- Dvakrát jsem zemřela při běhu po ulici. To bylo hodně wtf. Zničehonic.
- Občas mám černé ruce, chybí jakékoli textury.
- V inventáři mi mizí postava, občas jsou tam jen hadry, občas prázdno.
@SilentWolf (23.01.2021 09:52): Možná je to ironie, nevím, ještě jsem nespala, ale tohle mi tedy přijde jako důležitá věc :D
Nečekala jsem, že policie bude najednou fungovat, ale říkala jsem si, že by ji mohli pro začátek aspoň vypnout, protože stejnak dělá hovno, pokud se tedy nespawnuje za zády, bez pardonu.
Pokud jste někdo v patchi očekával opravu/vylepšení policie, odpověď zní ne.
A jo, mám bonus, zase se mi děje něco nového, začaly mi úplně vypadávat animace, hra je jakoby "přeskakuje".
Tak update k nesmrteľným NPC: ja mám tú variantu, kde im život síce uberám, ale akonáhle dosiahnu 0, neumrú.
neprejavuje sa to u každej postavy, niektoré zabiť môžem, ale:

Akonáhle sa to prejaví, jediný spôsob, ako sa danej postavy zbaviť, je chytiť ju odzadu, omráčiť a rovno hodiť do nejakej na to pripravenej krabice (mrazáky, boxy, etc.) - quickhacky, strelné zbrane ani neomodované katany nepomáhajú.
Teda ak sú to nejaký random gangeri na ulici a v okolí žiaden box, máte smolu.

Taktiež, v momente, ako sa takáto postava objaví na scéne a dostanem ju do aggra/že ma hľadá, framerate mi nepochopiteľne dropne na nejakých 5-9 FPS.
Akonáhle ju omráčim a hodím do krabice - voilá, naspäť na 30-40 FPS.

Začínam mať obavy o svoje savy; totiž najstarší save, ktorý mám, je práve po dokončení posledného vedľajšieho questu, tesne predtým, než som sa začal venovať hlavnej dejovej.
Pokiaľ sa ten bug prejavil už v tedy a ja som si toho nevšimol, tak som v prdeli - po 100 hodinách sa mi naozaj nechce rozohrávať nová hra - a zatiaľ jediné funkčné riešenie, na ktoré hráči prišli je - loadnúť starší save.

Ešte dúfam, že CDPR po oprave tohoto bugu nepovie, že všetci povinne musia loadnúť staršie savy, a že postihnuté savy už zachrániť nevedia - uživatelia špekulujú, že to zrejme bude nejaký stav niečoho, čo sa ukladá v saveoch, lebo reštart hry tomu nepomôže, tak snáď to bude odstrániteľné.
@Bursoft (21.01.2021 20:16): Jo, přesný. Žádný vybrat si způsob zakončení a pak čumět na to samý. Pěkně konec podle toho, jak hraješ, podle voleb a s kým pečeš. Výborný příběh, slabá technická stránka a ne zcela uspokojivý způsob zakončení. I když já na poprvé zvolil Arasaku. Logicky, že jo. Kdo jiný by mi mohl taky pomoct, když to vymysleli. No, a vybral jsem si, že se stanu engramem. Takže nesmrtelnost mi tak nějak jako vyhovovala. Taky jsem čekal, že se do toho bude víc srát Militech, když jsou tak hrozný nepřátelé. A ono nic.
@Korbitch (21.01.2021 20:02): Já odehrál jeden, na zbytek se podíval a je to jak píšeš. Mně tam nejvíc chybí konec, kterej by doopravdy reflektoval tvoje činy během hraní. A taky konec, kde bys jistojistě přežil, třeba za podmínky, že by bylo hodně těžký se k němu dostat skrz konkrétní rozhodnutí a playstyle..
@Bursoft (21.01.2021 19:03): To je zajímavý, že pokud zvolíš jinou cestu, tak jí nějaký kasino pak ve finále vůbec nezajímá. Dokončil jsem teď poslední možný konec, co mi to nabízelo a popravdě jsem z toho takovej rozladěnej. Svým způsobem je to furt to samý, kromě konce s Arasakou nebo sebevraždou. Jinak si jen zvolíš způsob, jak se stane úplně to samý - buďto si necháš tělo a skapeš do půl roku, nebo ho necháš Johnnymu. Popravdě jsem čekal třeba ještě něco jako symbiózu, koexistenci.
@Brasikona (21.01.2021 12:40): Dokelu, to by si ma nepotešila, lebo novú hru naozaj začínať nebudem po 100 hodinách hrania.
Stalo sa mi to aj pred misiou s panam, tesne predtým som vliezol do jednej z tých modrých blastí "Reported Crime Activity" a už tam sa mi to stalo, snáď to nie je permanentné, to by bol priekak.
@Tarhiel (21.01.2021 12:32): Měla a loady to nevyřešily, začínala jsem novou linku, naštěstí jen po deseti hodinách, ale tehdy mě to fakt štvalo. Od té doby jsem na to zatím znovu nenarazila, tak snad jsem si to právě nezakřikla. Jsem se tu tehdy vztekala, že nepřátelé neumírají, ubere se jim část zdraví, ale pak se to zastaví, a že mě sundává policie, co se spawnuje za mnou. No, velice rychle jsem zjistila, že policie je celkový problém, nicméně na nesmrtelnost jsem tehdy nikde na internetu nenarazila. Ale možná se to za ten měsíc změnilo, schválně se jdu podívat.
@Tarhiel (21.01.2021 11:39): Konečně vidím někoho dalšího, kdo se setkal s nesmrtelnými nepřáteli! Nebo, není to tedy dobrá zpráva, ale jsem ráda, že vím o někom dalším, jelikož jsem si před Vánoci na Facebooku vyslechla, že si ve hře vymýšlím bugy navíc... Můj už fakt vytočený V (tehdy vlastně ještě ta V) by nesouhlasil.
Ale fakt mě děsí, že jsou vedlejšáky hotové až po více než 100 hodinách, to u té hry chcípnu...
Dneska skoro ráno, po 109 hodinách som dohral posledné vedlajšie questy (lvl 37), a už mi neostávalo nič iné robiť, len sa vrhnúť na hlavnú dejovú! Konečne tá hra získala riadny spád!

Ale celkovo mám pocit, že stealth misie v hlavnej línií panam a získanie jej auta sú horšie navrhnuté (rozumej lienárne, viď napr. aj prvý útek z Arasaky po ukradnutí čipu - som mal vtedy level 13, vôbec to nebola moja prvá stelath misia a suverénne najhoršie sa hrala, aj kvôli absencii mrazákov na schovávanie tiel - aý mám pocit, že príbehové veci dizjanovalo skôr ako vedľajšie questy, ktoré mi prídu vybalancovanejšie), než tie vo vedľajších - teraz sa mi prvýkrát počas hrania stalo, že som mal ten bug, ktorý je snáď vo všetkých videách - ideš na motorke a tvoja postava sa zrazu postaví do T-pózy s holým zadkom

Zároveň počas misie s Panam boli nepriatelia nesmrteľní - na prvýkrát sa mi podarilo ich naagrovať ale počas úťoku, aj ked som im znížil životy na minimum, nemohopl som ich zabiť, až kým som to neloadol a potom som to neskúšal, lebo sa mi ich aj tak chcel odpraviť stealthovo.

Veľmi ma potešilo - a najmä šokovalo, že sa dozvieš, čo ča stalo s Barthmossom a dokonca plnenie hlavnej dejovej ti odomyká ešte nejaké dodatočné vedľajšie questy na mape, čo je fajn a rovnaké ako v Zaklínačovi
Gabe Newell (mimojiné i) o Cyberpunku

https://www.tvnz.co.nz/one-news/new-zeal ... g-tycoon-gabe-newell

"I have a lot of sympathy with a situation that every game developer finds themselves in," he said.

"All I know is that there are a lot of very happy gamers in the PC space, which are the ones that are most visible to us.

"There are aspects of the game that are just brilliant, and it shows a tremendous amount of work — it's unfair to throw stones at any other developer, because just getting something as complex and ambitious as that out the door is pretty amazing."

Speaking about Sony's decision to pull Cyberpunk 2077 from the Playstation Store, and offer refunds to those unhappy with its performance on the platform, Newell said while Steam was not party to those conversations, he did think it was an "unusual" move.

"People get mad because they care," Newell said.

He said he sometimes receives abusive emails about Valve games, and that responding in kind would be pointless when the best course of action is to learn from the situation.

"When people have those kinds of reactions, my first thought is that this is an opportunity for us, and I assume that the Cyberpunk 2077 developers are similarly just using it to crank through an make improvements that are going to be beneficial to their customers.

"They have a long history of doing a great job, of continuing to invest in their products over time and I suspect that they're going to be very good at making their customers happy over time.

"Everybody knows that if you're in this business, expectations are high, and if you do it well people are going to let you know and if you failed to meet those expectations they're are going to let you know — that's part of why it's a fun industry."
haha :D

ps. pokud to tu bylo sorry .. tady je tolik prispevku ze to clovek nestiha cist ...
@MCZ (19.01.2021 18:59): tak samozrejme to intro tomu mojemu rantu moc nepridalo, to jsi poznal spravne. Na meme s Howardem jsem uz tak alergicky ze bych mohl nekomu nechtene ublizit, kdyz by byl po ruce :)
Kdyz Howard delal hry jeji rodice se jeste neznali, prinejlepsim tahala gumoveho kacera. Ale je chytra a vedela ze to zabere, hraci z McDonalda to zboznuji. Pral bych ji aby Toda potkala ve vlaku jako Vavra tenkrat Emila Pagliarula. By zrudla, zacla koktat a jedine na co by se zmohla by bylo prominte :)