@BUMTARATA (25.01.2021 11:28): Tvl :D
Diskuze
@BUMTARATA (25.01.2021 11:28): Eh, ja som ho googlil v súvislosti s hrou, to tiež mohol dotyčný trochu šikovnejšie naznačiť, že jeho poznámka má meta rozmer. :D
@M.a.t.t. (25.01.2021 11:08): @Bursoft (25.01.2021 11:10): @SilentWolf (25.01.2021 11:21): Gůglete „Mr. Hands“.
@M.a.t.t. (25.01.2021 11:25): jj, taky jsem to tak pochopil, tak jsem googlil. Marně. :D
@SilentWolf (25.01.2021 11:21): Tak napísané je to takým štýlom, akoby to mal byť šokujúci zvrat, vrhajúci na celú hru a jej dianie úplne iné svetlo... len vravím :)
Jestli tím myslí jakou má ten chlápek texturu. To jsem byl schopen vygooglit. Že to je nějaký nedodělek. Každopádně taky by mě zajímalo, zda je v tom něco víc. :D
@Bursoft (25.01.2021 11:10): Práve preto sa pýtam, lebo som tomu postu úprimne neporozumel :D
@M.a.t.t. (25.01.2021 11:08): Já si to vygooglil a taky jsem nevyčetl nic skandálního :D
@boovol (25.01.2021 05:08): Prečo by sme to nemali chcieť vedieť? :)
@SilentWolf (25.01.2021 10:13): jo, z tý hry celkově smrdí hrozná nedodělanost a velmi nenaplněný potenciál, pořád je to dost povedený kousek, ale prostě toho usekli až moc...
@BUMTARATA (25.01.2021 10:14): @S4TW (25.01.2021 10:04): Díky chlopaci, tak ten quest s Panam checknem prioritne, až následne budem konzultovať strýčka Googola :)
A práve som sa dočítal zásadnú vec - že na ten môj neštastný bug s nesmrteľnými NPC by mohlo pomôct odstrániť všetky quickhacky z decku (triviálna zálažitosť), poprípade všetky pax modifikátory (mám ich niekoľko, myslím, že jeden dokonca v oblečení).
Večer vyskúšam.
A práve som sa dočítal zásadnú vec - že na ten môj neštastný bug s nesmrteľnými NPC by mohlo pomôct odstrániť všetky quickhacky z decku (triviálna zálažitosť), poprípade všetky pax modifikátory (mám ich niekoľko, myslím, že jeden dokonca v oblečení).
Večer vyskúšam.
@Tarhiel (25.01.2021 09:54): Linka s Panam. Quest je, myslím, Riders on the Storm.
@S4TW (25.01.2021 09:35): ale byl to krásný náznak něčeho atmosférického.. aspoň. :/
Popravdě jsem čekal, že taková bude celá hra. Ale ne, místo toho je to občas atmosférou skoro jak Red Dwarf. :D Fortune teller atd.. Snad nás DLC vezmou konečně do nějakých temných zákoutí toho světa. :D Kde se samotného města budeme bát, a nebude působit, jakoby nám patřilo.
Doteď mě vlastně zaráží, že po vás ve hře skoro nikdo nejde. Jsou tam scény jako opuštěný motel. Ale hned poté můžete zase vyrazit s klidem do města. Nikdo vás nikdy kvůli čipu nepřepadne, z příběhu to působí tak, že po vás jdou skoro všeci, ale v podstatě je to furt vaše město a okolí jste ukradeni :D
Popravdě jsem čekal, že taková bude celá hra. Ale ne, místo toho je to občas atmosférou skoro jak Red Dwarf. :D Fortune teller atd.. Snad nás DLC vezmou konečně do nějakých temných zákoutí toho světa. :D Kde se samotného města budeme bát, a nebude působit, jakoby nám patřilo.
Doteď mě vlastně zaráží, že po vás ve hře skoro nikdo nejde. Jsou tam scény jako opuštěný motel. Ale hned poté můžete zase vyrazit s klidem do města. Nikdo vás nikdy kvůli čipu nepřepadne, z příběhu to působí tak, že po vás jdou skoro všeci, ale v podstatě je to furt vaše město a okolí jste ukradeni :D
@Tarhiel (25.01.2021 09:54): jj, to je ona, on, ona, ono, to se občas v té hře stírá :), tak ti chybí jiný no, budeš si asi muset projet na google, který ti chybí, případně si vyzobat otazníčky a třeba na něj narazíš :)
@S4TW (25.01.2021 09:35): Vieš mi povedať, v ktorej časti mesta sa nachádza?
Ja si ho tam dohľadám.
Lebo na jednu okultistku som narazil, ale to bola žena, ktorá bola v mrazáku uprostred pentagramu
@BUMTARATA (25.01.2021 05:48): A ktorý to je ten príbehový? To by mal byť na 100 percent on, lebo ja som doteraz s hlavnou dejovou stál a robil vedľajšie ulohy, hlavnú som začal až teraz.
Vieš približne v ktorom/po ktorom queste sa objaví?
Ja si ho tam dohľadám.
Lebo na jednu okultistku som narazil, ale to bola žena, ktorá bola v mrazáku uprostred pentagramu
@BUMTARATA (25.01.2021 05:48): A ktorý to je ten príbehový? To by mal byť na 100 percent on, lebo ja som doteraz s hlavnou dejovou stál a robil vedľajšie ulohy, hlavnú som začal až teraz.
Vieš približne v ktorom/po ktorom queste sa objaví?
@BUMTARATA (25.01.2021 09:45): já už si pak musel vygooglit, na co přesně kdy kliknout, aby se objevil, první návod nefungoval, druhý už jo, ale nejsem si jistý, jestli to nebyla spíš náhoda :)
@S4TW (25.01.2021 09:35): Můžu potvrdit, tam je to „lehce“ buggy.
@Tarhiel (25.01.2021 01:57): To jsem takhle taky hledal posledního, toho okultistu, taky jsem neměl na mapě otazníček a nevěděl jsem, kde může být, nakonec jsem ho našel, ale pak se mi frajer nechtěl vůbec objevit, ani po odhalení všech věcí v oblasti, takže jsem asi 2x loadoval, než se uráčil :)
@Tarhiel (25.01.2021 01:57): Co vím, jeden se objeví, jak postupuješ příběhem, další by měl být aktivní jen v noci.
@Tarhiel (25.01.2021 01:57): Jestli se nemýlím, tak questy se cyberpsychoušema nemají pevně dané pořadí, stejně jako mise pro Delamaina, takže těžko říct, který je pro tebe sedmnáctý. Když tak internet :-)
Mimochodem, zjišťovali jste si, kdo vystupoval pod jménem Mr. Hands? Předem varuji, že to nechcete vědět.
Mimochodem, zjišťovali jste si, kdo vystupoval pod jménem Mr. Hands? Předem varuji, že to nechcete vědět.
Vie niekto, kde nájdem posledného, 17 Cyberpsycha?
Ostatných 16 som našiel počas plneniea vedlajších questov, ale 17 nikde neviem nájsť + všetky vedľajšie quest už mám hotové.
Ostatných 16 som našiel počas plneniea vedlajších questov, ale 17 nikde neviem nájsť + všetky vedľajšie quest už mám hotové.
Ale teď vážně, tady stačí přidat animaci, kdy se ty NPCéčka plácnou do čela, než se otočej, a nemusíš nic fixovat, win-win.
@SilentWolf (24.01.2021 00:21): @BUMTARATA (24.01.2021 00:28): Setglobalvalue. The_Stairs = enemy(covid) = true (?) :D
Tím by se to dalo vyvětlit, ale zase na druhou stranu proč by se někomu v roce 2077 chtělo šlapat po schodech? Možná jsou schody brány v roce 2077 jako hodnotný artefakt, něco jako sochy na náměstí :D
Tím by se to dalo vyvětlit, ale zase na druhou stranu proč by se někomu v roce 2077 chtělo šlapat po schodech? Možná jsou schody brány v roce 2077 jako hodnotný artefakt, něco jako sochy na náměstí :D
@SilentWolf (24.01.2021 00:21): Naopak, konečně vidíme něco, co připomíná reálný život, znáš to, vyběhneš ven a uvědomíš si, že jsi zapomněl, já nevím, roušku, a tak to otočíš.
@pajmič (23.01.2021 23:52): použili na ně nastavení A.I. jako mají u metra. :D
Patch 1.1 udělal ze schodů veřejného nepřítele číslo 1. :)
@tomi2k9 (23.01.2021 21:44): jasně, komu nevadí čekat, ať URČITĚ čeká. Říkám to všem známým. :D
@SilentWolf (23.01.2021 20:20): tak samozřejmě že ho dostává i takhle, ale pořád se najde spousta lidí, co to obhajujou. Já rozhodně neříkám, že hra je špatná,hrál bych jí hrozně rád. Ale málo kdy hraju hry dvakrát a rozhodně si je užiju nejvíc napoprvé, takže čekám až to bude o trošku víc hratelný. Jen nevim jestli se dočkám :D
@Rapier (23.01.2021 20:37): Podle všeho se především soustředí na stabilitu/optimalizaci konzolových verzí, což platí pro 1.1 a mělo by platit i pro 1.2. Teprve pak možná začnou fixovat non-breaking bugy a vylepšovat hru, ať už to znamená cokoliv.
Tak jak to čtu není kam s hraním spěchat. :) Zdá se že patch 1.1 to více rozbil než spravil. Takhle hra musí dozrát jako dobré víno. Doufám že únorový patch 1.2 už opravdu zafixuje většinu chyb.
@tomi2k9 (23.01.2021 20:14): podle mě dostává kouř i tak. Za mě je to nejzbabranější launch ever. A ty lži trumfly lži dosavadních padouchů jako EA a Bethesda. :-D
Jenže je to furt dobrá hra. :-D
Jenže je to furt dobrá hra. :-D
@BUMTARATA (23.01.2021 20:09): působí to nepříliš hratelně, ale alespoň se už nepřeníná všude na zelenou. :-D
@Garret (23.01.2021 19:55): to jsou fakt mamlasové. Oni si asi myslí, že je to opravený od toho prvního patche, kde slibovali, že to už je ok.
Jinak já jsem to od 6. ledna nezapnul, čekám na Ryzen 5600x, protože 2600 to nedává ani s RTX3060Ti - nebo teda aspoň tak jak bych si to přál (stabilních 60FPS). Myslel jsem že mezitím vyjdou ty dva velký patche a co tak koukám po diskuzích, tak toho 1.1 sice dost opravila, ale taky dost rozbila. Ach jo, fakt slibuju že už nikdy nic nepředobjednám. Ne, že by to bylo nehratelný, ale těch drobností co tam je rozbitých je tuna a kromě příběhu (kterej mě zatím bavil) mě ani moc neláká to hrát. Zvlášť když si spousta lidí stěžuje i na špatný konce hry. Trošku se bojím, že nikdy tu hru nedokážou dostat do nějakýho pořádnýho stavu. Spousta lidí tý hře nadržuje, protože CD Projekt RED, ale bejt to hra od Ubi/EA - tak to dostane takovej kouř, že už by od nich nikdo nic nekoupil :D
Jinak já jsem to od 6. ledna nezapnul, čekám na Ryzen 5600x, protože 2600 to nedává ani s RTX3060Ti - nebo teda aspoň tak jak bych si to přál (stabilních 60FPS). Myslel jsem že mezitím vyjdou ty dva velký patche a co tak koukám po diskuzích, tak toho 1.1 sice dost opravila, ale taky dost rozbila. Ach jo, fakt slibuju že už nikdy nic nepředobjednám. Ne, že by to bylo nehratelný, ale těch drobností co tam je rozbitých je tuna a kromě příběhu (kterej mě zatím bavil) mě ani moc neláká to hrát. Zvlášť když si spousta lidí stěžuje i na špatný konce hry. Trošku se bojím, že nikdy tu hru nedokážou dostat do nějakýho pořádnýho stavu. Spousta lidí tý hře nadržuje, protože CD Projekt RED, ale bejt to hra od Ubi/EA - tak to dostane takovej kouř, že už by od nich nikdo nic nekoupil :D
Měsíc a půl fixování.
V CDPR teď sedí minimálně jeden člověk, kterej se chce zabít.
@Garret (23.01.2021 19:55): Ani minimapu. Škoda, že neslyšeli o marginal gains.
V CDPR teď sedí minimálně jeden člověk, kterej se chce zabít.
@Garret (23.01.2021 19:55): Ani minimapu. Škoda, že neslyšeli o marginal gains.
jeeez, oni pořád neopravili to přepínání jazyků...
Mám pocit, že se zvedla fps tak o 5% .. tzn třeba o 2-3 fps v rozmezí 50 - 60. Jinak 3 dny zpátky jsem to dohrál a jsem z 2077 nakonec zklamaný ... ty konce jsou hodně odfláknuté jako velká část hry :/ Tak kokotskou AI jsem dlouho nikdy neviděl, tohle je snad horší než u Ubisoft her. Datadisky hrát asi ani nebudu. Tohle mohla být hra desetiletí, ale potřebovali by víc času a pravděpodobně i schopnější team vývojáře ...
@Bursoft (23.01.2021 12:50): PC verze.
Byla jsem před měsícem poučena, že po aktualizaci se nemá začínat z posledního savu, tak jsem se mu tedy opět vyhnula. Nebudu lhát, nejsem znalá hraní hned po vydání během dodávání aktualizací, tak jestli to má nějaký (pozitivní?) vliv :D
Ale co jsem projela net, tak jsem nějaké zmínky o těchto věcech našla. No, teď si zase nějakou dobu nezahraju, tak uvidím, jak to pak bude pokračovat.
EDIT: Já to fakt nechci rozehrávat potřetí, ještě jsem ani nestihla jít na hlavní příběh kvůli těm dementním městským úkolům :D
Byla jsem před měsícem poučena, že po aktualizaci se nemá začínat z posledního savu, tak jsem se mu tedy opět vyhnula. Nebudu lhát, nejsem znalá hraní hned po vydání během dodávání aktualizací, tak jestli to má nějaký (pozitivní?) vliv :D
Ale co jsem projela net, tak jsem nějaké zmínky o těchto věcech našla. No, teď si zase nějakou dobu nezahraju, tak uvidím, jak to pak bude pokračovat.
EDIT: Já to fakt nechci rozehrávat potřetí, ještě jsem ani nestihla jít na hlavní příběh kvůli těm dementním městským úkolům :D
@Paul (23.01.2021 13:06): Taky mi to tak přijde. Já hrál všechny verze a fakt se mi nikdy nestalo nic strašného. Jedině, že mi zůstala na obrazovce miniatura zbraně na zemi kterou jsem nesebral anebo při jízdě byl vidět zaměřovač.
@Bursoft (23.01.2021 12:50): já včera po patchi cca hodinu hrál a nic podezřelýho jsem neviděl. Ale bohužel ani žádný znatelný vylepšení (třeba výkonu).
Brasikona má imho buď nabořenou instalačku, nebo save.
Brasikona má imho buď nabořenou instalačku, nebo save.
@Brasikona (23.01.2021 12:15): To je strašný :D
Máš PC nebo konzolovou verzi? Jsem právě včera chtěl udělat pár screenů a skoro mám strach pouštět Steam teď :D
Máš PC nebo konzolovou verzi? Jsem právě včera chtěl udělat pár screenů a skoro mám strach pouštět Steam teď :D
@SilentWolf (23.01.2021 10:13): Nemohla jsem, seděla jsem v autobusu, to by nedopadlo dobře :D
Jinak, seznam věcí, kterých jsem si za tři hodiny na 1.1 všimla, bohužel mám pocit, že to je minimálně pro mě horší než to bylo...
- Vypadávají animace u postav, prostě jen stojí, a když mají mít třeba ruce v nějaké určité poloze v rámci dialogu a nějaké interakce, prostě jsou tady a hned tam, nic mezi – nevím, jak to přesně vysvětlit.
- Vypadává mi zvuk u motorek, u Archu i Apolla.
- Nelze sbírat velkou část lootu, je "neaktivní".
- Zavolala mi Regina a mlčí, nic neříká, pořád tam je její rámeček, nešla následně žádná interakce, musela jsem nakonec načíst starší save.
- Bugnutý kyberpsychouš v baráku na kopci, možná souvisí s nemožností lootu.
- Dvakrát jsem zemřela při běhu po ulici. To bylo hodně wtf. Zničehonic.
- Občas mám černé ruce, chybí jakékoli textury.
- V inventáři mi mizí postava, občas jsou tam jen hadry, občas prázdno.
Jinak, seznam věcí, kterých jsem si za tři hodiny na 1.1 všimla, bohužel mám pocit, že to je minimálně pro mě horší než to bylo...
- Vypadávají animace u postav, prostě jen stojí, a když mají mít třeba ruce v nějaké určité poloze v rámci dialogu a nějaké interakce, prostě jsou tady a hned tam, nic mezi – nevím, jak to přesně vysvětlit.
- Vypadává mi zvuk u motorek, u Archu i Apolla.
- Nelze sbírat velkou část lootu, je "neaktivní".
- Zavolala mi Regina a mlčí, nic neříká, pořád tam je její rámeček, nešla následně žádná interakce, musela jsem nakonec načíst starší save.
- Bugnutý kyberpsychouš v baráku na kopci, možná souvisí s nemožností lootu.
- Dvakrát jsem zemřela při běhu po ulici. To bylo hodně wtf. Zničehonic.
- Občas mám černé ruce, chybí jakékoli textury.
- V inventáři mi mizí postava, občas jsou tam jen hadry, občas prázdno.
@Brasikona (23.01.2021 09:54): jdi spát proboha. :D
BTW patch prý rozbíjí jednu z hlavních misí. "Down on the Street". Takemura volá ale nic se neděje.
BTW patch prý rozbíjí jednu z hlavních misí. "Down on the Street". Takemura volá ale nic se neděje.
@SilentWolf (23.01.2021 09:52): Možná je to ironie, nevím, ještě jsem nespala, ale tohle mi tedy přijde jako důležitá věc :D
Nečekala jsem, že policie bude najednou fungovat, ale říkala jsem si, že by ji mohli pro začátek aspoň vypnout, protože stejnak dělá hovno, pokud se tedy nespawnuje za zády, bez pardonu.
Nečekala jsem, že policie bude najednou fungovat, ale říkala jsem si, že by ji mohli pro začátek aspoň vypnout, protože stejnak dělá hovno, pokud se tedy nespawnuje za zády, bez pardonu.
@Brasikona (23.01.2021 06:05): A.I. bych nečekal určitě v první polovině roku. Teď řeší důležité věci.. :D
Pokud jste někdo v patchi očekával opravu/vylepšení policie, odpověď zní ne.
A jo, mám bonus, zase se mi děje něco nového, začaly mi úplně vypadávat animace, hra je jakoby "přeskakuje".
A jo, mám bonus, zase se mi děje něco nového, začaly mi úplně vypadávat animace, hra je jakoby "přeskakuje".
https://www.cyberpunk.net/en/news/37373/patch-1-1
Patch 1.1. Asi nic zásadního, co tak koukám.
Patch 1.1. Asi nic zásadního, co tak koukám.
Tak update k nesmrteľným NPC: ja mám tú variantu, kde im život síce uberám, ale akonáhle dosiahnu 0, neumrú.
neprejavuje sa to u každej postavy, niektoré zabiť môžem, ale:
Akonáhle sa to prejaví, jediný spôsob, ako sa danej postavy zbaviť, je chytiť ju odzadu, omráčiť a rovno hodiť do nejakej na to pripravenej krabice (mrazáky, boxy, etc.) - quickhacky, strelné zbrane ani neomodované katany nepomáhajú.
Teda ak sú to nejaký random gangeri na ulici a v okolí žiaden box, máte smolu.
Taktiež, v momente, ako sa takáto postava objaví na scéne a dostanem ju do aggra/že ma hľadá, framerate mi nepochopiteľne dropne na nejakých 5-9 FPS.
Akonáhle ju omráčim a hodím do krabice - voilá, naspäť na 30-40 FPS.
Začínam mať obavy o svoje savy; totiž najstarší save, ktorý mám, je práve po dokončení posledného vedľajšieho questu, tesne predtým, než som sa začal venovať hlavnej dejovej.
Pokiaľ sa ten bug prejavil už v tedy a ja som si toho nevšimol, tak som v prdeli - po 100 hodinách sa mi naozaj nechce rozohrávať nová hra - a zatiaľ jediné funkčné riešenie, na ktoré hráči prišli je - loadnúť starší save.
Ešte dúfam, že CDPR po oprave tohoto bugu nepovie, že všetci povinne musia loadnúť staršie savy, a že postihnuté savy už zachrániť nevedia - uživatelia špekulujú, že to zrejme bude nejaký stav niečoho, čo sa ukladá v saveoch, lebo reštart hry tomu nepomôže, tak snáď to bude odstrániteľné.
neprejavuje sa to u každej postavy, niektoré zabiť môžem, ale:
Akonáhle sa to prejaví, jediný spôsob, ako sa danej postavy zbaviť, je chytiť ju odzadu, omráčiť a rovno hodiť do nejakej na to pripravenej krabice (mrazáky, boxy, etc.) - quickhacky, strelné zbrane ani neomodované katany nepomáhajú.
Teda ak sú to nejaký random gangeri na ulici a v okolí žiaden box, máte smolu.
Taktiež, v momente, ako sa takáto postava objaví na scéne a dostanem ju do aggra/že ma hľadá, framerate mi nepochopiteľne dropne na nejakých 5-9 FPS.
Akonáhle ju omráčim a hodím do krabice - voilá, naspäť na 30-40 FPS.
Začínam mať obavy o svoje savy; totiž najstarší save, ktorý mám, je práve po dokončení posledného vedľajšieho questu, tesne predtým, než som sa začal venovať hlavnej dejovej.
Pokiaľ sa ten bug prejavil už v tedy a ja som si toho nevšimol, tak som v prdeli - po 100 hodinách sa mi naozaj nechce rozohrávať nová hra - a zatiaľ jediné funkčné riešenie, na ktoré hráči prišli je - loadnúť starší save.
Ešte dúfam, že CDPR po oprave tohoto bugu nepovie, že všetci povinne musia loadnúť staršie savy, a že postihnuté savy už zachrániť nevedia - uživatelia špekulujú, že to zrejme bude nejaký stav niečoho, čo sa ukladá v saveoch, lebo reštart hry tomu nepomôže, tak snáď to bude odstrániteľné.
@marwel (21.01.2021 22:33): Tak ono je to celkem samozřejmé, když s policií nijak nesouvisí a jen pár let zpátky s městem skoro válčili.
@Korbitch (21.01.2021 20:21): Militech je ve hre bran v podstate pouze jako dalsi gang do poctu, ktery muzete v pohode likvidovat aniz by meli posuci od policie nejakych vyhrad. :)
@Bursoft (21.01.2021 20:16): Jo, přesný. Žádný vybrat si způsob zakončení a pak čumět na to samý. Pěkně konec podle toho, jak hraješ, podle voleb a s kým pečeš. Výborný příběh, slabá technická stránka a ne zcela uspokojivý způsob zakončení. I když já na poprvé zvolil Arasaku. Logicky, že jo. Kdo jiný by mi mohl taky pomoct, když to vymysleli. No, a vybral jsem si, že se stanu engramem. Takže nesmrtelnost mi tak nějak jako vyhovovala. Taky jsem čekal, že se do toho bude víc srát Militech, když jsou tak hrozný nepřátelé. A ono nic.