@Charllize (01.04.2021 15:34): Jo to máš pravdu, v takovém Morrowindu jsem na to taky čuměl, ale jednou by mi to bohatě stačilo (nadto i ten byl po čase docela stereotypní a ubíjející). Já nadhodnotu vidím právě spíše v té kvalitě než kvantitě, ale jak říkám, každý to má jinak, někomu se líbí že ten svět má rozlohu x fotbalových hřišť, jakkoliv je vlastně prázdný, samozřejmě že určitou iluzi rozlehlého světa to vytvoří (reálnějšího.. no jak kdy, někdy je to copy+paste tak do očí bijící, že to působí méně realisticky než kvalitně ručně vytvořený menší svět).
Diskuze
@Isair (01.04.2021 15:28): Nadhodnota by měl být prave ten obří svět který v tom velkém rozměru jde udělat víc reálne. Ale už je jich tolik ze to spis všechny štve. Když to bylo nové každý ziral s otevřenou pusou. Kam jít dal? Zpět na pixelart..jop :)
@Charllize (01.04.2021 15:22): Já samozřejmě chápu, proč to tak je, i chápu, že je pro vývojáře atraktivnější napsat na krabici, že mají svět o rozloze 1000 Km2 a dohrání zabere 250 hodin čistého času.
Je jasné, že při takovéto rozloze nemohou svět i questy dostatečně propracovat. Ovšem pro mě to není zábava (k čemu 250 hodin herní doby, když je 200 nudná a ubíjející vata), raději menší ale propracovanější svět, hra je tak mnohem plynulejší, zábavnější... já opravdu nepotřebuji mít obří svět s milionem questů jen pro to, aby prostě byl obří, když nedokáže nabídnout jakoukoliv nadhodnotu.
Ale samozřejmě každý to má jinak, já jsem velkým odpůrcem obrovských open worldů a sandboxů obecně (stejně jako grindu, což už víš, o tom jsme už párkrát diskuze vedli :), obecně nemám rád přehnaně stereotypní činnosti ve hrách, v životě si jich užiji dost, k čemu se tomu věnovat i ve hrách), naopak mi více vyhovují menší, propracovanější open worldy.
Je jasné, že při takovéto rozloze nemohou svět i questy dostatečně propracovat. Ovšem pro mě to není zábava (k čemu 250 hodin herní doby, když je 200 nudná a ubíjející vata), raději menší ale propracovanější svět, hra je tak mnohem plynulejší, zábavnější... já opravdu nepotřebuji mít obří svět s milionem questů jen pro to, aby prostě byl obří, když nedokáže nabídnout jakoukoliv nadhodnotu.
Ale samozřejmě každý to má jinak, já jsem velkým odpůrcem obrovských open worldů a sandboxů obecně (stejně jako grindu, což už víš, o tom jsme už párkrát diskuze vedli :), obecně nemám rád přehnaně stereotypní činnosti ve hrách, v životě si jich užiji dost, k čemu se tomu věnovat i ve hrách), naopak mi více vyhovují menší, propracovanější open worldy.
@Isair (01.04.2021 15:14): Jo, ale většinou v tom velkém open worldu mas i desítky úkolu unikátních, mnohdy jich tam je víc než v linearni hře. Jen to v ze obrovitosti zanikne a vypluje na povrch víc věci co jsou jednoduché a opakuji se.
Nevim, podle mě je nereálné očekávat ze tam bude 500 designovanych úkolu kvality koutku náročného čtenáře. Navic různe fetch úkoly jsou poměrně realistické, většina lidi to tak má cely život :)
Me třeba možnost plnit debilni úkoly z nástěnky kolikrát vyhovuje, když za ne je nějaká OK odměna a nemusím nic moc řešit a mužů vypnout.
Nevim, podle mě je nereálné očekávat ze tam bude 500 designovanych úkolu kvality koutku náročného čtenáře. Navic různe fetch úkoly jsou poměrně realistické, většina lidi to tak má cely život :)
Me třeba možnost plnit debilni úkoly z nástěnky kolikrát vyhovuje, když za ne je nějaká OK odměna a nemusím nic moc řešit a mužů vypnout.
@Charllize (01.04.2021 15:04): Proto jsem rád, že System Shock 2 velkým open worldem není, velké open worldy jsou totiž dost často naprd ;) (kór ty, které jsou vytvářené metodou copy+paste s hafem generických questů ;)).
Ale máš pravdu, že se "backtracking" řeší až příliš jako negativum, byť to tak mnohokrát být nemusí či to často ani není takový "big deal", aby bylo třeba to vůbec řešit.
Ale máš pravdu, že se "backtracking" řeší až příliš jako negativum, byť to tak mnohokrát být nemusí či to často ani není takový "big deal", aby bylo třeba to vůbec řešit.
@Isair (01.04.2021 14:38): Tak bylo by lepší kdybys tam měl stopadesatkrat jiné nepřátele a šel bys tam kvůli úkolu kde je na konci státní knihovna a dort s jahodama, ale klades moc velké nároky na clovekohodiny a podobně.Však on kdyby SS2 byl velký open world nebylo by to jiné.
Me by zajímalo proč procházení stejne cesty tak hrozne dneska hráče urazí a je to všude automaticky zápor.Jako trosku to občas otrava je, ale ze by to měl být nějaký velký problém mi nepřijde. Asi každý čeká desítky hodin unikátní zábavy a irituje ho ze hra nešetří jeho čas, je to úplně v prdeli. Úplně vidím jak vztekle dupe nozickou a mrmle...nepůjdu 2x ne a ne, já to nebudu dělat :)
Me by zajímalo proč procházení stejne cesty tak hrozne dneska hráče urazí a je to všude automaticky zápor.Jako trosku to občas otrava je, ale ze by to měl být nějaký velký problém mi nepřijde. Asi každý čeká desítky hodin unikátní zábavy a irituje ho ze hra nešetří jeho čas, je to úplně v prdeli. Úplně vidím jak vztekle dupe nozickou a mrmle...nepůjdu 2x ne a ne, já to nebudu dělat :)
Vy jste to totiž asi netestovali jako já. Mně vadí ta automatičnost respawnu. Hned v tom prvním patře v laborkách stačí zajít za roh a v tom místě, ve kterém člověk byl předtím a vyčistil to, se ti zombíci objeví vždycky znovu. A klidně to jde takhle udělat desetkrát za sebou. Pokud to hrajete tak, že jdete v podstatě pořád dál, tak si toho člověk ani moc nevšimne. Mně na tom nevadí to, že je to kvůli tomu těžší, mně na tom vadí to, že si řeknu, že je to píčovina, aby se tam ten zombík objevil, když tam předtím nebyl a vrhá mi to na hru stín nerealističnosti, neférovosti a nesmyslu. A jak už jsem psal xkrát předtím, mně by přišlo i docela správné, kdyby tam respawn byl, aby byla udržena iluze toho, že je celá loď konstantně v háji, ale mají se třeba nepřátelé obnovit až při použití výtahu nebo velmi opatrně na druhém konci mapy, ne že stačí zajít za roh nebo za první dveře a zombík se objeví ve slepé uličce tam, kde se prostě objevit nemohl.
Každopádně diskuse o respawnu v system shocku je očividně velký evergreen.
Každopádně diskuse o respawnu v system shocku je očividně velký evergreen.
@H34D (01.04.2021 07:47): @MCZ (01.04.2021 13:52): Přesně tak, ve druhém díle imo ten respawn naprosto perfektně vyvážili, taky ony výtky nechápu (u jedničky ještě ano- v určitých patrech, ale u dvojky vůbec).
A to s tím backtrackingem je už naprostá pitomost, naopak se mi vždy líbilo, že ve srovnání s třeba takovým Bioshockem se nejedná o pouhou cestu "vpřed" (byť i první Bioshock návrat nabízí, třebaže není potřeba), ale hráč tak nějak podle vyvíjejících se událostí prochází onu stanici křížem krážem a působí to imo mnohem lépe, než nalajnovaná úroveň, tady se na té stanici do jisté míry doopravdy "žije".
A přesně se nejedná o žádné umělé natahování herní doby, jakož to naopak dělají třebas dnešní sandbox/open world hry (kde jim to k mému udivení moc často vytýkáno není), které vás pošlou dlouhou copy+paste štrekou, při níž cestou vymlátíte po stopadesáté stejnou skupinku nepřátel, kvůli nějakému najdi/přines generickému questu.
A to s tím backtrackingem je už naprostá pitomost, naopak se mi vždy líbilo, že ve srovnání s třeba takovým Bioshockem se nejedná o pouhou cestu "vpřed" (byť i první Bioshock návrat nabízí, třebaže není potřeba), ale hráč tak nějak podle vyvíjejících se událostí prochází onu stanici křížem krážem a působí to imo mnohem lépe, než nalajnovaná úroveň, tady se na té stanici do jisté míry doopravdy "žije".
A přesně se nejedná o žádné umělé natahování herní doby, jakož to naopak dělají třebas dnešní sandbox/open world hry (kde jim to k mému udivení moc často vytýkáno není), které vás pošlou dlouhou copy+paste štrekou, při níž cestou vymlátíte po stopadesáté stejnou skupinku nepřátel, kvůli nějakému najdi/přines generickému questu.
@MCZ (01.04.2021 13:52): Jediný backtracking, ktorý tam bol, bol ked Ta v rámci príbehu pošle do nižích úrovní otvoriť nejaké dvere a tam čosi spraviť a zasa ísť naspäť, ale ked vies, kde to hladat, je to relatívne rýchle.
@H34D (01.04.2021 07:47): Já jsem ty výtky k respawnu taky nikdy nepochopil. Ani to, jak hráče hra nutí se přesouvat skrze paluby Von Braunu, na mě nikdy nepůsobilo jako umělé natahování herní doby, ale naopak mi to přišlo hodně organické. Koneckonců to není o tom, že by design opakovaně posílal hráče skrze nějaké dlouhé lineární koridory plné nepřátel, ale dá se tam najít hodně zkratek atd. a právě v tom je ta challenge a zábavnost.
@Tarhiel (01.04.2021 09:44): To už je ta slabší část. :-(
@Tarhiel (01.04.2021 09:44): To už je ta slabší část. :-(
@hanak_v_exilu (01.04.2021 09:15): On myslí prvé poschodie Rickenbackera :)
@H34D (01.04.2021 07:47): Není tam jenom šest pater?
@Tarhiel (31.03.2021 00:08): Souhlasím taky, že příběh Midwives je zatím nejpůsobivější. Jinak jsem včera akorát dorazil do 7. patra, zatím žádný soupeř nebyl těžký, ale suveréně nejotravnější jsou ty turrety. Většinou je to load/save festival s tím, že se snažím rychle vyklonit a vystřelit zpoza rohu. Hackovat jsem je neúspěšně zkoušel jen na začátku hry, kdy jsem k tomu neměl dostatečný skill.
Jinak opět můžu zopakovat, že zatím je respawn nepřátel úplně v pohodě. Před vstupem do 7. patra jsem ještě prošel pár pater znova, ať už kvůli úkolům nebo chemikáliím a respawn na mě působí tak akorát, aby stanice nebyla vyloženě prázdná, ale přitom nijak neobtěžuje, ani neztěžuje hru.
Jinak opět můžu zopakovat, že zatím je respawn nepřátel úplně v pohodě. Před vstupem do 7. patra jsem ještě prošel pár pater znova, ať už kvůli úkolům nebo chemikáliím a respawn na mě působí tak akorát, aby stanice nebyla vyloženě prázdná, ale přitom nijak neobtěžuje, ani neztěžuje hru.
@hanak_v_exilu (31.03.2021 16:47): Věže jsem měl svým způsobem rád, protože se daly přeprogramovat na spojence. Občas jsem se tím bavil, ale moc užitečné to nebylo. Souboj hybrid vs věž byl až moc vyrovnaný a vodit nepřátele k věži také nebylo moc efektivní. Co se týče nepřátel obecně, nemohu říci, který mi přišel nejděsivější či nejméně oblíbený. Dost to záleželo i na lokaci a zbrani, respektive množství dostupné munice. S nabitou energetickou puškou byl každý robotický protivník brnkačka :-). V těsnějších prostorech byli pochopitelně nejhorší vybuchující droidi a pavouci. Takové věci si člověk k tělu pouští nerad. Také mne iritovaly ty mouchy vyletující z kokonů. Ovšem nejvíce frustrovaný jsem byl při snaze hodit do koše basketbalový míč ve snaze spustit easter-egg :-)
@MCZ (31.03.2021 16:38): Jo, explodující roboti jsou hnus. A štvaly mě ty automatické věže.
@MCZ (31.03.2021 16:38): ách, od tých som bežal, čo mi sily stačili, kým som si nevyleveloval standard weapons + armor piecing bullets. A sklady v Engineering leveli, ktoré ich boli plné - keď som tam vstúpil a videl, čo ma čaká, tak som bol nervózny a dúfal som, že zakrádaním ich neaktivujem :D
@Tarhiel (31.03.2021 00:08): Je neoblíbený a neoblíbený. Ty midwifes jsou určitě nejstrašidelnější. Zato ti explodující roboti byli vyloženě otravní, co si tak vzpomínám.
@H34D (30.03.2021 22:31): Nie, exotické nie sú treba, sám som z nich používal len Crystal shard, rovnako ako @Cobot.
Z heavy len občas ten TC-5 Fusion Cannon, tuším neomodovaný alebo len s prvou modifikáciou, ale nie je potrebný.
Ináč, keď ste tu rozbehli deabtu o tom, ktoré časti SS2 nemáte radi, mal by som nasledovnú otázku: ktorý nepriateľ je váš najneobľúbenejší?
U mňa jednoznačne midwifes - vždy som mal bobky z tých ich rečí +v kombinácii s tým, keď zistíte, ako vznikli, sa u mňa jedná o najstrašidelnejšieho nepriateľa.
Z heavy len občas ten TC-5 Fusion Cannon, tuším neomodovaný alebo len s prvou modifikáciou, ale nie je potrebný.
Ináč, keď ste tu rozbehli deabtu o tom, ktoré časti SS2 nemáte radi, mal by som nasledovnú otázku: ktorý nepriateľ je váš najneobľúbenejší?
U mňa jednoznačne midwifes - vždy som mal bobky z tých ich rečí +v kombinácii s tým, keď zistíte, ako vznikli, sa u mňa jedná o najstrašidelnejšieho nepriateľa.
@H34D (30.03.2021 22:31): to že máš hledat kód a kde je nabeton v nějakým logu. Zbraně jsem moc nepoužíval. Jel jsem vždy jen základní pistoli a základní laserovou pistoli. Kvůli munici doplňoval brokovnici, které jsem ale většinou moc netunil.
Z exotických jsem naopak vždy používal jen crystal shard, který je ve své kráse dokonalý řeznícký nástroj.
Z exotických jsem naopak vždy používal jen crystal shard, který je ve své kráse dokonalý řeznícký nástroj.
@H34D (30.03.2021 22:31): Tak jsem to myslel, že víš předem že bys měl ty obrazovky proklikat. Není to tak že zkoušíš co to udělá a najednou na tebe vybafne kus kódu.
Na zbraně se mě neptej. Já jsem vždycky jel energetické pistole abych šetřil náboje. A když jsem si vylepšil pušku na maximum, tak jsem používal ji. Brokovnici pak jako doplněk. Exotické a těžké zbraně jsem kdysi zkoušel, ale moc mě neohromily. Grantátomet by byl fajn kdyby bylo víc munice. Ta puška na červy mi přišla nebezpečná spíš pro mě než pro nepřítele. Prostě útočná puška řeší všechno.
Na zbraně se mě neptej. Já jsem vždycky jel energetické pistole abych šetřil náboje. A když jsem si vylepšil pušku na maximum, tak jsem používal ji. Brokovnici pak jako doplněk. Exotické a těžké zbraně jsem kdysi zkoušel, ale moc mě neohromily. Grantátomet by byl fajn kdyby bylo víc munice. Ta puška na červy mi přišla nebezpečná spíš pro mě než pro nepřítele. Prostě útočná puška řeší všechno.
Stran toho mnou zmíněného questu. V žádném logu ten kód nebyl a prošel jsem celé patro znova, zda jsem někde něco nevynechal. Navíc už samotný úkol zní "vyhledat kód v obrazových terminálech", přičemž když je procvakáte tak se vám část kódu (číslo) zapíše do poznámek. Přišlo by mi zvláštní, kdyby byl zároveň i někde v audiologu (pak by nebyl důvod, aby se poznamenávaly části do notes). Nicméně už jsem postoupil do dalšího patra, které si nechám na zítra.
Ale asi jsem zbytečně investoval do těch exotických zbraní, jsou podle vás lepší než heavy nebo naopak? Zatím mám namaxované standard a energy a stačí na vše.
Ale asi jsem zbytečně investoval do těch exotických zbraní, jsou podle vás lepší než heavy nebo naopak? Zatím mám namaxované standard a energy a stačí na vše.
@Tarhiel (29.03.2021 23:33): ok, máš recht, Body of the Many je vně obou vesmírných lodí, ale není to planeta.
Na SS2 EE jsem velmi zvědavý.
@hanak_v_exilu (29.03.2021 23:41): Do zamořených koridorů se lze teoreticky vrátit lépe vybaven, ale nic moc zvláštního krom toho, co je nutné k dalšímu postupu, v nich není.
@Subject 13 (30.03.2021 00:19): jj, tahle část měla také výbornou atmosféru.
Na SS2 EE jsem velmi zvědavý.
@hanak_v_exilu (29.03.2021 23:41): Do zamořených koridorů se lze teoreticky vrátit lépe vybaven, ale nic moc zvláštního krom toho, co je nutné k dalšímu postupu, v nich není.
@Subject 13 (30.03.2021 00:19): jj, tahle část měla také výbornou atmosféru.
@Phoenix (29.03.2021 23:28):
@hanak_v_exilu (29.03.2021 23:41):
Já měl vždy velmi tísnivý pocit z opic a v pozdějších fázích (teď si nejsem jistý přesnou lokací) vědecká paluba, kde se chladily kokony a v zádech jsem měl neustále nějakého Hybrida. Věc hadr.
@hanak_v_exilu (29.03.2021 23:41):
Já měl vždy velmi tísnivý pocit z opic a v pozdějších fázích (teď si nejsem jistý přesnou lokací) vědecká paluba, kde se chladily kokony a v zádech jsem měl neustále nějakého Hybrida. Věc hadr.
@Phoenix (29.03.2021 23:28): Skladiště je super. Líbí se mi jak je nepřehledné a všechny souboje se odehrávají tělo na tělo. Je tam hodně infarktových situací. Nemám rád akorát ty zamořené koridory. Respektive mi vždycky bylo líto že je musím proběhnout a nemůžu si je pořádně užít.
@Phoenix (29.03.2021 23:28): O akej planéte to hovoríte? Počas celej hry sa predsa nikde na pevninu nepozriete, s výnimkou intro misie
Asi záverečný súboj je dosť okresaný, a rád by som videl v EE od NightDive ten rozšírený koniec, ktorý pôvodne zamýšľal Ken Levine, kľudne ako optional fičúru
Asi záverečný súboj je dosť okresaný, a rád by som videl v EE od NightDive ten rozšírený koniec, ktorý pôvodne zamýšľal Ken Levine, kľudne ako optional fičúru
@hanak_v_exilu (29.03.2021 23:26): Planeta mi také přišla slabší, závěrečnému souboji jsem časem přišel na chuť díky tomu, že je více způsobů, jak v něm postupovat, jen s tím musí člověk trochu počítat.
@Cobot (29.03.2021 23:19): Skladiště se mi také zpočátku nelíbilo, ale při dalších průchodech jsem mu přišel na chuť. Má asi ze všech částí hry nejhororovější atmosféru krom jiného díky tomu, že v něm ještě hlavní hrdina není příliš silný.
@Cobot (29.03.2021 23:19): Skladiště se mi také zpočátku nelíbilo, ale při dalších průchodech jsem mu přišel na chuť. Má asi ze všech částí hry nejhororovější atmosféru krom jiného díky tomu, že v něm ještě hlavní hrdina není příliš silný.
Konec je slabší. Jak planeta, tak závěrečný souboj. A kdybych měl jmenovat nějakou mechaniku, tak asi exotické zbraně. Vždycky mi přišly náladové a nespolehlivé.
Když jsme tak u těch superlativů co to vzít opačně. Je něco co na SS2 nemáte rádi? Já nikdy moc nemusel skladiště a ty dveře co furt blbly. Dřív mě přišlo skladiště obrovské což už dneska samozřejmě není, ale i tak to vnímám jako nejslabší část.
@H34D (29.03.2021 22:23): jj, obtížnost ovlivňuje i počty cybermodulů pro leveling.
Já jsem si strašně užil průchod za OSA na Impossible, ale rozhodně bych to nedoporučoval na první hraní, takto jsem to hrál až tak na popáté, poprvé Normal a Marine.
Já jsem si strašně užil průchod za OSA na Impossible, ale rozhodně bych to nedoporučoval na první hraní, takto jsem to hrál až tak na popáté, poprvé Normal a Marine.
@H34D (29.03.2021 22:23): Áno, je to spomenuté v nejakom audiologu :)
No okamžite som si pri prvom hraní zapisoval všetky prístupové kódy od rôznych dverí, aby som ich nemusel pri daľšom priechode nanovo hľadať, a mal som ich založené na papieriku v cd obale k hre.
Taktiež gratulujem k objaveniu SS2 a som rád, že sa Ti hra páči! :)
No okamžite som si pri prvom hraní zapisoval všetky prístupové kódy od rôznych dverí, aby som ich nemusel pri daľšom priechode nanovo hľadať, a mal som ich založené na papieriku v cd obale k hre.
Taktiež gratulujem k objaveniu SS2 a som rád, že sa Ti hra páči! :)
@hanak_v_exilu (29.03.2021 22:35): jj souhlas. Audiology jsou geniální. Do Marie jsem se zamiloval po prvních pár slovech. Glory to the many!!!
@Cobot (29.03.2021 22:27): Kdybych si mohl z hlavy vymazat jednu hru a zahrát si ji znova, tak by to byla tahle. Ten příběh je fantastický a při poslouchání nahrávek mně běhá mráz po zádech dodnes, a to už vím co uslyším.
@H34D (29.03.2021 22:23): Jo, on o tom kódu někdo mluvil. A i kdyby ne, tak bych je stejně proklikal. Návod jsem nikdy nepotřeboval. Ale taky jsem postupoval strašně pomalu a prolezl úplně všechno.
@H34D (29.03.2021 22:23): nádhera objevit SS2 v roce 2021. Závidím první průchod. Ja co si pamatuju tak jsem spíš hledal chybějící čísla.
Tak dle očekávání je to jedna z nej her. Musím říct, že respawn nepřátel zatím není sebemenší problém, s laser rapierem nepotřebuju ammo a všechno sekám bez větších potíží. V replikatoru jsem zatím nemusel nic koupit a nosím sebou několik stovek ammo. Trošku mě mrzí, že jsem na začátku vyměknul a dal si obtížnost jen "normal", ale říkal jsem si, že si chci hru pouze užít. Kdyby obtížnost ovlivňovala jen health/damage/ammo, tak jdu do hard, ale četl jsem, že ovlivňuje i množství potřebných cybermodů pro levelování, takže to jsem si nechal normal, abych mohl nalevelovat pro zajímavost více věcí a poznal více herních možností.
Teďka téměř ukončeném 5. patře jsem narazil na první zákys, který jsem bohužel musel vyřešit návodem. Pro získání kódu musí člověk v průběhu levelu proklikat interaktivní obrazy, no kua, já jsem si je pro zajímavost proklikával o 2 patra níž, když jsem na ně poprvé ve hře narazil, teďka už by mě fakt nenapadlo, že když je proklikám znova, tak tam najednou bude kód. Podpásovka! :) Vy jste na to přišli hned?
Teďka téměř ukončeném 5. patře jsem narazil na první zákys, který jsem bohužel musel vyřešit návodem. Pro získání kódu musí člověk v průběhu levelu proklikat interaktivní obrazy, no kua, já jsem si je pro zajímavost proklikával o 2 patra níž, když jsem na ně poprvé ve hře narazil, teďka už by mě fakt nenapadlo, že když je proklikám znova, tak tam najednou bude kód. Podpásovka! :) Vy jste na to přišli hned?
Počínaje dneškem budu v průběhu příštích dnů až týdnů streamovat svůj postup hrou zde: https://www.twitch.tv/h34dhunt3r kdyby měl někdo zájem. Většinou to bude kolem 20:00 - 23:00 hod.
@Bravewolf (22.03.2021 15:49): Ano, pro mě rok 99 taky nej.
@Bravewolf (22.03.2021 15:49): Ano, pro mě rok 99 taky nej.
@H34D (22.03.2021 09:54): 99 je pro me zlaty rok,resp. 98-99.
@Cobot (22.03.2021 15:22): ...až na ten Rebirth.
V podstatě se stačí řídit tímhle seznamem. Pak si případně vyzobat něco dalšího.
@H34D (22.03.2021 09:54): to si pamatuju celkem přesně - SS2 jsem hrál až po Thiefovi 2 a toho jsem hrál před Deus Ex a ten jsem dohrál, když jsem zrovna dělal řidičák, takze v roce 2000. Jak říkám, hluboké devadesátky. Ty nejhlubší, věř mi!
Díky za názory, takže ve zkratce, jak potvrdil Pavel4U, existuje řada malých modů, žádný velký balík. Aplikoval jsem ty grafické, ale dal jsem tam i jeden menší community patch, dle popisu zněl dobře. Enhanced edice vyjde, ale nemá datum, čekat nebudu. Možnost předplacení SS1 remake vypadá dobře i proto, že k ní bude SS2 EE "až vyjde".
@Garret (22.03.2021 06:41): Jak hluboké byly ty devadesátky, když SS2 vyšlo v 1999? :)
@Garret (22.03.2021 06:41): Jak hluboké byly ty devadesátky, když SS2 vyšlo v 1999? :)
@Tarhiel (22.03.2021 08:38): no tak to jsem samozřejmě nečetl, to musíš zdůraznit ;) dobré vědět
@Garret (22.03.2021 06:41): Tak keď si prečítaš prvé odstavce, uvidíš, že tam hovoria o dvojke :)
@Tarhiel (21.03.2021 22:00): ale odkaz vede na jedničku, tak teď se ztrácím :)
@MCZ (22.03.2021 00:59): hrál jsem jí v původní podobě už někdy v hlubokých devadesatkach, není třeba lítosti ;) omodovanou verzi jsem ještě nehrál, mám ji pouze připravenou v backlogu (chvíli jsem ji zkoušel, jen jestli funguje a jak vypadá)
@MCZ (22.03.2021 00:59): hrál jsem jí v původní podobě už někdy v hlubokých devadesatkach, není třeba lítosti ;) omodovanou verzi jsem ještě nehrál, mám ji pouze připravenou v backlogu (chvíli jsem ji zkoušel, jen jestli funguje a jak vypadá)
@Garret (21.03.2021 22:19): Pokud jsi hru nehrál i v původní podobě, tak tě docela lituji - Rebirth je něco jako Cinematic Mod pro HL2.
@Garret (21.03.2021 22:19): NIe, nie, to je dvojka, o ktorej ja hovorím, Rebirth mód bol len na dvojku.
@Phoenix (21.03.2021 22:50): To nemá, ale som si istý, že to bude tento rok :)
@Phoenix (21.03.2021 22:50): To nemá, ale som si istý, že to bude tento rok :)
@Tarhiel (21.03.2021 22:00): njn, ale nemá to release date. Ale mám cukání si poprvé v životě něco předobjednat (minimálně na GoG s remake jedničky dostaneš při předobjednávce EE dvojky).
@Garret (21.03.2021 22:19): Existuje EE jedničky (dá se normálně koupit na Steam), ale je v přípravě i EE dvojky.
@Garret (21.03.2021 22:19): Existuje EE jedničky (dá se normálně koupit na Steam), ale je v přípravě i EE dvojky.
@Tarhiel (21.03.2021 22:00): to je jednička, ne?
@MCZ (21.03.2021 21:50): Rebirth je jeho součástí a nezkoumal jsem alternativy :)
@MCZ (21.03.2021 21:50): Rebirth je jeho součástí a nezkoumal jsem alternativy :)
@MCZ (21.03.2021 21:50): Najmä je nekonzistentný s pôvodnými modelmi, preto som ho nikdy nemal rád.
Ak môžem odporučiť, počkal by som na Enhanced Ediciu, okrem toho, že bude obsahovať kopu modifikácii s požehnaním komunity, taktiež bude obsahovať nové modely postáv, ktoré zachovávajú ráz tých povôdných.
Ak môžem odporučiť, počkal by som na Enhanced Ediciu, okrem toho, že bude obsahovať kopu modifikácii s požehnaním komunity, taktiež bude obsahovať nové modely postáv, ktoré zachovávajú ráz tých povôdných.
@Garret (21.03.2021 21:41): Jaký je teď aktuální mod na lepší modely? Rebirth mi třeba vždycky připadal podle obrázků strašný.