@Pluto (17.12.2024 12:59): Určitě zkusim. Diky.
Diskuze
@ActualPigeon5 (komentář): Jestli se ti líbily detektivní věci, pak jednoznačně doporučuju vyzkoušet Sherlocky.
Tak teda dohráno. Chvilku to vypadalo že se to i zlepší, ale zase to spadlo do té naprosté marnosti. Frogwares evidentně neměli dost peněz na takhle velký projekt. A chyběli asi i schopnosti a zkušenosti.
@martinelk (27.08.2024 14:01): Díky za radu, využiju – já jsem totiž nakonec usnula a na žádné hraní nedošlo :))
@Brasikona (26.08.2024 21:56): Jestli můžu poradit. Hoď si obtížnost soubojů na nejnižší a co nejrychleji si odemkni šanci na usporu součástek při craftování munice. V bednách, skříních atd. najdeš tak 1-2 náboje a materiál na další dva. Neskutečný opruz, pak musíš hnusáky mlátit na blízko ( snižuje sanitu ), nebo po nich házet cihly ( popřípadě granáty a molotovy ). :D
Asi by mě zdejší diskuze měla vyděsit, ale já to právě na základě ní dnes konečně zapnu... :)) Tak uvidíme, třeba mě to začne rychle štvát jako Get Even, kterému jsem věnovala dnešní noc...
@martinelk (26.08.2024 10:44): Bohužel, je to tak. Oni se chtěli někam posunout, bohužel se vydali směrem open worldu a přidávání akce, což je podle mého názoru velká škoda...
@Pluto (25.08.2024 23:34): Tak tohle mě vyděsilo víc než cokoli v TSC1. Hlavně tahle část je dost strašidelná:
"Bohužel se tvůrci rozhodli opustit to, co se jim dařilo v posledních letech nejlépe – adventuření a detektivní vyšetřování. Namísto toho je The Sinking City 2 prezentováno jako příběhový survival horor zasazený do Spojených států Amerických dvacátých let, přičemž důraz tentokrát bude kladen na souboje, akční prvky, craftomg a průzkum prostředí. Hra nakonec bude mít i nějakou detektivní část, ta ale bude absolutně volitelná a vůbec nebude potřeba ji použít."
Takže zahodí to co jim šlo nejlépe a místo toho se snaží znovu jít do akce, která jim nikdy nešla. Super. Jinak večer jsem si zase trošku odehrál a zjistil jsem další důvod proč mě ta hra tak deprimuje. Není tady žádná zajímavá lokace, nic co by vyčnívalo. Knihovna, policejní stanice, nemocnice... To všechno jsou absolutně generická místa, které mají pár nudných místností, ve kterých nic není... Sherlock Holmes The Awakened ( remake ) je ve všech ohledech lepší a hlavně má atmosféru, taky sice není dokonalý ale je to pořád na míle od tady tohohle veledíla.
"Bohužel se tvůrci rozhodli opustit to, co se jim dařilo v posledních letech nejlépe – adventuření a detektivní vyšetřování. Namísto toho je The Sinking City 2 prezentováno jako příběhový survival horor zasazený do Spojených států Amerických dvacátých let, přičemž důraz tentokrát bude kladen na souboje, akční prvky, craftomg a průzkum prostředí. Hra nakonec bude mít i nějakou detektivní část, ta ale bude absolutně volitelná a vůbec nebude potřeba ji použít."
Takže zahodí to co jim šlo nejlépe a místo toho se snaží znovu jít do akce, která jim nikdy nešla. Super. Jinak večer jsem si zase trošku odehrál a zjistil jsem další důvod proč mě ta hra tak deprimuje. Není tady žádná zajímavá lokace, nic co by vyčnívalo. Knihovna, policejní stanice, nemocnice... To všechno jsou absolutně generická místa, které mají pár nudných místností, ve kterých nic není... Sherlock Holmes The Awakened ( remake ) je ve všech ohledech lepší a hlavně má atmosféru, taky sice není dokonalý ale je to pořád na míle od tady tohohle veledíla.
@martinelk (25.08.2024 22:51): Stačí se podívat tady - https://www.rajadventur.cz/aktuality-fro ... -the-sinking-city-2/
@Pluto (25.08.2024 22:19): Nestraš. :D Moc si neumím představit jak víc by se to ještě dalo dodrbat. To už by fakt musela být nějaká alfa verze.
@Paul (24.04.2022 19:35): Teď jsem se k té volbě v Quid Pro Quo dostal. A je to ještě víc na pěst než jsem čekal. Takhle dementní volbu už tam museli dát schválně.
Ale nejvíc mě baví hlavní hrdina, který evidentně nemá problém otrávit mraky lidí, nebo chladnokrevně sejmout chlápka. Nejlepší je že Anně ( ta kultistka na rybím trhu ) vysloveně řekl že není žádný nájemný vrah a nikoho nezabije. :D On je vůbec takový zajímavý kliďas, potvory z pekla ho sotva rozhážou a nad zmutovanými lidmi jen pozvedne obočí.
@Paul (24.04.2022 19:35): Teď jsem se k té volbě v Quid Pro Quo dostal. A je to ještě víc na pěst než jsem čekal. Takhle dementní volbu už tam museli dát schválně.
Ale nejvíc mě baví hlavní hrdina, který evidentně nemá problém otrávit mraky lidí, nebo chladnokrevně sejmout chlápka. Nejlepší je že Anně ( ta kultistka na rybím trhu ) vysloveně řekl že není žádný nájemný vrah a nikoho nezabije. :D On je vůbec takový zajímavý kliďas, potvory z pekla ho sotva rozhážou a nad zmutovanými lidmi jen pozvedne obočí.
@martinelk (25.08.2024 18:08): A věz, že se Sinking City 2 to bude ještě horší...
Hodně by mě zajímalo pozadí při vývoji tohohle díla. Po skoro 9 hodinách už to hraju jen z morbidní zvědavosti jestli to bude takhle špatné až do konce. :D Prakticky nic tu není udělané dobře, jediné co bych alespoň trochu pochválil je hlavní linka. Ta má trochu grády a je zajímavá ale i ta je totálně zabitá tím běháním po městě a lezení do budov, ve kterých se vždycky spawnou ti stejní nepřátelé ( zde zatím 5 druhů ). Neustále dokola lezení do těch stejných baráků, ve kterých jsou ti stejní nepřátelé a identický nábytek, navíc to celé vypadá jako hra z roku 2010. Díky tomu nemůžu hrát déle než hodinu, jinak mi mě fakt jeblo. :D Nechápu proč v Lovecraftovské hře vůbec nějaký souboják je, tohle je žánr na psychologický horor. Nebo ok ať tam nějaké potvory jsou ale to že je člověk kosí jak na běžícím pásu zabíjí jakoukoli atmosféru. Jen čekám kdy sejmu Cthulhu samopalem.
Já mám Frogwares rád, jejich adventury s Sherlockem mě většinou baví, ale ty jejich snahy z posledních let, kdy dělají otevřené světy a rvou do nich akci se podle mě nedaří udělat dobře. Navíc tady je ta adventurní stránka osekaná na kost a zvládla by ji i cvičená opice. Jo a jako třešnička na dortu jsou zdejší obyvatelé, kteří se objevují tři metry ode mě a pak narážejí do zdí a aut. Celkově mi to přijde jako taková betaverze, kterou museli vydat protože jim došli peníze.
Já mám Frogwares rád, jejich adventury s Sherlockem mě většinou baví, ale ty jejich snahy z posledních let, kdy dělají otevřené světy a rvou do nich akci se podle mě nedaří udělat dobře. Navíc tady je ta adventurní stránka osekaná na kost a zvládla by ji i cvičená opice. Jo a jako třešnička na dortu jsou zdejší obyvatelé, kteří se objevují tři metry ode mě a pak narážejí do zdí a aut. Celkově mi to přijde jako taková betaverze, kterou museli vydat protože jim došli peníze.
Odo dneška na GOGu s veľkou zľavou.
Bacha co se dočetl tak na steamu hra není opatchovaná a chybí jedno dlc.
Ta volba v questu Quid Pro Quo je tak neuvěřitelně dementní. Nutí vybrat mezi dvěma extrémy a ignoruje jakékoli rozumné alternativy, které se mohou nacházet mezi nimi. Například bych mohl s Georgovou pomocí vytvořit mírnější verzi jedu. Něco, co by lidi přímo nezabilo, ale bylo by jim z toho špatně. Nebo požádat Throgmortona, aby se s nimi vypořádal. Ale ne. Volba je: považuj zjevně shady kult za svatoušky a zabij Cavendishe, nebo pomož Cavendishovi zabít náhodný civilisty ricinem. Strašně blbej narrative design. Chápu snahu představit "obtížné morální volby", ale musí dávat smysl.
@Walome (14.01.2022 20:14): Taky je oficiální zkratka XSeX, ne? :-D
@onovy (komentář): jsem si musel vygooglit co to je xsx, tak to jsem na tom hodně špatně :D
@Fritol (25.07.2021 14:44): Štve mě to taky no, třeba z nich nakonec vytřískají nějaký prachy a to, co jsem platil na Steamu, nakonec připadne jim.
@kristmeister (25.07.2021 12:18): ok, to je taky dobré řešení. Ač teda vydavatel za ty sviňarny nezaslouží nic.
@Fritol (24.07.2021 20:52): ale jo dostali, koupil jsem to i na jejich stránkách, ale hraju to na Steamu.
@kristmeister (24.07.2021 20:43): Tak neskutečný zážitek, že si tvůrci nezasloužili ani korunu.
Ta atmosféra je neskutečný zážitek!!
@kristmeister (12.07.2021 22:58): Akonáhle do hry vstúpia žaloby, právnici a paragrafy, logika väčšinou býva prvou obeťou. :)
@Bragi (12.07.2021 21:12): Jo to jsem četl, ale pořád to nevysvětluje proč na Originu to vydávají pod sebou bez problémů a na Steamu to vydává Nacon a Gaben jim to schvaluje a maže a zase schvaluje a zase maže.
@kristmeister (12.07.2021 21:00): Zrejme to je spôsobené súdnym sporom medzi Frogwares a Naconom. Bližšie tu a tu.
@Bragi (12.07.2021 20:24): Jejich blbost, když to dokážou dát na x dalších platforem bez problémů a na Steamu to nemůžou vydat sami za sebe.
@kristmeister (12.07.2021 19:29): Áno, je to naprosto legitímne a v žiadnom prípade to nie je morálne spochybniteľné. :D
@Bragi (12.07.2021 19:05): Já bych rád, ale Steam je Steam.
Spíš by mě zajímalo, když to Steam v březnu odstranil, proč to tam zase vracel.
Edit. Aaa už jsem se to dočetl. To, co jsem koupil by měla být verze, když ještě mezi firmami byla spolupráce, takže by to mělo být "legit" a proto v ní nejsou DLC a nejdou saves.
Spíš by mě zajímalo, když to Steam v březnu odstranil, proč to tam zase vracel.
Edit. Aaa už jsem se to dočetl. To, co jsem koupil by měla být verze, když ještě mezi firmami byla spolupráce, takže by to mělo být "legit" a proto v ní nejsou DLC a nejdou saves.
@kristmeister (12.07.2021 17:15): Požiadaj o refund a kúp si Deluxe Edition počas zliav na Origine. Alebo štandardnú, bez DLC. Peniaze dostanú priamo Frogwares. A hra je dostupná aj rámci EA Play Pro.
Hra je zpátky na Steamu za 16 eur. Ale v komentech jsem si všiml, že šašci ze hry odstranili DLC a lidem nejdou naloadovat jejich saves. No i tak jsem to konečně koupil i když hádám, že všechno půjde těm vydavatelským kurvám.
Hra je právě ve slevě na Gamesplanet a jedná se o oficiální verzi přímo od Frogwares. Vyjde to na ~420Kč, potažmo ~550Kč za deluxe edition.
Jo a potvrdili mi z obchodu, že jejich verze obsahuje české titulky, i když to neuvádí na produktové stránce.
Jo a potvrdili mi z obchodu, že jejich verze obsahuje české titulky, i když to neuvádí na produktové stránce.
@Bragi (02.03.2021 18:56): Bleh, origin. Steam je Steam.
@kristmeister (02.03.2021 18:41): Môžeš si to kúpiť na Origin. Je to síce podstatne drahšie ako Steam, ale je to aktuálna verzia hry. Na rozdiel od verzie na Steame. A peniaze idú Frogwares, nie Naconu.
@Pluto (02.03.2021 12:27): lol :D ale láká mě to tam, 16 euro je pěkná cena. Já na tu hru mám zálusk už od vydání, ale pořád čekám na ten Steam. Kdyby nebylo toho posranýho Epicu a jejich exclusivity.
@kristmeister (02.03.2021 04:56): Stačí si prohlídnout to Paulovo video. Nejde jen o to, že peníze jdou vydavateli, ale vydaná verze na Steamu je cracknutá.
@Paul (01.03.2021 22:39): Sinking City je opět na steamu, ale podle jejich Twitteru, kde apelují ať to nekupujeme hádám, že peníze jdou vydavateli a ne jim.
Wow, tohle mě začíná zajímat...
Tak od včerejška opět na Steamu (s 60% slevou) za 16 €.
Ale podle komentářů na Steamu je to nějaká upravená verze bez DLC, bez možnosti cloudové uložení a bez achievementů...
Ale podle komentářů na Steamu je to nějaká upravená verze bez DLC, bez možnosti cloudové uložení a bez achievementů...
@Pluto (06.01.2021 22:39): Trošku jsem zkoumal a vypadá to, že pravda je asi někde uprostřed, Tak nějak věřím, že spíš tvůrce hry by se snažil svou hru prodat pokud by to bylo aspoň trochu možné. Ten vydavatel sám podle titulů, co vydával a faktem, že byl odkoupen konkurentem se v penězích poslední dobou asi netopil a mohl mít problémy prachy posílat, nový vlastník dost možná zase chtěl jen zisk a ne ještě splácet dluhy. Na druhou stranu je ale podezřelé, že FrogWares už měli problém i s předchozím vydavatelem a řešilo se to podobně divoce stahováním her z distribučních kanálů. No a ten soud zatím víceméně podpořil spíše vydavatele.
Doporučuju přečíst tento článek - https://www.pcgamer.com/the-sinking-city ... attle-isnt-over-yet/
@Drolin (06.01.2021 21:30): Pořád se dají sehnat klíče na Epic okolo 10 eur, ale ehmmm Epic :D
Jako na jednu stranu máš opravdu, když tehdy zmizel Deadpool že Steamu kvůli licenci, tak jsem tehdy dával za klíč asi 1300,-. A pak mě docela nasralo, když se vrátil zpátky za 30 eur :D
Jako na jednu stranu máš opravdu, když tehdy zmizel Deadpool že Steamu kvůli licenci, tak jsem tehdy dával za klíč asi 1300,-. A pak mě docela nasralo, když se vrátil zpátky za 30 eur :D
@kristmeister (06.01.2021 21:01): Měl si to koupit ve správný den!
Jako správnou raritku bych to už neotvíral a nechal jen několika (ne)štastníkům.
Jako správnou raritku bych to už neotvíral a nechal jen několika (ne)štastníkům.
@Wolverine (05.01.2021 21:26): A už je zase pryč :-)
@Wolverine (05.01.2021 21:26): Jasný no, skončí slevy a šup tam zpátky. Ne jsem rád, že to tam je. Brousím si na to zuby dlouho a nechtěl jsem pirátit.
The Sinking City opět na Steamu.
@paver (24.05.2020 18:57): To budou asi ještě nějaké dozvuky toho loňského sporu mezi Frogwares a Focusem.
@paver (24.05.2020 18:57): tipl bych, že se to koncem června na obou obchodech zas objeví.
Smazáno z GOGu i Steamu? A to jsem se těšil, že si to za měsíc konečně koupím...
@jarek.p (18.04.2020 17:54): A podle Liuwila si ho zaslouží. Zajímavý že uznáš, že nemá smysl se kohokoliv pokoušet přesvědčovat, protože každej má nárok na vlastní názor, abys to hned v další větě popřel :)
@LIUWIL (17.04.2020 23:47): Můj dojem, tvůj dojem. Všechno jsou to jen naše názory, kterými se prezentujeme. A ani nemá smysl se kohokoliv pokoušet někoho přesvědčovat o něčem, o čem je přesvědčený. Jenom jsem překvapený absolutním stovkovým hodnocením, které si tahle hra rozhodně nezaslouží.
Zase ty dojmy. "Střílečka" je zavádějící, to je takový pojem asi jako "skákačka". Mechaniky bojů jsou vyloženě survival horor, o žádnou "střílečku" nejde.
Ad Pathologic totéž. Survival prvky rozhodně nebyly zbytečné, ale jednou ze zásadních mechanik hry které dělaly ekonomiku zajímavou. Zrovna tak stíhání všechno během jednoho dne obejít. Bojový systém byl hodně hrubý, o tom žádná, ale dalo se s ním pracovat. Jeho největší problémy spočívaly spíše v nesmyslném pohybu některých nepřátel a také jejich spawnování. Plnil účel v tom směru, že boj nebyl nikdy zcela komfortní a v některých případech bylo lepší se konfrontaci vyhnout nebo utéct, protože následky pro hráče mohly být snadno větší než zisk. Což je zase otázka přístupnosti víc než čehokoli jiného.
Jsou to hry pro užší publikum které málokoho zcela nadchnou. Vývojář se i k tomuto vyjadřoval v tom smyslu, že tu hru tak prostě chtějí.
Jak jsem psal v komentáři, objektivně nemám důvod komukoli hru doporučit, což ale platí obousměrně a nějak nechápu snahu přesvědčit někoho, kdo hru dohrál a své dojmy z ní si odnesl, že by ho to nemělo bavit.
Ad Pathologic totéž. Survival prvky rozhodně nebyly zbytečné, ale jednou ze zásadních mechanik hry které dělaly ekonomiku zajímavou. Zrovna tak stíhání všechno během jednoho dne obejít. Bojový systém byl hodně hrubý, o tom žádná, ale dalo se s ním pracovat. Jeho největší problémy spočívaly spíše v nesmyslném pohybu některých nepřátel a také jejich spawnování. Plnil účel v tom směru, že boj nebyl nikdy zcela komfortní a v některých případech bylo lepší se konfrontaci vyhnout nebo utéct, protože následky pro hráče mohly být snadno větší než zisk. Což je zase otázka přístupnosti víc než čehokoli jiného.
Jsou to hry pro užší publikum které málokoho zcela nadchnou. Vývojář se i k tomuto vyjadřoval v tom smyslu, že tu hru tak prostě chtějí.
Jak jsem psal v komentáři, objektivně nemám důvod komukoli hru doporučit, což ale platí obousměrně a nějak nechápu snahu přesvědčit někoho, kdo hru dohrál a své dojmy z ní si odnesl, že by ho to nemělo bavit.
@LIUWIL (17.04.2020 20:49): Pro mě to teda nefunguje. Atmosféra nijak zázračná není. Adventurní prvky nejsou špatné, ale jsou rozmělněné ostatními prvky, takže na samotné řešení příběhu není moc prostoru. Jako střílečka je to k smíchu, přesto je tam těch střílecích pasáží celkem hodně, mnohdy až moc. A walking simulator? Celá hra je postavená na otevřeném světě, o cestování z jednoho místa města na druhé. Je to zdlouhavé, otravné a hlavně s pokračujícím časem nudné.
Ale souhlasím s tím, že je to podobné Pathologicu, kde mám podobné výhrady - příběh celkem OK, atmosféra podařená, ale celé to ubíjí hratelnost jako taková, spousta otravného chození, strašné souboje, zbytečný survival mod.
Ale souhlasím s tím, že je to podobné Pathologicu, kde mám podobné výhrady - příběh celkem OK, atmosféra podařená, ale celé to ubíjí hratelnost jako taková, spousta otravného chození, strašné souboje, zbytečný survival mod.
@jarek.p (17.04.2020 20:25): Viz první věta komentáře. Vyhnul bych se snaze dělat z dojmů fakta. Stejně jako v případě Pathologic, nebo třeba i Deadly Premonition, je to hra která bude pro masy nestravitelná.
Rozhodně se nejedná o AAA titul a ani o nástřel na něj. Vývojáři udělali z hlediska designu rozhodnutí která to vylučují. Adventura to asi je, střílečka určitě ne a walking simulator vzhledem k FT taky ne. Každá hra je v první řadě o zážitku a ten pro hráče buďto funguje nebo ne.
Rozhodně se nejedná o AAA titul a ani o nástřel na něj. Vývojáři udělali z hlediska designu rozhodnutí která to vylučují. Adventura to asi je, střílečka určitě ne a walking simulator vzhledem k FT taky ne. Každá hra je v první řadě o zážitku a ten pro hráče buďto funguje nebo ne.
@LIUWIL (komentář): Hráli jsme opravdu stejnou hru? Sinking City není indie titul, ale pokus o AAA. A selhává skoro ve všem. Je to špatná adventura, špatná střílečka, špatný walking simulator. A jako mix dohromady to nefunguje taky, bohužel.
@Pluto (08.02.2020 01:07): Já jsem k tomu tak shovívavý nebyl. Souhlasím se všema výtkama, ale přes to chození se k detektivní práci ani nedostaneš.
@Pluto (25.06.2019 23:47): Tak jsem si dal trochu na čas, ale nakonec tomu přeci jen dávám 60. Ale s odřenýma ušima.
K češtine: Medzi upálenými v krematóriu je aj Jan Hus (zpopelněn) a popisok zápalnej flaše tvrdí, že je to "nejobávanější nepřítel kapitalizmu a monarchií".
Žiadna chyba ani preklep a štylisticky sa často snažili o slangové výrazy. Pre mňa najlepší český preklad od čias Zaklínača 3.
Žiadna chyba ani preklep a štylisticky sa často snažili o slangové výrazy. Pre mňa najlepší český preklad od čias Zaklínača 3.
@Charllize (01.07.2019 22:55): Na Xbox čeština měla normálně být a do poslední chvíle se s ní počítalo. Defakto až z krabičky se Comgad a ostatní dozvěděli, že není. Údajně kvůli komunikačnímu šumu mezi Frogwares a vydavatelem.
Jinak mě to zatím přijde jako docela fajnový béčko, ale tříáčkovou cenu tomu fakt dávat nemuseli.
Jinak mě to zatím přijde jako docela fajnový béčko, ale tříáčkovou cenu tomu fakt dávat nemuseli.
@Vynex (01.07.2019 22:53): Podílel jsem se na korekturách a betatestu češtiny. Jinak bych u toho rozhodně tak dlouho nevydržel...
@Pluto (01.07.2019 22:49): Na PC mozna. Ovsem uz ne na PS4. Co vim tak Sherlock byl na PS4 anglicky. Vydavat cestinu na PC nebo na konzoli je hodne velky rozdil. A pokud se o to nezasadi nas CZ distributor tak vetsinou neni nic. Koneckoncu proc kdyby to bylo takove lazo plazo by to nedali i na ten xbox zejo.