Dnes na epicu zdarma :-)
Diskuze
@Hammond22 (08.03.2023 12:09): ok, já to stejně neplánoval kupovat. Mám hru na PS4 bez DLC zatím, takže to pro mě není ani za těch 120 Kč včetně DPH.
Doporucuju nekupovat. Je to totalni paskvil, kterej urcite nedelal obsidian, ale virtuos. Nebezi to temer na nicem, asi nejhur optimalizovana hra + neskutecny shader compilation sekani. Stve me, ze je tam opraveno par veci z puvodni hry, ale pridelava to miliony dalsich neduhu. Graficky je to trochu vylepseny, ale zase je to dost mimo puvodni art. Rozhodne to neni best choice, ale spacers choice a totalni scam :)
@Phoenix (07.03.2023 18:01): tak to už je celkem slušný deal.
Asi nejlevnější způsob (cca 120,-), jak si na základě vlastnictví základní hry a obou DLC (nebo The Outer Worlds: Non-Mandatory Corporate-Sponsored Bundle) pořídit Spacer's choice, je Gamesplanet.
@Kunick (27.02.2023 18:16): Bugy som nezmienil, pretoze boli aj v minulosti vo velkom..ale je pravda ze dnes vydat technicky nedorobenu hru je uz hanba s dnesnymi moznostami a rozpoctom.
@Charllize (28.02.2023 00:00): Hmm, tak to je málo za plnou cenu.
The Outer Worlds: Spacer’s Choice Edition se podle tiskové zprávy pochlubí celou řadou vylepšení . Zmiňuje se grafika ve vyšším rozlišení, dynamický systém počasí, přepracované nasvícení a prostředí, vylepšený výkon a doba načtení, vylepšené detaily postav, zvýšený level cap a další. Hra má běžet v rozlišení 4K při 60 snímcích za sekundu na PS5 a Xboxu Series X/S. Plus 4K také na PC. V rozhovoru pro Rock Paper Shotgun se autoři ještě pochlubili, že došlo k drobným úpravám umělé inteligence, včetně vašich společníků . V týmu vylepšili animace obličejů, přidali nové animace pro nestvůry a okolní NPC, zatímco dynamické počasí má zajistit i listí, které poletuje podle rychlosti a směru větru.
@SilentWolf (27.02.2023 21:38): přijde mi, že zrovna pro Fallouty (teď myslím FNV, F3 a F4) lze hrát Remastery už teď pomocí Nexus collections. Mám teď rozehraný Fallout 3 Rebirth a je to super! Kéž by Outer Worlds a třeba i Cyberpunk měli moderskou scénu podobnou. Za mě by si zasloužily péči i takoví Precursors.
@Charllize (27.02.2023 16:23): Uf, a ešte to vypadá, že ja keď človek vlastní všetky DLC, tak upgrade na túto edíciu nebude zdrama, ale spoplatnený... meh.
@SilentWolf (27.02.2023 21:38): Na konzoli F4 vypada fajn i teď, však zkus :)
@Charllize (27.02.2023 21:20): po tom taky pravidelně pokukuji. Na konzoli bych si to rád zahrál a tentokrát třeba i dohrál, ale ono to vypadá fakt hrozně. Tak snad s tím něco udělají.
@SilentWolf (27.02.2023 21:17): No mne se to taky moc nelíbilo z mnoha důvodu a na základě toho ani moc nevyhlizim dvojku. Zajímavější pro mne bude next gen update do Falloutu 4 :)
@Charllize (27.02.2023 16:23): jsem zvědav spíš na dvojku. Jednička to celkem schytala, ale věřím že dvojka by mohla být lepší ve všech ohledech. Tak to už vydržím. Ale popravdě mě to raz za čas docela láká zkusit.
@Feidias (27.02.2023 20:29): Nějaký novinky tam budou, jako třeba vyšší level cap. Bylo by fajn kdyby tam dodali ten obsah co nakonec do hry nedali, ale to pochybuju.
@Charllize (27.02.2023 16:23): kdyby to bylo na xbox s fungujícím dodatečným obsahem v podobě modů jako u Bethesdy, tak bych do toho i šel. Moddingová scéna u týhle hry fakt chybí. Přitom jí na začátku slibovali.
@Blaiddtom (27.02.2023 17:09): Pokud jsou ty miliony DLC příběhový obsah, což je zrovna případ i Outer Worlds, tak to přece není nic špatného? Většina hráčů chce víc od své oblíbené hry. Navíc to podporuje dlouhodobé prodeje. Výhra pro hráče i vývojáře.
@Blaiddtom (27.02.2023 17:09): a tunou bugů a nefungujicich questů...
@Charllize (27.02.2023 16:23): Kde su casy ked hra vysla a clovek si ju mohol naplno uzit so vsetkym obsahom bez milionov dlc, mikrotransakcii, 10 edicii, a kazdorocnym remastrom remastru.
Vylepšená verze na cestě.
https://m.youtube.com/watch?v=E2dnCAurJc ... amp;feature=emb_logo
Fakt, v dnešní době vůbec nemá smysl hrát něco když to poprvé vyjde :)
https://m.youtube.com/watch?v=E2dnCAurJc ... amp;feature=emb_logo
Fakt, v dnešní době vůbec nemá smysl hrát něco když to poprvé vyjde :)
@John Mirra (21.10.2022 19:08): já jsem na psaní komentářů docela líný. Můj psaný projev je navíc čím dál tím horší. Dokážu se už lépe vyjadřovat v angličtině.
Co se procentuálního hodnocení týče, tak chci nejprve dosáhnout maximálního levelu ve hře. To je v plánu už asi dva roky.
Co se procentuálního hodnocení týče, tak chci nejprve dosáhnout maximálního levelu ve hře. To je v plánu už asi dva roky.
@SilentWolf (20.10.2022 08:20): Ale není to zase taková katastrofa!
@Feidias (21.10.2022 09:09): Ale tvoje hodnocení chybí :)
@Feidias (21.10.2022 09:09): Ale tvoje hodnocení chybí :)
@Feidias (21.10.2022 17:27): Ano :) Dokonce bych řekl ze u některých jejich her mas navrch. Ja třeba moc nedal F76, těch asi 100 hodin mi přijde málo.
@Charllize (21.10.2022 17:22): však já taky. Ty to víš...
@Feidias (21.10.2022 17:14): To je dobre. Stejně jejich hry hraju roky po vydání tak to dokonce očekávám a byl bych zklamaný kdyby to tak nebylo :)
@Charllize (21.10.2022 15:09): myslím si, že Starfield bude dobrej. Jen to bude nekonečný:)
@Radecker (21.10.2022 15:05): Jo. Jak jsem psal, F3 mi přijde nic moc. A taky tím jak zazdili TES sérii která je v nedohlednu. Na Starfield se sice těším ale mnohem radši bych viděl TES VI.
@Charllize (21.10.2022 14:49): Ono z těch problematických spojení často vznikají dobré věci (Beatles by mohli vyprávět) :-) Jen je škoda, že to potom nepokračovalo, když se to osvědčilo jak kvalitou, tak prodeji. No, uvidíme co Starfield a Avowed.
Bethesda fanatismus ti svým způsobem závidím, máš postaráno o stovky hodin zábavy :-) Zklamali tě někdy něcím, tak jako fanoušky Obsidianu Outer Worlds?
Bethesda fanatismus ti svým způsobem závidím, máš postaráno o stovky hodin zábavy :-) Zklamali tě někdy něcím, tak jako fanoušky Obsidianu Outer Worlds?
@Radecker (21.10.2022 14:30): Tak mne jako Bethesda fanatikovi se NV líbilo mnohem víc než F3. Jen jsem chtěl konstatovat suchý fakt ze NV by bez Bethesdy nikdy nebyl. Tedy kromě zasazení. Ta pouštní estetika NV je trochu nuda. Obecně Bethesda má v tomhle větší snahu představit jaksi epictejsi postapo svět než jen pisek a boudy z vlniteho plechu jak mívá série od zacatku ve zvyku.
@Charllize (21.10.2022 13:16): No, škoda, že Bethesda pak Obsidianu upřela bonus po nesplnění pochybného požadavku na skóre 85 na Metacritic. Tím nemyslím "zlá Bethesda", ale tratní na tom spojení opravdu nebyli. Bohužel jsme asi i kvůli tomu od té doby nedostali dobrý Fallout a i Obsidian s vlastní tvorbou trochu tápe. Pořád ale u obou společností v budoucnu doufám v nějakou pecku. Obsidianu věřím víc, protože u nich je to otázka přežití. Bethesda má ten svůj mustr, který asi finančně funguje (nic proti tomu) ať už si o něm myslím cokoliv a nemusí nic moc měnit. On i ten New Vegas 2 možná trochu visí ve vzduchu :-)
@AlieN (20.10.2022 20:07): Hmm. Ja to vidím tak ze asi jediná hra která byla od nich nějak víc masove přijata je NV. Jinak všechno ostatní je takové půl napůl a nic o čem by se dalo říct ze je zásadní nevydali. Většinou navazovali na zajímavější předchůdce a dělali rpg pro někoho a až s Pillars bych řekl ze se etablovali do studia co má vlastní vizi, protože Alpha Protocol byl dost podivný pokus. A ani s tím na 100% neuspěli, plno lidi Pillars nesnese a dvojka jakoby ani neexistovala. Ok, ještě jsem zapomněl na South Park který byl asi ok, pro fandy seriálu.
Oni nedělají špatne hry ale zároveň fakt nikde nevidím moc důvod je praisovat jako bohy rpg žánru.
No a teď teda ten Kotor druhy. Je to nedodelany, což nemusí být nutne jejich vina ale fakt mi nikdy nepřišlo ze by tam předvedli něco víc nad rámec jedničky. Pro mne je taky zásadní ze jen navazovali na slavného předchůdce a úplně tak neslo o jejich vizi a originální tvorbu. Což je případ i NV který by bez Bethesdy nikdy nemohli udělat.
Mne hodně dlouhou dobu přišli jako takový malý studio co se nedokáže prosadit vlastní tvorbou a prizivuji se jen na slávě druhých. No a nakonec ani s temi Pillars neprokázali na 100% ze by byli ti mistři rpg, když už konečně dokázali udělat vlastní poradny rpg.
Oni nedělají špatne hry ale zároveň fakt nikde nevidím moc důvod je praisovat jako bohy rpg žánru.
No a teď teda ten Kotor druhy. Je to nedodelany, což nemusí být nutne jejich vina ale fakt mi nikdy nepřišlo ze by tam předvedli něco víc nad rámec jedničky. Pro mne je taky zásadní ze jen navazovali na slavného předchůdce a úplně tak neslo o jejich vizi a originální tvorbu. Což je případ i NV který by bez Bethesdy nikdy nemohli udělat.
Mne hodně dlouhou dobu přišli jako takový malý studio co se nedokáže prosadit vlastní tvorbou a prizivuji se jen na slávě druhých. No a nakonec ani s temi Pillars neprokázali na 100% ze by byli ti mistři rpg, když už konečně dokázali udělat vlastní poradny rpg.
@Jab (21.10.2022 10:10): jo, však tam ten konec ani nedával smysl ne? Že v cutscéně jste přišli o loď a na konci normálně odletěli. Nebo tak něco. :D Jestli by si něco zasloužilo remake, je to tato hra.
Ale jedničku mám radši. Je fajně pohádková a story s bastilou a temnou stranou jsem kdysi žral. To jsem byl ještě Mirek Dušín. Teď už čím dál tím víc souhlasím s Kreiou a jejím pohledem na věci. I když ne úplně. :D
Ale jedničku mám radši. Je fajně pohádková a story s bastilou a temnou stranou jsem kdysi žral. To jsem byl ještě Mirek Dušín. Teď už čím dál tím víc souhlasím s Kreiou a jejím pohledem na věci. I když ne úplně. :D
@SilentWolf (21.10.2022 09:33): Imho není zcela konzistentní zase. Skvělý je. Ale to lámání padawanů ke světlé/temné straně síly, jakkoliv slušně udělané, je jak z jiné hry než rozhovory s Kreiou a jejím podání síly.
@Charllize (20.10.2022 13:43): KOTOR 2 je nejlepší Star Wars příběh ever.
No uvidíme co dvojka. Zas tak špatná hra to není, ale ten komentář je pravdivý. Mě ten setting a humor celkem bavil. Tím beru hru na milost.
Čekal bych víc. S tím souhlasím.
Čekal bych víc. S tím souhlasím.
@Charllize (20.10.2022 13:43): Tak to by ses asi měl podívat na zdejší žebříček top 100 RPG a spočítat si v kolika z nich mají lidé z Obsidianu prsty :)
Ja po první hodině hraní hned poznal ze to stojí za houby. A vlastně jediny hry co se mi od Obsidianu líbili jsou Pillars 2 a NV. Vždycky marně tápu kde se v lidech berou ty očekávání když od nich má něco vyjít.
@John Mirra (komentář): Pořád nemůžu uvěřit, že to tak dopadlo. :/
Jarrilo: první 3D Fallout like hra ke které jsem se dostal. Ona snad ani jiná není pokud nepočítám The Precursors.
@S4TW (31.08.2022 09:09): Jo, to jsem koukal. No, alespoň něco.
@Korbitch (31.08.2022 08:59): yup, maximálně můžeš v nastavení vypnout zobrazení helmy u companionů...
Já si můžu měnit zbraně a zbroj dle libosti, ale parťákům můžu přiřadit jednu střelnou a jednu melee zbraň a jakmile jim dám nějakou helmu, už mi tam nastálo běhají v helmě. Můžu měnit jen helmu za helmu, ale nelze jim už sundat. To jako fakt?
@Korbitch (21.03.2022 18:41): Soundtrack je hodně pěknej. Přeju aby se ti to líbilo, za 35 hodin to budeš mít zfouklý :)
Tak bloumám, do čeho se pustit po DL2. Jasně, mám tu několik nedokončených věcí.... Ale když ten menu theme je tak epickej..
https://www.youtube.com/watch?v=-mh_1UxOFmU
https://www.youtube.com/watch?v=-mh_1UxOFmU
@John Mirra (05.02.2022 21:30): np :D
@M.a.t.t. (05.02.2022 21:21): ď :)
@John Mirra (05.02.2022 20:39): 1) 30 (s DLC 33-36) 2) 2 :)
Tak jsem to právě rozehrál a zatím je to docela fajn :) Jen bych měl dva dotazy.
Na jak vysokým levelu cca skončím? Je tam level cap? Abych věděl, jak si mám naplánovat do čeho vrazím skillpointy.
Kolik s sebou můžu najednou tahat parťáků?
Na jak vysokým levelu cca skončím? Je tam level cap? Abych věděl, jak si mám naplánovat do čeho vrazím skillpointy.
Kolik s sebou můžu najednou tahat parťáků?
@Feidias (15.07.2021 18:44): 3D beru jako novější :)
@S4TW (10.07.2021 21:15): fajn komment. V prvnim odstavci mě napadlo co je novější a starší Fallout. Je New Vegas starší, či novější? Vyšel už před slušnou řadou let a je to už starší Fallout, ale stejně semi vybaví spíš starší díly. Nicméně velmi pěkně řečeno. Byť The Outer Worlds nic a nikoho nepřekonáva je to pěkné hraní. Pro mě to byl hlavně chill out.
@S4TW (10.07.2021 21:15): jenže to nikdy dopředu nevíš, jestli tam později nebude nějaký ultra-boss, tak radši dávám easy i když je to trapné:).Ohledně questů. V Cyberpunku zrovna zažívám druhý extrém kdy prostředí je neuvěřitelně rozsáhlé a božsky udělané, ale nemůže tam být tolik questů abys je mohl náhodně najít, což mi trochu ubíra motivací náhodně objevovat další čtvrti, takže to hraju podle mapy, kde jsou ty questy vyznačené.
@Feidias (10.07.2021 15:59): jj, stejně pro mě... já teda začínám vždy na normal (případně druhou nejtěžší), tady byly tři, tak to volím vždy střed, je to dost jednoduchá hra, šla by i na hard, ale už si nějak nechci dělat starosti...
co mě trochu vadí, je to koncentrace questů na jednom malém místě, kdy je člověk vyrušován dalším a dalším questem, ale to je takový všeobecný problém RPG... se pak nemohu soustředit na jednu věc, musím každému vyhovět, s každým pokecat, všechno prolézt... jakože, tohle je fajn, je tu dost věcí k dělání, ale zase to vyruší z takového toho zarytí se k jednomu úkolu na který se chci zrovna soustředit, ale jak říkám, nic, co by nebylo všude jinde :D
co mě trochu vadí, je to koncentrace questů na jednom malém místě, kdy je člověk vyrušován dalším a dalším questem, ale to je takový všeobecný problém RPG... se pak nemohu soustředit na jednu věc, musím každému vyhovět, s každým pokecat, všechno prolézt... jakože, tohle je fajn, je tu dost věcí k dělání, ale zase to vyruší z takového toho zarytí se k jednomu úkolu na který se chci zrovna soustředit, ale jak říkám, nic, co by nebylo všude jinde :D
@S4TW (10.07.2021 15:01): já vždycky hraju nejdřív na easy kvůli příběhu, takže chápu. Potíž je v tom, že obyčejně se mi do druhého rozhraní už nechce, protože mě buď zaujme něco jiného, nebo hraju radši dál původní save, stahuju mody, apod.
@Feidias (10.07.2021 12:34): mě se to zatím taky hodně líbí, doufám v dvojku... je to teda kotel ukecaný, o dost víc než F4, ale tenhle styl her mě dost baví, takový chill... kdybych to hrál po druhé, tak bych zkusil ten survival, ta hra se o to docela prosí :), ale původně jsem si chtěl projet příběh a užít si ten svět bez starostí :)
@S4TW (08.07.2021 21:46): to už jsi zhruba v půlce právě. Ono to fakt je docela krátký. Mám cca 30 hodin a v podstatě dohrané všechny questy a lokace. Spíš by to mělo celkem dobře znovuhratelné s jinými moznostmi. Mě se to ale Libilo. Jsem rád vznikla "Fallou konkurence". Jestli dvojka bude větší, tak by to mohlo být hodně dobré.
@Charllize (08.07.2021 21:29): tak to je ještě hezký, mě to hrozně evokuje F4 či F:NV... ale chybí mi tam větší interakce samotného světa, to ve Falloutech fungovalo o něco lépe, že ti přišlo, že ten svět žije sám o sobě... každopádně doufám ve druhý díl... jak je to dlouhé, to ještě netuším, zatím jsem navštívil tři oblasti a mám nějakých 12 hodin nahráno... takže věřím, že k těm 40-50 se dostanu, což je za mě ideál, pokud hra není zrovna majstrštyk, kde vydržím i 100 hodin...