Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@becki_tu (09.03.2023 15:26): Pokud Tě baví hrát nerealistické a cringe příbehy, prosím. Já dávám přednost realističtějším hrám. Opravdu nemám chuť střílet v první světové zbraněmi s red doty a podobnými moderními kolimátory.

Každopádně podle mě by zásadním kritétiem pro hraní her měla být kvalita a ne cena. Kvalitní hru si alespoň já koupím ať stojí 5, 20 nebo v případě velmi kvalitního kusu, klidně i 50.
@Falco (09.03.2023 17:50): Netvrdil jsem, že nízká cena dělá ze špatné hry automaticky dobrou. Všechny příběhové kampaně mě bavily, objektivně je hra technicky na solidní úrovni a ještě stála 5 EUR. Za mě je to je win win win.
@becki_tu (komentář): Hodnotit hru hlavně z pohledu kolik stojí je mimo. Hra mě nebude bavit, bude nekvalitní, krátká, ale tím, že stojí jen 5 eur tak je to vlastně výborná hra.
Hra je buď dobrá nebo ne a je úplně jedno kolik stojí.
@DEU (09.03.2023 02:34): Když zrovna na multiplayer nemám čas a naopak mi vyhovuje kratší herní doba, proč by investice 5 eur nedávala smysl? Každý holt může mít od hry různá očekávání, případně rozdílnou motivaci pro nákup :)
@Gordon (06.11.2021 23:15): Ne, to je věc hry. V jiných to funguje. Tak holt hraju v 1080p120Hz, render scale na 120% a jde to. Nechtěl jsem přijít o HDR, třeba ta první letadlová mise vypadá skvěle.
Nemáte někdo nainstalováno? Kdybych se rozkrájel, nenastavím 1440p120Hz. V nabídce to je, ale když to vyberu, blikne obrazovka a vždy se to nastaví na 1440p59.94Hz. Přitom 1080p120Hz jde.

To samý mi kdysi dělalo Metro Exodus. Pěkně mě to sere. V Borderless Windows to samozřejmě funguje, ale to člověk zase přijde o HDR.
[neexistující příspěvek]: Inglorious bastards a Braveheart jsou oproti tomu historický dokumenty :D

Ale vážně, kdyby se ta hra nebrala tak seriozně, působilo by to jako blbá satira, takhle je z toho historická karikatura.
[neexistující příspěvek]: Ne.

Například ten nálet na londýn, nejenže je to očividná hloupost, ale autory ani nenapadlo, že Focker do londýna na jednu nádrž nedoletí. A stejnou chybu s doletem udělali i ve Včku, tam to jen není tak očividný, protože random týpek je rád, když pozná Spitfira od Štuky.
[neexistující příspěvek]: Alebo skús na PC Polygon, z toho je inšpirácia Battlefieldami evidentná. Aj keď skôr tými moderne zasadenými.
@FildasCZ (19.02.2020 21:42): Odpovídám později na tvou otázku, bohužel dříve to nešlo. Třeba už ji máš v CZ a pokud ne můžu jen napsat, že taky se mi čeština nedařila, ale hledal jsem a problém je ten, že musí souhlasit s verzí hry, tak mi to psalo, když stále to nešlo dostat do hry.
@FildasCZ (28.04.2020 13:36): Gratuluju, jo, kampan je taková odpočinková, tupá shooting gallery, Moorhuhn ala Míša Bay. :)

Ty jo, fakt nevím, v čem je problém. Hádám, že máš prostě smolíka a na tu tvé konkrétní sestavě to jede blbě :(
@pajmič (14.04.2020 18:30): Tak hru jsme dohrál :) kampan je taková jednohubka oproti Cod mě bavila a nenudila.

Multák jsem nehrál. Jinak nevím, ale propady fps strašné. Mám nejnovější ovladače zatím jediná hra, kde jsem měl takové propady a jedny starší CoD. Jinak mi vše jede na ultra :)
@FildasCZ (10.04.2020 22:45): Řekl bych, že je nepochybně něco špatně...s tvou GPU ovladači či něco jiného. :D BF1 je jedna z nejlépe optimalizovaných her. rtx 2070 by při 4k měla mít rezervy na 60 fps. Zkus tomu přijít na kloub :)
4k na rtx a jen 25 fps ? :D Tady je asi hodně špatně. :)))

První hra, co má problém s rtx 2070
@Gordon (29.03.2019 22:31): Vidíš, to ani neznám. Ale podle popisu je to jenom MP? Já ani ten B1 neměl původně v plánu, ale co jsem koupil grafiku, řekl jsem si, že ji zkusím trochu prověřit. Battlefield mi tu vyskočil v žebříčku..
@Bodkin (29.03.2019 22:08): No.. neučili :D Stejně jako o kamikazi na vzducholoď, rytířských brnění s těžkým kulometem a nesmrtelných plamenometčících.. Historie tu myslím nehraje moc velkou roli :D

Chtěl jsem tím říct, že když se teda někdo konečně chopil WW1, tak to mohli udělat trošku akurátněji a vyrobit to podle všeobecně známějších událostí - zákopy, yperit, Verdun apod..
@Bursoft (komentář): Ve škole vás očividně neučili o východní frontě, či o Harlem Hellfighters, kteří jako první americké jednotky (pod francouzským vedením) prorazili německou frontu.
To je fakt, že k tak autentické hře by se hodilo i autenticky přesné výrazivo. Tož pěstování brojlerů s teplou vodkou zdar :-D.
@Toaleťák (18.06.2018 09:55): já bych změnil stádo :) k brojlerům se tento výraz nehodí
tak podle wiki:

stádo – nejčastěji skupina kopytníků – např. krávy, koně, žirafy; někdy i jiné druhy savců – např. velryby, mroži, sloni, zajíci
Oproti BF1 mizí ze hry Rush, ačkoliv vývojáři uvažují o jeho znovu přidání v jednom z pozdějších updatů. Prozatím si však "bere dovolenou".
Hele, ale jestli vás to uklidní.

Koukal jsem se jak tyhle podobné diskuze skončili jinde a teda musím říct, že tady to tentokrát proběhlo civilizovaně, kdy se každej vyjádřil a došlo se i k několika shodám nebo pochopení.
Co jsem koukal jinde, tak tam to skončilo spíš katastrofálně a projevy takovýho neskutečnýho rasismu, že i Hitler je vedle nich hodný strýček.

Takže tentokrát tady uznání za civilizaci.
Battlefield 6: Homefront

Série tentokrát postoupila v realismu a autenticitě správným směrem. Tak dlouho hráčí volali po těchto dvou aspektech, až je dostanou.
Konečný díl oblíbené série se tentokrát odehrává na dosud neztvárněné, ale ne méně náročné kapitole druhé světové války. Návrat domů. Získejte zpátky sociální pojištění a pokuste se vymoci na vládě veteránský důchod. Vyrovnejte se s nočním pomočováním a nočními můrami, které si dlouhodobě mohou vybrat i trvalou daň na vašem healthu. Nový herní režim "Zařaď se zpátky do pracovního procesu" brutálně prozkouší každý skill hráče. Vítězové nejsou, jen poražení.
Příběhové drama provede vaší postavu náročnou cestou za vypořádáním se, které není možné. Johny chce veřejně promluvit o svých post-traumatických zážitcích a nekonečných migrénách, které mu strašlivé bojové podmínky způsobily. Společností a armádou (která chce zakrýt odpornou povahu války) je však nazýván buzerantem a umlčován
Vítězství lze dosáhnout tím, že se neustálým mačkáním písmene F hráč nezabije (krásně simuluje odolávání suicidálním tendencím). Otázka je, zda je to vítězství.

V preorderu za 80 euro dostane John na levelu 60 kompletní zlatou protézu. Účinky alkoholismu lze dočasně ztlumit přes placené odemykání beden s mefedronem a klonazepamem. Není to pay to win, přísaháme.
@Nikdykde (29.05.2018 17:45): to mě připomenulo jednu fajn story z reálného světa. Cca 15+ let se věnuji figurkovému historickéhu wargamingu. Jednoho krásného dne nám tvůrci WW2 pravidel Rapid Fire vydali knihu do Afriky. A v ní bylo zmíněno, že pro simulaci selhání techniky během pohybu v písku a obecně nedostatku náhradních dílů se háže během fáze pohybu K6 kostkou a když padne 1-2, tak je vozidlo znehybněno pro celou hru!
Přál bych Ti vidět v té chvíli tváře mých kolegů z klubu. To je ale drsné......no nikomu z nich se do toho moc nechtělo, protože najednou cítili, že ztratili nad hrou kontrolu. A přitom mě to nevadilo, je to jen hra a podmínky jsou stejné pro obě strany. Jistě že pak je hra trochu i o štěstí a náhodě ale to dělá ze hry právě tu zábavu. Tedy ty hody kostkami. Byť se snaží pravidla být v rámci možností realistická (ne autentická, a není zač Bodkine....), stále je to jen hra a tvůrci tak více méně zábavnou formou vyřešili situaci na bojišti.
A teď už vážně. Naneštěstí jsem si nekoupil ani jeden z SW Battlefiledů, ačkoliv oba byly vesměs povedené a byl v nich rozhodně dobrý pocit ze světa SW. BF1 jsem mimo beta ignoroval. A jak tak koukám na Battlefield V asi jsem si přeci jen měl dopřát ten pocit ze světa Star Wars, neboť kdo ví co nám tvůrci Battlefiled V doručí v balíčku. :)

Bože smiluj se nad námi a dej nám Battlefield V tak jak ho máme rádi, neboť jen Ty víš jak moc ho chceme. Vyslyš prosby naše a nechť Dan Vávra klukům z Dice řekne, jak asi tak tá druhá světová mohla v zábavné formě vypadat. :)
@Rapier (29.05.2018 17:38): hele, to je to, jak někteří si chválili náhodné zasekávání zbraní ve střílečkách.

Jako nic proti tomu, ale je blbost to tam mít "náhodně". Kdybych takovou hru dělal já, vyžadoval bych aby se sice zbraň občas zasekla (auto nevyjelo), ale současně by musela obsahovat i možnosti jako udržovat vlastní zbraň a čistit ji (čímž to eliminuješ), případně nutnost ji chránit při průchodu rybníkem nebo mokřinou a samozřejmě, aby se něco takovýho stávalo i u nepřátel. u vozů potřebu prohlídnout motor, možnost vytáhnout kabel a to i nepřátelům. A v MP.

Třeba, například.
@Shoggot (29.05.2018 17:34): BF 1942 taky neměl konec, pokračování BF 1943 to taky nezachránilo (a jen na konzolích), tak lidi prostě doufali, že BF 5 to všechno pěkně ukončí, tak jak to pětky dělají (Zdravím MGS V).

A souhlasím. Já si tu už v jedničce odemykám oblečky a vozíčky do BFV.

Ed: A MECHA hitlera bych bral. Hrozně se mi po něm stýská.
@Charllize (29.05.2018 17:21): tak to je surová realita. Tabulky versus skutečné stavy a ano to také v BF3/4 chybí. :) Třeba to bude v Battlefiled V jako Victory. :) Úplně vidím ty zuřící hráče (děcka) jak jsou nasraní, že vlezli do tanku a on si prostě dovolil nevyjet ze základny. :) Já bych se osobně tak chechtal až bych se za břicho popadal. :)
@Shoggot (29.05.2018 17:11): to je to co jsem zmiňoval. Občas dochází k úsměvným situacím kdy pilot letadla vyskočí, vytáhne sniperku, sejme dva kovboje na druhé straně mapy na padáku a pak naskočí do téhož letadla, případně mezitím sejme bazookou protiletící letadlo, heli, apod. Ano v BF3/4 není 100% zničitelné prostředí, to se ví ale celá řada budov je plně zničitelná. Pokud se nepletu tak v Bad Company 2 bylo úplně celých 100% zničitelných. Tam fakt nemusel zůstat kámen na kameni.

Celé je to o tom: jaké si to uděláš takové to máš. Nic Tě nenutí hrát nerealisticky. :)

PS: o těch pilotech heli/letadel co stihli těsně před/po zásahu vyskočit padákem a mezitím zabít puškou, karabinou nepřítele na zemi a ještě po dopadu znovu skočit na jedoucí tank, položit C4, znovu skočit mimo, ukrýt se a odpálit C4 vím. To je holt daň za to, že válka je v podání BF3/4 zábavná. :) Zní to hrozně já vím ale je to tak. Taky se mi to nelíbí, i když nutno dodat, že také občas střílím s karabiny nebo odpaluji ruční SAM, Javelin z padáku pokud není zbytí. Obzvláště když vím, že to je jen zábavná hra a bohužel když to neudělám já udělají to jiní za mě a zbytečně mě tak zabijí.
Ale zase BF3/4 si nikdy nehrál na simulátor. Beru ho jako vývojovou větev kdysi nesmírně populárních Quake, Unreal 3D MP zběsilých akcí. Oproti nim je BF ultra pomalý a ultra realistický. :) Bez debat, je to 3D akce ale já se v ní jako pilot scout heli královsky bavím.

Pro ty co chtějí něco realističtější je tu Operation Flahspoint (taky jsem kdysi nahrál stovky hodin) nebo Arma série. To už je jiná liga.
To slovo, po kterém tady lidi touží a používají místo toho realističnost je autenticita. Není zač.

Trailer strašný, ale stejně se docela těším (cokoliv co má Kettenkrad kupuju) a na černé nacistky jsem si zvyknul už loni v Call of Duty: WWII, takže asi fér.

Btw - Úplně to připomíná tuhle 'Zrůdnost' (yep, Brother in Arms Furious 4), která taky přišla po 3 vážněji míněných hrách a lidi se z toho mohli posrat... a imo zaslouženě.
Ja vim jen to ze kdyz mel vyjet vozovy park v pusobisti me vojenske sluzby tak vyjelo 15 vozu z 55. Zbytek se ani nehnul.
Tohle dat do hry bude to taky pusobit hodne neuveritelne. Zrovna jako natirani zazloutleho travniku zelenou barvou pred navstevou generala:)
@Rapier (29.05.2018 16:36): Jo, je hezký, že helikoptéra se chová jako helikoptéra. Že zbraně vypadají jako zbraně a že tanky třeba nejezdí po stěnách je taky hezký.

Bohužel v reálném bojišti neběhají desítky lidí s defibrilátory, každý nemá automaticky padák, neběhá s automatickou brokovnicí s namontovaným ACOGem a schodiště, kam napadá 700 granátů se většinou zhroutí, stejně jako dřevěný bar v krámě po zásahu tankem. S vývěskou na noviny nehne minometná palba i kdyby trvala od Velikonoc do Vánoc. Tolik ke 100% zničitelnosti. Pokud ale někdo stráví většinu času v helikoptéře, chápu, že to může vidět jinak.
Stejně jako v moderním realistickém bojišti, nevytuhne během 30 minut čistě pěšího boje 800 debilů na obou stranách.
Ale všechno to vypadá hezky, je to hezky a zábavně udělaný.
Jinak věřím, že ty pocity v helikoptéře musí být k nezaplacení. A hlavně jak realistický. Doufám, že někdy potkám hrdinné piloty bojových helikoptér, kteří taky těsně předtím, než je zasáhla raketa tak vyskočili ven padákem, přistáli debilovi na hlavě (cestou dolů ještě stihli dva debily oddělat puškou) a pak skočili ze střechy na tank, který oddělali C4kou.

Nicméně můžu taky doporučit Depth, tam se zas člověk nádherně cítí jako žralok.
@Gordon (29.05.2018 17:02): jasně, proto jsem původně psal, že mi ten trailer připoměl film od Tarantina, bastardi, kterej obsahuje třeba i minifilm o udatném německém vojáku, odstřelovači, který sám postřílí téměř celou armádu.V pěkném a sympatickém filmovém střihu.
@Nikdykde (29.05.2018 16:57): Chci, dal bych si ji na poličku, hned po tom co bych se oholil na plešku. btw je mi jedno jestli je tam ženská nebo ne, je tam dost jiných píčovin, nevím proč to furt rozebíráš, dělal jsem si u capsu jen prdel.
@Cobot (29.05.2018 16:50): pokud vím když vrazí letecká technika více méně kdekoliv do terénu, nebo tam pošleš letadlem bombu/neřízené rakety velké ráže, nebo nepřímá dělostřelecká palba (raketomety, apod.), tak automaticky vzniknou krátery.
A to nejen u těch předem připravených náloží na mapě. Tak vznikají obří krátery.

A pokud se nepletu tak, dokonce když s tanku vypálíš tu 120 mm HE střelu, tak se vytvoří na mapě malý kráter. Sám tyhle krátery vzniklé kolizí leteckých objektů nebo výbuchů, apod. využívám ke krytu.
Kdo si chce spravit chuť z nepovedeného a neatmosferického traileru nového připravovaného Battlefieldu, tak kromě hry Post Scriptum: The Bloody Seventhse se může ještě mrknout i na Hell Let Loose. Trailer, gameplay a stránky.
@Gordon (29.05.2018 16:52): ale já nejsem ten, kdo se posral z toho, že v B5 půjde hrát za ženskou, tyhle tvoje reakce přestávají dávat smysl. Začalo to tím, že to nechtějí hrát lidi co tam ženy nechtějí a ne ti, co jim je to jedno. Připomínám.

A fakt nechceš tu brožurku od české armády? Mají i docela pěknou nabídku pojištění pro rodinu, kdyby se ti něco stalo.
Btw pokud vás Ty bfka už nebaví nebo vám vadí to že to bude cirskus plný píčovin ale stejně chcete hrát podobnou chujovinu která male dáva smysl a nechcete za to dávat jeden a půl tisíce, tak sáhněte na PlanetSide 2, v mnoha směrech podobné BFkám, jen sci-fi, víc badass a má to koule.

ALE TO HLAVNÍ, MŮŽETE TAM HRÁT ZA ŽENSKOU A NENÍ TO K SMÍCHU ANI CRINGE!!!

a taky myjí docela smysluplný trailer: odkaz
@Rapier (29.05.2018 16:45): Krátery po výbuchu, jako že se modifikuje terén jako třeba v Red Faction? Nepočítám ty eventy v BF4. To je skrypt ne? Letícící cihla od výbuchu tě v bfku taky nezabije. Je když na tebe spadně barák, to jo. Tak jasně ty těla jsem přehnal.

@Gordon (29.05.2018 16:46): v pohodě :)
@Nikdykde (29.05.2018 16:42): "Není to tak dlouho, co sem chtěli utíkat lidi, co už tý tvojí zábavy měli plný zuby. Většina lidí se jim velice divila, co tu vlastně chtějí, ať jdou pryč. Teď už chápu proč."

To jsem nějak nepobral. :) Něco mi uniká? Co jsi čekal? Že BF3/4 bude ultra realistický simulátor moderního bojiště? Ale no tak.
@Cobot (29.05.2018 16:39): jakpak to že nehýbe? V Battlefield 3/4 běžně po výbuchu nálože, bomby, atd. vznikají krátery. Jsem si na 100% jistý něco přes 900+ hod jsem tam nahrál v MP. :) Úlomky zdí a zničitelné prostředí tam přeci je také. A že tam nejsou roztrhaná těla a utržené končetiny. Děkuji nechci, je to stále hra.
@Gordon (29.05.2018 16:25): ty by ses hodil ke komandu sebevražedných atentátníků.

@Rapier (29.05.2018 16:36): "Battlefield 3/4 není realistický ale poměrně věrně zpracovává tématiku moderního bojiště a díky komplexnosti a možnostem Ti umožní zčásti zažít pocity nebo možnosti/ohrožení jakým čelí moderní pěšák, tankista nebo letec. Samozřejmě stále v mezích zábavy. "

Stále v mezích zábavy. Válka v mezích zábavy.
Válka v mezích zábavy.
Válka v mezích zábavy.
Válka v mezích zábavy.

Není to tak dlouho, co sem chtěli utíkat lidi, co už tý tvojí zábavy měli plný zuby. Většina lidí se jim velice divila, co tu vlastně chtějí, ať jdou pryč. Teď už chápu proč.
@Nikdykde (29.05.2018 16:37): ale já se jich nebojím, mám 3 včetně manželky doma. :) Ženy samozřejmě v armádě byly především v těch rolích co jsem specifikoval níže. Samozřejmě, že zdravotnice šly s prvosledovými jednotkami do boje. O tom jako žádná. Nikde jsem nezmínil, že by mě ženy vadily v BF V. :) Nebo se pletu?
@Gordon (29.05.2018 16:34): Ale to si nerozumíme. Kua si se fakt vyjdřuju jak idiot když mi tu nikdo nerozumí :D

Jasně, že fyzika by byla zábavná. Já myslim v jakém je stavu třeba právě v Battlefieldu. V tomhle má Shoggot pravdu. Krátery, který by vznikali po explozích, šrapnely, úlomky zdí, roztrhaná těla... Nikam se to nejhejbe. Jsme rádi za ropadajíce zeď u baráku.

WarThunder nehraju. Koukám, že mám dost mezery. Asi hraju blbý hry.

@Nikdykde (29.05.2018 16:37): +235, Každej asi chápe pojem realismus v battlefieldu. Jen ty ne. Nikomu nejde o věrnou simulaci reality. Ta opradu zábavná nebude. Jsou sice jedinci co by je to asi bavilo viz. třeba Steel Panthers, ale většina chce ten feel reality. Ale ty ne ty tu furt budeš dělat jako že to nechápeš a všichni tu chceme simulovat zapařený koule po 30km pochoďáku. :)
@Rapier (29.05.2018 15:31): hele, ale třeba v československých jednotkách na Dukle byly taky ženy.
Hele nemusíš se jich tak bát, jsou to taky lidi.


@Shoggot (29.05.2018 15:26): +1



@Sadako (29.05.2018 00:56): +1



@Cobot (29.05.2018 15:40): tohle bys měl říci do zrcadla :) I ten odkaz na post scriptum na youtube má nadpis "realistic game", což je zase prostě blbost, byť ta hra vypadá zajímavě.

A opakuju. Pokud někdo fakt touží po realismu, a je mu do 35 let, může nastoupit do naší armády a sloužit naší zemi. Pokud nesnáší naši zemi, EU a NATO, berou i rebelové na východní ukrajině, případně jistě budou mít zájem i zbytky islamistického státu. Nebo narkokartely v latinské americe.
@Shoggot (29.05.2018 15:26): troufám si mírně rozporovat.

Battlefield 3 a 4 byly svým způsobem "realistické". Battlefield si nikdy nehrál na to být pěchotním, tankových, vrtulníkovým nebo leteckým simulátorem ale autoři se vždy více méně snažili aby hra byly zábavná a stále tam existovat pocit, že takhle nějak by to mohlo být/bylo v reálu.
Přinejmenším technika a zbraně v BF3/4 prezentované (z velké části), fyzika pohybu vozidel/vrtulníků, balistika, mapy - uvěřitelnost a téměř 100% zničitelnost prostředí, apod. více méně prezentují to s čím se pěšák, tankista, letec, atd. může setkat na moderním bojišti - tedy druhy hrozeb. V tom je Battlefield 3/4 dosud téměř nepřekonaný.
Ten pocit když létáš jako pilot s ozbrojenou recon heli a víš, že tě stejně jako v reálu mohou ohrozit pěšáci, ať už palbou z ručních zbraní, nebo přenosných SAM, že tě mohou ohrozit lidé v tancích, BVP a dalších druhů bojových vozidel ať už pomocí lafetovaných kulometů nebo tankových kanonů nebo laserem naváděných druhu zbraní, jak z vozidel - BVP nebo ruské tanky s raketovými střelami naváděných laserem, tak pěchotních (ano jistě ruské přenosné RPG naváděné laserem je trochu s kategorie sci-fi ale u jiných druhu zbraní tohoto typu jako např. Javelin, apod. je to OK) nebo AA min (trochu sci-fi).
Ten pocit, že tě mohou sundat jiné heli a letadla obecně o AAA nemluvě.
Ten pocit, že můžeš vrazit do země, sloupů vysokého napětí, budov, komínů, apod.
Ten pocit kdy neodhadneš rychlost svoji heli při letu kolmo k zemi během úniku z oblasti ohrožení a fyzika tě nekompromisně pošle k matičce zemi.
Ten pocit kdy tě zaměří hrozba a za chvíli se ozve tón varování před přilétajícím ruční SAM nebo laserem naváděnou raketou.
To jsou vše pocity k nezaplacení.

Battlefield 3/4 není realistický ale poměrně věrně zpracovává tématiku moderního bojiště a díky komplexnosti a možnostem Ti umožní zčásti zažít pocity nebo možnosti/ohrožení jakým čelí moderní pěšák, tankista nebo letec. Samozřejmě stále v mezích zábavy.
A když k tomu min. v případě BF4 přidáš docela solidní fyziku vozidel i heli tak dostáváš velmi dobrou porci zábavy. Jistě, že v BF4 se najde řada srandovních situací daná limitaci enginu nebo chybou hry ale obecně je zde tématika zpracování moderního boje zpracována na poměry causal střílečky poměrně věrně.
@Shoggot (29.05.2018 16:17): No tak fyzika a hry. Tohle je dost neralizovatelné. A je to jedna z těch věcí co by nebyly vůbec zábavné. Šel bys po cestě. Dvcet metrů vedle tebe bouchne dělostřeleckej granát a ty najednou chcípneš aniž bys věděl co tě sejmulo. Díky stačí mi podobnej voser se sniperama.

Byť tedy prej bude v novým BF rozdíl jestli se okno vysklí ven nebo dovntiř podle toho kde granát bouchne. Třeba s tím začnou.

Jinak teda abych neutekl od tématu. Myslíte, že tam budou i tlustý holky? Tlustý lidi jsou vůbec hrozně diskriminovaný. Nebejt Wolfensteina a Prey, tak si člověk myslí, že jsou všichni lidi jak atleti.

@Gordon (29.05.2018 16:25): Verdun furt odkládám, ale chystám se.
@Shoggot (29.05.2018 16:17): Hráls Verdun? Tam nejenom že jsem jako nadšený vyšinutý němčour radostně pobíhal zákopem se svým plamenometem a upaloval řady francouzů a britů kteří zoufale křičeli a já se popaloval vlastním plamenometem, ale když jsem nechytl slot na plameňáka, tak jsem každou druhou vteřinu chcípl kvůli artilérii. někdy hned po spawnutí jsem vyletěl ze zákopu na několik kusů. Bombová hra. :)

A to nemyslím sarkasticky, náramně jsem si to užíval. Mám rád hry u kterých trpím.... :)
@Cobot (29.05.2018 15:40): Druhá světová byla spíš masomlýnek. Hry navíc stále nedokážou věrně replikovat letící fragmenty z dělostřeleckých granátů a kamenité půdy. Všechny WW2 hry se tak ani zdaleka neblíží realismu, když opomíjí příčinu zhruba poloviny všech zranění a smrtí během druhé světové války. Hanba.

Je však pravda, že starý dobrý Battlefield 1942, kde se Němci proháněli v Africe s StG44, kterým museli do hlavy lidi trefit více než jednou, člověku dodalo naprosto neporušitelnou bublinu imerze.
Battlefield V bude asi nejvice rozporuplný battlefied obecně. Vážně jsem čekal plnohodnotné pokračování Battlefield 1942/43 ale tohle zde je asi WW2 pro teenagers. Nic proti pěkným holkám v BF (nezapomeňte poznamenat, že jsem sexista), rád se podívám na na opačné pohlaví ale vážně čekal bych trochu víc realističtější akce, než to co předvedli v traileru. A ženy, dívky ať tu klidně působí v rolích radistek, sniperek, zdravotnic, tajných agentek/partyzánek, apod. to je ok ale nemůžu si pomoci, tohle už není ten Battlefield jaký já pamatuji, tzn. ten který si zakládal na přiměřené míře realismu a věrnosti. Nuže nezbývá než věřit, že výsledek bude značně lepší než trailer. Naděje umírá poslední.
Battlefield 3 a 4 měli k reálnému modernímu konfliktu asi tak blízko, jako když si děcka na hřišti hrajou s klacky. Battlefield 1 měl blízko k reálné první světové válce asi stejně jako Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura.
Šok, Battlefield 5 má zase k druhé světové válce tak blízko, jako noví Wolfensteinové.

Hráči jsou zklamaní a překvapení. Hráči jsou totiž sedláci.
Já se na to těším, hlavně na opětovné pobíhání v dělostřelbě, to je videoherní trop už dekády snad. Tady to vypadá, že bojiště bude tak intenzivní, že bude explodovat samo od sebe. Tracery kulometů se zas budou zhmotňovat z čistého napětí situace.

Jak kdosi řekl, počkejme si, až realistickou hru z druhé světové války udělá Dan Vávra. Budete v ní chodit 4 hodiny po lese a pak spadnete omylem pod pás tanku. Hra bude mít jednu výhodu oproti ostatním: v zájmu realismu na sebe lidi nebudou tak křičet jako v jiných hrách, takže snad nebudou u tolika hráčů provokovány jejich daddy issues a nebudou podobné ukřičené žánry vyhledávat.
To se stane opravdovou definicí zábavy.
@Sadako (29.05.2018 00:56): Proč by to bylo zbytečné? Chápu jak to myslíš a souhlasim s tebou. Můj koment o nerealistickém chování té ženské v traileru asi hapruje. Ono je taky fakt, že se vlastně bavíme o traileru a ne o hře jako takové.

Jinak navrhuju se už na tohle téma vykašlat a řešit novinky v hratelnosti. Některé věci vypadaj dost zajímavě.

Možnost stavět opevnění. Velké změny v v léčení, kdy vás může oživit každá třída. Autoheal bude asi fungovat jen částečně, kdy bude hodnota zdraví rozdělená do několika segmentů. Interakce s lékárnou a nábojovou bednou, které už nebude stačit jen přeběhnout. Možnost odtáhnout flak kanón. Celkem zajímavé věci, které mi přijdou spíš jako odklon od mainstreamu, protože to hru bude (asi) zpomalovat.