Včera jsem konečně dosáhnul na lv5 (nemám na to zase tolik času) a vypořádal se s tou namyšlenou bábou v bažinách. Holku jsem jebnul non-lethal attackem, ale na konci jsem zjistil, že nějak vůbec nevím, jak ji probudit. Po odpočinku zmizela a hra mi napsala, že je mrtvá. Stejně jako maníci s maskou na cestě k ní, který jsem taky zpracoval non-lethal. No vysral jsem se na to a nechal je mrtvý, ale s tímhle mě hra sere. Bo se vsadím, že to mělo nějaký systémový řešení, akorát jak si ho mám asi kurva domyslet/najít v těch stovkách ikonek...
Vůbec s tímhle mě Larian sere - ukliknu se, LaeZel jebne mečem do země vedle cíle, protože "JeBnOuT mEčEm Do ZeMě Je LeGiT MoVe" ... go fuck yourself, Larian. Když kliknu na Stealth ikonku a zjistím, že to nebyla Bonus Action varianta, tak bych taky nejradši někoho nakopal... a můžu si udělat vlastní lištu, ale tvl vždyť se ty skilly kouzla a itemy jen hromaděj, to abych snad pomalu nedělal nic jinýho, než ladil skillbar...
Writing obecně je taky zatím celkem meh - krom toho, že většina party je nadržená jak stepní koza, jsou zatím ostatní npc obecně dost nevýrazný archetypy a ten teatrálně přehrávanej dabing tomu rozhodně taky moc nepomáhá... Samotná struktura příběhu vypadá zatím docela dobře, ale to podání je... uf. A nejsem fanda narratora. Čekal bych, že půjde vypnout. Což... asi to bude znít krapet paranoidně, ale vlastně mi přijde, že má BG3 sice naštěstí notně regulovanej/balancovanej, ale docela patrnej progresivně levicovej nádech.
Anyways, jedu víceméně melee partu, bo magie obecně vypadá jako vydatnej zdroj dalšího clusterfucku. MC je Rogue/Monk, možná ho trochu respecnu.... Musím si najít nějakej přehled co vlastně ty levely v daným sub/classu člověku postupně daj...