@SilentWolf (05.09.2023 06:39): Neumím si moc představit chudáka, který to hraje stovky hodin, všude možně po vesmíru má hromady outpostů, sbírku vlastnoručních lodí, bohatou kariéru s každou dostupnou frakcí, a pak mu hra na konci řekne "pojď dej si NG+, všechny ty základny lodě atd ti zrušíme, ale za to dostaneš jednu zbrusu novou loď, nový poměrně slabý space suit, a všechny skilly ti zůstanou! ^_^" Proto chápu to doporučení hlavní příběh rushnout. :D
Podle všeho se část hlavního questu v NG+ dá přeskočit a dát si víceméně speedrun třeba do ng+5 aby se člověk dostal k silnějším variacím zdejších superschopností, což by asi bylo fajn, protože ty nejsou v základním runu - na to, jak jsou overhyped a jak 'epicky' se získávají a jak to hráč musí podstupovat pořád dokola to isté - jakože ani trochu cool. Mno a prý NG+ přichází s úplně novými vedlejšími misemi, ale hlavní quest zůstává víceméně stejný. Což moc nechápu, víc by mi dalo smysl kdyby se hlavní quest změnil docela zásadním způsobem, ale co už.
Jinak bez nějakých spoilů ty zdejší superschopnosti jsou v koncepci vyloženou kopírkou dragon shouts ze Skyrimu. Ale je jich nesrovnatelně míň, jejich získávání je nesrovnatelně nudnější, a jejich síla nesrovnatelně nicotnější.
A taky musím trochu editovat své předchozí rčení o nadupaných lodích na finále. Původně mi to nedošlo, ale ta hra vlastně samozřejmě, jako už je taky stálicí, má všude level scaling všeho. Jedná s tím poněkud matoucně - ie. v pokročilé hlavní misi na tebe pošleme postupně cca 20 lvl5 brouků jen tak pro radost (čti na zdržení), ale za každým pátým rohem tě překvapíme jejich přerostlým lvl30 bratrancem! (podle toho, jaký lvl v tu chvíli jsi ty, bratranec je vždy buď stejného lvlu, nebo přesně o 5 lvlů výš, atd). Takže...i na vyšší obtížnost vlastně bude stačit si jednorázově vylepšit aspoň štíty a zbraně a zbytek prcal vesmírnej hovnivál do nohy, protože lvl se tomu stejně uzpůsobí...
Podle všeho se část hlavního questu v NG+ dá přeskočit a dát si víceméně speedrun třeba do ng+5 aby se člověk dostal k silnějším variacím zdejších superschopností, což by asi bylo fajn, protože ty nejsou v základním runu - na to, jak jsou overhyped a jak 'epicky' se získávají a jak to hráč musí podstupovat pořád dokola to isté - jakože ani trochu cool. Mno a prý NG+ přichází s úplně novými vedlejšími misemi, ale hlavní quest zůstává víceméně stejný. Což moc nechápu, víc by mi dalo smysl kdyby se hlavní quest změnil docela zásadním způsobem, ale co už.
Jinak bez nějakých spoilů ty zdejší superschopnosti jsou v koncepci vyloženou kopírkou dragon shouts ze Skyrimu. Ale je jich nesrovnatelně míň, jejich získávání je nesrovnatelně nudnější, a jejich síla nesrovnatelně nicotnější.
A taky musím trochu editovat své předchozí rčení o nadupaných lodích na finále. Původně mi to nedošlo, ale ta hra vlastně samozřejmě, jako už je taky stálicí, má všude level scaling všeho. Jedná s tím poněkud matoucně - ie. v pokročilé hlavní misi na tebe pošleme postupně cca 20 lvl5 brouků jen tak pro radost (čti na zdržení), ale za každým pátým rohem tě překvapíme jejich přerostlým lvl30 bratrancem! (podle toho, jaký lvl v tu chvíli jsi ty, bratranec je vždy buď stejného lvlu, nebo přesně o 5 lvlů výš, atd). Takže...i na vyšší obtížnost vlastně bude stačit si jednorázově vylepšit aspoň štíty a zbraně a zbytek prcal vesmírnej hovnivál do nohy, protože lvl se tomu stejně uzpůsobí...