@Jumas (31.01.2024 12:33): Ech :) No jsem holt dysgrafik a tyhle překlepy prostě nevnímám a bohužel kontrola pravopisu je neodhalí :)
@adam.kulhanek (31.01.2024 08:56): Děkuji :) Bohužel s moderním hardwarem ti neřeknu, já vše hraji na zbastlené staré šunce tak dekádu a půl staré s Windows 7. Stáhl jsem to přes adventure legends a tam je to bez starforce, dabing jsem si stáhl z překlady her.
@Pluto (31.01.2024 14:48): Jo tohle by mě taky naštvalo. Já si podobný zápisky dělal v době předinternetové třeba k seriálům na jejichž pokračování člověk na Nově čekal několik let. Napřed na papír, což jsem s odstupem času zjistil že nepřečtu, pak do počítače, který mě několikrát vyhořel a poznámky skončily v křemíkovém nebi, takže chápu naštvání. Proto jsem rád za stránky typu ČSFD či právě databáze her, kde si to víceméně okomentuju sám pro sebe, abych věděl o co šlo a jestli to po pár letech bude stát za zahrání.
Jinak co si čtu z té tvé debaty s Big Peterem tak musím souhlasit - výborný nápad, slabý scénář, nuda na ostrově, otravný sbírání šutrů a klacků. Megaotravná energie - jako po omezeném inventáři ve Still Life 2 je to asi ten nejblbější nápad, co jsem v adventurách viděl, bohužel že na to existuje patch zjišťuju až teď...
Nepřehlednost prostředí a pixelhunting to jsou holt ještě klasické adventurní devadesátky.
Nepřeskočitelnost no ano, to jsem zapomněl zmínit. Je tam třeba scéna, radši do spoilerů: Vylezeš na přistávací plošinu do stanice, kde slyšíš transport. Spustí se animace, kde se běžíš přes celou ploišnu schovat, slézáš po žebříku, schováváš se a sleduješ jak přistává transport, otáčí se, roluje dovnitř. Načež vběhneš dovnitř, nic netušíš, po chvíli vyleze robot, picne tě, rudá obrazovka smrti a můžeš celou dvouminutovou animaci sledovat znovu bez možnosti přeskočení. Já si to dal ještě podruhé, protože jsem zkusil opětovat palbu, ale na otevřeném prostranství mě robot uhnul a picnul mě podruhé. Až na potřetí mě napadlo se rychle schovat za bedny a střelit ho.
Celkově mě to ale nakonec bavilo hlavně pro ten příběh a i pro to, že oceňuji byť často nepovedenou snahu o originalitu než udělat jen další rutinní kousek.
@adam.kulhanek (31.01.2024 08:56): Děkuji :) Bohužel s moderním hardwarem ti neřeknu, já vše hraji na zbastlené staré šunce tak dekádu a půl staré s Windows 7. Stáhl jsem to přes adventure legends a tam je to bez starforce, dabing jsem si stáhl z překlady her.
@Pluto (31.01.2024 14:48): Jo tohle by mě taky naštvalo. Já si podobný zápisky dělal v době předinternetové třeba k seriálům na jejichž pokračování člověk na Nově čekal několik let. Napřed na papír, což jsem s odstupem času zjistil že nepřečtu, pak do počítače, který mě několikrát vyhořel a poznámky skončily v křemíkovém nebi, takže chápu naštvání. Proto jsem rád za stránky typu ČSFD či právě databáze her, kde si to víceméně okomentuju sám pro sebe, abych věděl o co šlo a jestli to po pár letech bude stát za zahrání.
Jinak co si čtu z té tvé debaty s Big Peterem tak musím souhlasit - výborný nápad, slabý scénář, nuda na ostrově, otravný sbírání šutrů a klacků. Megaotravná energie - jako po omezeném inventáři ve Still Life 2 je to asi ten nejblbější nápad, co jsem v adventurách viděl, bohužel že na to existuje patch zjišťuju až teď...
Nepřehlednost prostředí a pixelhunting to jsou holt ještě klasické adventurní devadesátky.
Nepřeskočitelnost no ano, to jsem zapomněl zmínit. Je tam třeba scéna, radši do spoilerů: Vylezeš na přistávací plošinu do stanice, kde slyšíš transport. Spustí se animace, kde se běžíš přes celou ploišnu schovat, slézáš po žebříku, schováváš se a sleduješ jak přistává transport, otáčí se, roluje dovnitř. Načež vběhneš dovnitř, nic netušíš, po chvíli vyleze robot, picne tě, rudá obrazovka smrti a můžeš celou dvouminutovou animaci sledovat znovu bez možnosti přeskočení. Já si to dal ještě podruhé, protože jsem zkusil opětovat palbu, ale na otevřeném prostranství mě robot uhnul a picnul mě podruhé. Až na potřetí mě napadlo se rychle schovat za bedny a střelit ho.
Celkově mě to ale nakonec bavilo hlavně pro ten příběh a i pro to, že oceňuji byť často nepovedenou snahu o originalitu než udělat jen další rutinní kousek.