Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@speedevil (05.02.2024 21:17): Sorry, samozřejmě Borderless Gaming. Takže co, spustíš hru v okně, vybereš ji v BG a ona se ti neroztáhne do fullscreenu? To není možný už kurva :-D

Na PC je úžasné, že možností je milion. :-D Můžeš přes CRU vymazat všechny ostatní rozlišení než to 90 Hz. Pak by hra teoreticky neměla vybrat jiný, než to jediný dostupný. A nebo hodí blackscreen a monitor vyplivne "nepodporované rozlišení" :-D

Další nápad, zkusit přes Xenii Xbox360 verzi. Neumím si představit, že i ta by trpěla tím, že musí jet na 90 FPS :-D

Seš si jistej, že to nemá Freesync nebo něco? Tvl. 4,5 roku starej monitor... Freesync je tu od 2015. Před 4,5 roky měl alespoň nějaký VRR kdejaká kancelářská jebka.Takže to ty jako vždycky hledáš optimální refresh rate podle toho, kam až ti dipují FPS? To musí být na palici, ne?

EDIT: Další nápad - zkusit refresh rate 135 Hz a k tomu 1/3 refresh rate Vsync. Pojede to sice jen na 45 FPS, ale to mi tehdy taky přišlo ok. Resp. ano, je to jen 45, ale furt to bylo plynulejších než těch zprasených 60.
@Sasakr (04.02.2024 23:09): V tom případě u mě došlo k nemožnému :-D  
Zkoušel jsem 3 hry, který mam taky na PC (Dirt Showdown, FlatOut UC, ETS 2) a všechny respektovaly těch 90Hz aniž bych čachroval s nějakym spouštění v okně (buď se dalo nastavit v nastavení hry 90 přímo, nebo byla volba "výchozí hodnoty", což bylo pochopitelně 90 nastavenejch pro monitor), ale TDU prostě ne a ne, stále si mele tu svou: 59-60- 85-100-120-144... sorry jako, zkoušel jsem ohledně tohoto už tolik možností, že už je nechci počítat a vlastně jsem smířenej s tim, že za to může ta "dojebaná" hra.  Nenašel jsem "Borderless Fullscreen", ale jenom "Borderless Gaming", spustil jsem pomocí toho na zkoušku ve fullscreenu třeba kalkulačku, takže ten soft asi funguje, ale s TDU spuštěnou v okně (-w) jsem přes tenhle soft nehnul, takže nic, asi to neumim. Možnost 90Hz pochopitelně nepřibyla (jako v případě výše zmiňovaných 3 her) i když vedle jasně vidim, že monitoru 90Hz zůstalo a FPS "měřák" ve hře ukazuje 90fps. Ale v pohodě, už jsem psal, že už TDU beru tak jak je, doby, kdy jsem jenom sprostě nadával na nepovedený hry už mam asi za sebou. Teď i když mě nějaká hra sere už nejsem tak divokej, spíš se jen podělim o své zkušenosti, v klidu si přečtu zkušenosti jiných a můžu souhlasit s tim, že hra je prostě "dojebaná".
Ad monitor: kombinaci 144Hz bez VRR jsem nikdy nezkoušel pochopit, vlastně jsem se o nějaký VRR doteď nezajímal a žil normálně bez toho, ale nemůžu za to, že "144Hz bez VRR", nejsem výrobce, jen uživatel. Monitor starej 4,5roku zatim funguje, nebudu si jen tak z hecu kvuli jedný "dojebaný" hře (která mě navíc nijak extra nerajcuje) kupovat hned novej (protože 2024), když několik desítek dalších her mi na něm maká i bez nějakýho VRR tak jak se mi to líbí (to jako fakt, na plynulost grafiky hry jsem já pes, je to pro mě hlavní podmínka hratelnosti).
Ale v pohodě, tohle neni první hra, u který bylo třeba trochu zaekšperimentovat - někdy se to povedlo a když ne, tak adié; navíc když se ani tvůrce hry netají tim, že: "Exceeding 90 FPS introduces traffic bugs. Set monitor refresh rate to 60 Hz to fix; see Weird traffic behavior", Kdyby dokázali, aby to při těch 60 bylo plynulý aspoň jako třeba Forza Horizon nebo rally od Kylotonnu... ale každej vývojář holt nemá stejný šikuly přes grafiku hry.
@speedevil (04.02.2024 09:20): Není možné, aby ti hra nenabídla 90 Hz, pokud máš tohle rozlišení udělané ve Windows. Určitě se shoduje rozlišení (tj. pixely) ve Windows a ve hře? Pak se musí shodovat i nabídka refresh rate.

Hra to určitě dojebaná je, ale na druhou stranu že v roce 2024 nemáš VRR monitor... hlavně prostě nechápu kombinaci 144 Hz bez VRR. To je snad úplně k hovnu, ne?

Poslední workaround - spustit hru v okně (viz https://www.pcgamingwiki.com/wiki/Test_Drive_Unlimited#Video) a roztáhnout ji do fullscreenu programem Borderless Fullscreen. Pak hra bude respektovat refresh rate, jakej máš ve Windows. To už fungovat musí.
@Sasakr (03.02.2024 23:51): Jak jsem už psal, dal jsem tomu šanci kvuli změně oproti tomu, co hraju většinou (okruhový závodění a rallye), ale jinak pro mě TDU neni hra z předních pozic mýho žebříčku oblíbenosti her s autíčkama. Takže až mě ta grafika bude vadit moc, prostě to vypnu, mam plno jinejch her, kde z času strávenýho u hry převládá vlastní hraní a ne hledání způsobu, jak udělat grafiku hry koukatelnou, protože tvůrce hry to vojebal.
Do toho TDU já už prostě víc těch devadesátek nedostanu, už jsem to tu psal # . Ve hře prostě NENI možnost nastavit 90Hz (59-60- 85-100-120-144), takže pokud je tohle poslední podmínka k "dokonalé" plynulosti, mam holt smůlu, asi blbá verze hry.
@speedevil (03.02.2024 09:59): "když si ve Win vytvořim rozlišení s 90Hz, nastavim to i v RTSS a při hraní hry mi ukazatel z MSI Afterburner/RTSS na monitoru ukazuje 90FPS, měl jsem za to, že mam hotovo"
Koukám, že TDU je jedna z mála her, co má v nastavení i refresh rate. Takže pokud jsi ve hře nastavil 90 Hz, pak musí jet na 90 Hz. A při 90 FPS a Vsyncu by měla být plynulá.

Co se týče trafficu, občas jsem narazil do neviditelných aut. Ale tak ono člověk stejně nemá moc možností. Buď to locknout na 60FPS/Hz a mít to celou dobu škubavný, nebo to dát na 90 FPS/Hz, mít to plynulý a holt občas vidět nějakou kravinu.
@PRIVATE MARTIN (03.02.2024 15:18): Aha, tak tohle se mi ve hře nedělo. To, jak se auta v TDU po silnicích pohybujou, mi přišlo trochu divný, třeba přejíždění z pruhu do pruhu bylo takový... "divoký", ale bral jsem to jakože to takhle šikulové vymysleli; ale chaotický bouračky jsem nepozoroval. Stejně to nechápu (obecně, ne jen ohledně konkrétní hry), jak Vsync nebo i jiný nastavení týkající se podle mě vyloženě grafický stránky hry může "kecat" do fyziky autíček... ale já holt nejsem ajťák, nevidim do toho.
Jaký konkrétně blbosti? V souvislosti se snahou u některý hry (od vývojáře v tomhle směru zprasenou) zlepšit plynulost a vyšší FPS nějakou, většinou neofiko úpravou/patchem už jsem viděl různý blbosti jako "bonus" k plynulejšímu hraní, např.u několika her z řady NeedForSpeed se zlepšila plynulost, ale totálně se rozm*dal zvuk motoru auta, nebo se změnila fyzika auta. Extra lahůdka je třeba ve Forza Horizon (4 a 5), kde při replayi závodu jede auto jen na jedničku a k tomu odpovídajícím způsobem řve i zvuk motoru s otáčkama na limitu (pochopitelně při závodě auto normálně řadí všechny rychlosti) - nechápu, jak tohle dokázali, to jsem zatim v jiný hře nezažil; a aby tý srandy nebylo málo, místo nápravy od tvůrce hry se dozvíš, že tenhle bug lze odstranit tak, že budu hrát hru na 30FPS! Nevěřim tomu, že je někdo v tak zoufalý situaci, aby musel hrát závodní hru na 30FPS; pokud jo, tak závidim, že to dává, já bych se asi poblil :D
Ale konkrétně u týhle TDU si neuvědomuju nějaký "blbosti" související s čachrama kolem FPS-tuningu.
@Sasakr (31.01.2024 22:56): Jestli jsem si jistý... co já tak můžu ještě udělat navíc; když si ve Win vytvořim rozlišení s 90Hz, nastavim to i v RTSS a při hraní hry mi ukazatel z MSI Afterburner/RTSS na monitoru ukazuje 90FPS, měl jsem za to, že mam hotovo... ale nevadí, třeba mam fakt nějakou "divnou" verzi. Ale jak jsem psal, hrát se to nakonec dá, kdybych neměl to porovnání s desítkama starejch her, který jedou opravdu krásně plynule, asi bych u TDU tolik nefňukal :D
*dík za info a snahu mi poradit, jak to vylepšit ;)
@speedevil (31.01.2024 22:29): Jsi si jistý, že hra jede v tom 90 Hz režimu? Hra jede předpokládám v Exclusive fullscreenu, hlásí při hře monitor skutečně 90 Hz? Aby si to samo nenastavilo 60 Hz, jak se mnohdy děje. Že máš 90 Hz ve Windows nic neznamená.

Capem myslím to, čemu říká RTSS Framerate limit. Ale pokud ti Vsync funguje a stejně se to škube, tak nevím. Tak jsou asi různý verze hry a každá jede dobře při jiném frameratu :-D Ale TDU2 bylo to samé, taky to potřebovalo 90 Hz/FPS.
@Sasakr (31.01.2024 09:37): Ano, to už jsem zkoušel, rozlišení s 90Hz + Vsync=on > ne, neni to lepší; RTSS ohledně úpravy FPS používam u jinejch her, když Vsync zapnuté v nVidia nastavení ve Win nefunguje a přes RTSS to jde > u TDU opět žádný zlepšení, teď nevim, co je myšleno tim "cap" (90FPS cap) třeba jsem něco nastavil špatně, ale vzhledem k tomu, že mi použití RTSS u jinejch her funguje, myslel jsem si, že to nastavuju správně.
Ale i když to neni ideál pro mý oči, hrát se to dá, už jsem si trochu pojezdil, neměl jsem ještě vyděláno ani 50tis., drapli mě fízlové a napařili pokutu skoro 20tis. a jedna nafrněná stopařka mě odbyla hláškou, že do takový káry si nevleze ani omylem  :-D
@speedevil (30.01.2024 17:22): Je to dost divný, že by monitor, co má 144 Hz, neměl žádnou formu VRR.
Zkus vytvořit rozlišení s 90 Hz a pokud ho monitor vezme, tak v něm hraj to TDU s Vsync on (pokud nepůjde Vsync, tak 90 FPS cap a scanline sync, oboje přes RTSS). Případně pokud máš Radeon, tak nastavit Chill na 90 FPS a k tomu zapnout Enhanced sync a taky by to mělo být hladké a tear-free.

Extrémnější možností je pak emulace PSP nebo PS2 verze s patřičným hackem pro 60 FPS. Ta půjde plynule.
@Sasakr (29.01.2024 07:47): Tak je to jinak, špatně jsem se podíval na typ mýho monitoru, stačí změna jednoho písmenka za tim číslem v typu a je to - muj monitor nemá Freesync (ani Gsync), takže v tomhle směru to mam vyřešeno. Jak jsem psal, u většiny her mi k mé spokojenosti funguje Vsync=on a monitor zatim maká, takže se mi nechce jen tak kupovat novej. Až ale tenhle klekne, rozhodně si ohlídam, aby zmiňované vychytávky měl.
@speedevil (28.01.2024 23:10): Tak kdybys rozchodil Freesync, budeš se moct vykašlat na různý refresh rate, nastavíš natrvalo maximální tvýho monitoru (120? 144?) a budeš dávat jen FPS capy u her, co jsou s unlocknutým frameratem nějakým způsobem zprasený.
UC: Však píšu, na 100 FPS jede plynule. Ale třeba na 60 nebo cokoliv pod 100 ne. Na 50 tak, jak moc 50 může být plynulé :-)
Ono kolikrát má hra třeba dodrbanou kameru, že se sice hra tváří, že je plynulá (frametimes graf ukazuje rovnou čáru), ale prostě se škube samotná kamera. Viz V-Rally 4 nebo třeba Need for Speed: Shift ta rotace kamery před začátkem závodu. Nevím, proč někdo pustí takovej zprasek ven.
@Sasakr (28.01.2024 22:30): Hmm, tak to si budu muset někde zjistit, jak z mojí nVidie vyždímat ten FreeSync, pokud se to povede a bude to fakt lepší, než používat Vsync=on, nebudu se tomu bránit... zatim jsem to asi neměl potřebu řešit, když mi několik desítek her maká k mý spokojenosti s použitím Vsync=on a pak se občas ukáže jedna hra s nepovedenou grafikou, kde je tenhle problém - kdyby to bylo obráceně, byl by to horší problém.
A jinak s FO UC v tomhle směru nemam žádnej problém, na nastavení 100Hz (=100FPS) hra jede opravdu a skutečně krásně plynule. A jak je to s 50Hz/50FPS mě netrápí, na tuhle "plynulost" bych hru nehrál ani pod pohrůžkou násilí :-D
Drtivá většina her mi jede pro mě vyhovujících 100FPS s Vsync=on, je pár vyjímek, který se na nastavení 100 "škubou" víc, než na 60, takže ty pak hraju na 60, když to jinak nejde, nebo plynuleji (pokud to HW dovolí) na 120 - na tohle jsou ekšpertí v Kylotonnu (dříve Milestone), nechápu, jak to dokázali, ale je to tak. Na 120 musim např.hrát WRC Generations.
@speedevil (28.01.2024 19:28): Tak pokud nemáš funkční VRR (ať už G-sync nebo Freesync), tak to samozřejmě můžeš obejít, nastavit natrvalo refresh rate na 90 Hz a k tomu V-sync (lock na 90 nepomůže, nebude to přesně synchronizované).

Ale není pravda, co říkáš. nVidia karty už dost dlouho umí i Freesync.

Grafika mi tehdy přišla totálně fotorealistická a i dnes to vypadá za mě dobře. Mimochodem když zmiňuješ UC, tak ten myslím jede plynule jen při 50 nebo 100 FPS, čili má podobný problém, jako TDU :-D
@Sasakr (28.01.2024 15:38): Ohledně nastavování grafiky her experimentuju občas hodně, když se tvůrci hry nepovede plynulá grafika hry na první dobrou, někdy to pomůže, někdy je to tak zmaštěný, že nic nepomůže, ale teorii na tohle téma moc našprtanou nemam, takže nejdřív by mě zajímalo tohle: píšeš LOCK na 90 a přitom využít VRR, což je dle info z netu "variabilní obnovovací frekvence" - jak jde tedy dohromady napevno zamčený (lock) a variabilní? Moje GPU umí jen G-Sync a muj monitor jen FreeSync... AMD grafiku nechci a novej monitor si jen kvuli G-Sync kupovat taky nebudu, takže pokud je spása plynulosti týhle hry VRR, mam smolíka. Zkoušel jsem jen tak ze zvědavosti nastavit 90Hz na monitor, v nastavení nVidia ve Win dal ten lock na 90FPS (ve hře to bohužel nejde, tam jsou jen možnosti 85-100-120-144) a bohužel, zázrak se nekonal, pořád stejný.
Jinak obecně ta grafika hry neni uplně špatná, ale i vhledem k datu vydání to taky neni žádnej zázrak, mam tu na PC zrovna Flatout Ultimate Carnage, která je ze stejnýho roku a ta má pro moje oko jednoznačně ve všech ohledech lepší grafiku hry, kdyby takovou měla TDU, dokázal bych si jí užít... ale chápu, toto je trochu jinej žánr.
Občas dostanu chuť na nějakou tu "retro" gamesu a vzpomněl jsem si na TDU. Kdysi, chvíli po vydání, jsem to už zkoušel, ale na tu grafiku jsem "neměl žaludek", tak jsem od toho utekl. Ti, kteří už si všimli, co u závodních her řešim jako první věc, nebudou překvapeni - ano, na blití mi bylo z "plynulosti" grafiky hry, jinak po vizuální stránce s tim nemam problém, statický scény nebo screenshoty jsou pěkný, to mně ale bohužel nestačí. Tak jsem to prubnul teď, jestli to náhodou kdysi nebyl problém HW v PC. No, bohužel asi ne, žádná sláva se nekoná, ve hře toho k nastavování grafiky moc neni, takže 4xAA, HIGH, popř.HDR a to je všechno, Vsync CHYBÍ! ..takže se scéna nechutně trhá. Zkoušeno tedy Vsync vynutit ve Win (někdy to funguje), je to mírně lepší, ale pořád tam ta drobná škubatůra je. A nezdá se mi, že by to bylo HW, procesor nejede ani na 20% a grafika žere z PSU ňákejch 30W, takže se jí ani neroztočí větráky, když má ~45°C. Na 144Hz ve hře i ve Win na monitoru je to asi nejpřijatelnější (zkoušel jsem i 60, 100, 120Hz), tak uvidíme, jestli u toho letos vydržim dýl. Bral bych to jako takový zpestření oproti pro někoho nudnýmu okruhovýmu ježdění a formulím.
Dneska už asi nezjistíme, jak velké koule měl ten, kdo se rozhodl, že TDU naportují na PSP. Ale bylo to zatraceně dobrý rozhodnutí.

Mám dohráno, in game počítadlo ukazuje 26,5 hodiny. Co naplat, nic lepšího jsem na mobilní platformě ještě nehrál. Jízdní model je oproti velké verzi víc arkádový, ale furt to není žádná blbina, kde se jen drží plyn. Silnice už nejsou kostrbaté. Vypadá to skvěle a s 60 FPS to je krásně hlaďoučké.
Na rozdíl od velké verze jsou tu velké odměny za ty velké (cca. 80 km) závody. Jeden třeba odemkl všechny domy, což se hodí pro fast travel. PSP hry taky obecně trpí velkou deadzone na sticku, ale tady jde zcela odstranit, čímž získáte na displeji zcela precizní ovládání srovnatelné s tím, kdybyste hráli na normálním ovladači.
Takže pokud nemáte na mobilu co hrát, vůbec neváhejte. S klidným srdcem dávám o 10 % více než velké verzi.
Tak jsem zase šel spát ve 4. Je to zbytečně moc dobrý. Skoro se mi chce říct, že je tohle definitivní verzi TDU. Oproti PC verzi:
Víc rádií Provoz se nesnaží uhýbat, čili se chová predikovatelně Chybí stopařky, ale je tu něco jiného - kluby. Jak jezdíte, postupně vás zvou do řidičských klubů. A ty musíte ovládnout ve stylu black listu. Dost dobrý.
@Ross (12.05.2023 12:09): Hele zvládá. Kvůli 60 FPS patchi si bylo potřeba pohrát s emulovanou frekvencí samotného PSP, ale jede to skoro bez zádrhele. A mobil právě slabej, snapdragon 712.

Ten Flatout mi taky jede blbě. FPS se nezvedají bez ohledu na nastavení grafiky, což by značilo CPU bottleneck, ale zvýšení taktu nepomáhá. Každopádně s řízením jsem problém neměl.
No sakra, rozchodil jsem to na mobilu. Mám v kapse TDU v 816p a 60 FPS. Ten pokrok, kde se to zastaví...
Mám nainstalovaný demo FH4 ale není to hratelný. Brzdí to jak Phenom, tak 8 GB RAM. To si zahraju až po upgradu.

Teď můžu hrát jen starý věci, kterým nevadí šitózní procesor, ale zato je můžu hrát ve 4K kvůli neadekvátní RX 580 :-D
To jsem si zase něco nainstaloval. U toho shniju. Pohled z kokpitu úžasnej.

Abyste tomu rozumněli, já to naposledy hrál tak 12 let nazpět na notebooku. Tehdy jsme ještě měli grafiky Ati a na tom dělu jsem jel tak 1280*720, nejnižší detaily, aby to jelo na 33 FPS.

Dnes 1440p lock na 90 FPS (větší údajně způsobuje bugy dle PCgamingwiki) a vypadá to fantasticky. Fantasticky.
[přesunuto z komentářů]

Vynikající a trvanlivá závodní hra. Koncept je bohužel nedotažený.

Pro: grafika, auta

Proti: nedotažený koncept, mrtvý ostrov
Včerejší dojmy: Tak jsem osobně rád, že to přesunuli až na březen. TDU2 má snad horší technické problémy, než v prvním díle (nekonečné načítání hráčů do závodu, hráči prvního dílu moc dobře vědí o co jde, tudíž pomůže tvrdý restart - př. z 30 závodů, jsem úspěšně zajel jen cca 5). Zato grafická stránka patří k těm nejlepším, co jsem v závodních hrách viděl, jak vymodelování celého prostředí, vymodelování aut, tak i smyslu pro detail (a k tomu se to skvěle hýbe, trošku jsem podváděl, protože mininmálně doporučená je gf8800gt, ale já mám pouze 8600gt. Nic ale nemění na tom, že mi to na střední až vysoké jelo hratelných 25-30fps). Hratelnost, chování vozů je tak nějak stejné (někdy víc arkáda, někdy víc simulace) jak v prvním díle. Potěšilo mě, že se auta už nedrží země jak přicucaný a sem tam jsou i přemety (bohužel při nich vypadává zvuk). Naopak někdy jsou nárazy do čekoholiv dost prapodivné (podivný zpětný ráz). Kromě klasického závodu, tam jsou i dva nový, dost nadějný módy, hlavně pro sehranou partu, která chce pokořit rekordy, protože ve výsledku ty módy nemají vůbec smysl :-). První je, že každý od sebe musí dodržovat vzdálenost 0-50m (takový konvoj) a musí se dojet v čase několika minut co nejdelší trasa. A druhá disciplína je, že nikdo neví kam jet, jen jeden (tzv. leader), kterému se zobrazoje checkpoint, tudíž ho všichni musí následovat. Až leader checkpoint projede, tak teprve se zobrazí ostatním, který ho musí po něm projet. Leader se změní a takhle to funguje mezi všemi hráči, než se prostřídaj všichni. Zkráceně - očekávání vysoké (jen doufám, že zapracují na stabilizaci serveru).

EDIT: Ještě mě napadlo, že když vyjedu ze silnici s autom, které není pro offroad, ale čistě silniční rázu, moc s ním nikam nedojedu (rychlost klesna na cca 25km/h). Takže očekávám, že při čistě silničních závodech moc tzv. cuterů nebude.
Tak jsem si chtel zahrat TDU2 beta, ale rychlosti, jakou se to stahuje, mi to dojede asi tak v tu jednu v noci, kdy beta konci :(.
Tak to vypadá, že TDU2 bude dost živené DLC balíčky a v jako prvním se mají objevit někým vyzdvihované a někým naopak haněné motorky (prý se v hlavní řadě chtějí věnovat především dynamice/chování aut a až po té ostatní dopravní prostředky). Myslím si, že to je dobrý způsob, jak se přizpůsobit všem a přitom vydělat pěknej balík.

Zdroj: testdriveunlimited.cz
Pooky: Ten komentář je plný pocitů. Zrovna to, za co jsi mě kritizoval u GTA:SA, že tam nejsou fakta, ale jen pocity, co vůbec nikoho nezajímají :-)

Ale nebylo to napsané zase tak hrozně....
Jo jo, vypadá to jako jednička. A nebo si jedničku přikrášlujeme :-) Ono TDU2 je taky poměrně starý, dělaj na tom už od dokončení jedničky a vypadá to, že znovu rozhodně nezačínali.
Ta grafika je fakt trochu zastaralá, ale na druhou stranu jednička musela ve své době vypadat fakt luxusně a to ještě není zase tak stará, takže tu grafiku půjde překousnout. No, ale ještě by tam stejně mohli zapracovat na efetech apod. Takhle mi to přijde jako kopie jedničky, zbytek podle traileru moc neposoudím.

ps: Prý vás tady v diskuzi někoho vulgárně urážím?!
NL: Měl jsem na mysli klasické silnice, žádné dálnice. Bohužel si nemůžu vzpomenout, kde jsem kdysi našel porovnání TDU vs. realita.
Doufám, že tam nebudou ty kostrbatý silnice jako v jedničce, na kterých se nedá jezdit ve vysokých rychlostech.
Ten trailer prostě vypadá skvěle. Dobrá volba muziky. A day/night, dva obří ostrovy, spousta aut s parádně vymodelovanejma interiérama, no sakra nemůžu se dočkat.
Tak oni to s tou zastaralou grafikou mysli vazne... snad se to bude aspon dobre hrat :)
Mě osobně furt láká první díl, ale když si vezmu kolik mám ještě her, tak si tu koupi vždycky odpustím :-)
O dvojku se zatím nějak extra nezajímám, ale zajímá mě, jaké to bude v té finální podobě.

Pooky: Myslel jsem, že ti HW kupují rodiče :-)
Na Ibizu sere pes... jeste aby v kazdym radiu hralo techno... HW neresit, PS3 to jisti :)
Já se upřímně už nemůžu dočkat a kvůli TDU2 si šetřím na lepší HW a budu předobjednávat hned jak to půjde. Jediné co mě trochu mrzí, je stále maximální počet hráčů v jedné relaci a to 8, stejně jako u prvního dílu.

Edit: Jinak to není jisté, ale TDU2 by se nemělo odehrávat jen na Ibize, ale také znova na Oahu.
No sem zvedavej co s tim provedou. Obrazky zatim moc presvedcive nevypadaj. Prakticky stejne jako pred tremi lety.
Už se nám TDU2 pomalu, ale jistě rozjíždí. A datum vydání podle Amazanu 30.září (oficiální vyjádření zmiňují jen září).
V prví řadě nechápu, jak jsem tento příspěvek vložil do Test Drive Unlimited, když jsem psal do LOTRO:MOM :D:D , prostě tento příspvek patří k jiné hře :)
Takový "Edit" po Morii :) sice 60 lvl mám, ale kopec zábavy je tu pořád :)
Saeliriel, 60l Elf Hunter - server Snowbourn, CZ/SK kinship Czech Crusaders