Uz se tesim az to ukazou. To bude pecka!
Diskuze
@BUMTARATA (16.04.2024 15:39): No čekat nějakých 6 let, oznámit oznámení a pak neukázat hru, to by bylo na vyhození šéfa marketingu. :D Vávra může být sebevětší egomaniak, ale nemyslím si, že by byl tak hloupej, aby po dekádách v branži nevěděl, že to prvotní odhalení bude muset stát za to. :)) Já očekávám cinematic trailer a gameplay footage.
@Paul (16.04.2024 16:07): 11 minut bude commercial na limitku mýdla.
To video má mít 13 a půl minuty, takže by byl dost fail kdyby tam nebyl žádnej gameplay footage.
@BUMTARATA (16.04.2024 15:39): Ajo vlastně, oni něco točily live...
Vzhledem k tomu, že jeden leak byl tabule s questy na Troskách, tak tipuji že na 90 % tam budou Trosky.
Vzhledem k tomu, že jeden leak byl tabule s questy na Troskách, tak tipuji že na 90 % tam budou Trosky.
@pipboy (16.04.2024 15:27): Musej rozsekat kobylu.
Ale nad Troskama bych nelámal hůl, třeba tam bude víc map, kdoví.
Já se teď spíš bojim, že to, co se chystaj tenhle tejden ukázat, bude jen nějaký live action promo s Vávrou a hru fskutečnosti neuvidíme nebo jen ňáký střípky. Chci pořádnej gameplay, jak Jindra craftí mejdlo!
Ale nad Troskama bych nelámal hůl, třeba tam bude víc map, kdoví.
Já se teď spíš bojim, že to, co se chystaj tenhle tejden ukázat, bude jen nějaký live action promo s Vávrou a hru fskutečnosti neuvidíme nebo jen ňáký střípky. Chci pořádnej gameplay, jak Jindra craftí mejdlo!
Tak nějak jsem doufal že dvojka bude Český Ráj (Trosky/Valdštejn/Kost) a trojka jižní Morava s finále u Znojma, kde budu ve finále střídat hrdiny z jednotlivých dílů ála GTAV... no asi se nedočkám >_>
Kurnik, já jsem natěšenej zas jak malej kluk, miluju Kutnou Horu!
@pipboy (12.04.2024 00:16): No jsem zvědav, jak tohle vyřeší, s tím realistickým přístupem k designu. Za mě by bylo ideální posunout startovací linii z humpoláckého vidláka trochu výš, ale zpomalit pak samotné skillování, které bylo v první hře strašně easy. Nepředpokládám moc, že by se pokračování nevěnovalo Jindřichovi, když byl první díl takový prolog, na druhou stranu pokud chtějí vytvořit nějakou rozmáchlou fresku o husitské době (v což doufám a v trojce jistě uvidíme Prahu a Tábor! :D), jeho příběh by potenciálně mohl dojít naplnění i jako vedlejší charakter.
@pipboy (12.04.2024 00:16): No jsem zvědav, jak tohle vyřeší, s tím realistickým přístupem k designu. Za mě by bylo ideální posunout startovací linii z humpoláckého vidláka trochu výš, ale zpomalit pak samotné skillování, které bylo v první hře strašně easy. Nepředpokládám moc, že by se pokračování nevěnovalo Jindřichovi, když byl první díl takový prolog, na druhou stranu pokud chtějí vytvořit nějakou rozmáchlou fresku o husitské době (v což doufám a v trojce jistě uvidíme Prahu a Tábor! :D), jeho příběh by potenciálně mohl dojít naplnění i jako vedlejší charakter.
@AlieN (13.04.2024 01:12): názor ti brát nebudu, byť přijde mi naprosto mimo (jak u KC2, tak RDR2). Asi nemá smysl se o tom dohadovat, vzájemně se nepřesvědčíme.
@pajmič (13.04.2024 00:33): to nejsou jen vedlejšáky. Spousta skvělých questů byla v rámci hlavního děje taky. I když osobně beru jakou součást "Henryho příběhu" všechno, co jsem v tý hře zažil, samozřejmě.
@pajmič (13.04.2024 00:33): to nejsou jen vedlejšáky. Spousta skvělých questů byla v rámci hlavního děje taky. I když osobně beru jakou součást "Henryho příběhu" všechno, co jsem v tý hře zažil, samozřejmě.
@Paul (12.04.2024 20:03): To jsi ale dost přesně popsal proč je příběh RDR2 úplná sračka :D
A příběh v KC:D není snad vůbec. Resp ta hra nějak začne... a pak už příběh prakticky nepokračuje a hra skončí bez toho aby se jakkoli zakončil. Což bylo od hry to úplně největší fuck-off hráčům (tedy krom zabugovanosti).
Vedlejšáky byly v pohodě, těch si pár pamatuju.
A příběh v KC:D není snad vůbec. Resp ta hra nějak začne... a pak už příběh prakticky nepokračuje a hra skončí bez toho aby se jakkoli zakončil. Což bylo od hry to úplně největší fuck-off hráčům (tedy krom zabugovanosti).
Vedlejšáky byly v pohodě, těch si pár pamatuju.
@Paul (12.04.2024 20:03): Tak to pak jo, mě vedlejší questy přišly zábavný, a jak jsem napsal níže, líbila se mi ta komorní, skoro až všední atmosféra oněch vedlejšáků. Ty totiž přesně ukazovaly záměr o kterém mluvil Vávra. Prostě questy ze života vesnickýho kluka, kterej se snaží přežít.
@Paul (12.04.2024 20:03): Hmm, jo, jednotlivě ty questy byly fajn, i ta johanka, ikdyž to tedy není zrovna nejsympatičtější žena a v podstatě dělá vše pro to aby na té hranici skončila.
@pajmič (12.04.2024 17:59): mě to tupé nepřišlo, protože jako příběh vnímám víc než jen tu základní zápletku co popsal níže Gordy. Takhle zredukovat do "tuposti" se dá prakticky cokoliv včetně největších klasik. "Dutch má plán, a protože je idiot, tak plán neustále selhává a Arthur umře, pohádky je konec".
Já si z KCD vybavuju vyšetřování padělatelů, vražd koní, chlastačku s Bohutou, život v klášteře, obhajování Johanky u inkvizitorskýho soudu, sbližování s Terezou, vytváření přátelství s Hansem..
A "tupoučký a předvídatelný" anabáze o pomstě většinou končí, ehm, tou pomstou, ne tím že hlavní zmetek ujede a protagonista co si prošel menším peklem je donucen se s tím smířit a je mu vysvětleno že je v rámci důležitějších událostí jen malým kolečkem soukolí dějin.
Já si z KCD vybavuju vyšetřování padělatelů, vražd koní, chlastačku s Bohutou, život v klášteře, obhajování Johanky u inkvizitorskýho soudu, sbližování s Terezou, vytváření přátelství s Hansem..
A "tupoučký a předvídatelný" anabáze o pomstě většinou končí, ehm, tou pomstou, ne tím že hlavní zmetek ujede a protagonista co si prošel menším peklem je donucen se s tím smířit a je mu vysvětleno že je v rámci důležitějších událostí jen malým kolečkem soukolí dějin.
@Gordon (12.04.2024 19:10): Asi tak, zkrátka skvotné, originální a nadmíru tupé :)
@pajmič (12.04.2024 17:42): Otec umře, henry je idiot, chce zpět meč, získá lepšího (bohatšího) tátu a pak zjistí, že meč jsou přátele, co si udělal po cestě.
@Paul (12.04.2024 17:48): Nevím, možná mám problém s pamětí, možná je to tím, že RDR2 a Witcher 3 mají zapamatovánihodný příběh, narozdíl od KC. Mě na tom všem přišlo hodně vtivný to, jak to jako mělo být fresh, nekonvenční protagonista, který se shodou okolností zapletl do většího konfliktu, nakonec z toho byla tupoučká a předvídatelná anabáze o pomstě.
@pajmič (12.04.2024 17:42): já to dohrál před pěti lety a pamatuju si ho dost do detailu, bohužel. Rád bych ho zapomněl aby druhý hraní bylo stejně fresh jako to první. Stejnej "problém" mám s RDR2 a třetím Witcherem..
Upřímně, já už si ani nepamatuju příběh jedničky. Plenění kostelní zahrádky a vaření anti sracího lektvaru pro vesnici ano :D Ale story byl silně meh.
@Brasikona (12.04.2024 16:04): Hanuš v Bentley. Kruh se uzavře.
@BUMTARATA (12.04.2024 14:24): A pak za ním na konci přijede kdo? Matuš s Frickem? Žižka? Zikmund?
@BUMTARATA (12.04.2024 14:24): A v zimě se nejenom tomu koni budou scvrkávat kulky a pindour, ale i všem NPC! Rockstar praskne závystí.
@Gordon (11.04.2024 23:08): Mohli bychom hrát za toho koně.
Pokud to promo není trolling, nepředpokládám, tak tipuju flashforward, NEBO se naopak ukáže, že celý KCD bylo flashback a fskutečnosti Jindrův potomek vypráví svůj životní příběh detektivu Normanovi.
Pokud to promo není trolling, nepředpokládám, tak tipuju flashforward, NEBO se naopak ukáže, že celý KCD bylo flashback a fskutečnosti Jindrův potomek vypráví svůj životní příběh detektivu Normanovi.
@Paul (12.04.2024 09:20): Díky.
Vidim to na Jindru na počátku husitství v Kutný Hoře a okolí tj. 35 let+ v roce 1420 +-
@Korbitch (12.04.2024 09:58): Nejvíc by bylo, kdyby ho někdo tou kuší zastřelil, jak tvrdil jeho taťka.
@pipboy (12.04.2024 00:16): Já bych rád Jindru. Je to jeho dobrodružná cesta za pomstou, tohle je jeho příběh. Zlepšovat bude pořád co, můžou přijít kuše nebo se konečně naučí plavat :D
@Hrdlodus (12.04.2024 09:07): No... Mejdlo je mejdlo. Jakože fakt mejdlo. Nic nového, žádná vymoženost.
@Hrdlodus (12.04.2024 09:07): mejdlo = mýdlo (ano, Warhorse prodávali mýdlo s logem KCD, jako joke, ale bylo to real)
ajpina = IP, intellectual property
ajpina = IP, intellectual property
Páni, už jsem starej.
Co je mejdlo?
Co je ajpina?
Ostatní slang už naštěstí znám.
Co je mejdlo?
Co je ajpina?
Ostatní slang už naštěstí znám.
Simulátor velké pardubické v podání Warhorse vypadá slibně.
@Gordon (11.04.2024 21:34): Ponorky.
@Gordon (11.04.2024 23:08): docela jsem si říkal, že ideál by bylo za OP Henryho zahrát prolog, pak ho někam uklidit/udělat z něj npc a místo něj nafasovat novýho vidláka k levelování.
@musa (11.04.2024 22:36): zjistíme, že první díl byl jen sen kovboje s evropskými kořeny, když někde v texasu usnul při hlídání stáda :D
@musa (11.04.2024 22:36): Teoreticky bychom nemuseli ani hrát za henryho.
Kabátek vskutku dobově nesedí. Doufám, že to nebude pokračování Jindřichova potomka o 300 let později :).
@Adieu (11.04.2024 22:01): bude to tak, Henderson už vyspoiloval že jde o "Kingdom 2" :)
@Paul (11.04.2024 21:35): Podle mě je ten zdánlivě westernovej jezdec jen misleading trolling, nedávalo by přece vůbec smysl představit novou ajpinu a riskovat, když je po celém světě hromada fanatiků dychtících po pokračování KCD. :-)
Velká zvědavost. Jen tak pro legraci říkám, že to bude hra z Třicetiletý války za Švéda u nás :)
@Gordon (11.04.2024 21:34): jako ty hadry co má ten jezdec na sobě mi nějak neseděj, jestli to nebude nakonec nějaká nová ajpina..nebo to mejdlo
@Paul (11.04.2024 21:28): Aby to nebyl nakonec horse riding sim, nebo mýdlo. :)
No hurá, za týden oznámení KCII!
https://twitter.com/WarhorseStudios/status/1778498252104740955/photo/1
Kurvatěšing
https://twitter.com/WarhorseStudios/status/1778498252104740955/photo/1
Kurvatěšing
Jen tak na okraj, Nintendo má jenom pár lidí schopných udělat funkční open world, a všichni jsou v Monolithu :D Proto XC(3) a potažmo Zelda vypadá tak, jak vypadá, včetně optimalizace. Ty hry navíc vznikaly kolem 5-6 let, pokeši na to mají jen něco přes 3 roky. Ale pochybuju, že by to s delším časovým úsekem bylo o dost lepší, Game Freak na to prostě nemá talenty.
Jinak mě pobavilo, že v nějakém tech videu o SV citovali našeho hlavního kritika stromze :)
Jinak mě pobavilo, že v nějakém tech videu o SV citovali našeho hlavního kritika stromze :)
@Tulareanus (17.03.2024 01:43): krátký úsek, kterej se zrovna odehrává v nejnáročnějším místě hry, takže docela dost vypovídající. Většinu času je člověk mimo města, kde se to víc drží 30ky, a i v těch ratajích to většinu času pojede na 20+.
@Paul (17.03.2024 01:39): ukazuje krátky úsek pre ilustráciu a sám to vo videu niekoľkokrát hovorí.
@Tulareanus (17.03.2024 01:29): Já koukám na ten framerate a doslova jediný místo kde to padne na 15 (resp. 16 dle videa, ikdyž Morgan řekne 15), je ve tmě v dešti na talmberku, kvůli těm světlům z loučí. To bylo kritický místo na všech platformách btw. Všude jinde je framerate při hraní nad 20, takže si stojím za tím, že to cos napsal bylo zavádějící, protože ve většině místech je ten framerate nad 20ti. Plus to testovali bez toho day one patche.
@Paul (17.03.2024 00:33): Točíme sa v kruhu, v digital foundry doslova hovorí, že v mestách a cutscénach padá framerate pod 20 fps, pre istotu s timestampom. To, že je to technický zázrak, že to vôbec ide, ako som písal nižšie nepopieram.
@Tulareanus (16.03.2024 23:34): tvůj post byl prostě zavádějící, ať už jsi ho myslel jakkoliv. Dropy na 15fps se dle všeho dějí vzácně - znovu, i v ratajích se to takřka neděje - takže je nesmysl o tom psát obecně jako by to bylo něco co se "děje když jsou na scéně postavy". Na pointě že to není verze hry kterou bysme chtěli hrát se shodneme, ale to není důvod ten port očerňovat jako horší než je, když je to ve skutečnosti impresivní achievement Saber studia. Viz Brasikona. Ta to dokonce i hraje.
U dojmů z pokémonu už se točit nehodlám. Prostě při launchi to běželo stejně nebo spíš hůř než běží KCD a o grafice a komplexitě hry nemluvě. Dokazujou to jak technický analýzy, tak ty dojmy lidí co jsem měl tu drzost zde zmínit. Že to pak nějak do-opravili, good for them.
U dojmů z pokémonu už se točit nehodlám. Prostě při launchi to běželo stejně nebo spíš hůř než běží KCD a o grafice a komplexitě hry nemluvě. Dokazujou to jak technický analýzy, tak ty dojmy lidí co jsem měl tu drzost zde zmínit. Že to pak nějak do-opravili, good for them.
@Fritol (16.03.2024 16:27): Jako, pokud má kdokoli možnost si zahrát KCD jinde, nedoporučovala bych Switch, fakt to není ultimátní zážitek. Ale jsem třeba zvědavá, zda se tam nesetkám s nekonečným loadingem, který je na konzolích prostě stopka, s nímž mám bohužel bohaté zkušenosti právě na PC. Uvidíme za pár desítek hodin... Nicméně pokud někdo prostě nevede PC ani konzoli, ale chtěl by si KCD zahrát (nebo chce prostě český dabing), asi fakt nebudu mít problém to doporučit. A nebudu lhát, ono to hraní v posteli má něco do sebe, stejně jako u toho Zaklínače, ne že ne... :))
Prodeje by mě taky zajímaly... KCD je oblíbené v Japonsku, kde si nechali udělat vlastní dabing, a celkově tam po tom našem středověku baží, tak třeba by to tak mohlo nějak více rezonovat... Kdo ví.
EDIT: Ještě je zajímavé, jak jsem kvůli svému srovnání tu hru hrála třikrát souběžně. Zapnutý Switch, PC, i PS5, seděla jsem u PC a jen jsem přepínala HDMI, abych si postupně natočila záběry. Nehraju tedy na Switchi jen v handheldu, ale i v docku, přičemž sedím normálně u toho monitoru dost nablízko, a fakt s tím nemám problém. Potěcha oka to není, o tom se hádat nebudu, ale na druhou stranu mi to nezpůsobuje bolest, i když jsem měla přímé srovnání během hraní. A bylo to dost zajímavé.
Prodeje by mě taky zajímaly... KCD je oblíbené v Japonsku, kde si nechali udělat vlastní dabing, a celkově tam po tom našem středověku baží, tak třeba by to tak mohlo nějak více rezonovat... Kdo ví.
EDIT: Ještě je zajímavé, jak jsem kvůli svému srovnání tu hru hrála třikrát souběžně. Zapnutý Switch, PC, i PS5, seděla jsem u PC a jen jsem přepínala HDMI, abych si postupně natočila záběry. Nehraju tedy na Switchi jen v handheldu, ale i v docku, přičemž sedím normálně u toho monitoru dost nablízko, a fakt s tím nemám problém. Potěcha oka to není, o tom se hádat nebudu, ale na druhou stranu mi to nezpůsobuje bolest, i když jsem měla přímé srovnání během hraní. A bylo to dost zajímavé.
@Paul (16.03.2024 23:08): Tie dropy tam sú, to už je slovíčkarenie, že ako často to je, ja som nikde nenapísal, že stále, napísal som "mať", čiže že tam taká situácia existuje. Každopádne moja pointa bola len v tom, že hra je oklieštená a aj napriek tomu stále nie je hrateľná natoľko, aby to bolo pohodlné a plynulé, lebo v 15 - 20 fps to je ako keby sa sekane pohybovať rôsolom.
No môj dojem považujem za valídnejší z toho dôvodu, že náhodné komentáre na youtube majú oveľa nižšiu relevanciu, než keď na dh máš aktívneho používateľa s hernou históriou a napr. komentármi, ktoré reflektujú jeho hranie a pohľad na hry. To v rámci toho, keby si ten môj názor naklikol random človek. Navyše na tom youtube ani netušíš, koľko to ten človek hral, kedy to hral a či preháňa alebo trollí. Ja som uviedol kedy som to začal hrať, koľko som to odohral, aj aké miesto a v ktorej časti hry bolo primárne späté s frame dropmi. To má asi trochu väčšiu informačnú hodnotu.
No môj dojem považujem za valídnejší z toho dôvodu, že náhodné komentáre na youtube majú oveľa nižšiu relevanciu, než keď na dh máš aktívneho používateľa s hernou históriou a napr. komentármi, ktoré reflektujú jeho hranie a pohľad na hry. To v rámci toho, keby si ten môj názor naklikol random človek. Navyše na tom youtube ani netušíš, koľko to ten človek hral, kedy to hral a či preháňa alebo trollí. Ja som uviedol kedy som to začal hrať, koľko som to odohral, aj aké miesto a v ktorej časti hry bolo primárne späté s frame dropmi. To má asi trochu väčšiu informačnú hodnotu.