Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@H34D (14.06.2024 18:33): U postav s technikou napřed Electronics a Decryption. U vojáků pak Assault Rifle a Armor, potom Assault Trainig a Immunity. Pokud Garrovi maxneš specializaci, nepotřebuje tolik bodů do Assault Rifles, aby byl efektivní. Dumpingtlumí biotický schopnosti, ale popravdě řečeno, biotici se objevujou jen ve dvou nebo třech questech (jedním se dá prokecat). Tali má AI Hacking, kterej se hodně hodí. U Liary nedávej nic do Stasis, jinak přijde o Elektroniku (bug). U ní dej spíš Singularitu a Warp. Pokud hraješ za vojáka, doporučuju Tali a Liaru. Ze začátku to může být těžší, ale na konci hry pak budeš jen sestřelovat bezmocně se vznášející nepřátele, který nemůžou střílet.
Aha, dík. No já právě všude beru tu ženskou, i když je stejně soldier jako já, abych s ní jakože mohl někdy v budoucnu píchat, ale takhle ta hra asi nefunguje a mít 2 ze 3 postav ve skupině soldiera se nejeví vůbec prakticky :(
@H34D (14.06.2024 18:33): důležitý je se specializovat na jednu zbraň a přesvědčeni. Společníky a jejich schopnosti bych přizpůsobovat podle hlavní postavy, abys vyuzil techniku i bioniku. Ale dohrajes to za jakoukoliv kombinaci. Možná to má remaster jinak.
@H34D (14.06.2024 18:33): Tali, Liara a Garrus jsou core charaktery trilogie. Z těch bych vybíral primárně. Wrex je pak také hodně důležitý. Ve dvojce bych z podstatných přidal Mordina. Ve trojce Javika.

Jinak skilly jsou o tvém přístupu. Některé se dají kombinovat do komb. Skoro vše ale funguje a velkou chybu nejde imho udělat.
Máte nějaké tipy na to, jaké vedlejší postavy do týmu přibírat a jaké skilly levelovat? Zatím mi přijde, že nejdůležitější je rychle dostat nahoru electronics a decryption, protože různé dovednosti do boje se dají suplovat prostě tím, že bude člověk lépe mířit a krýt se.
Tak konečně rozehráno. Po Vampire The Masquerade: Bloodlines je tohle moje druhé RPG a věřím, že to dám, ten mix s akcí je pro začátečníka žánru dobrý. Zatím mám jen pozitivní pocity z toho, jak se sci-fi svět přede mnou otevírá. Úplně flashbacky na seriály typu Battlestar Galactica. :)
Existuje ten First person mod i na původní verzi hry a dá se vůbec ještě koupit? Mám jen krabici a tu už nemám kde pustit:).
Já nevím jestli na svém 5 let starém tehdy low end (Acer Nitro) notebooku ještě rozjezdu LE, ale celkem by mě to lákalo.
@Paul (23.11.2023 14:16): Dívám se, že je to hotové i pro dvojku, zajímalo by mě, jak s tím modem vypadá vanguardův biotic charge.

Jinak ale nevím, ten barikádový způsob boje je spíše dělaný na ten 3rd person, na 1st person to musí být často jen čumění do zdi :-)
@Paul (22.11.2023 23:10): Tohle vypadá výborně. Nevíš, jestli to jde použít na Legendary edition? Líbí se mi to tak moc, že bych zvažoval opětovný průchod... Jak píše Ria Kon, je to o dost akčnější na pohled.
@BUMTARATA (08.11.2023 17:37): A přesto Mass Effect ukázal ze hry víc než Dragon Age. Ironie, že. Jinak se nemůsíš bát o mé informovanosti ohledně Dragon Age. Na to já jsem pes. Vše vyčenichám, nic mi neunikne.
@pajmič (07.11.2023 22:55): Mass Effect neexistuje, takže žádnej gameplay neuvidíš. A jestli lze věřit Darrahovi ohledně oznámení Dreadwolfa, tak se tu možná jen Bioware snaží zabránit zrušení celýho projektu ze strany EA. A nebo taky odvést pozornost od aktuální žaloby ze strany ex zaměstnanců. Každopádně bych se tu moc netěšil.
Se mi líbí jak tam nostalgicky brnkaj ten náznak starého soundtracku.
Jasně, teaser na teaser. Prima. Žůžo. Takže nashledanou za další rok :D Možná se jedná o teaser na "The Game Awards" trailer za měsíc?
@pajmič (11.09.2023 21:49): Jo, trochu jo. Máš pravdu, ty live service prvky měly být u DA4. Nicméně ten vývoj měla Andromeda a Dreadwolf podobný a obě byly 2x restartovaný. Ty ručně navržený planety byly dodaný až po tom druhým restartu, ke kterýmu došlo, když zjistili, že procedurální genrování je na nic. Vtip je v tom, že po prvním restartu to vedli dokonce samotní tvůrci No Man's Sky. :-D

Dobře, možná restart je nepřesný, protože v první fázi na tom pracovali starý známí tvůrci, kteří pak odešli a půl roku vývoj stál. Pak přišli tvůrci NMS, aby naplnili požadavek EA na open world (a pak zdrhli). Nakonec to dali narychlo dohromady za přispění lidí přesunutých z vývoje DA:I.

P.S.: Myslíte si, že Starfield je Mass Effect: Andromeda dovedená do zdárného konce?
@Ria Kon (11.09.2023 21:25): V tom je asi ta podstata, ne? Nepouštět se do ničeho velkýho, stanovit si cíl a držet se ho, leda by jsi na tu hru chtěla čekat 10 let. Dragon Ejdž 4 ehm..ehm!!!! Mimo to za ty 3 roky vývoje nikdo z Mass Effect bandy neutek, což může nasvědčovat tomu, že tam k žádným radikálním změnám nedošlo.

@Malignus (11.09.2023 21:33): Darrah je takzvaný poradce ohledně DA4. Nikdy nebyl součástí Mass Effect týmu. Ale to je jedno, protože DA4 je už rok v produkční fázi, udajně hratelný od začátku do konce.

Nepleteš si vývoj Andromedy s DA4? Pokud vim Andromeda měla mít původně procedurálně generovaný planety a ovladatelnou lod, pak se to začalo zcvrkávat, až nakonec zbylo jen pár ručně navržených planet a ovládání lodě v hajzlu. DA4 přešel z lineární, komorní hry na mmo, pak zpátky na sigleplayer.

Dvě věci, který posrali nejvíc byla ta implementace Frostbitu a fakt, že ti trotli, misto toho aby používali nástroje z předchozích her, dělali vše od znova.
@Ria Kon (11.09.2023 21:25): To je pravda. Andromedu začali vyvíjet v klasickým stylu. Pak přišli z EA, že chtějí open world a live service prvky, tak se vývoj restartoval. KDyž BioWare zjistilo, že tudy cesta nevede a vedoucí vývoje sami odešli, chtěli po EA, aby zrušili vývoj. EA to ale neudělala, a tak rok a půl před vydáním restartovali vývoj znovu a něco narychlo splácali. Dalším problémem je, že Frostbite 3 upravovali pro RPG hraní hned 3 různé týmy - každý od nuly a s různým výsledkem (Mass Effect: Andromeda / Dragon Age: Inquisition / Anthem).
@pajmič (11.09.2023 17:11): To je v podstatě logický a bylo to jasný už delší dobu, když jako poradce vývoje nastoupil Mark Darrah, který již dříve uvedl, že open world a styl vyprávění BioWare nejdou dohromady. Andromeda byla v podstatě úlitba EA, který chtěli mít svoje open world hry.
@Ria Kon (11.09.2023 18:46): Řekl bych, že Mass Effect tým nemá mozek v anální oblasti a bude se snažit vykonstuovat něco co má smysl, dynamiku a tah na bránu. Ůspěch BG3 bych do toho vůbec netahal, dost pochybuju, že by si 3 roky v pre-produkci najednou řekli, hele Larian udělal hru, pojdme to celý překopat.

Jako pořád je to jen rumor, takže tu jen šlapeme vodu, ale kdo ví, třebas koncem roku konečně nějaký malý kloudný info dostaneme.
Tak to snad bylo jasný ze se budou snažit udělat kopírku trilogie a ne další Andromedu :)