@H34D (14.06.2024 20:55): To s kým chodíš na mise nijak neovlivňuje s kým budeš mít romanci. Je třeba pouze po každé hlavní misi si s danou postavou promluvit na lodi (a vybírat vhodné odpovědi).
Diskuze
@H34D (14.06.2024 18:33): U postav s technikou napřed Electronics a Decryption. U vojáků pak Assault Rifle a Armor, potom Assault Trainig a Immunity. Pokud Garrovi maxneš specializaci, nepotřebuje tolik bodů do Assault Rifles, aby byl efektivní. Dumpingtlumí biotický schopnosti, ale popravdě řečeno, biotici se objevujou jen ve dvou nebo třech questech (jedním se dá prokecat). Tali má AI Hacking, kterej se hodně hodí. U Liary nedávej nic do Stasis, jinak přijde o Elektroniku (bug). U ní dej spíš Singularitu a Warp. Pokud hraješ za vojáka, doporučuju Tali a Liaru. Ze začátku to může být těžší, ale na konci hry pak budeš jen sestřelovat bezmocně se vznášející nepřátele, který nemůžou střílet.
Aha, dík. No já právě všude beru tu ženskou, i když je stejně soldier jako já, abych s ní jakože mohl někdy v budoucnu píchat, ale takhle ta hra asi nefunguje a mít 2 ze 3 postav ve skupině soldiera se nejeví vůbec prakticky :(
@H34D (14.06.2024 18:33): důležitý je se specializovat na jednu zbraň a přesvědčeni. Společníky a jejich schopnosti bych přizpůsobovat podle hlavní postavy, abys vyuzil techniku i bioniku. Ale dohrajes to za jakoukoliv kombinaci. Možná to má remaster jinak.
@H34D (14.06.2024 18:33): Tali, Liara a Garrus jsou core charaktery trilogie. Z těch bych vybíral primárně. Wrex je pak také hodně důležitý. Ve dvojce bych z podstatných přidal Mordina. Ve trojce Javika.
Jinak skilly jsou o tvém přístupu. Některé se dají kombinovat do komb. Skoro vše ale funguje a velkou chybu nejde imho udělat.
Jinak skilly jsou o tvém přístupu. Některé se dají kombinovat do komb. Skoro vše ale funguje a velkou chybu nejde imho udělat.
Máte nějaké tipy na to, jaké vedlejší postavy do týmu přibírat a jaké skilly levelovat? Zatím mi přijde, že nejdůležitější je rychle dostat nahoru electronics a decryption, protože různé dovednosti do boje se dají suplovat prostě tím, že bude člověk lépe mířit a krýt se.
Tak konečně rozehráno. Po Vampire The Masquerade: Bloodlines je tohle moje druhé RPG a věřím, že to dám, ten mix s akcí je pro začátečníka žánru dobrý. Zatím mám jen pozitivní pocity z toho, jak se sci-fi svět přede mnou otevírá. Úplně flashbacky na seriály typu Battlestar Galactica. :)
Existuje ten First person mod i na původní verzi hry a dá se vůbec ještě koupit? Mám jen krabici a tu už nemám kde pustit:).
Já nevím jestli na svém 5 let starém tehdy low end (Acer Nitro) notebooku ještě rozjezdu LE, ale celkem by mě to lákalo.
Já nevím jestli na svém 5 let starém tehdy low end (Acer Nitro) notebooku ještě rozjezdu LE, ale celkem by mě to lákalo.
@Paul (23.11.2023 14:16): Odkaz jsem přidal do odkazů :)
@Vurhor (23.11.2023 21:04): :D tak to si počkej až tenhle mod někdo překope do VR. :)
@Paul (23.11.2023 14:16): Jako... taky mě to láká, ale když já se pak poseru strachy z Thorian Creeperů až se mi vyblejou do ksichtu. :(
@ZephyrCZ (23.11.2023 19:56): Určitě reportuj!
@Radecker (23.11.2023 20:01): Poprvé jsem hrál za vojáka, (jak stereotypní) po vyzkoušení té classy, co kombinuje techniku a bioniku nemůžu hrát jinak, ta diverzita schopností a barviček mě prostě baví...
@Radecker (23.11.2023 20:01): Poprvé jsem hrál za vojáka, (jak stereotypní) po vyzkoušení té classy, co kombinuje techniku a bioniku nemůžu hrát jinak, ta diverzita schopností a barviček mě prostě baví...
@Jab (23.11.2023 15:33): To jo, je na to určitě nejvhodnější. Já už ani nepřemýšlím, že bych někdy ME rozehrál za jiný class :)
@Gordon (23.11.2023 15:13): Zkusím o víkendu ME:LE nainstalovat a tento mód vyzkouším. Dám vědět, jak se to s tím hraje... ;-)
@Radecker (23.11.2023 15:06): Ten Vanguard though... Tomu by to zrovna mohlo hodně sednout. :)
@ZephyrCZ (23.11.2023 12:41): Jestli dostanu neodolatelnou chuť na čtvrté (nebo páté?) projití trilogie, tak si to taky ozvláštním tímhle modem.
@Paul (23.11.2023 14:16): Dívám se, že je to hotové i pro dvojku, zajímalo by mě, jak s tím modem vypadá vanguardův biotic charge.
Jinak ale nevím, ten barikádový způsob boje je spíše dělaný na ten 3rd person, na 1st person to musí být často jen čumění do zdi :-)
Jinak ale nevím, ten barikádový způsob boje je spíše dělaný na ten 3rd person, na 1st person to musí být často jen čumění do zdi :-)
@ZephyrCZ (23.11.2023 12:41): tohle je specificky pro LE
https://www.nexusmods.com/masseffectlege ... 1731?tab=description
https://www.nexusmods.com/masseffectlege ... 1731?tab=description
@Paul (22.11.2023 23:10): Tohle vypadá výborně. Nevíš, jestli to jde použít na Legendary edition? Líbí se mi to tak moc, že bych zvažoval opětovný průchod... Jak píše Ria Kon, je to o dost akčnější na pohled.
@Paul (22.11.2023 23:10): To vypadá líp, než bych čekala. A o dost akčněji.
@Paul (22.11.2023 23:10): Pěkný!
Mass Effect ve first personu vůbec nevypadá špatně tvl
https://twitter.com/RaikArglack/status/1727157246617149738
https://twitter.com/RaikArglack/status/1727157246617149738
@BUMTARATA (08.11.2023 17:37): A přesto Mass Effect ukázal ze hry víc než Dragon Age. Ironie, že. Jinak se nemůsíš bát o mé informovanosti ohledně Dragon Age. Na to já jsem pes. Vše vyčenichám, nic mi neunikne.
@pajmič (08.11.2023 16:50): To asi nesleduješ, ale na rozdíl od Dragon Age Mass Effect není v produkci.
@BUMTARATA (08.11.2023 12:52): Ti někdo ráno nachcal do kafe? Nebo jsi se jen blbě vyspal? :D Mass Effect je pořád reálnější než ten slavnej Dragon Age ze kterýho jsme neviděli 8 let nic.
@Marcusss (08.11.2023 14:14): Jj, vypadá to jako angorák. :-D Samotnej Mike Gamble potvrdil na X, že další ME bude navazovat na ME3 i ME:A. :-D
@Marcusss (08.11.2023 12:12): Já tam žádného angara nevidím.
@pajmič (07.11.2023 22:55): Mass Effect neexistuje, takže žádnej gameplay neuvidíš. A jestli lze věřit Darrahovi ohledně oznámení Dreadwolfa, tak se tu možná jen Bioware snaží zabránit zrušení celýho projektu ze strany EA. A nebo taky odvést pozornost od aktuální žaloby ze strany ex zaměstnanců. Každopádně bych se tu moc netěšil.
Tak to vypadá, že propojej trilogii a co zbylo z Andromedy.
Součást marketingu byl distress call z Andromedy a v tom oficiálním artu jde mezi všemi těmi rasami co se druží v tom baru vidět i silueta něčeho co vypadá jako Angara (rasa z Andromedy) - https://www.reddit.com/r/masseffect/comm ... _the_newly_released/
Součást marketingu byl distress call z Andromedy a v tom oficiálním artu jde mezi všemi těmi rasami co se druží v tom baru vidět i silueta něčeho co vypadá jako Angara (rasa z Andromedy) - https://www.reddit.com/r/masseffect/comm ... _the_newly_released/
@Gordon (08.11.2023 02:06): A ten sound efekt při vytažení pistole.
Se mi líbí jak tam nostalgicky brnkaj ten náznak starého soundtracku.
@Steffie (07.11.2023 22:35): Možná uvidíme oboje. A možná dokonce gameplay z obou her. Kdo ví :)
@pajmič (07.11.2023 22:20): Možná větší trailer na Game Awards v prosinci?? Tam očekávám hlavně něco většího pro DA:D…
@Steffie (07.11.2023 20:38): "Gameplay not final, represents game in development"
Což znamená, že je to možná Cutscéna z gameplay dema. Hm.
Což znamená, že je to možná Cutscéna z gameplay dema. Hm.
Třetí část Nebula odpočet na 22:00
@pajmič: Nebula je také jeden z pracovních názvů ME
edit: Nebula - Samozřejmě, že má helmu… Ale ten “kabát” potřebuju
edit 2: Vše v jednom
@pajmič: Nebula je také jeden z pracovních názvů ME
edit: Nebula - Samozřejmě, že má helmu… Ale ten “kabát” potřebuju
edit 2: Vše v jednom
Ovšem toto je celkem zajímavé. Epsilon a Oculon jsou pracovní názvy pro původní Mass Effect. Takže tohle je jen první část.
Zde je ten teaser na "Epsilon"
Oculon již započal odpočet.
Zde je ten teaser na "Epsilon"
Oculon již započal odpočet.
Jasně, teaser na teaser. Prima. Žůžo. Takže nashledanou za další rok :D Možná se jedná o teaser na "The Game Awards" trailer za měsíc?
Copak to asi bude? Snad ne nějakej merch :D
@pajmič (11.09.2023 21:49): Jo, trochu jo. Máš pravdu, ty live service prvky měly být u DA4. Nicméně ten vývoj měla Andromeda a Dreadwolf podobný a obě byly 2x restartovaný. Ty ručně navržený planety byly dodaný až po tom druhým restartu, ke kterýmu došlo, když zjistili, že procedurální genrování je na nic. Vtip je v tom, že po prvním restartu to vedli dokonce samotní tvůrci No Man's Sky. :-D
Dobře, možná restart je nepřesný, protože v první fázi na tom pracovali starý známí tvůrci, kteří pak odešli a půl roku vývoj stál. Pak přišli tvůrci NMS, aby naplnili požadavek EA na open world (a pak zdrhli). Nakonec to dali narychlo dohromady za přispění lidí přesunutých z vývoje DA:I.
P.S.: Myslíte si, že Starfield je Mass Effect: Andromeda dovedená do zdárného konce?
Dobře, možná restart je nepřesný, protože v první fázi na tom pracovali starý známí tvůrci, kteří pak odešli a půl roku vývoj stál. Pak přišli tvůrci NMS, aby naplnili požadavek EA na open world (a pak zdrhli). Nakonec to dali narychlo dohromady za přispění lidí přesunutých z vývoje DA:I.
P.S.: Myslíte si, že Starfield je Mass Effect: Andromeda dovedená do zdárného konce?
@Ria Kon (11.09.2023 21:25): V tom je asi ta podstata, ne? Nepouštět se do ničeho velkýho, stanovit si cíl a držet se ho, leda by jsi na tu hru chtěla čekat 10 let. Dragon Ejdž 4 ehm..ehm!!!! Mimo to za ty 3 roky vývoje nikdo z Mass Effect bandy neutek, což může nasvědčovat tomu, že tam k žádným radikálním změnám nedošlo.
@Malignus (11.09.2023 21:33): Darrah je takzvaný poradce ohledně DA4. Nikdy nebyl součástí Mass Effect týmu. Ale to je jedno, protože DA4 je už rok v produkční fázi, udajně hratelný od začátku do konce.
Nepleteš si vývoj Andromedy s DA4? Pokud vim Andromeda měla mít původně procedurálně generovaný planety a ovladatelnou lod, pak se to začalo zcvrkávat, až nakonec zbylo jen pár ručně navržených planet a ovládání lodě v hajzlu. DA4 přešel z lineární, komorní hry na mmo, pak zpátky na sigleplayer.
Dvě věci, který posrali nejvíc byla ta implementace Frostbitu a fakt, že ti trotli, misto toho aby používali nástroje z předchozích her, dělali vše od znova.
@Malignus (11.09.2023 21:33): Darrah je takzvaný poradce ohledně DA4. Nikdy nebyl součástí Mass Effect týmu. Ale to je jedno, protože DA4 je už rok v produkční fázi, udajně hratelný od začátku do konce.
Nepleteš si vývoj Andromedy s DA4? Pokud vim Andromeda měla mít původně procedurálně generovaný planety a ovladatelnou lod, pak se to začalo zcvrkávat, až nakonec zbylo jen pár ručně navržených planet a ovládání lodě v hajzlu. DA4 přešel z lineární, komorní hry na mmo, pak zpátky na sigleplayer.
Dvě věci, který posrali nejvíc byla ta implementace Frostbitu a fakt, že ti trotli, misto toho aby používali nástroje z předchozích her, dělali vše od znova.
@Ria Kon (11.09.2023 21:25): To je pravda. Andromedu začali vyvíjet v klasickým stylu. Pak přišli z EA, že chtějí open world a live service prvky, tak se vývoj restartoval. KDyž BioWare zjistilo, že tudy cesta nevede a vedoucí vývoje sami odešli, chtěli po EA, aby zrušili vývoj. EA to ale neudělala, a tak rok a půl před vydáním restartovali vývoj znovu a něco narychlo splácali. Dalším problémem je, že Frostbite 3 upravovali pro RPG hraní hned 3 různé týmy - každý od nuly a s různým výsledkem (Mass Effect: Andromeda / Dragon Age: Inquisition / Anthem).
@pajmič (11.09.2023 19:13): Děláš jako by to u Anthemu, Andromedy a Dreadwolfa nepřekopali jen pár měsíců před vydáním :D
@pajmič (11.09.2023 17:11): To je v podstatě logický a bylo to jasný už delší dobu, když jako poradce vývoje nastoupil Mark Darrah, který již dříve uvedl, že open world a styl vyprávění BioWare nejdou dohromady. Andromeda byla v podstatě úlitba EA, který chtěli mít svoje open world hry.
@Ria Kon (11.09.2023 18:46): Řekl bych, že Mass Effect tým nemá mozek v anální oblasti a bude se snažit vykonstuovat něco co má smysl, dynamiku a tah na bránu. Ůspěch BG3 bych do toho vůbec netahal, dost pochybuju, že by si 3 roky v pre-produkci najednou řekli, hele Larian udělal hru, pojdme to celý překopat.
Jako pořád je to jen rumor, takže tu jen šlapeme vodu, ale kdo ví, třebas koncem roku konečně nějaký malý kloudný info dostaneme.
Jako pořád je to jen rumor, takže tu jen šlapeme vodu, ale kdo ví, třebas koncem roku konečně nějaký malý kloudný info dostaneme.
@pajmič (11.09.2023 17:11): Že by Larian ukázal světu, že není potřeba znova vynalézat kolo, ale stačí pilovat dezén na pneumatikách? :)
@Charllize (11.09.2023 17:19): No tak mě to teda tak jasný nebylo :D Poslední jejich hry byly "trend chasing" mišungy, který postrádaly kouzlo starších her, teda alespon podle mě.
Tak to snad bylo jasný ze se budou snažit udělat kopírku trilogie a ne další Andromedu :)
@pajmič (11.09.2023 17:11): Ježiš, to by bylo super. Ale taky se tomu zdráhám uvěřit. :D