@PRIVATE MARTIN (05.10.2024 09:58): Jj, někdy je fakt skoro nevidíš a těch míst je víc. Ale obecně já jsem si nejvíc užíval, když jsem poprvé hrál Brutal Doom (to jsem hrál tuším No Rest For the Living). Prostě jak si jednou zvykneš na ten vizuál Brutal Doomu nebo Ray Traced, tak se těžko vrací zpět.
Diskuze
@H34D (komentář): Ten mouselook je asi jediná vec čo mi tam vadí. Teraz hrám dvojku a tie mestské levely s nepriateľmi vysoko nad tebou boli celkom záhul.
DOOM + DOOM II has been updated across all platforms! Improvements include being able to search for mods by name, the ability to sort and filter the multiplayer match browser, the ability to activate cheats from the pause menu, and more: https://x.com/NightdiveStudio/status/1841952796763206134
@Marles (04.09.2024 21:24): No, zrovna třeba Snyder cut Ligy Spravedlnosti má vlastí profil...
@S4TW (04.09.2024 14:34): Fair point, nevím, nevím, jestli se to dělalo, ale asi by se měli projít všechny předešlé remastery, jestli opravdu splňuji ty kritéria. Osobně mě ale ta nutnost rozdělovat hry na více profilů trochu fascinuje, na filmových databázích jsem nikdy nezaznamenal snahu rozdělovat filmy pdole různých cutů, popřípadě přepisů na nová média, kde dochází k dodatečným "korekcím" barev.
@Marles (04.09.2024 13:28):
@rikuhahl (04.09.2024 14:30): Dobře, pro Doom bych měl to pochopení, ale pro Planescape Torment EE rozhodně ne. Konzistence tu není a ty body ve finále neodpovídají tomu, kdy se může či nemůže založit nový profil. Proč tu má třeba samostatný profil CoD 4 remaster? Ne, logiku v tom stále nevidím.
Na stranu druhou tu Halo: The Master Chief Collection vlastní profil nemá. Je to prostě jednou tak a jednou onak.
@rikuhahl (04.09.2024 14:30): Dobře, pro Doom bych měl to pochopení, ale pro Planescape Torment EE rozhodně ne. Konzistence tu není a ty body ve finále neodpovídají tomu, kdy se může či nemůže založit nový profil. Proč tu má třeba samostatný profil CoD 4 remaster? Ne, logiku v tom stále nevidím.
Na stranu druhou tu Halo: The Master Chief Collection vlastní profil nemá. Je to prostě jednou tak a jednou onak.
@H34D (04.09.2024 14:09): to je pravda, ale jak ho přidáš když je vydaný v podstatě jako update Quake II. Myslím, jak ho nazveš?
@S4TW (04.09.2024 12:39): Kdyby to byl jen 1 level, tak by to bylo možná na zamyšlení, ale tady je celá epizoda, což je minimálně hodina hraní navíc (ale tuším, že daleko víc). + důvody jak ti je napsal@Marles: Navíc proběhla celkem objemná diskuze v týmu, kde jsme se shodli, že to sem patří ;) ME:LE má “jen” lepší vizuál a spouští se z jednoho herního souboru, na nový profil na DH je to fakt málo.
@Feidias (04.09.2024 13:25): Quake II remaster má samostatnou novou kampaň, proto přeci musí mít nový profil. Stejně tak Quake I remaster a tento Doom remaster.
@S4TW (04.09.2024 11:01): Mass Effect: LE nemá nový obsah, co na tom nechápeš? :)
@S4TW (04.09.2024 11:01): Mass Effect: LE nemá nový obsah, co na tom nechápeš? :)
Vždyť ty kritéria jsou viditelná na první obrazovce, když se přidává hra:
"remake či remaster hry, který splňuje alespoň 2 z bodů níže:
-je naprogramován v novém engine nebo zcela od nuly oproti originálu
-výrazně mění grafickou stylizaci hry (obvykle souvisí se změnou engine)
-přidává nový obsah v podobě nových levelů, questů, postav atd. (nad úroveň kosmetického DLC)
-vypráví příběh jiným způsobem, rozšiřuje jej či mění jeho vyznění
-upravuje hratelnost a obtížnost, popř. přidává "Quality of Life" vylepšení
-přidává multiplayer, který v původní hře chyběl"
Z tohoto bych si tipl, že Mass Effect LE splňuje jen ty QoL, zatímco tento remaster splňuje nový engine a nový obsah (možná i QoL netuším). Osobně bych byl taky radši za méně samostatných remasterů, ale tohle mi přišlo jako kompromis, protože tu jsou i lidi, kteří by nejradši rodělovali úplně vše.
"remake či remaster hry, který splňuje alespoň 2 z bodů níže:
-je naprogramován v novém engine nebo zcela od nuly oproti originálu
-výrazně mění grafickou stylizaci hry (obvykle souvisí se změnou engine)
-přidává nový obsah v podobě nových levelů, questů, postav atd. (nad úroveň kosmetického DLC)
-vypráví příběh jiným způsobem, rozšiřuje jej či mění jeho vyznění
-upravuje hratelnost a obtížnost, popř. přidává "Quality of Life" vylepšení
-přidává multiplayer, který v původní hře chyběl"
Z tohoto bych si tipl, že Mass Effect LE splňuje jen ty QoL, zatímco tento remaster splňuje nový engine a nový obsah (možná i QoL netuším). Osobně bych byl taky radši za méně samostatných remasterů, ale tohle mi přišlo jako kompromis, protože tu jsou i lidi, kteří by nejradši rodělovali úplně vše.
@S4TW (04.09.2024 12:39): tady bych se za samostatný profil přimlouval. Je to trochu víc než remaster. Kromě nových dvou epizod je tu galerie modů + featured mods, tedy se snažili zahrnout i historii moddingu Doomu. Nového obsahu je tedy tuna a lze mody hrát libovolně a přepínat mezi nimi in game. Třeba Dark Forces nebo Quake II samostatný profil pro remaster mít nemusí. Tady to podle mě smysl dává. Ono těžko říct jestli se dá stanovit nějaké obecné pravidlo.
Za mě rozdělení remasterů nedává smysl, protože se v jádru jedná pořád o tu stejnou hru. Jasný, někdy remaster něco domrví, ale to se stejně tak může stát třeba i u konkrétní verze, jako když byl Cyberpunk "nehratelný" na obyčejné PS4. To, že se přidá jeden bonusový level, zlepší ovládání a trochu vyhladí, za mě není důvod na nový profil a akorát to roztříští diskuze a hodnocení. Ale když už tu je ta tendence, tak by bylo fajn to mít nějak konzistentně. Ale tak, tady už jsme x-krát byli, za mě je jediné rozumné řešení master profil, pod kterým budou všechny remaky/remastery/verze.
@S4TW (04.09.2024 11:01): Konzistence by dávala až moc velký smysl :D Řekl bych, že jedním z faktorů je, kdo onen remaster přidá. Ale tím vůbec nechci naznačovat, že na tomto webu existuje něco jako favorizování :)
@S4TW (04.09.2024 11:17): na BG1/2EE, IWDEE a PSTEE jsem se kdysi ptala a bylo mi řečeno, že tu v době jejich vzniku byla silná lobby za rozdělení profilů, aby neničily hodnocení oblíbených originálů. Smysl v rámci konzistence rozdělení profilů to nedávalo.
Nedávno však vznikly nová pravidla pro rozdělování, tak třeba už to sedí. Nezkoumala jsem.
Nedávno však vznikly nová pravidla pro rozdělování, tak třeba už to sedí. Nezkoumala jsem.
@rikuhahl (04.09.2024 11:13): takže rozhodující faktor je engine? protože všechno ostatní se týká i ME:LE... teda ještě, asi v tom Doomovi je jedna mise navíc, což se LE netýká. ale pak třeba nechápu, proč PST:EE má samostatný profil, i když tu není nový obsah... Celé to je strašně nekonzistentní a takhle mi to přijde víc škody než užitku, dokud nejsou tyhle remastery pod jedním profilovým rodičem, tak je to bordel.
@S4TW (04.09.2024 11:01): Je tam jiný engine a nový obsah, prodává se to jako jedna hra. I Mobygames to eviduje zvlášť.
tvl, zase vlastní profil, aby v tom nebyl bordel... může mi někdo osvětlit, proč tohle má vlastní profil a ME: Legendary Edition ne? jaké jsou ty nuance při rozhodování?
@H34D (04.09.2024 07:40): Zatiaľ som len v druhom alebo treťom leveli, teraz hrám Ashes: Hard Reset ale z toho, čo som videl, to vypadá na nadpriemerný leveldezign, no a v kombinácii s novými monštrami - takto nejako si predstavujem kvalitne zvládnutý datadisk :)
Toto vyjsť v 90. rokoch, tak doteraz sa na to pejú ódy.
Toto vyjsť v 90. rokoch, tak doteraz sa na to pejú ódy.
@H34D (04.09.2024 07:40): právě jsem dohrál první epizodu. Nejsem zkušený Doomer, takže rozhodně nehraju na obtížnost zamýšlenou Johnym a i tak už byly zejména poslední levely docela tužší. Dohrál jsem to ale z chutí. V druhé epizodě jsem včera několikrát zkoušel první level a zatím neuspěl:). Nicméně pokořím to:).
Jinak už mám instalováno velké množství modů, které hraju souběžné: Scientist, Harmoy, Doom 64, Cyberpunkový mod s příšerným názvem, Hell To Pay (neofiko datadisk), a pár dalších...
10 hodin uplynulo jako nic a stále mě to baví:)
Jinak už mám instalováno velké množství modů, které hraju souběžné: Scientist, Harmoy, Doom 64, Cyberpunkový mod s příšerným názvem, Hell To Pay (neofiko datadisk), a pár dalších...
10 hodin uplynulo jako nic a stále mě to baví:)
Nějaké dojmy z nové epizody Legacy of Rust? :)