Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Chuck (23.09.2024 14:50): taky dávám přednost zábavě před výzvou. Ale jak říkám, ty roguelike mi osobně nepřijdou ani zábavné.

Ale chápu, že je to můj osobní pohled. Asi nemá cenu kvůli tomu kritizovat konkrétní hru nebo celý žánr..
@KingNut123 (21.09.2024 10:52): Trochu mi to připomíná moje nepochopení, jak si někdo může užívat bojové hry typu Dark Souls nebo třeba Elden Ring . Nechci snižovat jejich kvalitu, ale když už tady Bursoft nastínil masochismus, tak zvlášť u toho posledně jmenovaného je tenhle pojem na místě. :-) V poslední době jsem měl možnost pozorovat kluka, jak ER hraje a když jsem viděl, jak zápasil s nějakým třímetrovým hovadem s kladivem nebo sekerou větším, než je on sám, jak ho zkoušel marně asi dvacetkrát zdolat (a to bych řekl, že mu podobné typy her jdou), tak jsem z toho sám byl vyloženě otrávený. Já jsem zastáncem, že hra by měla i přes vyšší obtížnost být pořád a především zábava, ale tady? Jo, tohle je asi především o výzvě, ale přijde mi, že takováto výzva se s tou zábavou moc nesnoubí. :-) A vrchol bylo, že když už měl první část za sebou a následoval zdánlivý checkpoint se vstupem do druhé části souboje, tak po neúspěchu ten boj musel začít od úplného začátku. No bomba! :-)
@KingNut123 (21.09.2024 10:52): když to je těžký, snažit se pochopit kouzlo závodní hry, když Tě vůbec, ale vůbec nebaví to závodění, předjíždění, vyhrávání, atd..

Já takhle zkoušel ten The Binding of Isaac , co na tom každej má a pro mě je to totální slátanina, tak na 10%, absolutně nechápu, co na tom kdo vidí. Pak jsem zkoušel Hades a tomu bych dal tak 15%. Já prostě nejsem na ten roguelike žánr, ale zase nemám potřebu ty hry hejtit. Prostě to fakt není pro mě, tak to hrát nebudu.:-D
@Bursoft (21.09.2024 10:46): To opravdu není. :D

Spíš chci pochopit, proč se lidem líbí hry, které považuji za nudné. Během hraní k nim nepřistupuji negativně, ale trpělivě a s ochotou. Chci je dohrát i přesto, že se mi nelíbí. Zároveň je to pro mě "povinnost". Chci poznat a zahrát si hry, které v minulosti byly oblíbené.

Japonské RPG jsem nikdy nehrál, ale chtěl bych to zkusit. Je dost možné, že se mi to líbit nebude, ale i tak bych chtěl vědět, v čem spočívá kouzlo těch her.
@KingNut123 (21.09.2024 09:32): A to je nějaká forma masochismu hrát hry, který tě nejenže nebaví, ale ani k nim nemáš žádný vztah? :D

Já taky vím, že si nikdy nezahraju japonský RPG, páč by mi z toho jeblo už u intra.
@KingNut123 (21.09.2024 08:00): u auta to máš ve hře napsané :D Jaký mají náhon.

No máš pravdu, že některé minihry byly v 1 lepší. Třeba skok do výšky byl mnohem jednodušší a zábavnější. A i ten šašek byl fajný.
@Ross (21.09.2024 07:09): Nemám tušení. :D O autech toho moc nevím. Vždycky jsem si vybral to, co se mi parametry zamlouvalo. Většinou to byl střed. Nejdražší auta jsem nekupoval. Máš pravdu, že chvíli trvá, než se s některými naučíš jezdit, ale jakmile koupíš nějaký upgrade, tak se ovládání výrazně zlepší.
Zajímavé, že nikdo ještě nezmínil druhou polovinu FlatOutu - destrukční derby, minihry s vystřelovacím panákem.
@KingNut123 (20.09.2024 17:15): No pokud je mi známo, u většiny závodních her ty destrukce naopak nebývají, proto aspoň pro mě to bylo výrazné zpestření a tím hlavně zábavnost. A popravdě mě snad ani nenapadlo, že ty destrukce mohou být pro někoho nezábavné, ale pokud to takhle opravdu máš, tak holt smůla.
Já mám k sérii FlatOut též poměrně rezervovaný postoj, ale bavily mě ty hry celkem. Můj text k prvnímu dílu. Já bych mohl hrát závodní hry neustále. To jsem v minulých letech předvedl. Jde mi o ten princip neustále jet. Vyhýbám se novějším hrám tohoto typu, protože je to jen obdoba The Crew, a to víme, jak dopadlo.
@KingNut123 (20.09.2024 16:47): Naopak, závodní hry, které vsází jen na to, abych se probojoval na čelní místo, mě nebaví vůbec. Tady je to především o tom destruktivním prvku, který by měl být nejzábavnější, a pokud ten Tě nezaujal, pak se samozřejmě nedá nic dělat, hra pro Tebe není a nikdo včetně mě Tě za to kamenovat opravdu nebude. Na mě to v tom komentu jen dělalo dojem, že jsi hru vnímal jen jako tupé ježdění a umístění se na co nejlepší pozici, zvlášť tou zmínkou "Jezdím a tupě hledím", aniž by tam ty destrukce byly. Jestli se Ti takhle pojatá hra nelíbila, tak minimálně já nemám důvod Tě přesvědčovat, že se Ti i přesto hra líbit musí. O tom aspoň teda moje diskuze není. Mně šlo jen o to zvláštní vnímání hry, kvůli kterému ji jen podle mě trochu zbytečně křivdíš.
@Chuck (20.09.2024 16:40): Očividně máš závodní hry rád. Já nikoli. Pro mě ty hry nemají smysl. Nevidím důvod v tom je hrát znovu a znovu. První dva FlatOuty jsem si zahrál proto, jelikož to jsou "legendy závodního žánru". Chtěl jsem pochopit, co se lidem na těchto hrách líbí, ale doteď jsem na to nepřišel.
@KingNut123 (20.09.2024 16:35): Hele tady je úplně normální že zdejší "experti" jakmile vidí že jejich top hra se ti nelíbí tak ti začnou radit jak to máš správně hrát aby si to ocenil, co musíš zahrát předtím potom atd. Ser na to :D
@TaryhoFigurka (20.09.2024 16:23): Pro většinu z vás je ta hra srdcová záležitost, že? Nechete mě rovnou ukamenovat?

Hru jsem si neužil. Jestli ta hra nějaké kouzlo má, tak já ho nenašel. Neoslovilo mě to. Jakožto odpůrce závodních her jsem této sérii chtěl přijít na kloub. Chtěl jsem si ji užít a prozkoumat všechna zákoutí, která hra nabízí. Ve finále je to pro mě jen obyčejná závodní hra, která se od ostatních her tohoto žánru neliší.
@KingNut123 (20.09.2024 15:50): Já jsem ke dvojce koment psal, ale jelikož jsem na DH byl jen krátce, moc jsem jeho kvalitě nedal a později ho již neupravoval. Já jsem hru vnímal a dodnes vnímám jinak a troufl bych si říct, že tak, jak by se vnímat měla. Hrál jsem ji společně s Ultimate Carnage víckrát a snažil jsem se jak o první místo, tak i zároveň maximum nárazů do protivníků a tím získání co nejvyššího počtu bonusů, o kterých jsem předtím psal, Takže nikdy jedno nebo druhé, ale při každém opakovaném hraní obojí a to skloubit pro mě nebyla sranda, zvlášť v úrovni "Profesionál" mě nejednou Benton nebo Martinezová vytlačili ze silnice, nebo do mě břinkli zezadu tak, že jsem se odporoučel z trati. :-) A pokud se mi šampionát nepodařil, okamžitě jsem ho opakoval. A takhle to dělám dodnes, kdykoliv si hru zopakuji.
@Chuck (20.09.2024 15:32): Komentář je napsaný 'nešťastně', jelikož jsem se při hraní té hry tak cítil. Je to jeden z těch horších komentářů, co jsem napsal.

Hry o závodění se nedají chápat jinak. Jakmile ve hře dostanu auto, několik závodníků a úkol, abych se umístil na prvních třech pozicích, tak je to automaticky závodní hra.

1. V prvním díle jsem měl nutkání v každém případě zvítězit a umístit se na prvním místě. Nestačilo mi třetí nebo druhé místo. Musel jsem obsadit první místo. Jedině tehdy jsem se cítil spokojený. V tomto díle jsem k tomu přistupoval apaticky. 4. místo? Nevadí. Při dalším závodě se umístím první nebo druhý. V jedničce jsem měl pocit, že ostatní závodníci jsou dobrými protivníky, kteří se mi dokážou vyrovnat a kopírovat můj závodní styl.

2. Ano, dokážeš narazit do pár 'nepředvídatelných překážek'. V prvním díle jsi dokázal narazit do jakékoli blbosti a automaticky jsi vyletěl z auta. Fyzika druhého díla je zkrátka umělá. Nepůsobí to tak realisticky.

3. Ano, odchýlíš se, ale nejedná se o nic převratného. Když se to stalo v prvním díle, tak mi dalo chvíli zabrat, než jsem se opět ujal vedení. Ve druhém díle se ani tak snažit nemusím. Auto je o něco málo zpomalené, ale vedení se dokážu ujmout během několika sekund.

Pravděpodobně se mnou souhlasit nebudeš, ale i tak bych chtěl znát Tvůj názor a pohled na hru.
@KingNut123 (komentář): Možná ten koment, resp. některé jeho pasáže, jsou jen napsané trochu nešťastně, ale ať už ho čtu zepředu nebo zezadu, nějak to na mě dělá dojem, jako kdybys tu dvojku na rozdíl od jedničky pojal jen jako závodění, kde je hlavním cílem se umístit v čelní příčce a nic víc dalšího. Nicméně pár bodů mě tam zarazilo a sice:

1) "Proč s umělou inteligencí soupeřit o prvenství, když na tom stejně nezáleží?"

Prvenství se určitě cení, akorát že Ti nenažene tolik bodů jako bonusy ve stylu "Maxi pecka", "Rozflákáno na maděru" apod., ale svůj význam má.

2) "Chyběly mi momenty, když jsem špatně zatočil, dostal smyk, auto se zvedlo do vzduchu a já se následně rozsekal."

Dá se tu zakopnout o pár nepředvídatelných překážek, které Ti auto klidně dostanou do vzduchu jak nic a nestíháš počítat, kolikrát se Ti otočí kolem svojí osy.

3) "Když vyjedu z trati, nic se nestane. Normálně mohu pokračovat v jízdě."

To není úplně pravda. Pokud se výrazněji odchýlíš z trasy, ztmaví se obrazovka a hra Tě vrátí na začátek do míst, kde ses z té trasy odchýlil. Pár zkratek použít sice můžeš, ale i tak se to nesmí přehánět, jelikož je možné dopadnout tak, jak píšu.
@MarezCZE (19.09.2024 20:09): Wreckfest se opravdu vice podobá prvnímu dílů, co se stylu jízdy týče. Akorát má otravnou kariéru ve stylu moderních her a je to strašně zdlouhavé.
Soundtrack je slabší.

Mám Wreckfest i na mobilu, kde byl kdysi ve slevě a je to 1:1 s pc verzí.
Do hry se dá stáhnout Flatout 1 modifikace, která obsahuje všechny tratě a je to fakt sranda tam jezdit s 24 protivníky.
@Jumas (komentář): To by mě zajímalo, jak se Ti povedlo splnit všechny disciplíny na zlato..

Já jsem splnil na zlato všechny závody i destrukční derby, ale ty akrobatický disciplíny podle mě ani nešly.:-D
@Chuck (26.12.2017 14:47): On tohle dělá no. Je fajn, že tam maj všichni svůj specifickej "profil jezdce". Třeba Walker k tobě přijede a ze strany to do tebe napálí. Benton zase hledá všemožné cesty a je to kaskadér, takže velmi často volí skoky. Martinézová je schopná vyhrát i s rozmlácenou sračkou. Malcov je zmatenej, Carter "i don't give shit", Jacksnová se snaží ale moc nevydrží a Taylorová je pomalá.
@David_Cravford (26.12.2017 12:20): Carter se aspoň trochu snaží, zato Malcov většinou jezdí ze strany na stranu, občas to jen tak mimoděk napálí do zdi, jako kdyby chtěl spáchat sebevraždu, no každopádně při pozorování jeho jízdy jsem občas vyprskl smíchy. :-)
@Greg (26.12.2017 12:00): Ono je těžký když se na tebe valí Benton, Martinezova, Walker co tě chce sejmout a přidá se Malcov..:D tohle jde ale udělat bez nitráků. Třeba když se někdo před tebe tlačí, můžeš ho postrkávat do strany a napálí to do stěny.

Taky někomu přijde, že Rayovi Carterovi je jedno kolikátej skončí?
Základ je nechávat si nitro na chvíle, když se tě nějaký AI snaží předjet popřípadě když hrozí nehoda. To tě pak vždycky krásně vyrovná :-).

Používat nitro, když jsi na rovince a první, paradoxně zhorší tvoje šance...