Tak mi to nedalo a ještě se k tomu originálu vrátil. Na některé nepřátele je páčidlo celkem dobré (Kuchaři či ty opilecké báby ve sklepě), ale je to celkem pruda v shooteru to tam takhle postupně rubat páčidlem (ideálně nalákat někam k rohu, kde hráče netrefí).
Ten bug s health se týká toho, že jakmile si naberete životy někde mimo to hlavní sídlo, hra s nimi jaksi nepočítá a při dalším zásahu vám protivník ubere životy na procento, jako jste jej měli před opuštěním sídla (což se mi předtím vymstilo, protože jsem měl asi tak 10% hp, životy nabral někde venku a pak se vrátil a první protivník mě sundal na ránu). Nevím jak moc je tohle buglé a při přechodu mezi jakými lokacemi to počítá dobře a mezi jakými ne (zatím jsem si toho všiml jen když jsem si nabral hp venku mimo mansion). To s tím přeházováním pák jak jsem psal níže asi nebude nikterak fatální, hra vám po loadingu umožní páku zmáčknout znovu (udělá to i zvuk otevírajících dveří/zdi), ale zdá se, že stejně po loadingu vše zůstane aktivované, takže asi dead end z tohohle hlediska nehrozí. Každopádně to působí fakt dost nedoladěně... a jako nevím, mám z toho hrozně rozporuplné pocity, chvílema to má super atmosféru, chvílema začne hrát nějaká děsná nepadnoucí hudba či přijde lokace s až příliš ujetými nepřáteli a atmosféra je v háji Líbí se mi otevřenost světa a některé lokace jsou docela pěkné, jindy (bohužel většinou) se jedná zase o neskutečně opruzné, strohé a nepěkné bludiště nacpané k prasknutí nepřáteli (Wolfenstein 3D má sice taky jednoduchý bludišťoidní design, ale narozdíl od Killing Time alespoň promyšlenější a zábavnější, u něj jsem si vždycky říkal jak z hlediska designu z minima dokázali vymačkat maximum, u Killing Time si říkám přesný opak). Některé části hry jsou z hlediska poměru nepřátel/nábojů docela vybalancovaná, jiné vůbec... nevím no... je to fakt hrozně nevyvážená hra z hlediska kvalit :). Za mě trochu zklamání, na tohle jsem se fakt těšil a ten setting se mi líbí. Zkusím to asi ještě dohrát a časem si možná i spravím chuť tím remasterem (ale je mi líto to nechat, když už mi to visí v GoG knihovně takovou dobu :D), ale rozhodně se nejedná o žádnou pecku, amatérismus z toho občas čiší na míle daleko, chvílema to na mě působí spíše jako něco ve stylu
Corridor 7: Alien Invasion nebo podobné pecky :).