@PavelU (13.11.2024 03:25): Mi přijde, že ty prostě modíš, abys modil :-D Vlastně ani nevíš, jestli to něco dělá nebo jestli to něco reálně řeší :-D Hlavně, že jsi to omodil. No offense. ;-)
Diskuze
@Sasakr (11.11.2024 09:14): Hrát to jde v pohodě. Musel jsem ale vyladit barvy. Jas ve hře na 2, v Nvidia Control panelu o 5 hodnot zesvětleno, když hraji, tzn. 57. A u OSD na monitoru mám poměrně tmavý profil, ale jasnější barvy. S tím to bylo ok, ve dne i v noci. A výhodou kompletní kariéry je možnost dojetí i na čtvrtém místě, protože se soustředím na pomalejší jízdu. Toto jsem vložil i zde, ale jestli se projevuje, to netuším.
@PavelU (11.11.2024 04:42): Tvl to poslední, co bych potřeboval, aby pneumatiky byly "more slippery". Jedinej must have je ten mód na fyziku. Stejně mě fascinuje, že o tom nikdo nemluví. V recenzích na webu, v recenzích na steamu, prostě nikde :-D Přitom to tak praští do očí.
Dal jsem tam pár modů, úprava pneumatik, reálná jména aut, plus toto. A widescreen fix, který srovnává pohyb v hlavní nabídce a FoV vozidel, dále různých přehledů ze závodů. Vše uvedené zachovává rozehraný profil hráče. Opravy na autě jsou asi za 1600,-, ačkoliv je výhra za první závod jen 1000,-. A to jsem se snažil jet dobře. Loni jsem tam nic z linkovaného neměl.
Ten jízdní model je prostě praštěnej. Šotolina ještě jde, ale co to auto dělá na asfaltu... že pomoct ručkou si jde jen tehdy, když k tomu dáte zároveň plyn, to taky moc nepomáhá...
Tak jsem nainstaloval a fyzika evidentně jede jen na 30 FPS a je s ní svázána kamera. Řeší tento mód, díky kterému hra na 60 FPS vypadá jako na 60 FPS: https://www.moddb.com/games/xpand-rally/downloads/remove-stuttering
EDIT: Noc je opravdu totální tma! Jinak na simulaci s vypnutou kontrolou trakce žádná sranda teda... Povedlo se sehnat tu češtinu?
EDIT: Noc je opravdu totální tma! Jinak na simulaci s vypnutou kontrolou trakce žádná sranda teda... Povedlo se sehnat tu češtinu?
@Sasakr (21.02.2024 09:10): A to jsem dotaz hodil na dvě taková fóra :D Už se mi ozval místní uživatel :)
@Pluto (21.02.2024 13:05): O tom vůbec nepochybuju.
Jsem furt doufal, že to uloz.to půjde nějak obejít. Spolu s ním se ztratilo takovýho abandon obsahu, až bych brečel.
Jsem furt doufal, že to uloz.to půjde nějak obejít. Spolu s ním se ztratilo takovýho abandon obsahu, až bych brečel.
@Sasakr (21.02.2024 09:10): Na uloz.to to určitě bylo ;-)
@Ross (21.02.2024 07:12): Koukám na warforu taky nikdo :-D
@Sasakr (20.02.2024 17:21): já ho právě nemám.
@Sasakr (20.02.2024 17:21): Ty jo, to už je fakt dvacet let. Teda, v srpnu bude. Překvapuje mě, že se tehdy nedabovalo obvyklým namluvením stěžejních výrazů, které si pak hra poskládá sama dohromady, ale daboval se rovnou celý diktát.
II. CO-DRIVER TRANSLATION
CoDrv.xls - contains co-driver texts which are needed to build co-driver whole sentences.
Both - translation and recording of the co-driver voice require deep understanding of the role of the co-driver in the game and the meaning of the information build using single phrases.
Here are examples of the usage of the single phrases joined to form whole co-driver instructions:
"into" + "long" + "3" + "right" + "don't cut" + "rocks inside"
"and" + "3" + "left" + "on gravel"
"long" + "3" + "right" + "tightens"
"very long" + "3" + "right" + "over narrow bridge"
Please contact us if any of the above examples are not valid in the destination language after translating just the single phrases (in quotation marks).
Once these texts are translated we will generate co-driver sentences to be recorded in a studio. DO NOT RECORD VOICES BASED ON TEXTS FROM CODRV.XLS!!
Finally the co-driver voices are estimated for ~550 sentences (~2000 words).
II. CO-DRIVER TRANSLATION
CoDrv.xls - contains co-driver texts which are needed to build co-driver whole sentences.
Both - translation and recording of the co-driver voice require deep understanding of the role of the co-driver in the game and the meaning of the information build using single phrases.
Here are examples of the usage of the single phrases joined to form whole co-driver instructions:
"into" + "long" + "3" + "right" + "don't cut" + "rocks inside"
"and" + "3" + "left" + "on gravel"
"long" + "3" + "right" + "tightens"
"very long" + "3" + "right" + "over narrow bridge"
Please contact us if any of the above examples are not valid in the destination language after translating just the single phrases (in quotation marks).
Once these texts are translated we will generate co-driver sentences to be recorded in a studio. DO NOT RECORD VOICES BASED ON TEXTS FROM CODRV.XLS!!
Finally the co-driver voices are estimated for ~550 sentences (~2000 words).
@Ross (20.02.2024 16:54): Pak ten dabing hoď do odkazů, ne? 20 let po vydání snad nemusíme řešit, jestli to není warez...
Máte někdo CZ verzi? Prosím SZ :)
@Fritol (15.02.2024 17:18): Dík za tip. Kdysi dávno upirátěno, tak teď aspoň pro dobrý pocit, i když hrát to už asi nebudu :-D
@Fritol (15.02.2024 17:18): akorát škoda, že tam není český dabing :)
@PavelU (10.05.2023 04:02): Ahoj, nemáš k dispozici zmiňované soubory? Ten odkaz už nefunguje. Mam origo 2xCD českou verzi od topcd.cz +manuál s instalačnim klíčem. Nejdřív mi to ani nechtělo načíst první CD, pak se mi to povedlo v jiný mechanice, udělal jsem si z cédéček ISO soubory, instalace proběhla, ale při pokusu hru spustit hláška o špatnym operačnim systému (zkoušeno na Win7 > error). Zkoušel jsem tedy schánět na netu, ale jedinou funkční verzi, kterou jsem sehnal, je rusky, ale ty písmenka už jsem tak nějak zapomněl, takže se mi tahle verze nelíbí. Škoda, moje česká verze s errorem na Win7 má i česky mluvícího navigátora, což se mi naopak líbí.
Se soubory z odkazu se mi hra konečně spustila. Poté klasicky nastavit rozlišení a obnovovací frekvenci. Vše odpovídá správně. Po GTI Racing a Classic Car Racing došlo i na tu nejstarší závodní hru na Chrome enginu.
Přídavný obsah ke stažení. Google uložiště. Auta, tratě, hudba.
Režim Simulace dohrán na 99,6 procenta. Zůstala mi tam zhruba v půlce jedna stříbrná medaile. Je to spíše simulace, o arkádě nemůže být řeč. V Závodu by mělo být možné si volně nadefinovat tratě, jak chci, včetně mnou oblíbených aut. Skvělá hra.
Přídavný obsah ke stažení. Google uložiště. Auta, tratě, hudba.
Režim Simulace dohrán na 99,6 procenta. Zůstala mi tam zhruba v půlce jedna stříbrná medaile. Je to spíše simulace, o arkádě nemůže být řeč. V Závodu by mělo být možné si volně nadefinovat tratě, jak chci, včetně mnou oblíbených aut. Skvělá hra.
@Pluto (29.03.2020 22:34): Vidíš, Sega Rally... :D
Tak koukám, že jsem to dokonce překládal do češtiny :-) A přesto mi to v paměti neutkvělo...
@PRIVATE MARTIN (29.03.2020 22:30): Přesto ve mě žádné dojmy nezůstaly. Když se mi řekne arkádové závodění s auty, tak si vzpomenu na Sega Rally nebo Screamer 2.
@Rapier (29.03.2020 21:42): Neskúšal, ale dík za tip.
A ako som písal, velice ma tá hra chytila. Presne taká tá jednoduchá rally hra, na akú som mal chuť. :D
A ako som písal, velice ma tá hra chytila. Presne taká tá jednoduchá rally hra, na akú som mal chuť. :D
@Rapier (29.03.2020 21:42): Mě to taky nezaujalo. Mám to v paměti jako nevýraznou hru, navíc jestě arkádovou. Proto mě překvapujě, že jsem tomu dal v době vydání 73 %...
@PRIVATE MARTIN (komentář): obdivuji že jsi se do toho vůbec pustil. Kdysi dávno jsem to zkoušel ale nezaujalo mě to. K tomu prvnímu CMR tohle + tohle jsi zkoušel?
@PavelU (14.04.2012 17:20): Můj koupený Xpand Rally Starforce měl a chtěl. Dvojku nevlastním, netuším.
@PavelU (14.04.2012 17:20): Bundle ještě mám tak to zkusím nainstalovat a řeknu ti. :)
@RNDr. Gunár Pavel (18.03.2012 15:04): Taky mám obě hry, respektive měl jsem, jako bundle ke grafikám :) Ale ten Morrowind jsem nějak ztratil. Nevzpomínáš si, zda ta Xpand Rally vyžadovala při spuštění instalaci StarForce a následný restart kompu? Já mám Xpand Rally dvakrát (topcd a bundle)+ verzi Xtreme z Levelu.
@MartinezZ (18.03.2012 15:44): Plastově id tech vypadal jen v Doom3 a Quake 4, v Prey vypadal úžasně a ve Wolfenstein (2009) velmi slušně.
Valve je bylo použití svého enginu otevřené dost, jen s tím zájmem to bylo horší, ale třeba Dear Esther ho používá.
Valve je bylo použití svého enginu otevřené dost, jen s tím zájmem to bylo horší, ale třeba Dear Esther ho používá.
@RNDr. Gunár Pavel (18.03.2012 15:26): Source a id tech 4
je toho o chlup víc, ale i tak to neni žádná sláva :-)
je toho o chlup víc, ale i tak to neni žádná sláva :-)
@RNDr. Gunár Pavel (18.03.2012 15:26): Díky za upřesnění. Že je Dead Island na Chrome mě překvapuje. Evidentně tak engine není špatný,když drží krok takovou dobu, což mě taky překvapuje.
Pravda idSoft se také se svým enginem okolo Doom3 snažilo jej prodat dál, taky ale nevím o ničem, co by na něm od jiných vývojářů chodilo. Moc se nedivím, plastovost her od idSoftu po Doomu3 včetně mi vadila.
A co se Valve týče, tam ani moc nevím, jak moc jsou svolní k použití svého enginu, moc si totiž nepamatuji, že by jej kdy nějak ven "tlačili". Tedy krom prvních ukázek před vydáním HL2. U Source je také možné, že jej někteří stále mají za ten "starý engine" z HL2 a o jeho modifikovatelnosti a aktualizování nemají páru.
Pravda idSoft se také se svým enginem okolo Doom3 snažilo jej prodat dál, taky ale nevím o ničem, co by na něm od jiných vývojářů chodilo. Moc se nedivím, plastovost her od idSoftu po Doomu3 včetně mi vadila.
A co se Valve týče, tam ani moc nevím, jak moc jsou svolní k použití svého enginu, moc si totiž nepamatuji, že by jej kdy nějak ven "tlačili". Tedy krom prvních ukázek před vydáním HL2. U Source je také možné, že jej někteří stále mají za ten "starý engine" z HL2 a o jeho modifikovatelnosti a aktualizování nemají páru.
@MartinezZ (18.03.2012 15:20): Ještě Dead Island, zatím největší úspěch Techlandu běží na Chrómu. Stejně tak Call of Juarez: Bound In Blood a Call of Juarez: The Cartel. Rozhodně první dva CoJe jsou hry, které za zkoušku stojí, jen Cartel je jak špatnej vtip.
To, že se zajímavé a kvalitní enginy skoro ani nedostanou ze studií, která je vytvořila, to jsou případy idTechu (jen Prey), i Source od Valve (jen Dark Messiah of Might and Magic), nebo třeba Saber enginu (jenom Halo Anniversary remake z roku 2011)...
To, že se zajímavé a kvalitní enginy skoro ani nedostanou ze studií, která je vytvořila, to jsou případy idTechu (jen Prey), i Source od Valve (jen Dark Messiah of Might and Magic), nebo třeba Saber enginu (jenom Halo Anniversary remake z roku 2011)...
@MartinezZ (18.03.2012 15:18): Hmm, asi jsem špatně poslouchal, vlastně ještě Call of Juarez, který ale šel naprosto mimo mě.
Což nic nemění na tom, že to "techdemo" nevyšlo, protože hry na onom Enginu staví stále jen Techland.
Což nic nemění na tom, že to "techdemo" nevyšlo, protože hry na onom Enginu staví stále jen Techland.
@RNDr. Gunár Pavel (18.03.2012 15:04): Hry u karet byly mnohdy perly. Od Xpandu se nesmělo nic čekat. Asi největším plusem hry byla skutečnost, že běžela na tehdy poměrně známém Chrome Engine, který do té doby poháněl stejnojmennou hru - Chrome - a autoři tak chtěli světu ukázat, že jejich engine zvládne vše. XR tak bylo spíše takovým technologickým demem. Zřejmě to moc nevyšlo, protože o Chrome Engine jsem od Specforce od stejné polské firmy už neslyšel.
@MartinezZ (18.03.2012 14:59): Já to měl zabundlený ke kartě za 15 táců a nebavilo mě to nikdy. Na druhou stranu k mé nejoblíbenější hře vůbec, The Elder Scrolls III: Morrowind, jsem se dostal úplně stejným způsobem, jen karta byla jiná. :)
No jo, ty vzpomínky. To bylo tehdá zábavy s vypalovačkou po instalaci Xpand Rally a obsažené StarForce, ách...
tady už si každej najde =D
Úsměvné :)
Dobrý den ztratil jsem cd klíč k disku 2 u Xpand Rally 2004. Napište mi ho na KorychJan@seznam.cz Děkuji.
Nechtěl by někdo nepoužitý cd key pro hru po netu? Hrát to neplánuju takže ho někomu rád daruju