DLC přidána. :)
Diskuze
@Blaiddtom (15.01.2025 15:11): Já se divím, protože mi přijde, že třeba v případě Tormentu jsem fakt splnil vše, co se dá, a přes 40 hodin se to nevyšplhalo. Pravda, že u WotR si přesný čas nepamatuju, těch 60-80 hodin jsem odhadnul, ale možná to bylo přes 100, já fakt nevím. Jen čistě ze zvědavosti mě zajímá, v čem jsou ty rozdíly, protože pár vynechaných vedlejších questů a přeskočených dialogů neudělá rozdíl desítek hodin. Dokážu právě najít vysvětlení pro nižší počet hodin, viz níže, ale nad tím výrazně vyšším si trochu lámu hlavu.
Jinak osobně zrovna Pathfindera jsem hrál od určité části na nejnižší obtížnost, protože mě ty souboje prostě nebaví a "zdržují" mě od děje. Rogue Trader je v tomhle lepší, protože má zábavné tahové souboje, které jsou cíleně dělané jako tahové; Pathfinder s tahovou možností je utrpení, protože je tam hodně výplňových soubojů, které jsou v tahovém módu fakt zdlouhavé.
Jinak osobně zrovna Pathfindera jsem hrál od určité části na nejnižší obtížnost, protože mě ty souboje prostě nebaví a "zdržují" mě od děje. Rogue Trader je v tomhle lepší, protože má zábavné tahové souboje, které jsou cíleně dělané jako tahové; Pathfinder s tahovou možností je utrpení, protože je tam hodně výplňových soubojů, které jsou v tahovém módu fakt zdlouhavé.
@Flowerpot (15.01.2025 15:09): Jj. Ale tak toy box to řešil. :)
Btw huu, můj koment po pár dnech už jen kousek před třiceti plus. :) WotR už je na DH vlastně masovka. :)
Btw huu, můj koment po pár dnech už jen kousek před třiceti plus. :) WotR už je na DH vlastně masovka. :)
@Zero (15.01.2025 14:08): no jasne...ale pre tych ludi nie je tato hra a nikdy ju nemozu ani "objektivne" zhodnotit...nie je to "interaktivna kniha" ako disco elysium ci planescape...ale to uz je tvoja vec
skor nechapem preco sa divis ak niekto, kto tu hru hra "normalne", ma omnoho viac hodin ako niekto, kto skipne ako pise kolega nizsie 3/4 obsahu a maximalne si ulahci suboje, ktore tvoria velku cast hry a okolo ktorych stoji vacsina mechanik
skor nechapem preco sa divis ak niekto, kto tu hru hra "normalne", ma omnoho viac hodin ako niekto, kto skipne ako pise kolega nizsie 3/4 obsahu a maximalne si ulahci suboje, ktore tvoria velku cast hry a okolo ktorych stoji vacsina mechanik
@Jab (15.01.2025 15:03): Zároveň, teba nachytala designová mechanická nedomyslenosť (čítaj: pičovina) kvôli class, ja mám predstavu, že je možné hrať za aeona (v tom, že to "lawful" tam bude naratívne zakotvené v mythic path), ale v rozhodnutiach voliť normálne väčšinou good options, to by (čo poznám mechaniky) nemalo byť nič proti ničomu.
@Flowerpot (15.01.2025 15:00): Jasné. Ale mířil jsem k tomu, že bych hrál hru na hrdiny, kde je hlavním představitelem odosobněný princip spravedlnosti. Což by se u mě pralo. Jamkoliv jsem pochytil, že má cool změny v ději. Tu osobní vazbu bych si hůře dělal.
@Jab (15.01.2025 13:58): Nemyslím samozrejme dialógové možnosti, ale naratív.
@Zero (15.01.2025 14:08): Ale tak to už je niečo iného, ja by som tiež nerobil gatekeeping (a kopu hier hrám na nízku obtiažnosť, WotR je skôr vlastne výnimka, lebo ma tieto DnDish súbojové systémy celkom bavia), ale je absurdné usudzovať normálnu dĺžku hry, keď niekto preskakuje 70 percent obsahu alebo to hrá podľa návodu.
@Zero (15.01.2025 14:08): Ale tak to už je niečo iného, ja by som tiež nerobil gatekeeping (a kopu hier hrám na nízku obtiažnosť, WotR je skôr vlastne výnimka, lebo ma tieto DnDish súbojové systémy celkom bavia), ale je absurdné usudzovať normálnu dĺžku hry, keď niekto preskakuje 70 percent obsahu alebo to hrá podľa návodu.
@Blaiddtom (15.01.2025 08:46): Tak nejnižší obtížnost je jasná, někoho souboje prostě nebaví a chce to hrát čistě kvůli příběhu. A je možné, že někoho zajímá jen hlavní příběh a nepotřebuje znát lore celého toho světa, číst každý vedlejší dialog a podobně (zvlášť u her, které mají zbytečně moc nepříliš kvalitního textu). Taky se dá z různých důvodů jet podle návodu – někdo si třeba rád přečte, jaké má možnosti a k čemu vedou, a pak zvolí tu, která se mu nejvíc líbí. Nebo nemá čas na to, aby si na všechno přišel sám, a zároveň chce rychle vědět, jak to dopadne. Atd. atd., způsobů hraní je fakt strašná spousta, a určitě bych nedělal nějaký gatekeeping ohledně toho, jak "správně" hrát RPG. Ostatně někteří lidi třeba ani nehrají a místo toho si vystačí s youtubery, kteří to odehrají za ně. Tak to holt funguje.
@Flowerpot (15.01.2025 13:35): Já ty lawful možnosti ve hře viděl... Aeon bude takové "odosobněné zlo" imho. :)
@Jab (15.01.2025 11:27): Ja som bol (ako píšem v komente) naprosto nadšený z trickstera (a z celej tricksterskej resolution celého toho problému), na aeona tiež počujem samú chválu. (Bola to moja druhá voľba, ale kamarátka mi vravela, že aeon je lepší na ďalší playthrough, keď už človek vie, o čo ide, a má tak hindsight.)
Je každopádne skvelé, že takto silné autonómne linky nie sú len pre osu good-evil (angel-devil), ale aj pre lawful-chaotic (aeon-trickster).
Je každopádne skvelé, že takto silné autonómne linky nie sú len pre osu good-evil (angel-devil), ale aj pre lawful-chaotic (aeon-trickster).
@Jab (15.01.2025 11:27): za azatu som este nehral, tak neviem ako odlisne je to za nich...ale za demona napriklad ziskas mnoho loru z pohladu druhej strany konfliktu, swarm je jak hrat uplne inu hru, aeon a jeho hratky s casom su tiez velmi zabavne...osobne ma najviac bavila hra za demona(v ramci spolocnikov na tom je celkom dobre este)...azata ma az tak nezaujala, pride mi ze nema moc vplyv na hlavny dej, ale mozno to kompenzuje inde..a ten dračik ma nieco do seba
ale uz len ta odlisnost mytickych ciest dava tej hre moznosti a komplexitu o akych sa vacsine rpgciek ani nesniva... skoda ze vsetku slavu zhrabla ina hra, vdaka marketingu a rozpoctu
a hej Eldritch Archer ma velmi lakal pri poslednom rune, ale nakoniec to vyhral Gendarme cavalier s dipom do sable marine koli hipogriffovi
ale uz len ta odlisnost mytickych ciest dava tej hre moznosti a komplexitu o akych sa vacsine rpgciek ani nesniva... skoda ze vsetku slavu zhrabla ina hra, vdaka marketingu a rozpoctu
a hej Eldritch Archer ma velmi lakal pri poslednom rune, ale nakoniec to vyhral Gendarme cavalier s dipom do sable marine koli hipogriffovi
@Blaiddtom (15.01.2025 08:57): No... Ten démon může být legrace. Jízda za anděla byla fajn tedy. Trochu se mi tam zajídala pak královna. Ale zase se včas uměla zarazit, aby nebyla minor villain (a ještě se pak mému paladinovi omluvila). Ale ji potrápit za démona by mi nevadilo. To bych se více bál, zda bych měl srdce na možné konflikty s některými družníky.
Azata naopak bude prý o té síle děsně prima party kamarádů. :) Tady to po té odlidštěné andělské pompéznosti bude snad fajn rozdíl. I tomu přizpůsobuji ty charaktery. Anděl byl LG angel-blooded Aasimar paladin/2 handed fighter (fightera jen 6 úrovní). Azata je zase CG azata blooded Eldritch Archer/Eldritch Knight (10/10). Prostě takový Arcane Ranger. :)
Azata naopak bude prý o té síle děsně prima party kamarádů. :) Tady to po té odlidštěné andělské pompéznosti bude snad fajn rozdíl. I tomu přizpůsobuji ty charaktery. Anděl byl LG angel-blooded Aasimar paladin/2 handed fighter (fightera jen 6 úrovní). Azata je zase CG azata blooded Eldritch Archer/Eldritch Knight (10/10). Prostě takový Arcane Ranger. :)
@Jab (15.01.2025 00:07): jop najvacsiu znovuhratelnost tam robia classy a hlavne tie myticke cesty, niektore zasadne menia cely zazitok z hry(obzvlast potom tie "zle" cesty)...ale aj niektore questove volby vedia mat vacsi, ci mensi vplyv a bola to jedna z mala hier, kde moje volby nie su len iluzia, ako v takom BG3
@Flowerpot (13.01.2025 17:29): tiez mi absolutne nejde do hlavy preco by niekto dobrovolne hral cistokrvne rpgcko len aby ho rushnul na najnizsiu obtiaznost a preskipoval texty...niekto si asi splietol zaner ktory chce hrat
ja tiez nehram zavodne simulatory len aby som si zapal vsetky asistencie a na zaklade toho hodnotil jazdny model
ja tiez nehram zavodne simulatory len aby som si zapal vsetky asistencie a na zaklade toho hodnotil jazdny model
Rozjel jsem to ještě za Eldritch Archera. Po jeho deseti levelech bych dal deset úrovní Eldritch Knight. A samozřejmě by byl Azata. Každopádně střílet kouzla z luku je fajn nápad. :)
Příběhově je to zatím příliš stejné. Ta první kapitola se kvůli mysthic paths vlastně nemění. Příjemné ale je, že vím přesně, co mám kde dělat. Gameplay tím zrychluje.
Nevím, zda to tak dohraji podruhé. Ale o replayabilitě hovoří dost, že to vůbec zkouším.
Příběhově je to zatím příliš stejné. Ta první kapitola se kvůli mysthic paths vlastně nemění. Příjemné ale je, že vím přesně, co mám kde dělat. Gameplay tím zrychluje.
Nevím, zda to tak dohraji podruhé. Ale o replayabilitě hovoří dost, že to vůbec zkouším.
@Zero (13.01.2025 14:09): No tak tam ak niečo je, tak je relevantných tých 134 hodín, keďže to zodpovedá klasickému hraniu RPGčiek, kde človek predsa plní (aspoň skoro) všetky questy, kto kedy ide v RPGčkach len po hlavnej línií.
Tých 55 hodín zodpovedá tomu speedrunu hlavnej linky na nízkej obtiažnosti, nikto netvrdil, že to je nereálne, len že to rozhodne nie je normálna dĺžka hry.
(Nehovoriac o tom, že How long to beat je treba brať s predporozumením, že tam môžu byť dáta od ľudí, ktorí to hrali viackrát, čo vždy bude nutne kratšie, pretože jednak človek vie, čo má robiť, jednak už nemusí vstrebávať nové texty a prenikať do sveta, tak aj tie texty viac prelietava.)
Tých 55 hodín zodpovedá tomu speedrunu hlavnej linky na nízkej obtiažnosti, nikto netvrdil, že to je nereálne, len že to rozhodne nie je normálna dĺžka hry.
(Nehovoriac o tom, že How long to beat je treba brať s predporozumením, že tam môžu byť dáta od ľudí, ktorí to hrali viackrát, čo vždy bude nutne kratšie, pretože jednak človek vie, čo má robiť, jednak už nemusí vstrebávať nové texty a prenikať do sveta, tak aj tie texty viac prelietava.)
Howlongtobeat uvádí 55 hodin hlavní příběh, 134 hodin hlavní příběh plus nějaké questy, takže to nereálné není. Zvlášť na nejnižší obtížnost a s přeskakováním některých filler textů.
@Red (12.01.2025 23:23): Možná jsem to špatně popsal, ony ty hry jsou rozvleklé časově, ale zhuštěné prostorově. Aspoň mi to tak přijde. Odehrává se to na relativně malém prostoru, ale zároveň je každičký kousek místa vyždímaný až daleko za hranice zábavnosti. Jako bys vzal vedlejší quest v běžné hře, a každé jeho vlákno rozpracoval na největší možné maximum a udělal z toho hlavní zápletku v Larianí hře.
Na takového Azatu... Stormwalker/Empyreal Sorcerer/Mystic Theurge. Nebo případně Eldritch Archer/Sage/ Sorcerer/Eldritch Knight... Zítra zkusím, jak to funguje, neb jsem marod (klasicky od pátku odpoledne). A z popisků po wikinách to nejde úplně poskládat. Na to je mimochodem jinak nejhůře hodnocené DLC Inevitable Excess (jistě bude brzy schválené, když jsem všechna DLC včera přidal - zase bude na DH velká diskuze, neb mnohá DLC jsou kontroverzní) skvělé. Neb tam nový charakter levelujete rovnou na max level. Skvělý plánovač. :)
No já musím taky nesouhlasít s Larianama. Na mě právě jejich hry jsou rozvleklý až hanba. Dohrál jsem Divinity Ego Draconis (68h) a Divinity original Sin (130h) a u obou her jsem se musel hodně kousnout, i když jsou to určitě kvalitní hry. Kdo mě třeba šoupnul rovnou do akce byly autoři Expeditions.
@Tarhiel (12.01.2025 19:13): tiez si rikam...na 80 hodin bych to musel speedrunovat na najnizsej obtiaznosti, vynechat vsetok side content a skipovat texty....na unfair mi to so vsetkym zabralo cca 250 hodin...prvy run bez dlc na normal obtiaznost bol rozhodne cez 130, a to si dovolim rict ze som celkom skuseny v tychto hrach
@Tarhiel (12.01.2025 19:13): Užíval jsem si to čím dál míň, to je pravda, zvláště závěr mi přišel dost slabý. Tuším, že když jsem to hrál, ještě nebyly venku všechny DLC a určitě jsem nesplnil všechny questy, ale nemůžu říct, že bych cíleně spěchal. Těch 80 hodin je ale odhad, nejsem si stoprocentně jistý.
Říkám si, že herní dobu možná dost ovlivní i rychlost čtení.
Říkám si, že herní dobu možná dost ovlivní i rychlost čtení.
@Zero (12.01.2025 13:48): 80 hodín na Patfhindera? Tak málo? To si si tú hru aj užil, alebo sa len ponáhľal?
Ja som si istý, že so všetkými DLC to musí mať najmenej 200 hodín, čo mi trvalo, než som to prešiel
Ja som si istý, že so všetkými DLC to musí mať najmenej 200 hodín, čo mi trvalo, než som to prešiel
Ještě abych vysvětlil... Pokud u paladina dojde ke změně přesvědčení na Neutral Good (což se děje i jen tím, že berete často "good" dialogové možnosti), tak přijdete o možnost brát další levely paladina. Doplnil jsem to do komentu, aby to nevypadalo, že nějak nezdravě bazíruji na tom samotném LG přesvědčení.
Ještě co jsem btw koukal, tak z těch mytických cest je nejoblíbenější (vedle anděla) i Démon (prý nej "zlý" průchod - jen ty jeho rage mechaniky se hodí jen k pár classům) a Azata. Azata rozhodně zní zajímavě. Démon také. Hrál za ně někdo?
Ještě co jsem btw koukal, tak z těch mytických cest je nejoblíbenější (vedle anděla) i Démon (prý nej "zlý" průchod - jen ty jeho rage mechaniky se hodí jen k pár classům) a Azata. Azata rozhodně zní zajímavě. Démon také. Hrál za ně někdo?
@Zero (12.01.2025 13:48): Měl jsem to se všemi DLC a dělal jsem úplně vše. Ale někde se lišíme i tak. Hraješ jiným stylem asi.
S tím popisem Larian her se mi to taky nezdá. Tak bych to taky nepodal.
S tím popisem Larian her se mi to taky nezdá. Tak bych to taky nepodal.
@Jab (komentář): To by mě zajímalo, co v těch hrách děláš. U Tormentu jsi psal, že je to na 80 hodin, přičemž Howlongtobeat uvádí nějakých 64 hodin, pokud to chceš splnit fakt na 100 %. Mně to přijde spíše tak na 30-35. A u Pathfindera jsem si poměrně jistý, že jsem to dohrál tak za 60-80 hodin. Pravda, nesplnil jsem úplně všechno, ale fakt nevím, kde bych tam nahnal 200 hodin. :-D
Ale ano, je to rozhodně hra neúnosně dlouhá, a to je prý o dost kratší než Kingmaker. Připadá mi, že Owlcat je takový protipól Larianu. Larian má vše strašně zhuštěné na malém prostoru, a Owlcat naopak tvoří všechny hry neskutečně roztahané.
Ale ano, je to rozhodně hra neúnosně dlouhá, a to je prý o dost kratší než Kingmaker. Připadá mi, že Owlcat je takový protipól Larianu. Larian má vše strašně zhuštěné na malém prostoru, a Owlcat naopak tvoří všechny hry neskutečně roztahané.
@Jab (11.01.2025 23:59): No pekne, potom poohodnocujem :)
A inak áno, na Treasure of The Midnight Isles sa dá krásne nabaliť, aj výbavou :)
A inak áno, na Treasure of The Midnight Isles sa dá krásne nabaliť, aj výbavou :)
Dohráno. DLC přidána (nejsou schválena ještě).
@Jab (03.01.2025 11:17): Mně jde spíše o ty designy, než že bych řešil, že to vypadá jak z bakelitu. Pokud mi to hra umožní, zpravidla se držím těch více strohých, anebo lépe řečeno v realitě zakotvených zbrojích. Jakože proti ornamentům nic nemám, ale ty fantasy jsou pro mě zpravidla takový generický shit, že to nemohu brát vůbec vážně. I když za větší problém třeba toho armoru, který je na tom tvém screenu, považuji, jak komicky subtilně působí ten plochý hrudní plát proti tomu pěkně vypouklému šalíři a v porovnání s těmi masivními rameny. :-)
@Adieu (01.01.2025 16:25): Btw aby to nevypadalo. Grafika postav ve hře samotné je dobrá. Jen v tom inventáři ty modely vypadají o dost hůře.
@Adieu (01.01.2025 16:25): Dá se měnit vzhled těch věcí u jednoho golema. Ale je mi to úplně jedno. Grafika armorů a postav obecně bude celkem bída vždy. Je to zase unity.
Btw aby to nezaniklo. Ten prstýnek zdvojnásobuje bonusy ostatních předmětů.
Btw aby to nezaniklo. Ten prstýnek zdvojnásobuje bonusy ostatních předmětů.
@Jab (01.01.2025 16:20): Ten šalíř mi přijde tak desetkrát víc cool než zbytek toho armoru - je tam na výběr, nebo standardně člověk bere a mění části zbroje čistě dle statů, pokud ho něco opravdu vyloženě nefackuje proti vkusu?
https://i.imgur.com/CP179Ak.jpeg
Tohle je tedy neuvěřitelný prstýnek. To už jsou stats jak boha. Jo a taky jsem milionář. Treasure of The Midnight Isles DLC. :)
Tohle je tedy neuvěřitelný prstýnek. To už jsou stats jak boha. Jo a taky jsem milionář. Treasure of The Midnight Isles DLC. :)
Btw i hlavní postava je jmenována velitelem Crusade ve velmi zrychleném režimu. Obecně tam některé věci trochu haprují. Zatím to vypadá na zábavné RPG na těch cca 7-8/10.
Ale chybí tomu takové ty "wow" momenty, které by top rpg mělo mít. Mnohé ty lokace na mapě crusade jsou celkem taky nuda. A samotná crusade taky není HoMaM 3.
Zdárně jsem také failnul první a zatím to jediný quest, kdy jsem přehlédl elfí poznámky pro Storytellera. Co jsem koukal, tak tím možná přijdu o nějaké možnosti stran endingu. Ale moc to neřeším. Nejsem si teď ani jist, zda se k němu dostanu. :)
Je to takové milé, komorní, bezpečné... Trochu se mi to začíná zajídat. :) A ten dabing mi vlastně také chybí. Občas tam je, ale na dnešní dobu je ho málo.
Ale chybí tomu takové ty "wow" momenty, které by top rpg mělo mít. Mnohé ty lokace na mapě crusade jsou celkem taky nuda. A samotná crusade taky není HoMaM 3.
Zdárně jsem také failnul první a zatím to jediný quest, kdy jsem přehlédl elfí poznámky pro Storytellera. Co jsem koukal, tak tím možná přijdu o nějaké možnosti stran endingu. Ale moc to neřeším. Nejsem si teď ani jist, zda se k němu dostanu. :)
Je to takové milé, komorní, bezpečné... Trochu se mi to začíná zajídat. :) A ten dabing mi vlastně také chybí. Občas tam je, ale na dnešní dobu je ho málo.
Ulbrig a jeho: "Jdu s tebou".
Na to já: "Naval opasek síly a čekej".
NPC je dost a aspirant musí udělat dobrý první dojem. :)
Na to já: "Naval opasek síly a čekej".
NPC je dost a aspirant musí udělat dobrý první dojem. :)
Nedaly by se přidat nějaké loading screeny? Je jich strašně málo. :)
Jop so vsetkymi DLC ta hra zaberie 200+ hodin uplne bez problemov...par dni dozadu som si zaobstaral druhy season pass a idem si dat plnu naloz. Hlavne sa mi paci ze na hre stale pracuju a aj ked su vsetky planovane DLC vonku, stale su ohlasene updaty s rozsirenim pribehov mytickych ciest. Od owlcatu by sa nejedno studio mohlo ucit.
@Jab (13.11.2024 14:23): Jako ngl, byla to jedna z nejdelších her, co jsem kdy hrál. Delší než BG3. A to jsem jel klasicky real-time with pause, úplně se hrozím pomyslet, o kolik hodin by se to protáhlo, kdybych dal turn-based. :D Ale je pravda, že fakt spoustu času jsem strávil čtením, kterého je tam opravdu hodně.
Fakt si to ale někdy dej celé!
Fakt si to ale někdy dej celé!
Na téhle hře je zatím nejvíce signifikantní, že se mi vůbec nechce hrát. :D
Už jsem vícekrát pronikl do pravidel a vytvořil si postavu. A i více hodin hrál. Ale ten úvodní vklad "učení se" tu stále je (a je velký) a s ním i následná hrozba předlouhého gameplay.
Možná další rok. Nebo ten po něm. :)
Už jsem vícekrát pronikl do pravidel a vytvořil si postavu. A i více hodin hrál. Ale ten úvodní vklad "učení se" tu stále je (a je velký) a s ním i následná hrozba předlouhého gameplay.
Možná další rok. Nebo ten po něm. :)
@Tarhiel (05.09.2024 23:43): Děkuji uctivě. Pane jo, Vurhor to dotáhl na profíka? To ulovili machra! :D
@Tarhiel (05.09.2024 21:16): Že jsem tak smělý, mohu se otázat o jaké video se jedná?
@Tarhiel (05.09.2024 21:16): Díky moc! Upřímně to považuju za svůj magnum opus :D
@Vurhor (05.09.2024 08:54): No pekne, vďaka za odpoveď :)
A inak videl som Tvoje video o BG - pekná robota :)
A inak videl som Tvoje video o BG - pekná robota :)
@Vurhor (komentář): Yay! Král komentářů a vévoda slova psaného se vrátil! Jaký to zářný den! :)
@Tarhiel (01.09.2024 23:52): Až teď jsem si uvědomil, že jsem ti ani skrze koment neodpověděl na ten konec :D
V Actu 5 jsem přepnul na Legend, takže na mě žádný vzestup k božství nečekal. Po bitvě s Areelu jsem ji ušetřil a přízrak jejího syna jsem propustil. Ale u Pharasmy jsem do jejího verdiktu nezasahoval, takže Areelu stejně nakonec zastihl špatný konec. Příště bych rád vyzkoušel ten "skrytý" ending a postavil se Deskarimu i Baphometovi najednou, stejně mají oba víc cool hudební boss fight motiv. :)
V Actu 5 jsem přepnul na Legend, takže na mě žádný vzestup k božství nečekal. Po bitvě s Areelu jsem ji ušetřil a přízrak jejího syna jsem propustil. Ale u Pharasmy jsem do jejího verdiktu nezasahoval, takže Areelu stejně nakonec zastihl špatný konec. Příště bych rád vyzkoušel ten "skrytý" ending a postavil se Deskarimu i Baphometovi najednou, stejně mají oba víc cool hudební boss fight motiv. :)
@Vurhor (01.09.2024 23:38): Gratulujem a som zvedavý na komentár, až dohráš hru - aj na to, ktorý koniec si si vybral :)
Jsem na sebe pyšný. Today was a good day :)
Jinak během příštího týdne bych už to snad měl dohrát. Alespoň tedy základní hru, mám za sebou Treasure of The Midnight Isles a teď hraju A Dance of Masks. Zbytek asi dám až po nějaké pauze, případně až v druhém rozehrání.
Jinak během příštího týdne bych už to snad měl dohrát. Alespoň tedy základní hru, mám za sebou Treasure of The Midnight Isles a teď hraju A Dance of Masks. Zbytek asi dám až po nějaké pauze, případně až v druhém rozehrání.
@MIGtheDRAGON (15.08.2024 11:57): Ouu, to nezní vůbec špatně. Tak to jsem zvědav. Díky moc ;)
@Vurhor (15.08.2024 11:55):
Přijdeš o všechny kromě snad prvních dvou mám dojem. A jako legend máš max level 40, což s dobrým buildem je lepší, než většina mýtických schopností, protože můžeš v zásadě mít 2 classy na 20.
Přijdeš o všechny kromě snad prvních dvou mám dojem. A jako legend máš max level 40, což s dobrým buildem je lepší, než většina mýtických schopností, protože můžeš v zásadě mít 2 classy na 20.
Jenom dotaz ohledně Actu V...
Vyfakoval jsem Nocticulu s Areelu a rozhodl jsem se přejít na Legend. Teď se postupně zbavuju svých mythic schopností. Předpokládám, že tím asi permanentně přijdu o všechny mýtické perky, že? Pokud jo, nabídne Legend nějakou podobně mocnou náhradu? Nebo si tím hru udělám po pár levelů těžší?
Vyfakoval jsem Nocticulu s Areelu a rozhodl jsem se přejít na Legend. Teď se postupně zbavuju svých mythic schopností. Předpokládám, že tím asi permanentně přijdu o všechny mýtické perky, že? Pokud jo, nabídne Legend nějakou podobně mocnou náhradu? Nebo si tím hru udělám po pár levelů těžší?
Twl, ten Blackwater je docela vostrej :D Dostal jsem se k té skupince augmentovaných démonů u jámy s lávou, kde jsem teda byl na pokraji zoufalství, protože jsem vůbec nevěděl, jak jim natrhnout zadek. Ještě jak tam hráče nemilosrdně zamknou, tak jsem musel save scummovat, abych uspěl v hodu na magic device a dostal se odtud. Trochu jsem pozměnil družinu, vrátil se a nakonec to vyřešil paladinský Mark of Justice spolu s bombardováním magických střel a ledového vězení od Nenio. Ale úplně se hrozím (a vlastně i těším), co bude na konci celého dungeonu.
@Jab (30.06.2024 21:12): Áno, je to, žiaľ, tak - Lord of Nothing je kvalitne urobená druhá a záverečná časť Through the Ashes (niečo ako keby Varnhold's Lot rozdelili na 2 časti), ktoré je ukážkovo zle nadizajnované DLC.
Stále si však myslím, že to mali radšej dať ako nejaký dodatočný quest do hlavnej hry, než takto, kedy to musíš skončiť predtým, než dokončíš prvú kapitolu (inak by sa Ti tam nepreniesli rozhodnutia), lebo ak by som nikeomu odporučil, aby toto DLCčko dohral predtým, než začne hru, tak mu len inak výborného Pathfindera znechutím.
Tak to plne chápem, tiež potrebujem po hre jedného typu úplne zmeniť žáner, a tiež si teraz dávam od veľkých RPG pauzu - je leto, veľa nehrávam a veľa času trávim vonku.
Ale na konci leta sa do toho opäť ponorím :)
Stále si však myslím, že to mali radšej dať ako nejaký dodatočný quest do hlavnej hry, než takto, kedy to musíš skončiť predtým, než dokončíš prvú kapitolu (inak by sa Ti tam nepreniesli rozhodnutia), lebo ak by som nikeomu odporučil, aby toto DLCčko dohral predtým, než začne hru, tak mu len inak výborného Pathfindera znechutím.
Tak to plne chápem, tiež potrebujem po hre jedného typu úplne zmeniť žáner, a tiež si teraz dávam od veľkých RPG pauzu - je leto, veľa nehrávam a veľa času trávim vonku.
Ale na konci leta sa do toho opäť ponorím :)
@Tarhiel (30.06.2024 20:56): Jojo. Teď ten druhý season pass už má ta DLC určitě lepší. Ale u Last Sarkonians píší, že je vidět, že je tam to nové NPC evidentní přílepek. U Lord of Nothing píší, že je sice fajn, ale navazuje přímo na DLC z prvního Season passu, které bylo špatné.
Ale Dance of Masks už vypadá dobře. To jsem si do seznamu přání na steamu dal. Ještě mám spoustu kreditů od bráchy, který mi nějaké steam kupony dal k narozkám. Tak Dance of Masks asi časem v nějaké slevě koupím. WotR mám rozehraný. Ale je to zase obří RPG a BG 3 jsem dohrál celkem nedávno.
Ale Dance of Masks už vypadá dobře. To jsem si do seznamu přání na steamu dal. Ještě mám spoustu kreditů od bráchy, který mi nějaké steam kupony dal k narozkám. Tak Dance of Masks asi časem v nějaké slevě koupím. WotR mám rozehraný. Ale je to zase obří RPG a BG 3 jsem dohrál celkem nedávno.
@Jab (30.06.2024 14:21): V podstate nehral - mal som ho nainštalované, ale ako som pisal už v komentári - oni ho vydali dva roky po základnej hre - mnohí z nás už mali vtedy hru dokončenú a novú hru kvôli novému charakteru rozohrávať nebudem, ale napriek tomu, že som bol v poslednom akte, aktivoval sa mi jeho úvodný quest, ktorý som mohol dokončiť a Sarkoriánec bol prístupný aj v Dance of Masks, ale tam okrem banteru nemal ani mini-quest (a tým vyčnieval kao prst, lebo všetci ostatní spoločníci ho mali - to je ale možno spojené s tým, že som s ním nehral od začiatku, lebo VO aj pre ňho nahrávali a viem, že to má byť plne integrovaný spoločník v rámci celej hry).
Dance of Masks ale rozhodne odporúčam, dal by som tomu tak 80% a je to skutočne také Citadel DLC z ME3 v Pathfiner univerze.
Dance of Masks ale rozhodne odporúčam, dal by som tomu tak 80% a je to skutočne také Citadel DLC z ME3 v Pathfiner univerze.
@Tarhiel (15.06.2024 22:05): Last Sarkonians si hrál?
Jinak pro mě vypadá Dance of Masks jako zatím asi první, které mě zaujalo. A zároveň je to poslední DLC vůbec. :)
Jinak pro mě vypadá Dance of Masks jako zatím asi první, které mě zaujalo. A zároveň je to poslední DLC vůbec. :)
@Tarhiel (23.06.2024 05:29): No právě. Proto mě tak strašně frustrovalo, že se k němu nemůžu dostat. :D Ale holt se s tím smířím no. Celý Drezen se mi už opakovat fakt nechce. Nechť je to pro mě poučení, že s sebou musím vždy mít alespoň jednoho člověka na zámky.
@Vurhor (22.06.2024 22:37): Nepamätám si, čo tam bolo za loot, ale pokiaľ vravíš, že tam bol nejaký enemák, možno išlo o optional bossa, ktorý sa oplatia kántriť, lebo väčšinou majú u seba dobrý loot.
Akurát som sa sem chcel ísť pozrieť, lebo som práve dohral posledné DLC :)
Akurát som sa sem chcel ísť pozrieť, lebo som práve dohral posledné DLC :)
Uf, to docela zabolelo. Už jsem osvobodil Drezen, ale v podzemí Citadely jsem nebyl schopný otevřít žádné truhly ani dveře, protože jsem zrovna u sebe neměl nikoho, kdo by uměl páčit zámky. Woljif, kterého normálně beru s sebou, po útoku gargoylů někam utekl a Camelliu jsem ve družině neměl. A samozřejmě po konci bitvy se tam už vrátit nemůžu. Přišel jsem o nějakej fakt sweet loot? Plus podle varovné hudby jsem poznal, že za jedněmi dveřmi je nějaký náročný nepřítel, tak mě docela štve, že jsem s ním nemohl změřit síly. :/
Mám rozohraté posledné DLC po vzore Citadel z ME, Dance of masks, a po The Lord of Nothing je to daľšie dobre urobené DLC, ktoré sa oplatí zahrať.
Vyšlo s veľkým patchom, ktorý pridal viac obsahu pre Devil cestu (ktorý pridávali ako poslednú a pôsobila vraj nedopečene) a nové archetypy pre postavy (Drunken master, etc.).
Po týchto dvoch DLCčkach sa na chystané príbehové DLC pre Rogue Tradera teším.
Vyšlo s veľkým patchom, ktorý pridal viac obsahu pre Devil cestu (ktorý pridávali ako poslednú a pôsobila vraj nedopečene) a nové archetypy pre postavy (Drunken master, etc.).
Po týchto dvoch DLCčkach sa na chystané príbehové DLC pre Rogue Tradera teším.
Tak som zrovna dohral Lord of Nothing a to je už dobre spravené a zábavné DLC s akurátnou dĺžkou.
@Flowerpot (02.04.2024 13:13): Já si spíše nemyslím, že si zcela rozumíme. Já píši naivní. Pod což spadá i to, co píšeš v první části. Nepíšu dobré/špatné.
@Jab (02.04.2024 12:53): A čo myslíš konkrétne? Jako mne sa vybavuje akurát to, že je tam značná časť takých tradičných schématických dialógov (aj typu (Evil): I don't like your face, I will kill you), ale overally mi fakt neprišlo, že by to bolo v rámci cRPGs akokoľvek podpriemerné. (A vravím, niektoré dialógy sú zas božie).
@Flowerpot (02.04.2024 12:08): Tak to sice není nějaký velký benchmark. Ale i tak mi přijde, že BG2 dospěleji působí. WotR je level Kedrigern imho.
@Jab (01.04.2024 21:34): Čo myslíš? (Niektoré dialógy mi prišli famózne, niektoré ako RPG norma: keď sa opäť vrátim k porovnaniu s BG2, tak mi to neprišlo overally nijak "dialógovo naivnejšie".)
Je to ale trochu dialogově naivní, že?
@Jab (17.03.2024 21:37): Čo viem, tak to proste výrazne mení žáner hry, kde je to fakt to neľútostne "build puzzle". Čo niektorých ľudí zjavne fakt moc baví, žiaden shame, ale ja takým človekom fakt nie som, tak budem hrať na normal furt. :D
Ďalší dôvod, prečo je nutné hrať minimálne na prvý krát na normal, je to, že dovoľuje respec postavy počas hry: core už nie. A zároveň core fakt neodpúšťa, ak človek zvolí nejaký blbý feat, a pri tak komplexnom systéme je nemožné, aby sa dal bezchybne zvládnuť na prvý krát predtým, než sa zorientuje.
Ďalší dôvod, prečo je nutné hrať minimálne na prvý krát na normal, je to, že dovoľuje respec postavy počas hry: core už nie. A zároveň core fakt neodpúšťa, ak človek zvolí nejaký blbý feat, a pri tak komplexnom systéme je nemožné, aby sa dal bezchybne zvládnuť na prvý krát predtým, než sa zorientuje.
@Katt (17.03.2024 21:35): Tak nějak budu. Prý to je na ty těžší obtížnosti pak spíš otrava. :)
@Jab (17.03.2024 19:38): Hraješ na core obtížnost? Já teda neminmaxovala a na začátku mi to přišlo docela těžký, tak jsem si to stáhla na normal a pak jsem byla celou dobu spoko, kromě jednoho odpornýho (nepovinnýho) bossa.
To minmaxování je trochu složité. Nebo možná jednoduché, ale není builder. Asi zkusím 14 lvl Divine Guardian. Pak 5 lvl Two-Handed Fighter. A nakonec 1 lvl Crusader.
P. S. A tak na Crusadera dlabu a vezmu šestý lvl toho 2 handed fightera.
P. S. A tak na Crusadera dlabu a vezmu šestý lvl toho 2 handed fightera.
Tak koupil jsem tu Enhanced Edici. Battletech a Underrail tím odsunu. Koupil jsem ještě King Arthur: Knight's Tale btw. Ale RPG má prostě přednost. :)
@Jab (09.03.2024 10:14): Oh to som poplietol, to hodnotenie malo ísť k jednému DLC ku Kingmakerovi. K WotR som sa ešte nedostal a ani sa tak skoro nechystám :)
@Tarhiel (11.03.2024 12:50): Ok dík. Asi to ale i tak vydržím a tohle DLC nekoupím, anžto gameplay samotný zní jako odpad.
@Jab (11.03.2024 11:50): Pretože je robené podobne ako ten mega dungeon v Kingamkerovi:
- môžeš doň nabehnúť kedykoľvek počas hlavnej kampane a robiť ho postupne, ako napreduješ v príbehu
- máš tam dobrý loot
- bolo to fajn doplnenie loreu v rámci príbehu
- na konci získaš Midnight Bolt, ktorý potrebuješ k secret endingu
- môžeš doň nabehnúť kedykoľvek počas hlavnej kampane a robiť ho postupne, ako napreduješ v príbehu
- máš tam dobrý loot
- bolo to fajn doplnenie loreu v rámci príbehu
- na konci získaš Midnight Bolt, ktorý potrebuješ k secret endingu
@Tarhiel (11.03.2024 11:42): Proč se Midnight Isles vyplatí? Na steamu vidím hodnocení 46 %. :)
@Jab (11.03.2024 10:10): Midnight isles sa určite oplatia, Through the Ashes má teraz už zmysel hrať, lebo vyšla jeho druhá časť Lord of Nothing v druhom season passe, ale teda TtA je strašné, zatiaľ čo v LoN sa už poučili a je to hrateľné.
Inevitable Excess kľudne vynechaj, to bolo slabučké rozšírenie, pomaly na úrovni fanfikcie.
Som zvedavý, aké bude to posledné plánované DLC, to by mohla byť pekná rozlúčka s WOTR.
Inevitable Excess kľudne vynechaj, to bolo slabučké rozšírenie, pomaly na úrovni fanfikcie.
Som zvedavý, aké bude to posledné plánované DLC, to by mohla byť pekná rozlúčka s WOTR.
Btw to jsou ta DLC opravdu takový trash? Z té první sezóny mají na gogu šílené hodnocení všechna. Druhá asi bude lepší. Ale i tak to vypadá, že zatím ze dvou jen jedno je do základní hry, kdy přidává parťáka, který ale rekordy oblíbenosti netrhá.
A @Ebb bude koment? :)
@Paul (24.01.2024 16:52): Jj, všetko turn-based, real-time som zapínal len keď mi nejaký vystrašený nepriateľ "utiekol z bojovej mapy", t. j. bol furt prítomný v boji v lište ťahov, ale nevedel som kde, tak som ho v real-time dobehol a v ťahu zas dorazil.
Yup, a ak budeš hrať kladnú postavu, tak ani nijak príčetne si nemôžeš zvoliť Wenduag namiesto Lanna, aby to dávalo aspoň minimálny zmysel, takže túto voľbu za teba rozhodne roleplay. :)
Yup, a ak budeš hrať kladnú postavu, tak ani nijak príčetne si nemôžeš zvoliť Wenduag namiesto Lanna, aby to dávalo aspoň minimálny zmysel, takže túto voľbu za teba rozhodne roleplay. :)
@Charllize (24.01.2024 21:55): Já bral právě Lanna, pro mě mnohem zajímavější "člověk". Proto mě zajímá co nakonec zvolí :)
@Charllize (24.01.2024 22:31): viděl, však jsem sledoval jak hraješ. :D čísýlka jen lítaly.