Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Mluvíme tu o totálních konverzích, ne o modifikování základní kampaně.
S tim stealthem je to složitý přeci jen máš mechanický hnáty a právě na to byl pokud vim perk jenže ten vlastně taky nefungoval takže to je jedno . :D
Jinak mě štvalo, že někdy titulky v cutscénách běželi rychle takže člověk ani nestíhal číst a bohužel to bylo v kritickejch momentech důležitejch pro příběh a u epilogu mě to vytočilo asi nejvíc.
Co jsem tak zkoušel, tak na nižších obtížnostech se to moc neliší. Vkládal jsem do toho celkem velký naděje, ale gameplay je podle mě děsně zaměřenej na akci, která je v DE dost mizerná, a navíc je to celkem těžký. Stealth stylem to skoro hrát nejde, v tomhle je mnohem lepší Zodiac nebo TNM.
Pokud někdo plánujete hrát tu ruskou modifikaci 2027 tak ji nehrajte na realistic obtížnost páč zbraně sou naprosto neučinný a prd s nima trefíte kdežto nepřátele sou pak uber přesný a jen vykouknete z poza rohu a boom headshot a nato abyste měli aspon nákou šanci musíte mít zbran plně upgradovanou .
Kubulus: neměl bys ke svým zajímavostem hodit zdroj? Nedávno o tom všem byl článek na nevimkde :)

Btw děkuju bohu, že si rozmysleli ten Měsíc...
Myslím, že taky záleží na tom KDE se necháš zabít :) Třeba když opustíš hotel zadními dveřmi a necháš se zabít, Paul je mrtvej (aspoň myslím)... ale když se necháš zabít hned v tom pokoji, Paul přežije.
Ad. Walomův story tip: Paula zachráníte tím, že opustíte budovu předním vchodem. Oknem -> Paul zemře, dveřmi -> Paul je zachráněn. Na ničem jiném nezáleží.
Jestli budou další díly DE stejně kvalitní jako Human Revolution, tak já si stěřovat nebudu :)
Marty McFly: tak zrovna ty dvě věci, u kterých si stěžuješ na linearitu, jdou udělat jiným způsobem :) Hlavně ta v hotelu, tam jsou hned tři způsoby jak situaci "vyřešit".
Velmi dobrá hra.
Chytlaví příběh a dost dobrá grafika na rok 2000.<br><br>Pro: Grafika<br><br>Proti:
Tak jsou hry a hry. Ke Starcraftu vycházely 10 let oficiální balanční patche... K Deusovi vznikají neoficiální mody. Obojí má svojí logiku. :-)
MickTheMage (11.09.2011 14:54:11): Takže to augmentované videnie a zameriavací systém nebudú po celú dobu?
Je to prostě taková parodie na HR, kterou nemá cenu hrát, když jsi nezkoušel obě dvě hry.
CJ - hej, o Deus Ex, ak si nepostrehol, tak ten mod nemeni celu hru, ale len ti tam cosi hodi, co do pol hodinky prejdes a potom to skonci :)
USER47 (11.09.2011 13:17:57): Príde o Deus Ex (keby som vedel, čo tá fráza vlastne znamená :) ), ale bude sa to dať hrať ako obyčajná tupoFPS?
Prídem o niečo ak začnem hrať Deus Ex s týmto módom? Pretože hru som síce kedysi dávno hrával, ale nedohral som ju. A keďže HR si asi tak skoro nezahrám, :D, tak si to chcem nejako vynahradiť.
On ten Shifter taky není dokonalej mod. Například přidává získávání XP za zabíjení nepřátel, což tam podle mě nepatří.
GOTY verze nejde s češtinou od Dentonů, kdysi jsem zkusil naprosto všechno, ale nedostal jsem ji tam. Naštěstí tu mám v záloze verzi ze Score za 50 Kč z levných knih (tak jsem se k DX vlastně dostal), a tam to funguje :)
Fg: Na Tvůj názor jsem docela zvědav. ;-) Ale myslím, že by to nemuselo dopadnout špatně.
takze bud to hrat v cestine hnusne nebo v anglictine a pekne, no parada...
Potvrzuji že čeština od Dentonů na GOTY verzi nefunguje. Ta od Mrazíka prý ano, ale to už je lepší hrát v angličtině :)
Kolekci klasiky mám taky a to právě GOTY verze je. A na tu právě mám dojem dentonovská čeština nejde hodit. Nebo aspoň pamatuju že nešla, když jsem to asi před 6 lety zkoušel.Ale zkusit to můžeš.
Paul: taky ji chci nainstalovat, pojede na tom modu dentonovska cestina? Mam Deuse v Kolekci klasiky, pripade stary original, to asi nebude GOTY verze co?
AiMLEzZz: já do ní skočil (i s lepenkovou krabicí, ale nepodařilo se mi vylézt na druhé straně... i když to možná bylo proto, že mě ten robot rozstřílel na cucky.
Marcusss: myslím tu spustitelnou lávku v tutorialu. Zajímalo mě, jestli a jak se dá dostat na druhou stranu nádrže bez jeho spuštění.

AiMLEzZz: je to prostě hnus, na který se snažím zapomenout. Je tam sice pokus o lipsync, ale ocenil bych přece jen jinačí řešení obličejových textur... texture pack jsem si stáhl, ale zatím se neprojevil.
Co máte s těma ksichtama? Jasně, jsou placaté a trochu rozmázlé, ale nepřišlo mi to tak hrozný, dokonce ani když jsem to poprvé hrál tak dva nebo tři roky zpátky.
Taky si v první misi nevybavuju žádný most...:/ V tutoriálu je ten u toho bota - ten spustitelný...
V první misi je jen molo...
Fingon: Já třeba v první misi kolikrát nezabil jediného člověka :)
Bodkin: Však jsem dávno začal první misi (a chci víc nábojů do pušky;), jen mi to vrtá hlavou, když tam tolik vyzdvihovali různá řešení...

Jinak nazvučení kroků je dost otřesné (zlatý Thief;-) a zbraně taky nevypadají nějak extra... no, ještě uvidím.
Náhodou, bomby jsem stačil zlikvidovat tři ze čtyř... ale je fakt, že napoprvé mě ten robot na konci docela rozcupoval... poté si už jen párkrát střelil, ale to už jsem běžel po vzdálenějším konci mostu:)

Jak se ta situace dá řešit jinak? Než mě rozšmelcoval, snažil jsem se ho 1) rozstřílet 2) vyhnout se mu a za zadkem mu naházet do nádrže nějaké ty krabice, abych po nich přeskákal (když sudy byly moc těžké... ale možná jsem je měl tlačit). Nakonec jsem loadnul, našel datacube s kódem k mostu a vykašlal se na všechno.
Ona je grafika jinak na hodně slušné úrovni, imo žádný texture pack nepotřebuje. Jen ty ksifty jsou hnusné, to je pravda :)
Fingon: Přes ksichty se přenes (jo, to byl vážně děs), nebo se poohlídni po HD texture packu... Ale zaručuji ti, že když dojdeš do Hong Kongu, tak to dohraješ ;)