Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nevíte někdo, v jakém Score (čísle) Fahrenheit byl? Já v srpnu hrál právě tuhle verzi, ale měl jsem ji pučenou od kamaráda a rád bych využil koupě tří Score za 199 (+100 poštovné).
Kdepak, žádný gta už nikdy víc nechci vidět - ať už se to jmenuje jakkoli.

"deus ex HR, kde tě autoři postaví před 4 tlačítka a podle toho, které si vybereš, se ti přehraje finální outro (což někdo nazývá jako 4 různé konce" - jo, to mě taky sere. Jednička a IW to samý...

edit: příjemné zjištění - Fahrenheit šlape i na mém novém kancelářském laptopu :)
@Walome (01.01.2012 19:42): závidět můžeš i Red Dead Redemption. a teď se chystám i na Dark Souls.

ale zpět k Heavy Rain - ta hra je úžasná. nádherná. atmosferická. napínavá. šokující. hra je skvěle vybalancována mezi akcí-napětím-budováním emocí, žene tě nenásilně dál a dál. ona ví, že ty chceš vědět, přesouváš se od jedné postavy ke druhé a každá tě dostává do kolen. příběh směřuje do zakončení, které formuješ po celou dobu hraní. není to jako v deus ex HR, kde tě autoři postaví před 4 tlačítka a podle toho, které si vybereš, se ti přehraje finální outro (což někdo nazývá jako 4 různé konce). něco posereš a hra se plynule přesouvá dál, jen tušíš, že sis zavařil. a všechno se nakonec projeví někde... dějový zvrat mi naprosto vyrazil dech, přitom jsem čekal, že mám nad hrou navrch - neměl jsem. je to úžasný počin a určitě jsem jej nehrál naposledy...
Konzolisti posraný :)

To je fakt jediná hra, kterou vám fakt závidim.
Sypu si popel na hlavu, já viděl jen to Indigo Prophecy a hned se mi vybavila cenzurovaná verze. Tak v tom případě do toho jdu, chtěl jsem si to dlouho zase zahrát.
ale jo. už jsem na to přišel, není to žádná akce, jen prohlížení
Garret: Předpokládám, že si tomu chlápkovi ještě nečistil zuby a celýho nahýho ho nesprchoval...
Heavy Rain - může mi někdo poradit, co mám zmáčknout, když se mi objeví třesoucí se šipka nahoru s jakýmsi trojúhelníkem směřujícím dolů? jedná se o otevření balkonových dveří na začátku hry...
Jeho vývoj platilo Sony (a imho se tahle hra ani nezaplatila) a ti na PC nic nevydávají, s výjimkou SOE. A Quantic Dream rádi se Sony pracují, takže ani od nich nelze očekávat nějakou iniciativu.

Třeba se to ale časem objeví na OnLive.
John Mirra: S tým súhlasím, človek mačkal a neužíval si hru. Čo sa týka náročnosti, hral som to najprv tuším na strednej a potom na najvyššej a jediná fakt náročná mačkacia scéna bola podľa mňa s anjelmi v kostole.
Mě hrozně vytáčelo, že jsem si pro terčíky nedokázal pořádně vychutnat některá videa.... zvlášť mě zamrzelo, žeboj s věštcem si nejde prohlédnout bez těch zatracených terčů
Keď to nevieš hrať :) Ale uznávam, že aj na ľahkej obtiažnosti je pár ťažších úsekov.
Za tie terčíky dávam nižšie hodnotenie, neskutočne ma vytáčali, frustráciu a depresie nenapravilo ani navolenie ľahkej obtiažnosti.
Walome: ,,kdy celou hru hledáte vyvoleného a nakonec jste to vy"

Ano to si řekl přesně. To mě dokáže poměrně vytočit. Prto mě mile potěšilo že ač jsem si byl u Fahrenheita skoro jist že toto bude opět ten samý příklad, nakonec to bylo jinak. Zato posel smrti a Stalker... Tam to bylo zbytečný.

PS: Terminologii jsem pro vás hnidopichy poupravil. :))
A tak klišé může klidně být i herní prvek - např. v každé hře je na konci boss, to se např. dá brát jako herní klišé. Nebo třeba klasika, kdy celou hru hledáte vyvoleného a nakonec jste to vy apod. To je sice příběhové, ale ke hře to sedí.
Snake: Tak to je potom problém terminológie, to čo ty myslíš je stereotyp a nie klišé alebo gýč.
Tulareanus: V tomhle máš pravdu. Ovšem já myslel herní kýč, nikoliv příběhový. To jsem ovšem dal hned za touto větou dostatečně na jevo. :) Mě jde o to že člověk ve hře nedělá stále a to samé do kola.
Snake: Posledná štvrtina hry bola tak gýčová a tak plná klišé, že vlastne okrem toho gýču a klišé tam už pre nič iné neostalo priestor. Okrem toho čo spomínal Flowerpot napr. Lucas a Carla majú zrazu z ničoho nič vzťah a sex, hoci 15 minút dozadu ho ešte naháňala ako podozrivého zo zločinu, súboje ala Matrix v reálnom New Yorku, ultimátne zlo, ktoré treba poraziť, inak bude ľudstvo v kaši, staré proroctvo, ktoré sa má naplniť, jeden jediný hrdina, ktorý môže zachrániť svet pred skazou, či premena mysteriózneho komorného thrilleru na boj o všetko pri zamŕzaní planéty. To podľa mňa nie je až tak krátky zoznam klišé. Nehovoriac o tom, že z Lucasa je potom chladnokrvný demigod. :)
Ehm, ten súboj Mayského kultu a umelej inteligencie o nadvládu sveta bol skutočne tak citlivým a prirodzeným zakončením hry, až sa mi z toho skoro chcelo plakať. Hoci plakať sa mi vlastne chcelo asi z iných dôvodov.
Skoro som dal Snakeovmu komentáru +, ale potom ma skoro zo stoličky zhodila táto veta: "Navíc klišé které by se dalo očekávat uměli zredukovat takřka na minimum." :D
Tak mě tak napadlo, když jsem si přečetl Tulův koment, nezná někdo stránku, kde by se dal stáhnout ten původní soundtrack ze hry?
Tak jsem měl to štěstí vidět Heavy rain na ps3 s jakýmsi pohybovým ovladačem a musím se přiznat, že mě to moc nezaujalo. Přišlo mi, že stačí jen pohybovat ovladačem nahoru a dolu (z čehož musí bolet po chvíli ruka) a hlavně jde jen o rychlost a ne o přesnost jako ve Fahrenheitu. Aspoň mi to tak přišlo (?).

A policajtka pobíhající po bytě v košilce a obřích bombarďákách mě taky nenalákala :-D

To ovšem nemění nic na to, že bych si to zahrál rád.
Asi tak. Překonání Uncanny Valley my ass. Maj ještě co dělat. Nejlíp zahranej byl Scott, ale tomu to hrozně kurvila Lauren která vypadala jak kdyby byla mentálně defišentní.Jak Scotta zachránit fakt netuším - jak padal, tak jsem mu pomohl nahoru, ale stejně pak naskriptovaně spadl.
Nevím proč, ale ve Fahrenheitu mě gameplay bavil víc. Možná to bylo klávesnicí a myší - na tom sixaxis mě to páčkování docela sralo, nemluvě o tom máchání : ).
Nadbytečný scény souhlas, ale musíš uznat že ta masked rapists scéna kicked ass : )).
A na youtube by mě to fakt nebavilo už vůůůůůůůbec.


V Uncharted 2, ač je to stylizovaný, vypadaly postavy mnohem uvěřitelněji, jejich emoce jakbysmet..o dabingu nemluvě, to je jiná dimenze.
Paul: No zahrane je to cele neskutecne spatne. To je vec ktera me na tom vadila prakticky nejvic. Ti virtualni panacove proste zadne emoce prenaset neumi a to jak se o to snazili pusobilo hrozne smesne, az trapne a dost me to rusilo.
Konec jsem mel stejny imho to jde uhrat i tak ze opravdu preziji vsichni, i Scott. Kazdopadne si zatim jediny koho znam, kdo skoncil stejne. Ostatnim minimalne jeden clovek dycky zdechnul :)
Gameplay mi nevadil, je to vicemene to same jako Fahrenheit... jen jeho pribeh byl od zacatku zajimavejsi a prolinani postav povedejsi (a smysluplnejsi).
V Heavy Rainu jsou vylozene nadbytecny sceny Madisinin sen, ze ji chteji v byte zabit, jen aby si v Quanticu honili ego nad tim, co dovedou.
Spatne to ale neni :)
A koukat na to na youtube teda musi byt ohromna nuda :)
Heavy Rain je jedna z těch her, co se na ni může člověk podívat od začátku až do konce na youtube v HD, aniž by přišel o nějaký zážitek z hraní ;-)
No, Heavy Rain dohrán..zapůsobilo to méně než Fahrenheit, příběh jako celek nebyl špatný, ale občas mi dost vadily špatně napsané a namluvené (a zahrané) postavy, plus gameplay sám o sobě moc není gameplay. Ale musím applaudovat snahu QD o něco jiného než je běžné, přestože se to nedaří úplně ideálně. David Cage by si měl ale sehnat někoho, kdo jeho skripty doladí, fakt to místy dost skřípalo.
Měl jsem asi ten nejlepší konec (všichni přežili, Scott aka Origami dead, Ethan + Madison spolu a znovu to hrát tedy neplánuji. Ale soundtrack si stáhnu. Kdyby to tu bylo na DH, tak bych dal 75.
Mám z toho stejné dojmy jako vy, ten závěr wtf, deus ex machina. V Omikronu je to podobné, ALE... tam ta celá hra směřuje. Hráč ví o nadpřirozených silách a příběh kolem toho celou dobu krouží, setkáte se s démony, podíváte se do "pekla" apod... kdežto v této hře je to jeden velký O_O...
Ale jestli jsou tam nějaké dějové kiksy jako tady si už nevzpomenu.
QD má prostě tenhle problém. Heavy Rain má celkově příběh o něco vymazlenější, ale stejně je tam slušná sbírka plot holes, který třeba dávaj smysl vůči hráči, ale v rámci příběhu sou to totální nelogický ptákoviny. Pokud vím, v Omikronu se pár dějových kravin taky vyskutje.
Dawid199: a nebavíme se tu o originalitě a předvídatelnosti příběhu počítačové hry?

j.calling.2bad: to se nějak vylučuje? :-) Ale vážně, pár věcí by samozřejmě muselo být jinak, na druhou stranu mít tam několik ne-zcela-vysvětlených okolností by vůbec nevadilo.
kdyby byl psychouš a schizouš, jak byste vysvětlili tu chirurgickou přesnost těch ran při každý tý vraždě?
John Mirra, MCZ: Na druhou stranu by to bylo ale dost očekávané a neoriginální, ale asi lepší, než toto...