Tul, potom sa kukni kritickým okom aj na svoj komentár k Morrowindu, človeče. Doplň tam fakty a odstráň superlatívy, prosím! :D
Diskuze
1. Někdo má DH jako svůj herní deník. Napíše si ke hře, kterou hrál, co sám chce pro sebe.
2. Někdo má své oblíbené uživatele, jejichž názory na hry čte, protože s ním souhlasí. Potom může být ten komentář stejný jako většina ostatních. Pro toho uživatele, který ten komentář čte, to bude mít plný užitek, protože si vybírá vždy stejného autora.
3. To, na co Tulareanus narazil při své prvním příspěvku k tomuto tématu, bylo, že nejlépe hodnocené komentáře mu nedali to, co čekal. Že si udělá obrázek o hře, podle hodnocení jiných uživatelů. Člověk by čekal, že nejlépe hodnocené komentáře budou také informačně nejhodnotnější.
Takže bych nikomu nevyčítal, co si do svých komentářů píše. Záleží pak, jak kvalitní jsou komentáře, které jsou nejlépe hodnocené, což má to hodnocení zaručit.
(Nevím, zda hodnocení odpovídá kvalitě komentářů - moc je nečtu. Já hodnotím pouze ty hry, kde mohu připsat nějakou informaci pro jiné hráče - takže mne by měl Tulareanus rád.)
2. Někdo má své oblíbené uživatele, jejichž názory na hry čte, protože s ním souhlasí. Potom může být ten komentář stejný jako většina ostatních. Pro toho uživatele, který ten komentář čte, to bude mít plný užitek, protože si vybírá vždy stejného autora.
3. To, na co Tulareanus narazil při své prvním příspěvku k tomuto tématu, bylo, že nejlépe hodnocené komentáře mu nedali to, co čekal. Že si udělá obrázek o hře, podle hodnocení jiných uživatelů. Člověk by čekal, že nejlépe hodnocené komentáře budou také informačně nejhodnotnější.
Takže bych nikomu nevyčítal, co si do svých komentářů píše. Záleží pak, jak kvalitní jsou komentáře, které jsou nejlépe hodnocené, což má to hodnocení zaručit.
(Nevím, zda hodnocení odpovídá kvalitě komentářů - moc je nečtu. Já hodnotím pouze ty hry, kde mohu připsat nějakou informaci pro jiné hráče - takže mne by měl Tulareanus rád.)
@Bursoft (23.01.2012 00:09): Samozrejme to nemôžem čakať od každého. To by tak nikdy nemohli byť, lebo potom by sa opäť kritéria kvality posunili vyššie atď, atď...
V tom druhom odstavci to ale pôsobí, ako by bol potom jednooký kráľom slepých, keď stačí, aby mal správnu gramatiku a vetnú konštrukciu. To sú na môj vkus strašne malé požiadavky na dobrý komentár. Slohová stránka by mala byť samozrejmosťou, nie špeciálnym privilégiom.
V tom druhom odstavci to ale pôsobí, ako by bol potom jednooký kráľom slepých, keď stačí, aby mal správnu gramatiku a vetnú konštrukciu. To sú na môj vkus strašne malé požiadavky na dobrý komentár. Slohová stránka by mala byť samozrejmosťou, nie špeciálnym privilégiom.
@Tulareanus (22.01.2012 21:27): Já si prostě jen myslím, že nemůžeš od každýho uživatele čekat originální umělecká díla (jak krásný by to přitom bylo, jasně) a potom, když někdo není dostatečně originální, tak ho mínuskovat, toť vše. Každej nad komentářem očividně nepřemýšlí jak ty (ani já ne), prostě píšu co mě napadá, tak, jak jsem zvyklej a třebas se to někomu zalíbí, přitom to ale neřeším. Tečka.
A tím "řešením" jsem myslel to, že originalita komentářů se tu řešila už x-krát. Jedna věc je napsat dementní komentář ve smyslu "neumým česki/slowenski", bez hlavy a paty a další napsat sice stejnej (neoriginální) komentář, který se ale pěkně čte.
A tím "řešením" jsem myslel to, že originalita komentářů se tu řešila už x-krát. Jedna věc je napsat dementní komentář ve smyslu "neumým česki/slowenski", bez hlavy a paty a další napsat sice stejnej (neoriginální) komentář, který se ale pěkně čte.
ČO JE TOTO, SÚDRUH JASÁŇEK!
@Bursoft (22.01.2012 20:11): Hoci som ťa v mojom príspevku oslovoval, nemyslel som to tak, že tie body konkrétne platia na teba, ospravedkňujem sa teda, že to tak vyznelo. Myslel som to vo všeobecnosti ako k osobe, čo ide písať komentár.
1. A keď píšeš k hre čo má 50 komentárov, tak to rozpumpuje? Z môjho pohľadu málo komentárov = väčší/kreatívnejší priestor. :D
2. Ok, nepochopil si, skúsim inak. Dvaja knižní autori napíšu knihu ohľadom tej istej témy. Neznamená to, že tie knihy sú isté. Majú iné vyjadrovanie, inú štylizáciu, iné priority v rámci písania. Ak máš rovnaký pocit z niečoho, neznamená, to, že máš napísať rovnakú básničku ako niekto iný. Samozrejme i tak to ľudia robia, ale to potom nemožno považovať za kreatívny/originálny výtvor. Viem, že komentár tu na tomto webe je v podstate z pohľadu života ako celku najväčšia banalita na svete, ale dať tomu určitý osobný "šmrnc" určite nie je na zahodenie. Či už ti to pohladí ego alebo nie. :D
3. Nepreháňaj. Nevravím predsa, aby si čítal všetky, ani ja ich všetky nečítam. Práveže sa pred písaním snažím čítať komentárov čo najmenej, ale rozmýšľam pri tom nad tým, ako to asi ľudia najčastejšie napíšu, čo najčastejšie spomenú a skúsim svoje pocity vystihnúť, ale zároveň podať to svojsky. Netvrdím, že mi to vždy vyjde, skôr menej ako často. To, že komentár skončí ako nejaká šablóna je v podstate autorský neúspech. Zober si aj hudobné covery. Nejde o to, aby to zahrali presne tak isto, ale aby to podali svojim spôsobom, dali tomu vlastný štýl.
4. Nehovoril som o tebe, hovoril som, ako to tu častokrát býva.
A čo chceš riešiť, ak nie hovadiny? Chceš tu riešiť svetovú politiku, zmysel života, náboženstvo, posmrtný život? :D Veľa ľudí nechce riešiť všeobecne nič, vždy chcú byť za dobre a kritiku berú ako osobný útok a nie ako kritiku, ktorá mieri na produkt ich tvorby. A potom sa nik nikam osobnostne neposúva a všetci sa plieskajú po pleciach, akí sú úžasní a skvelí. Takto by to malo byť? Resp. tak to má pokračovať? Evidentne je opäť toto zlé miesto na takúto diskusiu, ale i tak si myslím a už to nezmažem, že práve kritika a rozdielne názory (na základe rozdielnych názorov vzniká diskusia, nie na tom, že si ľudia pritakávajú v tom, že vidia veci rovnako) sú produktívne a nie ticho a prípadny stručný súhlas.
1. A keď píšeš k hre čo má 50 komentárov, tak to rozpumpuje? Z môjho pohľadu málo komentárov = väčší/kreatívnejší priestor. :D
2. Ok, nepochopil si, skúsim inak. Dvaja knižní autori napíšu knihu ohľadom tej istej témy. Neznamená to, že tie knihy sú isté. Majú iné vyjadrovanie, inú štylizáciu, iné priority v rámci písania. Ak máš rovnaký pocit z niečoho, neznamená, to, že máš napísať rovnakú básničku ako niekto iný. Samozrejme i tak to ľudia robia, ale to potom nemožno považovať za kreatívny/originálny výtvor. Viem, že komentár tu na tomto webe je v podstate z pohľadu života ako celku najväčšia banalita na svete, ale dať tomu určitý osobný "šmrnc" určite nie je na zahodenie. Či už ti to pohladí ego alebo nie. :D
3. Nepreháňaj. Nevravím predsa, aby si čítal všetky, ani ja ich všetky nečítam. Práveže sa pred písaním snažím čítať komentárov čo najmenej, ale rozmýšľam pri tom nad tým, ako to asi ľudia najčastejšie napíšu, čo najčastejšie spomenú a skúsim svoje pocity vystihnúť, ale zároveň podať to svojsky. Netvrdím, že mi to vždy vyjde, skôr menej ako často. To, že komentár skončí ako nejaká šablóna je v podstate autorský neúspech. Zober si aj hudobné covery. Nejde o to, aby to zahrali presne tak isto, ale aby to podali svojim spôsobom, dali tomu vlastný štýl.
4. Nehovoril som o tebe, hovoril som, ako to tu častokrát býva.
A čo chceš riešiť, ak nie hovadiny? Chceš tu riešiť svetovú politiku, zmysel života, náboženstvo, posmrtný život? :D Veľa ľudí nechce riešiť všeobecne nič, vždy chcú byť za dobre a kritiku berú ako osobný útok a nie ako kritiku, ktorá mieri na produkt ich tvorby. A potom sa nik nikam osobnostne neposúva a všetci sa plieskajú po pleciach, akí sú úžasní a skvelí. Takto by to malo byť? Resp. tak to má pokračovať? Evidentne je opäť toto zlé miesto na takúto diskusiu, ale i tak si myslím a už to nezmažem, že práve kritika a rozdielne názory (na základe rozdielnych názorov vzniká diskusia, nie na tom, že si ľudia pritakávajú v tom, že vidia veci rovnako) sú produktívne a nie ticho a prípadny stručný súhlas.
Tul: Tak nějak jsem tu tvou reakci prolítl (vážně by ses měl naučit psát trochu stručněji)
1) don't care, až budu nějakou takovou hru hrát a napíšu koment, rozhodně mi to nerozpumpuje srdce a nepohladí ego
2) Proč by nemohl, když mám ze hry stejnej pocit
3) Znovu, proč ne? Píšu pro svůj dobrej pocit, proto, že chci prostě vylít svoje pocity ze hry, bezohledu na to, co si o tom ty a všichni ostatní myslíte. Krom toho, nejsem masochista, abych si pročítal každej komentář co tu je a zjišťoval, co novýho bych teda mohl ještě napsat (konečně to POCHOPTE, není samozřejmostí, že všichni čtou všechno, když jsem psal koment k Bioshocku, nečetl jsem před tím ani jeden koment a ani to není moje povinnost).
4) Nikde netrvdím že píšu fakty, stejně tak, že píšu profi recenzi, která se drží určitých postupů. Budu psát, jak mi vyhovuje. A superlativy, co s tím naděláš, když je to napsaný pěkně, bez chyb, má to hlavu a patu, tak proč ne. Odvařenej z toho nebudu, plusko tomu nedám (a nebudu to furt řešit v diskuzích). Znovu opakuju, jsou to pocity dotyčnýho. Za další, proč by mě mělo zajímat, jestli si z toho zrovna ty nebo kdokoliv jinej něco vezme?
Občas začínám mít pocit, že jak jeden čas plno lidí mazalo svoje komentáře, příspěvky, tak to nebylo kvůli Pivovi, kterej lidi jenom nasíral, ale kvůli lidem, co furt musí řešit takovýto hovadiny. Proč to řešíte? Stejně pořád budou lidi, co tyto komentáře psát budou :D Člověk aby se pomalu bál tu napsat pozitivně laděnej komentář k obecně dobře hodnocené hře...
Stručná verze: /facepalm
1) don't care, až budu nějakou takovou hru hrát a napíšu koment, rozhodně mi to nerozpumpuje srdce a nepohladí ego
2) Proč by nemohl, když mám ze hry stejnej pocit
3) Znovu, proč ne? Píšu pro svůj dobrej pocit, proto, že chci prostě vylít svoje pocity ze hry, bezohledu na to, co si o tom ty a všichni ostatní myslíte. Krom toho, nejsem masochista, abych si pročítal každej komentář co tu je a zjišťoval, co novýho bych teda mohl ještě napsat (konečně to POCHOPTE, není samozřejmostí, že všichni čtou všechno, když jsem psal koment k Bioshocku, nečetl jsem před tím ani jeden koment a ani to není moje povinnost).
4) Nikde netrvdím že píšu fakty, stejně tak, že píšu profi recenzi, která se drží určitých postupů. Budu psát, jak mi vyhovuje. A superlativy, co s tím naděláš, když je to napsaný pěkně, bez chyb, má to hlavu a patu, tak proč ne. Odvařenej z toho nebudu, plusko tomu nedám (a nebudu to furt řešit v diskuzích). Znovu opakuju, jsou to pocity dotyčnýho. Za další, proč by mě mělo zajímat, jestli si z toho zrovna ty nebo kdokoliv jinej něco vezme?
Občas začínám mít pocit, že jak jeden čas plno lidí mazalo svoje komentáře, příspěvky, tak to nebylo kvůli Pivovi, kterej lidi jenom nasíral, ale kvůli lidem, co furt musí řešit takovýto hovadiny. Proč to řešíte? Stejně pořád budou lidi, co tyto komentáře psát budou :D Člověk aby se pomalu bál tu napsat pozitivně laděnej komentář k obecně dobře hodnocené hře...
Stručná verze: /facepalm
@Chuck (22.01.2012 19:27): Je to ťažké, je to výzva. Ak to dokáže, je to na plus. Simple as that. :)
A k tomu nováčikovi. To zdôvodňuje prečo to urobil, ale neospravedlňuje to výslednú podobu komentára. Osobne mi nevadí, to, že je viac komentárov podobných. V zásade to funguje tak, že keď je ich viac, tak dokážu solídnejšie o niečom presvedčiť. Mne skôr vadí, keď tie komentáre po sebe opakujú tie isté chyby, resp. na nich stavajú. Málo komentárov vyberie aj pri tej Mafii nejakú situáciu či moment, ktorý dokáže popísať presvedčivo kvalitu hrateľnosti. Miesto toho idú jednoduchšou cestou. Toto je super, tamto je super a celkovo je to boží. Samozrejme, občas sa k tomu každý zvrhne, hlavne ak už vidí, že je veľmi rozpísaný a nechce písať ďalší odstavec, alebo jednoducho ak ho niečo konkrétnejšie nenapadá, ale kým sa dá, tak by sa tomu autor mal vyhnúť a nie na tom stavať.
A k tomu nováčikovi. To zdôvodňuje prečo to urobil, ale neospravedlňuje to výslednú podobu komentára. Osobne mi nevadí, to, že je viac komentárov podobných. V zásade to funguje tak, že keď je ich viac, tak dokážu solídnejšie o niečom presvedčiť. Mne skôr vadí, keď tie komentáre po sebe opakujú tie isté chyby, resp. na nich stavajú. Málo komentárov vyberie aj pri tej Mafii nejakú situáciu či moment, ktorý dokáže popísať presvedčivo kvalitu hrateľnosti. Miesto toho idú jednoduchšou cestou. Toto je super, tamto je super a celkovo je to boží. Samozrejme, občas sa k tomu každý zvrhne, hlavne ak už vidí, že je veľmi rozpísaný a nechce písať ďalší odstavec, alebo jednoducho ak ho niečo konkrétnejšie nenapadá, ale kým sa dá, tak by sa tomu autor mal vyhnúť a nie na tom stavať.
Ono je docela těžké při tom počtu fanoušků k téhle hře napsat trochu jiný komentář než je většina těch, které tu jsou. A nováčkovi, který má na psaní komentářů od začátku chuť a píše jinak solidním stylem, to nedá, aby nenapsal ten svůj, protože nutkavá potřeba napsat komentář sám za sebe k jedné z jeho nejoblíbenějších her bude často silnější, než aby si řekl "už tu je toho o hře napsané dost, asi bych se jen opakoval, tak to nemá cenu".
@Walome (22.01.2012 19:00): No :-D, ne jde spíš o to, že když objíždíš třeba kanál tak točíš volanten, ale blinkr nedáváš nebo když je zatáčka doleva-doprava a rovně nic tak taky ne, těch situací, kdy je v Mafii nutné vyhodit blinkr není tolik jako těch, kdy jen nečemu uhíbáš.
@valcik (22.01.2012 18:16): Jeden zo 137 komentárov? Jeden z mojich prvých? + Keď už tam taký komentár je, koľko tam vidíš komentárov, ktoré by vyzerali tak, že až na pár synoným šli štýlom "Ctrl+c & ctrl+v"? Každopádne ten svoj komentár nepovažujem za nijak úžasný, ale nechcem chodiť a prepisovať všetky svoje komentáre, čo som napísal. Hoci by si určite zaslúžil viac než malé redigovanie.
@Bursoft (22.01.2012 18:20): Tu nie je o to, aby si za každú cenu hru sprdol. Ale:
1.stále je veľa hier, čo má komentárov málo, čiže tvoje úsilie tam bude v podstate hodnotnejšie.
2. Ak súhlasíš s iným komentárom, neznamená to, že ten tvoj musí byť presne taký istý.
3. Načo písať nasilu ten istý komentár? Ak by šlo napr. o hru, na ktorú sa hľadí negatívne a ty máš pozitívne pocity alebo ide o hru, ktorá má málo komentárov a ty tým svojim, s rovnakým uhlom pohľadu vlastne potvrdíš tie predošlé, tak prečo nie. Ale ak je to tých "99" rovnakých komentárov, tak načo?
4. To, že si nejakú hru ceníš neznamená, že tvoj komentár musí považovať subjektívne pocity za fakty (ako sa to nielen pri tejto hre častokrát robí) a mať tri superlatívy v každej vete. Superlatív má v zásade nulovú výpovednú hodnotu, pretože je a) subjektívny b)nekonkrétny c)neopisný. Jediné čo môže znamenať je nadšenie autora, lenže to asi vypovedá z hodnotenia a prípadný jeden superlatív môže na celý komentár stačiť. To, že niekto napíše: "Hra xy je proste super. Úplne božská záležitosť o ktorej nikto NESMIE pochybovať. Geniálny príbeh je proste to najlepšie, čo som kedy videl. "
Čitateľ sa z toho dozvie veľa, všakže? :)
@Bursoft (22.01.2012 18:20): Tu nie je o to, aby si za každú cenu hru sprdol. Ale:
1.stále je veľa hier, čo má komentárov málo, čiže tvoje úsilie tam bude v podstate hodnotnejšie.
2. Ak súhlasíš s iným komentárom, neznamená to, že ten tvoj musí byť presne taký istý.
3. Načo písať nasilu ten istý komentár? Ak by šlo napr. o hru, na ktorú sa hľadí negatívne a ty máš pozitívne pocity alebo ide o hru, ktorá má málo komentárov a ty tým svojim, s rovnakým uhlom pohľadu vlastne potvrdíš tie predošlé, tak prečo nie. Ale ak je to tých "99" rovnakých komentárov, tak načo?
4. To, že si nejakú hru ceníš neznamená, že tvoj komentár musí považovať subjektívne pocity za fakty (ako sa to nielen pri tejto hre častokrát robí) a mať tri superlatívy v každej vete. Superlatív má v zásade nulovú výpovednú hodnotu, pretože je a) subjektívny b)nekonkrétny c)neopisný. Jediné čo môže znamenať je nadšenie autora, lenže to asi vypovedá z hodnotenia a prípadný jeden superlatív môže na celý komentár stačiť. To, že niekto napíše: "Hra xy je proste super. Úplne božská záležitosť o ktorej nikto NESMIE pochybovať. Geniálny príbeh je proste to najlepšie, čo som kedy videl. "
Čitateľ sa z toho dozvie veľa, všakže? :)
@ViRus (22.01.2012 18:33): Takže pirát silnic promluvil :)
@hellhouse99 (22.01.2012 17:49): Nerad do tebe kéruji ještě já, ale docela usměvné jsou i výtky ohledně blinkru, už vidím jak při honičce a kličkování auto bliká jak vánoční stromeček. :-D Je to prostě zcela nelogické a ani v reálu vždy blinkr nedáváš....
@Bursoft (22.01.2012 18:20): Souhlas :-)
@Bursoft (22.01.2012 18:20): Souhlas :-)
@hellhouse99 (22.01.2012 16:35): Tak piš to, co ti ta hra opravdu dala a co cítíš, že bys o ní chtěl napsat. Jestli máš potřebu vypichovat bugy a negativa a přitom nakotlit 100% hodnocení, tak je to v pořádku samozřejmě :). Já se navzdory zdejším názorům klaním k verzi, že klidně napíšu ten stý, úplně stejný koment, jako 99 lidí předemnou, protože je mi putna, co si o tom kdo myslí. Přece nepíšu koment proto, abych se zavděčil lidem, kteří lační po tvrdé kritice :D
@Tulareanus (22.01.2012 17:46): Nerýp! Ako vravia francúzi, aj ty máš maslo na hlave. Práve som dočítal tvoj komentár k BG II. :-P
... a Chaplin chce vybočit z řady a už ho linčují :-)))..
Najmutnejšie je, že ak si človek klikne na najlepšie hodnotené komentáre na databáze, polovica z nich je: "Mafie je vážně skvělá hra, český klenot, bla bla" ako cez kopirák.
Přesně tak, nic nového to přinést nemůže. A ty mosty by stačilo zmínit v diskuzi.
Ale asi mi to vadí z toho důvodu, že já teď přemýšlím o nepsání komentu v momentě, kdy je jich u hry už třeba deset... proto už taky moc komentů nepíšu, protože myslím, že není co víc říct... ale to je na každém :)
Těším se na stý koment.
"Mafie je vážně skvělá hra, český klenot, bla bla"
Ale asi mi to vadí z toho důvodu, že já teď přemýšlím o nepsání komentu v momentě, kdy je jich u hry už třeba deset... proto už taky moc komentů nepíšu, protože myslím, že není co víc říct... ale to je na každém :)
Těším se na stý koment.
"Mafie je vážně skvělá hra, český klenot, bla bla"
@Walome (22.01.2012 16:37): Plus nebo mínus to je vcelku putna.... psát další koment k profláklé hře... no takže to znamená když prvních 80 lidí okomentuje hru tak ten 81 již nesmí nebo nemá co nabídnout? Minimálně ty mosty sis z komentu odnesl (dle mě nikde zmiňované), takže to svůj účel splnilo :-)
PS: Stronghold můžeme dát na konci ledna budu mít volný víkend ;-)
PS: Stronghold můžeme dát na konci ledna budu mít volný víkend ;-)
@hellhouse99 (22.01.2012 16:18): Ty postřehy by se mi líbily, kdyby polovina z nich měla smysl :) Zaprvé srovnání s nejtupější herní sérií na světě je úplně mimo mísu. Zadruhé polovina nesrovnalostí jsou bugy, na které jsi měl asi smůlu. Mafii jsem hrál bezmála 20x a auto před bankou jsem měl vždy odemčené. Pauliho smrt v podobě "pádu" ze skály je klasickej bug, kterej se v podobných hrách prostě děje.
S těma kolejema přes řeku máš pravdu, to je dobrej postřeh :)
Jo a Sam rozhodně nemá kulomet :-D A nikdy se mi nestalo, že by při přebíjení střílel.
To mínusko jsem Ti dal proto, protože mi přijde opravdu zbytečný psát další koment k tak profláklé hře...
P.S.: A někdy si musíme dát konečně ten Stronghold :-D
S těma kolejema přes řeku máš pravdu, to je dobrej postřeh :)
Jo a Sam rozhodně nemá kulomet :-D A nikdy se mi nestalo, že by při přebíjení střílel.
To mínusko jsem Ti dal proto, protože mi přijde opravdu zbytečný psát další koment k tak profláklé hře...
P.S.: A někdy si musíme dát konečně ten Stronghold :-D
@Bursoft (22.01.2012 16:31): No o tom, že je to skvělá hra ví každý, píše se všude pode mnou. Ale... co.... raději budu vypichovat jak je hra mucqkoidní ne? A krásně se potopím v další X-stejných komentářích
Celý ten koment je takové hnidopišství. Asi jako kdybych si koupil luxusní Ferrari a pak nadával, že tlačítka na rádiu jsou o 5 mm menší, než jsem si představoval..
á další mínus... koukám tady Chaplin nejní v kurzu.. :D
@deliqnt (22.01.2012 15:34): No před touto misí si mám sehnat auto a zbraň. Auto seženu u Lucase Bertoneho, který mi dá tip. Auto ukradnu hned co majitel vyjede, zaterasím mu cestu a prostě ho z auta vyhodím. A hurá jedu vyzvednout Paulieho. A když jedu, předpokládám, že klíčky v autě jsou. A se stejným autem zaparkuju před bankou. A to stejné auto stojí před banko když z ní utíkám. Ale teď u auta páčím zámek...
hellhouse99
Kdyz krades to auto pred akci v bance, tak jen vyhodis ridice a nasednes. Zamek nepacis. Staci ho odemknout nez vlezes do banky.
Kdyz krades to auto pred akci v bance, tak jen vyhodis ridice a nasednes. Zamek nepacis. Staci ho odemknout nez vlezes do banky.
@hellhouse99 (22.01.2012 15:26): Ďakujem. :)
@CJ (22.01.2012 15:24): Komentář se mi líbí
@Walome (22.01.2012 15:17): Teda od takového hráče, samotného kmeta (Kmotra) Mafie napříč zahranou jsem čekal vícero citových výlevů a zážitků v komentáři, ne jen abstrakno :-)
@Walome (22.01.2012 15:17): Teda od takového hráče, samotného kmeta (Kmotra) Mafie napříč zahranou jsem čekal vícero citových výlevů a zážitků v komentáři, ne jen abstrakno :-)
@hellhouse99 (22.01.2012 15:21): Tak to budem nad udeleným mínuskom plakať ja. :D
@Walome (22.01.2012 15:17): Pláču nad uděleným mínuskem :-)
@CJ (22.01.2012 15:19): to nevím, ale když na to upozorňuješ, jdu si ho vyhledat
@CJ (22.01.2012 15:19): to nevím, ale když na to upozorňuješ, jdu si ho vyhledat
@hellhouse99 (22.01.2012 15:19): Dúfam, že môj si nečítal. :D
@Walome (22.01.2012 15:17): Já nečetl všechny, ale v těch pár co jsem četl, se psalo pořád o tom samém. Tak jsem se jal psát z druhé strany :-)
@hellhouse99 (22.01.2012 15:11): Vážně si myslíš, že během 82 komentářů nebylo o Mafii řečeno vše podstatné? :)
Ja som to buď čítal v návode alebo som na to prišiel sám. :D Skôr tipujem ten návod. :D
@CJ (22.01.2012 15:09): To mi ukázal až můj kamarád řidič :) Do té doby jsem vždycky krad další auto.
No jo já neměl nikdá zaplý řazení.. :-)
hellhouse99: Tá misia s tým autom sa dala spraviť ešte iným spôsobom. Stačilo dať auto na ten kopce, zaradiť neutrál a ono sa potom samo spustilo do rieky. :)
@Walome (22.01.2012 12:42): Nemužu si pomoct, je to jako říkat o Pulp Fiction že je to film s velkým F. :D prostě se to musí.
Dva mínusy za docela pěknej koment? Asi to bude tím, že pochvalné komenty k Mafii už snad všem lezou krkem :-D Sorry.
@hellhouse99 (21.01.2012 17:28): Netuším. Skús pozrieť toto a možno pomôže aj toto: NAVOD NA INSTALACIU
kubo | 16.07.2009 11:38
Vzhledem k tomu, že na různých fórech se množí dotazy ohledně problému s tímto módem, kdy po jeho instalaci zůstaly ve hře původní mise, uvádím zde postup, jak jsem tenhle problém vyřešil:
1. Musíte mít verzi 1.0, pokud máte jinou, stáhněte si Version Changer na webu
http://mafian2771989.ic.cz/
2. Před instalací musíte extrahovat .dta soubory programem MafiaDataXTractor (stažený soubor rozbalte do složky s Mafií, spusťte Extractor, zvolte 'Select all' a 'Extract'; tento krok zabare na disku další asi 2GB.
3. Ujistěte se, že jste smazali složku s uloženými hrami, tj. 'savegame'.
Nyní by měl být mód po spuštění hry funkční.
odpovedaťPODROBNY NAVOD na instalaciu
Majo_13_Lucky | 17.07.2009 23:49
Mam verziu Mafie z kolekcie klasiky, a tu vam pisem presny navod, ako som mission pack spustil. A nepotreboval som ani mafiaxtractor...
NAVOD:
1. Nainstalovat hru MAFIA.
2. Ak mate hru z KOLEKCIA KLASIKY (to jest verzia 1.1), stiahnite si PATCH na verziu 1.0 (LINK: "http://esaul.finewaystudios.com/stranky/otevrit.php?id=9&typ=soubor" ) Patch sa vam stiahne automaticky. Ak to bude robit problemy, tak potom klnikni tento LINK: "http://esaul.finewaystudios.com/index.php?odkaz=stazeni&jazyk=cesky" , a tam to najdi!
3. Nainstaluj Patch 1.0: spusti, zadaj cestu do priecinka, kde mas nainstalovanu Mafiu.
4. Po nainstalovani patchu na verziu 1.0, nainstalujte si MISSION PACK hocikde na pocitac. (LINK: "http://www.mafiagame.cz/index.php?id=mp" = 109,4 Mb). Je to uz opravena verzia.
5. Po dokonceni instalacie MISSION PACKU, si otvor priecinok, kde si ho nainstaloval.
6. Skopiruj (alebo pretiahni) cely obsah tohoto priecinku do priecinku, kde mas nainstalovanu hru uz aj s patchom 1.0. Ked sa ta bude pytat, ci prepisat volajaky subor tak daj ze ANO!
7. Dvojklik na Game.exe, alebo na odkaz na ploche :D
8. Hotovo. Hraj
Teraz by sa vam malo objavit nove menu (su tam nejake kvetiny, cigareta hori na stole, je tam flaska whisky...) A tam uz iba kliknite na Start Mission Pack. A hra pokracuje od poslednych udalosti v muzeu.
Vela radosti s hranim mission packu
P.S.: linky zadavajte bez uvodzoviek .
kubo | 16.07.2009 11:38
Vzhledem k tomu, že na různých fórech se množí dotazy ohledně problému s tímto módem, kdy po jeho instalaci zůstaly ve hře původní mise, uvádím zde postup, jak jsem tenhle problém vyřešil:
1. Musíte mít verzi 1.0, pokud máte jinou, stáhněte si Version Changer na webu
http://mafian2771989.ic.cz/
2. Před instalací musíte extrahovat .dta soubory programem MafiaDataXTractor (stažený soubor rozbalte do složky s Mafií, spusťte Extractor, zvolte 'Select all' a 'Extract'; tento krok zabare na disku další asi 2GB.
3. Ujistěte se, že jste smazali složku s uloženými hrami, tj. 'savegame'.
Nyní by měl být mód po spuštění hry funkční.
odpovedaťPODROBNY NAVOD na instalaciu
Majo_13_Lucky | 17.07.2009 23:49
Mam verziu Mafie z kolekcie klasiky, a tu vam pisem presny navod, ako som mission pack spustil. A nepotreboval som ani mafiaxtractor...
NAVOD:
1. Nainstalovat hru MAFIA.
2. Ak mate hru z KOLEKCIA KLASIKY (to jest verzia 1.1), stiahnite si PATCH na verziu 1.0 (LINK: "http://esaul.finewaystudios.com/stranky/otevrit.php?id=9&typ=soubor" ) Patch sa vam stiahne automaticky. Ak to bude robit problemy, tak potom klnikni tento LINK: "http://esaul.finewaystudios.com/index.php?odkaz=stazeni&jazyk=cesky" , a tam to najdi!
3. Nainstaluj Patch 1.0: spusti, zadaj cestu do priecinka, kde mas nainstalovanu Mafiu.
4. Po nainstalovani patchu na verziu 1.0, nainstalujte si MISSION PACK hocikde na pocitac. (LINK: "http://www.mafiagame.cz/index.php?id=mp" = 109,4 Mb). Je to uz opravena verzia.
5. Po dokonceni instalacie MISSION PACKU, si otvor priecinok, kde si ho nainstaloval.
6. Skopiruj (alebo pretiahni) cely obsah tohoto priecinku do priecinku, kde mas nainstalovanu hru uz aj s patchom 1.0. Ked sa ta bude pytat, ci prepisat volajaky subor tak daj ze ANO!
7. Dvojklik na Game.exe, alebo na odkaz na ploche :D
8. Hotovo. Hraj
Teraz by sa vam malo objavit nove menu (su tam nejake kvetiny, cigareta hori na stole, je tam flaska whisky...) A tam uz iba kliknite na Start Mission Pack. A hra pokracuje od poslednych udalosti v muzeu.
Vela radosti s hranim mission packu
P.S.: linky zadavajte bez uvodzoviek .
řídil jsem se tímto:
Mod vyžaduje verzi hry 1.0cz ak nemáte tuto verzi tak si nainštalujte patch na verzi 1.0, ktorý máte priložený k inštalácii.Ak ste aplikovali patch tak skopirujte program
MafiaDataXTractor, ktorý máte priložený k inštalácii do zložky s hrou potom ho spustite vyhodi vam tabulku, kde date "ok" a zavřete porgram.Teď už jen nainštalujte Mission pack do složky s hrou.Před spustením hry si vytvořte nový profil!!!.
EDIT:
A stále mi ten Mission Pack nejde, nevíte kde dělám chybu?
Mod vyžaduje verzi hry 1.0cz ak nemáte tuto verzi tak si nainštalujte patch na verzi 1.0, ktorý máte priložený k inštalácii.Ak ste aplikovali patch tak skopirujte program
MafiaDataXTractor, ktorý máte priložený k inštalácii do zložky s hrou potom ho spustite vyhodi vam tabulku, kde date "ok" a zavřete porgram.Teď už jen nainštalujte Mission pack do složky s hrou.Před spustením hry si vytvořte nový profil!!!.
EDIT:
A stále mi ten Mission Pack nejde, nevíte kde dělám chybu?
@hellhouse99 (21.01.2012 17:20): A dal si všetko von cez ten Data Extractor alebo ako sa to volá? Ja som to robil cez to aspoň myslím, bolo to 2 roky dozadu. :D Ale proste bolo treba dať všetky súbory von a potom to tam skopírovať alebo nainštalovať. A ešte to chcelo nejaký patch a savy.
Nainstaloval jsem dle pokynů a... nic :-) Hra má nové obrázky před misí a při načítání ale hra začne normál jak ujíždím v taxíku, nevíte co s tím?
@Walome (20.01.2012 22:45): Na tretí krát som s ním už taký problém nemal. :D Mission pack som, ale nedohral. :D Ale nie kvôli obtiažnosti! :D Hádam...
To víš, to už je pro ostřílený hochy :) Ale je fakt, že ten konec je hodně přehnanej. Ale to u původní Mafie taky, tak co :-D
@Walome (20.01.2012 22:43): Z toho čo som hral, tak to bolo celkom dobre urobené. Len obtiažnosť sa mi zdala miestami premrštená. :)
Ale jo, to je vtipnej mod :) Kucí si dali práci ;)
@hellhouse99 (20.01.2012 19:12): Tu je tých módov viac, ale pohľadaj Mafia: Mission Pack. Ak si to nehral. Pokračuje to presne tam, kde Mafia skončila. .)
Tak opět dohraná. Teď se pídím po nějakých fanouškovských modech. Nevíte o něčem hratelným? Myslím nějaké přídavné mise (ne upravu aut a takový kravinky). Něco jako třeba Cantrell City
@Say (19.01.2012 18:30): škoda, že tu pan Bodák není zatím :D