@Bursoft (20.02.2012 23:17): Hodně to dělá asi ta atmosfera :) Hry jsem hrál, ale kolikrát nechápu o čem některý lidi mluvěj. Skoro už věděj co bude v HL3 :)
Diskuze
Mně spíš přijde, že plno lidí v té hře hledá víc, než tam doopravdy je, nemůžu si pomoct. Half-life je Half-lifem díky dobré hratelnosti, akci, variabilitě prostředí/bojů, puzzlům a skryptům, které drží hráče pořád v pozoru. Hrál jsem HL2 s epizodama několikrát a vůbec nemám pocit, že bych v té hře někde viděl nebo zaslechl to, co jsem kdysi četl v jakémsi storylinu na netu.
Aha, špatně jsem to pochopil :)
@7c (20.02.2012 21:40): Narážal som skôr na to, že hráč nijak nevidí a "necíti", čo s nimi tie zbrane vôbec robia, kým nie sú mŕtvi.
@Tulareanus (20.02.2012 21:13): Nepřátelé s fyzikálním modelem hadrové panenky situaci nezlepší, ale konkrétně výdrž bych jim nevyčítal.
@Bodkin (20.02.2012 20:38):
&
@7c (20.02.2012 20:47):
A nie je to skôr problém nepriateľov, ktorí umierajú rovnako na streľbu z pištole a rovnako na zásah z RPG?
@Kubulus (20.02.2012 21:04): Čím je teda podľa teba výborný? Podaním? Pretože podľa mňa je premisa dosť klišovitá, len dobre podaná. (Ne)charakter Freemana v jednotke funguje, práve interekatívnosť dvojky a hlavne dodatočných epizód ukazuje, že tam už jednoducho nestačí, Freeman funguje vtedy, ak je pozorovateľom príbehu a až po "odohraní divadla" zasahuje alebo ak nijak neinteraguje so spriatelenými NPC, práve táto interakcia totiž odhaluje jeho slabiny.
&
@7c (20.02.2012 20:47):
A nie je to skôr problém nepriateľov, ktorí umierajú rovnako na streľbu z pištole a rovnako na zásah z RPG?
@Kubulus (20.02.2012 21:04): Čím je teda podľa teba výborný? Podaním? Pretože podľa mňa je premisa dosť klišovitá, len dobre podaná. (Ne)charakter Freemana v jednotke funguje, práve interekatívnosť dvojky a hlavne dodatočných epizód ukazuje, že tam už jednoducho nestačí, Freeman funguje vtedy, ak je pozorovateľom príbehu a až po "odohraní divadla" zasahuje alebo ak nijak neinteraguje so spriatelenými NPC, práve táto interakcia totiž odhaluje jeho slabiny.
@Tulareanus (20.02.2012 20:17): Hry od Valve jsou bez debaty vrcholem herního minimalismu, pročež se v této žánrové formulaci stávají poněkud specificky ne/uchopitelnými. Například příběh Half-Life mi s přihlédnutím k tomu připadá velmi podařený, skoro až přímo výtečný. Na postavu Gordona nehodlám orodovat, protože by mi to, vzhledem k jeho dramaturgickým rysům, připadalo stále poněkud trapné. Na druhou stranu ztělesňuje naprosto nevídaný druh personifikace mezi hráčem a postavou, se schopností interakce uvnitř herního světa a zasazením do právě minimalisticky strukturovaného vyprávění. V mezi této intence mi připadá charakter-necharakter Freemana až takřka jako ideální volba. Vlastně je to docela promyšlená berlička.
@Bodkin (20.02.2012 20:38): Ve srovnání s dvojkou byla MP5 z jedničky zbraň snů XD
@7c (20.02.2012 20:28): Zbraně byly vždy nejslabším místem HL (když si vzpomenu na samopal z jedničky... brrrr, snad jen OF je měl opravdu vymazlené).
V mém případě:
1) HL1 byla dobrá hra (minimálně v době, kdy vyšla) -> incentiva hrát druhý díl
2) grafické provedené a design (byť jde o koridor) světa - parádní (voda, obloha, ambient)
3) dobře stravitelný scénář
Negativa (které jsem toleroval):
- mizerné zbraně ("feel"), nepřátelé a vůbec většina bojů
- zmíněné uctívání Gordona
- příběh mě nějak zvlášť nebral, nicméně nešlo o neherní sekvence (jen to čekání na odemčení dveří byla otrava), takže to šlo tolerovat
Obecně bych jako hlavní pozitivum HL2 série (HL1 mi do toho nějak nezapadá :) bral prostě to, že prosadila Steam jako platformu a přiblížila hraní mainstreamu.
Jako hlavní negativum pro změnu to, že v podstatě "zabila" větev "čistých" AAA stříleček... A vývojářská studia všude musí míchat "filmovost" - výsledkem je koridorová, kolejnicová hrůza, která je blíž sledování dalšího dílu seriálu v televizi než hraní...
1) HL1 byla dobrá hra (minimálně v době, kdy vyšla) -> incentiva hrát druhý díl
2) grafické provedené a design (byť jde o koridor) světa - parádní (voda, obloha, ambient)
3) dobře stravitelný scénář
Negativa (které jsem toleroval):
- mizerné zbraně ("feel"), nepřátelé a vůbec většina bojů
- zmíněné uctívání Gordona
- příběh mě nějak zvlášť nebral, nicméně nešlo o neherní sekvence (jen to čekání na odemčení dveří byla otrava), takže to šlo tolerovat
Obecně bych jako hlavní pozitivum HL2 série (HL1 mi do toho nějak nezapadá :) bral prostě to, že prosadila Steam jako platformu a přiblížila hraní mainstreamu.
Jako hlavní negativum pro změnu to, že v podstatě "zabila" větev "čistých" AAA stříleček... A vývojářská studia všude musí míchat "filmovost" - výsledkem je koridorová, kolejnicová hrůza, která je blíž sledování dalšího dílu seriálu v televizi než hraní...
@SavageCZ (20.02.2012 20:10): Kľudne, ale mal by si to asi postnúť do diskusie priamo k HL 2 a nejak zvýrazniť.
@Tulareanus (20.02.2012 18:34): Jenže kult z ní neudělali hráči kteří se jí prostříleli a řekli: "fakt dobrá hra". Uděláme tady takovou anketu jo? Nevím jakou to bude mít výpovědní hodnotu, ale zkusíme to.
Otázka: proč vám připadá série HL jako bezva hra
a) dobře se hraje, po tajemstvích nepátrám
b) dobře se hraje a má výše zmíněný bonus
c) nepřipadá, je to kravina
Otázka: proč vám připadá série HL jako bezva hra
a) dobře se hraje, po tajemstvích nepátrám
b) dobře se hraje a má výše zmíněný bonus
c) nepřipadá, je to kravina
@SavageCZ (20.02.2012 18:32): Pretože to zaujíma/všimne si tak 5% hráčov prinajlepšom, preto to nepovažujem za nejaký nosný kameň úspechu tej hry.
@Tulareanus (20.02.2012 18:22): I já souhlasím naprosto s tím co jsi teď napsal a dodávám, jako bonus a bonbónek pro zvídavé jsou tam ty tajemství které právě hru posunují ještě o příčku výš. Proč to neuznáš? Popíráš zjevné.
@SavageCZ (20.02.2012 18:16): Súhlasím s tým, že "Stříleček které mají fungující herní mechanismy je hromada, přesto se nestaly kultem a je zjevné proč. Protože nenabízejí nic jiného než jen "střílení"." Ale zároveň si nemyslím, že je to zásluha nejakých skrytých indicii, ale skôr toho, že hra na základe fyziky a gravity gun strieda akciu s nejakými puzzlami, príbehovými intermezzami v engine hry (čo umocňuje zážitok, viz. stretnutia s Alyx, Dogom, Kleinerom etc...) a striedaním prvkov, že chvíľu utekáš pred nepriateľmi, potom sa vozíš na vznášadle či aute, chvílu si v exteriérorch, chvílu v interiéroch, vyslovene vojenská prestrelka sa razom zmení na plahočenie sa medzi barnaclami a headcrabmi. Je to podľa mňa práve takéto rozumne namixované striedanie prvkov a pasáží, čo z toho robí niečo viac a napriek tomu, že hra občas podsúva tie isté schémy, robí to tak efektne, že človek z toho nemá pocit generickosti, ako pri iných fps a práve opak generickosti - autenticita - podporuje individuálnosť herného zážitku.
@Tulareanus (20.02.2012 17:26): Je to ještě složitěji strukturované.Jsou tam věci které jsou řečené na placku, pak tam jsou ukázané indicie které je nutno si spojit a dávají jasný smysl a dále jsou tam věci které dávají prostor k dohadům. V tom je to kouzlo.
Stříleček které mají fungující herní mechanismy je hromada, přesto se nestaly kultem a je zjevné proč. Protože nenabízejí nic jiného než jen "střílení".
Stříleček které mají fungující herní mechanismy je hromada, přesto se nestaly kultem a je zjevné proč. Protože nenabízejí nic jiného než jen "střílení".
@SavageCZ (20.02.2012 16:48): Problém je, ale v tom, že to, čo tam nie je priamo povedané/ukázané, je diskutabilné. Hráč si to interpretuje po svojom a ide to do roviny dohadov.
Úspech série je v tom, že je to v prvom rade fungujúca fpska s dobrými vlastnosťami, ktorú si môže zahrať ktokoľvek bez akýchkoľvek predošlých skúseností s hrami, všetko ostatné je v tomto smere druhoradé.
Úspech série je v tom, že je to v prvom rade fungujúca fpska s dobrými vlastnosťami, ktorú si môže zahrať ktokoľvek bez akýchkoľvek predošlých skúseností s hrami, všetko ostatné je v tomto smere druhoradé.
@Tulareanus (20.02.2012 16:34): Způsob vyprávění příběhu se spíše odehrává ve dvou rovinách. První je pro Ramby - běž tudy (cestou postřílej co se hne) a druhá je pro zvídavější hráče. Takže se domnívám, že to není mizerná forma, spíše naopak a každý si tam najde to svoje což vysvětluje takový úspěch série.
@SavageCZ (20.02.2012 11:44): A čo potom tie prvky príbehu, "trikrát ti to zopakujeme, keby si to náhodou nepochopil, aj keď je to samozrejmé? (we don't go to ravenholm, you have to go through ravenholm, Gordon we must get to the citadel, Gordon go to the citadel, blablabla Gordon you must save xy blablabla) Viem, že niektoré detaily príbehového pozadia "nenápadne" nespomenuli, aby mal hráč v hlave otázky a väčšiu túžbu nájsť odpovede, ale nemyslíš, že je to trochu v kontraste s tým, že hra nie je nielen nijak intelektuálna, ale ešte aj do hráča hustí niektoré "informácie?" To, že v danom mieste sa presne v danom okamihu pozriem určitým smerom na vzdialené miesto má osvetliť príbeh? Ak to tak je, nie je to dosť mizerná forma storytellingu?
Dobre, dobre, s odporom si mal pravdu.
Dobre, dobre, s odporom si mal pravdu.
@Tulareanus (20.02.2012 01:18): Aha tak on nic nedokazuje. V "příběhu" který je celý vyprávěn stylem "všimni si a domysli" to najednou nic neznamená přesto, že jindy je G-man vidět vždy sám. Odpor je hnutí, rebelové jsou jeho členové, tečka. Hele, už mě to nebaví, uvedl jsi několik hovadin které jsem opravil, což okázale ignoruješ a ty dál neustále kličkuješ i když podstata tohoto rozhovoru (diskuze to není, že?) je naprosto jinde.
@SavageCZ (20.02.2012 00:43): Chcel som povedať, že ten obrázok nič nedokazuje. Nie, že potvrdzuje spojenie s rebelmi. No G-man funguje pre highest bidder, ale pôsobí to tak, že ide filozofiou "kde sa dvaja bijú, tretí vyhráva", aj keď to je môj dohad.
No ja odlišujem medzi rebelmi a odporom, odpor sú vybraní "trustworthy" ľudia, ktorých si vymenoval, s čím súhlasím a pod rebelmi som myslel otvorený odpor voči Combine, ale uvedomujem si, že kontexto odpor/rebélia je to isté, takže som nevybral pre to rozdelenie správne slová.
No ja odlišujem medzi rebelmi a odporom, odpor sú vybraní "trustworthy" ľudia, ktorých si vymenoval, s čím súhlasím a pod rebelmi som myslel otvorený odpor voči Combine, ale uvedomujem si, že kontexto odpor/rebélia je to isté, takže som nevybral pre to rozdelenie správne slová.
@Tulareanus (20.02.2012 00:26): No tak já nevím, nejdříve tvrdíš, že není ve spojení s rebely, pak, že obrázek znáš. O pohnutkách G-mana víme jen málo, zdá se ,že hraje na více frontách a všechny jen využívá pro své cíle. Znovu: Odpor se začal organizovat hned po sedmihodinové válce a Freeman přišel do hotového hromadu let po tom, až nazrála doba. Jádrem odporu je parta kolem Eliho, tzn Kleiner, Mossman, Barney. Black Mesa East je hotova už když Freeman vstupuje do hry. A rebelové mu pomáhají hned od začátku, už když putuje do BME.
@SavageCZ (19.02.2012 23:39): Tak čítal som si príbeh, hru som prešiel 3x. O tomto pozorovaní G-mana viem, ale nemyslím si, že to má nejaký dejový význam, vždy to na mňa pôsobilo ako nejaké easter eggy, ešte keď si uvedomíš, že na základe konca dvojky a začiatku prvej epizódy boli Gmanovi nejakí rebeli ukradnutí. Čo sa týka jednotky, tí vedci vyzerali všetci rovnako, tak v tom mám bordel. :)
K tým staniciam, však to boli normálne kanalizácie, staré opustené budovy, nezabúdaj, že po Nova Prospekte teleportácia Alyx a Gordona trvala niekoľko týždňov, čo vývojari spravili preto, aby umožnili rebelom tieto základne a body na únik vlastne naplánovať.
K tým staniciam, však to boli normálne kanalizácie, staré opustené budovy, nezabúdaj, že po Nova Prospekte teleportácia Alyx a Gordona trvala niekoľko týždňov, čo vývojari spravili preto, aby umožnili rebelom tieto základne a body na únik vlastne naplánovať.
@Bodkin (20.02.2012 00:13): Ne to je dr Rosenberg.
@Scar (20.02.2012 00:11): Někdy na začátku. Plus Kleiner pošle Gordona na Xen. Jak z portálu začnou unikat ti žlutí létavci.
Edit: A není to náhodou v Blue Shiftu, když Barney dostane Kleinera ven z BM?
Edit: A není to náhodou v Blue Shiftu, když Barney dostane Kleinera ven z BM?
@Scar (20.02.2012 00:11): Hned na začátku, jsou to ti vědci co mu vysvětlují experiment a otvírají dveře.
Hele kde se člověk v HL 1 setká s Elim a Kleinerem? Vůbec si je nevybavuju, ale už jsem to hrál před nějakou dobou.
@Tulareanus (19.02.2012 23:21): Někde na pobřeží když se podíváš dalekohledem uvidíš pana tajemného jak s rebeli rozmlouvá, možná najdu screen. k 1 - hnutí odporu se těžko zjevilo lusknutím prstů a v tu chvíli vybudovalo to co vybudovalo, síť stanic, úkryty... takže zde muselo působit již od konce sedmihodinové války po tom co Combine začali zotročovat lidstvo, akce-reakce. k 2- Elimu ukousl nohu bullsquit když pomáhal Kleinerovi dostat se do města pokud mluvíš tedy o tomto zranění. k 3-možná beru ale víc mě štve, že se ke hře vyjadřují lidé kteří neznají reálie.
@SavageCZ (19.02.2012 21:53): Podľa čoho by mal byť Gman v spojení s rebelmi?
Mimochodom: 1. rebeli neboli od začiatku hry, ale až od určitej fázy
2. ak prídeš o nohu, nemáš prvú pomoc, nemôžeš sa pohnúť z miesta a strácaš veľa krvi, veľký prehľad o situácii rozhodne mať nebudeš.
3. Berieš to príliš vážne. :) Veľa toho "príbehu" bolo doloženého ako taký tmel na rôzne logické prešľapy a na to, aby hra mohla hráčovi stále opakovať, aký je skvelý.
@Bodkin (19.02.2012 22:12): Concerned Citizen je ooooold and well known.
Mimochodom: 1. rebeli neboli od začiatku hry, ale až od určitej fázy
2. ak prídeš o nohu, nemáš prvú pomoc, nemôžeš sa pohnúť z miesta a strácaš veľa krvi, veľký prehľad o situácii rozhodne mať nebudeš.
3. Berieš to príliš vážne. :) Veľa toho "príbehu" bolo doloženého ako taký tmel na rôzne logické prešľapy a na to, aby hra mohla hráčovi stále opakovať, aký je skvelý.
@Bodkin (19.02.2012 22:12): Concerned Citizen je ooooold and well known.
@7c (19.02.2012 11:51): Mě ty Vortigonské hlášky přišly spíše jako posmívání. Sakrastičtí bastardi.
A že je z Gordona pomalu nový Ježíš... odboj potřeboval nějakého hrdinu a Freeman byl pro ně dobrá volba. To že se po x letech opravdu ukáže je věc jiná.
btw nevím, jestli to znáte, ale - Concerned - je geniální komix o Gordonu Frohmanovi, který přijíždí do City 17 a všichni si ho pletou s Freemanem.
A že je z Gordona pomalu nový Ježíš... odboj potřeboval nějakého hrdinu a Freeman byl pro ně dobrá volba. To že se po x letech opravdu ukáže je věc jiná.
btw nevím, jestli to znáte, ale - Concerned - je geniální komix o Gordonu Frohmanovi, který přijíždí do City 17 a všichni si ho pletou s Freemanem.
@Tulareanus (19.02.2012 21:03): G-man není ve spojení s rebely? To jsi asi nedával ve hře pozor. A uvědom si , že s Freemanem mluví hlavně rebelové, odboj, takže ti pozadí incidentu velmi dobře znají. Události na Xenu myslím velmi zblízka zažili Vorti a jsou tak vhodnými kandidáty na hlásání slova božího. Eli byl zraněný, ale vyváznul a asi si celkem dobře pamatoval co a jak se tam stalo.
@SavageCZ (19.02.2012 20:18): Nah, Gman nie je v spojení, proste sa tam treplo, že v jednotke doniesol šuter na rezonenčnú kaskádu a podľa toho si ho pamätal tatko Eliáš. Že ich informovali, to mohli, ale sotva pred padnutím City 17 mohli vylepovať jeho fotky a hlásať jeho skutky ako "slovo božie". Lenže Barney odišiel z Black Mesa oveľa skôr než sa také čosi stalo. Eli bol zranený a nebol svedkom jeho činov, a Kleiner je tak jediný možný kandidát, ale tiež s ním nešiel na Xen. :) Jednoducho to pôsobí prehnane, ak ma v hre všetci považujú za hrdinu, ja nemám výzvu im niečo dokázať, zlepšiť sa, pretože už uznanie zo strany plebsu mám. Navyše je to niečo, čo netreba opakovať každých 5 minút, aby sa hráč dovtípil, ako veľmi ho tam uznávajú.
@Tulareanus (19.02.2012 17:23): Odpor o Gordonových činech v Black Mesa informoval jak Elli Vance, tak dr Kleiner tak jistě i Barney, "kecálek " asi mohl o svých zážitcích těžko někomu vyprávět když byl 20 let ve stázi. Snad i G-man mohl lecos povyprávět, to že je ve spojení s více lidmi než jen z Gordonem (i s některými vůdci rebelů) je prokázáno.
Obecně je těžké najít dobrou FPS, která by mě bavila a neměl jsem ji moc obehranou :(
Napadá mě, že ideální FPS by pro mě byla nějaká kombinace F.E.A.R. (střílecí a bojové mechanismy, nepřátelé), Hexen (design map, backtracking, hádanky), Shadow Man (design, změny prostředí, odemykání map) a Far Cry 2 (relativní volnost, rozsáhlost, svoboda, vozidla).
Napadá mě, že ideální FPS by pro mě byla nějaká kombinace F.E.A.R. (střílecí a bojové mechanismy, nepřátelé), Hexen (design map, backtracking, hádanky), Shadow Man (design, změny prostředí, odemykání map) a Far Cry 2 (relativní volnost, rozsáhlost, svoboda, vozidla).
@7c (19.02.2012 15:54): Najsmutnejšia je aj tak adorácia Freemana ako hernej postavy hráčskou obcou. :))
Inak mi vlastne príde, odkiaľ všetci vedeli pred nejakým koncom HL2, kto vlastne Freeman je a čo spravil "úžasné" ak Black Mesa project bol nielen utajovaný, ale v podstate tam ani neboli nejakí ľudia čo by pozerali na Freemana, že čo vlastne dokázal, nehovoriac o tom, že ten "kecálek" o tom aj tak nikomu nepovedal. :D
Inak mi vlastne príde, odkiaľ všetci vedeli pred nejakým koncom HL2, kto vlastne Freeman je a čo spravil "úžasné" ak Black Mesa project bol nielen utajovaný, ale v podstate tam ani neboli nejakí ľudia čo by pozerali na Freemana, že čo vlastne dokázal, nehovoriac o tom, že ten "kecálek" o tom aj tak nikomu nepovedal. :D
Hmm, jsem měl možná předeslat, že tentokrát mluvím o třetím hraní (prostě jsem dostal náladu na fps)...
@7c (19.02.2012 11:51): To je jako bych řekl: v Bioshock 2 všude prosakuje do stavby voda, co to jako je? Chtěl jsem si tady jen zastřílet a teď se musím plahočit ve skafandru v nějaký kaluži. A nepřátelé navíc vypadají jak vystrojení na karneval, co je tohle za kravinu..... Asi tě nepřesvědčím, ale on je ten příběh fakt důležitej.
Došlo ti to špatně .-)
Jinak, "jako sorry", ale když otevřu dveře a Vortigon z toho málem padne na kolena a začne se mi klanět (opakuje se u každých otevřených dveří), tak se mi těžko hledá "opodstatnění", příběh nepříběh XD
Chápal bych to v rámci nějaké "pseudo-americké" kulturní výchovy dětí (opakovat jim každou minutu, že jsou nejlepší a jedinečné, až tomu uvěří), ale i tak mi tyhle "ústupky" masám ("lowest common denominator" <- nejsem si jistý českým ekvivalentem, už proto, že i ten anglický v podstatě není úplně správně) pijí krev.
Jinak, "jako sorry", ale když otevřu dveře a Vortigon z toho málem padne na kolena a začne se mi klanět (opakuje se u každých otevřených dveří), tak se mi těžko hledá "opodstatnění", příběh nepříběh XD
Chápal bych to v rámci nějaké "pseudo-americké" kulturní výchovy dětí (opakovat jim každou minutu, že jsou nejlepší a jedinečné, až tomu uvěří), ale i tak mi tyhle "ústupky" masám ("lowest common denominator" <- nejsem si jistý českým ekvivalentem, už proto, že i ten anglický v podstatě není úplně správně) pijí krev.
@7c (19.02.2012 09:44): Ona ta adorace Freemana má svoje opodstatnění pokud člověk neignoruje příběh. *mrk*
edit. teď mi došlo, že jsi nehrál HL2, no to se těžko hodnotí datadisk bez znalosti základu.
edit. teď mi došlo, že jsi nehrál HL2, no to se těžko hodnotí datadisk bez znalosti základu.
Jen reflektuji a komentuji mé snížení hodnocení. Pamatoval jsem si E2 jako mnohem lepší hru. Obecně příběh mi tam nevadí (navíc jde ignorovat) - ale proklamace druhu "Ó! Dr. Freeman je nejlepší!" opakované v každé třetí větě už mě nebavily ani jako parodie.
Tím neříkám, že Far Cry 2 je nějak dokonalá FPS, jen poslední, co jsem hrál. Asi budu muset vyzkoušet Crysis 2 (nebo HL2 a Ep1?) protože Ep2 očividně moji aktuální chuť "dát nějakou FPS" neuspokojí.
Fakt mi přijde, že od doby Hexen (což ani není zrovna "střílečka") žánr moc nepokročil, spíš degradoval.
Tím neříkám, že Far Cry 2 je nějak dokonalá FPS, jen poslední, co jsem hrál. Asi budu muset vyzkoušet Crysis 2 (nebo HL2 a Ep1?) protože Ep2 očividně moji aktuální chuť "dát nějakou FPS" neuspokojí.
Fakt mi přijde, že od doby Hexen (což ani není zrovna "střílečka") žánr moc nepokročil, spíš degradoval.
@7c (18.02.2012 22:59): Mě zas přišlo far cry 2 dost nudný. 100 lidí, 100 chutí.
@7c (18.02.2012 22:59): No tak to zřejmě bude tím, že tady méně akce vyvažuje složitější příběh, který se však musí hledat na což spousta lidí nadává. Někomu zas vyhovuje jen akce a toho HL2 nikdy nemůže plně uspokojit. A že je to koridor? Je, no a co? My to tak máme rádi a navíc je i v koridoru hromada zajímavých míst a easter eggs. To je koření této hry.
Hmm, asi už jsem dlouho žádnou FPS nehrál, ale v rámci nedávného hraní Far Cry 2 mi přijde HL2 jako dost nuda co se akce týká. Navíc koridor, kde už jen ty koleje chybí :(
@Marcusss (18.01.2012 17:47): Ale tam už všichni pravověrní přece dávno jsou.
fake, že to bol developer .)
Moment, proč by to triko měl být fake?! Si takových může vytisknou kolik chce=)
Určite fake, týpek čo to má oblečené má primalé brucho!
Exkluzivne na PS3 :)))