Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Chemosh (08.05.2012 13:44): Já mám dojem, že i kdyby jsi hru rozjel, tak by sis ji pořádně nezahrál. Mě se Mass Effect sekal i na Geforce 6600 a vinou špatné optimalizace hry se občas trhne i na současné 9600GT.
Ajo, díky všem za odpověď. Asi je to pravděpodobně tedy v té grafice.. JE už hodně hodně stará chudinka.. Ale stále na ní rozjedu třeba COD MW2
Warez alebo origoš, na 99% je problém v 6200 GeForce. 6200vka vyšla v roku 2004 a už vtedy to bola karta len na internet viacmenej, nie na hry.
Pozerám, že je to aj pod úrovňou oficiálnych minimum requirements (6800 NT je min., ktorá je tak 3-4x rýchlejšia od 6200)
Grafická karta: NVIDIA GeForce 6200 (256 MB)
Procesor: AMD Athlon 64 3000+ (2000 MHz)
RAM: 1500 MB DDR

Driver? O:-)
Ahoj lidi, mám takovej problém. Nainstaloval jsem hru Mass Effect 1 a když ji spustím, objeví se mi toto okno: http://2i.cz/f1830d27f4 . Nevíte někdo, co mám dělat? Díky předem za odpověď.
@Feidias (25.04.2012 21:22): No treba to porovnávať + nezabudni, že je to komerčný produkt, takže nemôžu odfláknuť jednu časť s tým, že však druhá je "že vraj" premakanejšia. Si to porovnaj napr. úžitkovým tovarom ako televízor, auto, dom...kde asi chceš, aby to bolo po všetkých stránkach aspoň slušné. Ja nechcem tvrdiť, že Mass Effect je zlá hra, ale jej nedostatky tam proste sú a nie je dôvod ich nespomenúť. :)
@Tulareanus (25.04.2012 21:17): je pro mě v tomhle dost neznámých na které neumím s klidným svědomím jasně odpovědět. Ale brala bych v potaz např. video sekvence, kterých je ve hře docela dost. Nechci je nějak vyloženě nějak obhajovat. Nejsem skalní fanoušek ME, ale spíš by mě tyhle věci zajímaly...
@Feidias (25.04.2012 21:11): Ber v úvahu, že 1. ME 1 nebola prvá hra od BioWare 2. BioWare nie sú jedinou firmou, ktorá prešla na UE3 engine a detailnosť prostredia si porovnaj napr. s Bioshockom a zistíš, že to, že to vyzerá ako v sterilizovanom komunistickom priore JE chyba BioWare, za ktorú ich vôbec netreba obraňovať. :) Nejde o to porovnávať žánre, už prvý ME mal RPG prvky bastardizované a ak si vygoogliš jednotlivé levely ME 1, tak zistíš, že tie mapy sú malé a primitívne (koridory, koridory), nehovoriac o generickosti.
@NateLogan (25.04.2012 17:43): jo věřím tomu, i když už bioware mělo zkušenost s hrou podobnýho ražení, nevím co všechno může obnášet přechod na nový engine a věřím, že to není sranda. Může to určitě být prostě jen odfláknutí. Ale říkám si když třeba porovnám to Arkham Asylum a ME. Pominu úplně, že je to naprosto jiný žánr a úplně jiná hra celkově. Když vezmu čistě design, tak mě napadá - Arkham Asylum je jedna věznice, tak máš čas na to dělat detaily, ale když máš x planet a chceš vytvořit prakticky "celý nový svět" jak vývojáři sami rádi říkají:), tak musíš některý věci zjednodušit. Nechci si hrát na nějakýho odborníka, ale jako víš co, příjde mi, že to musí nutně zjednodušit aby to vůbec byli schopni dokončit. A byla to hratelná hra.
@Feidias (25.04.2012 17:10): Tím to nebude. BioWare prostě tenkrát nemělo tak velký rozpočet a s UE3 taky skoro neumělo. Ono je strašně jednoduché udělat v jinak v celkem dobře vypadajícím enginu příšerně hnusnou scénu (ani ne na úrovni UE2), R6 Vegas a i určitá místa ME3 budiž toho důkazem. Stačí to odfláknou, nebo to neumět.
I ten Unreal Engine je ve dvojce trochu "vytúněnej". Moje teorie je, že je to záměr u celé série. Uděláme detailní příběhové postavy a to co je potřeba. Ostatní prostředí bude mít jednoduchý, účelový design, abychom mohli udělat hodně planet a různorodých prostředí.
V ohľadoch dizajnu i gameplayu pôsobí celý prvý Mass Effect ako nejaká beta dvojky.
Jsem rád, že zazněl i takovýto názor na hru. Sice pro mě klady převyšují nad zápory, ale vzpomínám si jak jsem hrál jedničku a hned potom Arkham Asylum. Stejný engine, úplně jiná hra a bilo mě do očí jak v Mass Effectu nejsou detaily prostředí. Je to pochopitelný. Na to prostě není v ME prostor. Věřím, že by bylo strašně náročný všechno promakávat do detailu a ME jak píšeš je detailně promakanej v jinejch věcech.
Můžete mi někdo naskenovat (nebo kvalitně vyfotit) recenzi na Shin Megami Tensei: Strange Journey z LEVELu 192 = ten, ke kterému byl Mass Effect jako plná hra... ?
Hmm tak dohráno podruhé a můžu se potřetí pustit do dvojky. Něco málo přez 29 hodin na veterána a řekl bych že jsem dodělal všechny ůkoly, které hra nabízela.
Ouuu tak to bude asi tím, hledal jsem ho tam bezsprostředně po tom, co jsem uspal tabithu. Jsi si naprosto jistý že to může být tímto? Každopádně jsem četl že i toto je jedno z míst, kde se bug objevuje a správce mizí a to přímo na wikipedii mass effectu.

Tož dobré, po chvilce - jak zmizeli ti strážníci a Tabitha - se tam správce zase vrátil =)
@Arcee (01.03.2012 06:39): Tak to je pěkně prosím bug, velmi vzácný bug. Většinou zmizí ten v ambasádě, kontrolní věži, nebo v uličce ve čtvrtích. Krom restartu s tím pravděpodobně nic neuděláš.

BTW dělal si tu misi s Tabithou (pokud je Shepard z kolonií)? Při tom questu totiž ten keeper dočasně zmizí.
Tož já ho tam na 100% nemám :-/ četl jsem že to má něco dočinění s tím správcem u aviny, že když vám řekne že je nemáte otravovat tak některý z nich zmizne či co, možná to bude tím :-/.
Hele přez ten gibbes save editor nebo jak se to jmenuje se dá editovat jakýkoliv save ze dvojy že..? i třeba z konce hry..? že bych si tam ten Q dal jako splněný, jestli to půjde, ještě nevím jak. V savu který mám nachystaný na trojku chybí hotový právě tento jediný quest, taky mi tenkrát chyběl poslední a řekl bych že to byl zrovna ten v doku.
Lidičky hledám správce a už mi chybí poslední, ale ani za boha ho nemůžu najít. Toto video mi nepomohlo. Ten který by měl být u Normandie(úplně poslední správce ve videu) tam neni, ale ostatní sedí a jsou přesně tam kde jsou na tom videu. Je to jen chyba u mně nebo je to tím, že ten týpek to hraje na xboxu? Nevíte v tom případě kdy bych našel toho posledního? Už jsem z toho zoufalí :-/
Na to jsem nepomyslel. Ale hlavně proto, že jsem s takovým proměnlivým FOV hrál už od začátku.

Teď ve dvojce to řeším stylem - při boji zmáčku NUM 0, což je defaultní FOV, takže zbraně zoomují - po boji si vyberu něco mezi 70-120 co mi zrovna na to prostředí vyhovuje. Při cutscénách nastavím buď default a nebo vyšší pokud se mi nelíbí jak je to přiblížené.

Pří boji to defaultní přiblížení, kde postava zabírá půlku obrazovky zas tak moc nevadí - akce, pohyb, napětí, i když i tam bych uvítal větší.
Cutscény ? No vždycky si musím vybrat které FOV na ní chci, ano. Ano, rozhodím, ale lepší než když hru nedokážu vůbec hrát, jak se mi z toho trvalého přiblížení dělá špatně.

Jsem hru nainstaloval, zkusil hrát, ale hned na marodce jsem to musel vypnout a jít nastavovat FOV, protože to se nedalo.
I já si to dal na CapsLock, ale pak občas zůstává zapnutý, když špatně vyskočím do windows (out of sync on/off).
Krása je ale nastavit si (udělal jsem to v ME2) různé hodnoty FOV na numerickou klávesnici a pak jen přepínat podle potřeby.
Vypadá to že to pomohlo ale už na to kašlu, teĎ se zaobírám jinačí záležitostí. Jak mám proboha sprovoznit tu konzoli..? čtu na netu návody že mám přidat řádek do input configu v dokumentech ale prostě ta konzole se nechce spustit
Ten texture fix jsem zkoušel ale musí se to spouštět přez nějaký speciální laucher a to mně dráždí, zkusím tu editaci a uvidím.
Byla to hezká hra. Těžko říct, jestli mě nadchla tak jako tenkrát KOTOR 1 a 2, ale byla fajn.
@Arcee (27.02.2012 01:55): Texmod NENÍ potřeba (jen žere FPS). Najdi si D:/Users/<user>/Documents/BioWare/Mass Effect/Config/BIOEngine.ini, otevři v notepadu, najdi řádky:

~TEXTUREGROUP_Character_Diff=(MinLODSize=32,MaxLODSize=512,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_Character_Norm=(MinLODSize=32,MaxLODSize=512,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_Character_Spec=(MinLODSize=32,MaxLODSize=256,LODBias=0)~

a změn na:

~TEXTUREGROUP_Character_Diff=(MinLODSize=512,MaxLODSize=512,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_Character_Norm=(MinLODSize=512,MaxLODSize=512,LODBias=0)
TEXTUREGROUP_Character_Spec=(MinLODSize=256,MaxLODSize=256,LODBias=0)~

Tadá=)
@Arcee (27.02.2012 01:55): To je totiž chyba hry. Garrus má prostě ve hře jen ty low res textury. Každopádně na tom odkaze co sem hodil Malignus je zrovna ke stažení fix na tenhle problém. Ale zase, moc toho tam není. Jen postavy (většinou do ME2) a nějaký ten armor. Ale jinak asi žádné HD textures pack pro hru není.