@pipboy (15.04.2012 20:35): zvyšují Minotaurovi attack
Diskuze
@pipboy (15.04.2012 20:35): Lebky jsou pro minotaura, pokud má jednu dovednost (jméno si teď nevybavím).
hmm ja snad budu litovat, ze jsem si nesestavil vlastni partu. K cemu jsou proboha dobre lebky? :) Btw nasel jsem jeden poklad (korunu). Ma to nejaky vyznam, nebo je to jen nejaka collectible?
@valcik (15.04.2012 19:55): Tak to mám. ;o) Akorát že lebky mám zatím pouze tři.
Střelce určitě nahradím vrahem a možná jednoho agilního zaměřím na boj holýma rukama.
Akorát mě stále trápí to 8. patro, sešel jsem do něj z vrchního, přes mříže jsem se nedostal, a tak šel rovnou do 9. patra.
Střelce určitě nahradím vrahem a možná jednoho agilního zaměřím na boj holýma rukama.
Akorát mě stále trápí to 8. patro, sešel jsem do něj z vrchního, přes mříže jsem se nedostal, a tak šel rovnou do 9. patra.
@KRoman47 (15.04.2012 16:49): K ďalšej hre prihodím tip. Skús minotaurského bojovníka s rysom Headhunter, vycvičeného na sekery a ťažké zbroje, ak ho ešte nemáš. Osvedčil sa mi parádne! Treba mu dať silu 20, obratnosť aspoň 10 a inventár postupne zaplniť lebkama. :-))
návod odkaz (může zkazit hru ale i pomoct s obtížnějším puzzle)
@MiDlo (15.04.2012 18:44): Dík
Sakra, to 9. patro je opravdu pekelné, sotva se přes něco dostanu, tak další zásek.
Sakra, to 9. patro je opravdu pekelné, sotva se přes něco dostanu, tak další zásek.
@KRoman47 (15.04.2012 16:49): šípy nebo šipky dáš do ruky mága a zakouzlíš "Enchanted Arrow" (4 různé účinky)
Jsem sice poněkud pozadu, ale stejně se zeptám: Na druhém podlaží v té místnosti se třemi kostlivci, kde se nachází scroll na jakési to ledové kouzlo - jsou tam tři páky a zdá se, že nic víc, než zpřístupnit mi cestu zpátky ven, asi neudělají. Chci si ale být jistý - není tam třeba nějaká kombinace, která by třeba otevřela nějakou tajnou místnost? Asi bych toho chtěl až moc...když už jsem ale u toho druhého podlaží, našel jsem portal do cel, kde byl opět jeden kostlivec. Všechny cely zavřené a v jedné jsem si všiml jakéhosi pytlíku. Taky tam jsou dva čudly na zdech, které spouští další portaly v každé cele a na konci chodby, kam ale nemůžu stihnout doběhnout, než zase zmizí. Tady se ještě dostanu později, nebo mi řešení leží přímo před očima? díky.
EDIT: Dobrý, s teleportama v celách už jsem to vyřešil. Cítím se hloupý. ;_;
EDIT: Dobrý, s teleportama v celách už jsem to vyřešil. Cítím se hloupý. ;_;
Okouzlení šípů se provádí jak? Několik okouzlených jsem pouze našel.
Na 8. patře se nejde hned dostat za tu mříž?
A v 9. jsem se opět zasekl, jak se chodí mezi těmi sloupy v chodbě, ale pokaždé to teleportuje na začátek, asi to chce najít správnou cestu. =//
Jinak už teď jsem rozhodnutý si to rozehrát pak znovu s jiným složením skupiny.
Na 8. patře se nejde hned dostat za tu mříž?
A v 9. jsem se opět zasekl, jak se chodí mezi těmi sloupy v chodbě, ale pokaždé to teleportuje na začátek, asi to chce najít správnou cestu. =//
Jinak už teď jsem rozhodnutý si to rozehrát pak znovu s jiným složením skupiny.
@7c (15.04.2012 16:24): Jop, s troškou trpezlivosti sa to dá, navyše v tom runovom okénku sa pekne zhodnocuje výsledok každého pokusu.
@valcik (15.04.2012 16:19): Ani ne. Kouzel tam je pět a půl :) A (zpravidla) dodržují nějakou základní logiku v symbolech. Takže jediný problém je prostě mít potřebnou úroveň skillu (jo a enchantování šípů bych zrušil).
@Garion (15.04.2012 13:38): Druhý zvitok s ohnivým kúzlom som objavil až na šiestom alebo siedmom podlaží, dovtedy som používal iba ten základný ohnivý prd. (Keď máš dosť vysokú znalosť mágie, môžeš kúzla objavovať aj pokusmi, ale pri kúzlach s tromi runami je to zdĺhavé.)
@7c (15.04.2012 15:39): Myslel jsem si to :)
@Garion (15.04.2012 15:20): Dostat se tam je možné až ze 6. patra.
@MiDlo (15.04.2012 14:44): No, s tou holí je zemní magie docela brutální - ohnivé elementály (nebo hořící kostlivce či co to je) dá na 3 zásahy například. Nicméně základní kouzlo ledové magie (Ice Shards) je nejspíš nejužitečnější.
Počkat, ono je možné oživit mrtvé družiníky? Hádám že u těch uzdravovacích krystalů? Hmm, vědět to dřív, tak mi možná ta "Fighter's Challenge" nepřišla tak otravná :)
@MiDlo (15.04.2012 14:44): No, s tou holí je zemní magie docela brutální - ohnivé elementály (nebo hořící kostlivce či co to je) dá na 3 zásahy například. Nicméně základní kouzlo ledové magie (Ice Shards) je nejspíš nejužitečnější.
Počkat, ono je možné oživit mrtvé družiníky? Hádám že u těch uzdravovacích krystalů? Hmm, vědět to dřív, tak mi možná ta "Fighter's Challenge" nepřišla tak otravná :)
Ctvrte/pate patro: Smejdska platovka za mrizema, nemuzu na to prijit :D
Já jedu Ice magic - srovnání v dmg např. s Fire nemám, zmrazovací Frostbolt občas zmrazí na pár sekund občas ne. Říkám si, že jsem vybral dobrý směr magie, a co jsem koukal na netu, z ostatních směrů magie se můžou hodit kouzla Poison cloud (Earth magic lvl3) a Invisibility (air magic lvl19) - neviditelnost opět funguje jak kdy ale když umřou všichni kromě mága, může prej dobře posloužit..
Některý hádanky jsou docela těžký. Hraju tak, že když dojedu level, většinou zůstane jedna dvě nedořešené věci se kterými si nevím rady, tak mrknu na net a nechám si poradit. Na jednu z nich bych snad přišel kdybych ještě chvíli trápil mozkové buňky, ale jedna bývá fakt HC (iron door lvl5).
Štve mně, že vystřelené okouzlené šípy automaticky neseberu, jelikož automaticky se sbírá jen to, co držíte v ruce, a to jsou okouzlené šípy.. po zásahu se z nich stane obyčejný. Takže na okouzlení šípů dlabu.
Některý hádanky jsou docela těžký. Hraju tak, že když dojedu level, většinou zůstane jedna dvě nedořešené věci se kterými si nevím rady, tak mrknu na net a nechám si poradit. Na jednu z nich bych snad přišel kdybych ještě chvíli trápil mozkové buňky, ale jedna bývá fakt HC (iron door lvl5).
Štve mně, že vystřelené okouzlené šípy automaticky neseberu, jelikož automaticky se sbírá jen to, co držíte v ruce, a to jsou okouzlené šípy.. po zásahu se z nich stane obyčejný. Takže na okouzlení šípů dlabu.
Nesnáším celé deváté patro.
@valcik (15.04.2012 13:13): Jedu taky ohen, ale jsem ve 4. patre a mam porad jen jedno kouzlo :(
Otváranie železných dverí na sedmičke je výborná zábava! Pripomenulo mi to hodiny, ktoré som v detstve strávil na trenažéri. xD
http://i44.tinypic.com/2vjrcj5.jpg
Zlodej-assassin je naozaj užitočný, útočí dýkami aj zo zadného radu a občas sa zdarí aj backstab, napríklad pri obroch. U mága som vsadil na oheň a spellcraft, do ostatných živlov som utrúsil iba pár bodov na základné kúzla.
http://i44.tinypic.com/2vjrcj5.jpg
Zlodej-assassin je naozaj užitočný, útočí dýkami aj zo zadného radu a občas sa zdarí aj backstab, napríklad pri obroch. U mága som vsadil na oheň a spellcraft, do ostatných živlov som utrúsil iba pár bodov na základné kúzla.
Děláte jako kdybyste nevěděli, že ice magic je vždy a ve všech hrách nejlepší :P (samozřejmě pokud absentují necro čáry)
@kurcatovium (15.04.2012 12:08): Protože dokud nesebereš jistou vylepšenou hůl, tak je velmi málo účinná. Navíc je dost potvor immuních. Vezmi si např. základní ledové kouzlo - zasáhne všechny nepřátele v cestě projektilu. Další kouzlo zase zmrazuje.
@KRoman47 (15.04.2012 11:55): Tojo, těšil jsem se jakej bude můj lučištník zabiják a zatím dává jasně nejmín dmg ze skupiny :( Asi je lepší zvolit ten první skilltree - assassination nebo jak se to jmenuje.
Zatrachtile, 9. podlaží a mám poměrně zásadní šprajc. Proklatá Pillared Hallway.
@7c (15.04.2012 11:10): Proč je zemská magie k ničemu?
@7c (15.04.2012 11:10): Proč je zemská magie k ničemu?
Z magie země jsem si odemkl alespoň ten jedovatý mrak, občas se to hodí, jinak jsem se zaměřil na tu ledovou. Ale stejně mám použitelné tak 3,5 postavy, zloděj zaměřený na střelné zbraně je též docela na nic, to už je opravdu asi lepší zaměření se na vrhací zbraně.
Škoda jen, že někde ve hře není uvedeno varování, že magie země je totálně k ničemu - no, alespoň jsem si procvičil hraní ve 3 (použitelných) družinících... Takže nebožákům, kteří se rozhodnout hrát LoG až teď, vřele doporučuji tu ledovou...
@KRoman47 (15.04.2012 00:43): Máš pravdu, tiež sa mi to po prekonaní zdalo smiešne jednoduché. Ale aj tak som podľa nakresleného plánku poctivo skočil do každého teleportu, než som zistil ako na to. :D
@KRoman47 (15.04.2012 00:43): Na poznámky v mape som pozabudol a čmáram po papieri ako za starých časov. :-))
@KRoman47 (15.04.2012 00:43): Na poznámky v mape som pozabudol a čmáram po papieri ako za starých časov. :-))
Ten maze of madness byl docela jednoduchy, dulezite bylo jen najit to tlacitko.
@valcik (14.04.2012 23:37): Ne nadarmo je to Maze of Madness :-) Já to řešil ingame mapou a poznámkami :-)
V labyrinte Maze of Madness na šiestom podlaží som si musel nakresliť malý plánek a zaškrkávať teleporty, aby mi naozaj nepreskočilo. xD
@kurcatovium (14.04.2012 21:34): Nahráno. V DOSboxu by mělo vše jít jak má. A jinak jsou nové příspěvky z roku 2012 na blogu autora o hře, takže jednou to třeba vydá. Ty slibované body vypadají stále lákavě.
@kurcatovium (14.04.2012 21:34): http://www.grimoiresystems.com/
@Drolin (14.04.2012 20:12): Uh, z deště pod okap.
@Drolin (14.04.2012 20:12): Uh, z deště pod okap.
@Drolin (14.04.2012 18:44): Nějaký link na to Grimoire?
@THX (14.04.2012 20:51): Aha, moje chyba :-) Jsem holt zvyklý si nechávat pár bodíků v rezervě.
A ještě si nafackuju: *nebilo do očí.
A ještě si nafackuju: *nebilo do očí.
Jo tak. Musíš otevřít postavičku a kliknout párkrát na ty pluska. Pak to asi zmizí. ;)
@THX (14.04.2012 20:35): Jsem nechtěl nechat kolonku mínusy prázdnou, tak jsem vytáhl takovou prkotinu. Myšleny jsou ty nápisy u avatarů v HUDu. Šlo to udělat, aby to nebylo tak do očí, nebo aby to po nakliknutí skillstromu zmizelo. Ale ono ne, furt to tam svítí. Ale možná to tam nesedí jen mně.
Ha, teď mě napadá další věc, co mě trošku zamrzela. Lehký spoiler: Celou hru narážím hlavou do stěn, že objevím iluzivní stěnu, a nedočkal jsem se.
Ha, teď mě napadá další věc, co mě trošku zamrzela. Lehký spoiler: Celou hru narážím hlavou do stěn, že objevím iluzivní stěnu, a nedočkal jsem se.
Psyxi, co je myšleno tou poznámkou "Snad jen že mě celou hru znervozňoval nápis Level Up u hrdinů." Pardon, že jsem takové na vedení si hovící hovado. ;)) Mějte pochopení.
@GodOfTheSick (14.04.2012 16:47): Co by si chcel, je to dokonaly dungeon. Inak povedane, dokonaly klon Black Crypt ci Dungeon Mastera. Paradny, perfektny a ci ma nejake chyby? Nic co by nicilo cekovu hratelnost a atmosferu dungeonu.
@Bodkin (14.04.2012 20:01): Pokud by se vypreparovly souboje, a nahradily (Albion, WizVII), tak sem s tím :).
Teď jsem se dokodrcal na lvl 5 :). Lvl 4 byl výbornej (katakomby daly zabrat - než jsem pochopil jak se dostat přes ty pits...). Očumuju každý kousek zdi, tlačítka na zdi poznačím do mapy a pak si lámu hlavu jak se pomocí nich dostat někam kam se nemůžu dostat..
mínusy - tupost nepřátel, žádný příběh žádný shop, chybí opotřebování a oprava zbraní
plusy - propady do nižších levelů, hádanky očividné i těžko odhalitelné, vliv jedu/disease na partu
mínusy - tupost nepřátel, žádný příběh žádný shop, chybí opotřebování a oprava zbraní
plusy - propady do nižších levelů, hádanky očividné i těžko odhalitelné, vliv jedu/disease na partu
@Drolin (14.04.2012 18:44): Příště bude remake Stínů nad Rivou, pevně tomu věřím!
@GodOfTheSick (14.04.2012 16:26): "budget, který se nadprůměrným stane patrně jen proto, že v současnosti nemá žádnou konkurenci."
Více méně souhlas - u hodnocení mi ale bylo jasné, že toto bude pro drtivou většinu devítková hra. Ačkoliv u mě mírně horší dojem pramení z toho, že mám raději "grand" dungeony jako Wizardry VII, Fate, nebo i betu Grimoire z roku 1998, kterou jsem schválně nyní vyzkoušel (a je to skvělé-megalomanské! :).
Více méně souhlas - u hodnocení mi ale bylo jasné, že toto bude pro drtivou většinu devítková hra. Ačkoliv u mě mírně horší dojem pramení z toho, že mám raději "grand" dungeony jako Wizardry VII, Fate, nebo i betu Grimoire z roku 1998, kterou jsem schválně nyní vyzkoušel (a je to skvělé-megalomanské! :).
@GodOfTheSick (14.04.2012 16:47): Ok, počkám si. Jinak bezchybná hra to není, jen pro mě některé objektivní chyby nemají význam (například to opakující se prostředí). Mé vysoké hodnocení je kombinace slabosti pro tenhle podžánr spolu s tím, že za posledních pár dní jsem nezapnul jinou hru než LoG a dokonce chodil o dvě hodiny později spát, jak jsem se nemohl odtrhnout. A to se mi u hry už hodně dlouho nestalo.
@Psyx (14.04.2012 16:39): To ne, LoG není špatná hra, ale pro mě je prostě strašně odbytá. Na každém kroku vidím, že to mohlo být mnohem, mnohem, mnohem lepší. Hlavou kroutím nad 90% a tvrzením, že je to takřka bezchybná hra. Protože prostě není. Dále to osvětlím ve svém komentáři.
@GodOfTheSick (14.04.2012 16:35): Pročpak? Že si dovoluju srovnávat s DM a EoB?
@Garion (14.04.2012 16:27): Napíšu k tomu komentář, ale když čtu teď ten od Psyxe, tak jen nevěřícně kroutím hlavou...
Levelů je třináct, byť jeden trochu ošizený.
Jinak finální skóre mám: Tajné 65/71 poklady 4/7 Achivy: 33/40, délka dobrodružství 23 a půl hodiny.
Jinak finální skóre mám: Tajné 65/71 poklady 4/7 Achivy: 33/40, délka dobrodružství 23 a půl hodiny.
@GodOfTheSick (14.04.2012 16:26): A jak vypada kvalitni krokovaci dungeon? :)
Teda nechápu, jak tohle může dostávat tak vysoká hodnocení. Jako oživení mrtvého žánru je to sice dobré, ale po pár hodinách hraní přijde vystřízlivění a zjištění, že kvalitní krokovací dungeon vypadá úplně jinak. Tohle je jen obyčejný budget, který se nadprůměrným stane patrně jen proto, že v současnosti nemá žádnou konkurenci.
@Garion (14.04.2012 16:21): Zkus na to jít to trochu jinak, řekněme negativně...