@Paul (18.06.2012 16:24): super, poslední překážka před třetím hraním odstraněna :-)
Diskuze
Patch 3.2 je venku. Zlepšuje GUI - CDP najalo moddera co udělal původní GUI mod do dvojky.
http://thewitcher.com/community/entry/257
http://thewitcher.com/community/entry/257
Zajímavýho video o koncích a volbách.
Evidentně jsem toho hodně prošvihl:-O.
Tj.stejně neuřitelný, že už je to rok stará hra. Mmch, úplně jsem zapoměl jak hudba v traileru Disdain and Fear úplně nahání mráz.
Evidentně jsem toho hodně prošvihl:-O.
Tj.stejně neuřitelný, že už je to rok stará hra. Mmch, úplně jsem zapoměl jak hudba v traileru Disdain and Fear úplně nahání mráz.
@Say (27.05.2012 13:26): A tímhle je myšlenka, že bych si to koupil, dokonale smetená ze stolu :D Možná po prázdninách posílím stroj.
@Sinister (27.05.2012 13:23): Tak to budeš mít problém vytáhnout s toho víc jak 15FPS. Duo je málo a navíc 3GB k Win7 (doufám, že 32bit) by ti z nečítacích časů udělalo pauzy na kafe=(
@Ebb (27.05.2012 13:18): 3GB, ale s tím, že jedna dvojka mi tu ještě čeká. Jeden parťák ale musí provést speciální nastavení v BIOSu, aby běžela s ostatníma.
Ale v zásadě je odpověď, že s Duo nemá smysl kupovat. Na jednu stranu mě to sere, ale alespoň ušetřím...
Ale v zásadě je odpověď, že s Duo nemá smysl kupovat. Na jednu stranu mě to sere, ale alespoň ušetřím...
HD6570 je poslabšia GPU, 2,4Duo Witchera 2 nerozbehá s viac než 10fps, a RAM máš koľko k tej sedmičke?
@Say (27.05.2012 12:58): Windows 7, ale s tím procesorem teď nevím, ale tuším, že jen DUO.
@Sinister (27.05.2012 12:52): Duo nebo quatro? A XP nebo Win7? Grafika by neměla být až takový problém.
@Say (27.05.2012 02:23): Mám o 1GB menší RAMku, ale procesor 2,4GHz, to by snad mohlo běhat. Vývojář uvedl 2GB RAM, tak snad...
Každopádně se bojím o grafickou kartu, protože mám AMD Radeon HD6570 - sice 1GB, ale údajně jde o nějakou sérii karet, kterým se přetaktovával procesor (moc nevím, jak tomu rozumět, každopádně takhle nějak jsem se to dočetl).
Každopádně se bojím o grafickou kartu, protože mám AMD Radeon HD6570 - sice 1GB, ale údajně jde o nějakou sérii karet, kterým se přetaktovával procesor (moc nevím, jak tomu rozumět, každopádně takhle nějak jsem se to dočetl).
@NateLogan (27.05.2012 12:23): Přidej do user.ini toto:
[MouseInput]
MouseSmoothness=0
SensitivityX=0.0
SensitivityY=0.0
Smoothness=0
UseMouseDamp=false
A v ovladačích grafiky vynuť triple-buffering.
[MouseInput]
MouseSmoothness=0
SensitivityX=0.0
SensitivityY=0.0
Smoothness=0
UseMouseDamp=false
A v ovladačích grafiky vynuť triple-buffering.
Nějaké tipy jak eliminovat odezvu myši (krom použití gamepadu)? Hra běží relativně plynule (od oka kolem těch 30 fps),myš se ale hýbe s nepřijatelným zpožděním.
@Sinister (27.05.2012 02:11): Já to hrál na tom, co mám v profilu s tímto nastavením -
AllowAntialias=0
AllowBloom=0
AllowBlur=0
AllowCutsceneDOF=1
AllowDOF=0
AllowDecals=1.0
AllowMotionBlur=0
AllowRain=1
AllowSSAO=0
AllowScatterDOF=0
AllowShafts=1
AllowSharpen=1
AllowVignette=1
AspectRatio=0
AtlasTextureDownscale=0
DanglesLimiter=0
DetailTextureDownscale=0
Fullscreen=1
MaxAtlasTextureSize=2048
MaxCubeShadowCount=1
MaxCubeShadowSize=256
MaxSpotShadowCount=3
MaxSpotShadowSize=512
MaxTextureSize=2048
MeshDistanceScale=1.0
ShadowQuality=3
ShadowedLights=3
TextureDownscale=0
TextureMemoryBudget=600
UberSampling=0
VSync=1
V základní hře cca 30FPS, v EE cca 20FPS=/ Takže tam čekám na nějaký zázračný patch, abych to mohl dohrát znovu.
AllowAntialias=0
AllowBloom=0
AllowBlur=0
AllowCutsceneDOF=1
AllowDOF=0
AllowDecals=1.0
AllowMotionBlur=0
AllowRain=1
AllowSSAO=0
AllowScatterDOF=0
AllowShafts=1
AllowSharpen=1
AllowVignette=1
AspectRatio=0
AtlasTextureDownscale=0
DanglesLimiter=0
DetailTextureDownscale=0
Fullscreen=1
MaxAtlasTextureSize=2048
MaxCubeShadowCount=1
MaxCubeShadowSize=256
MaxSpotShadowCount=3
MaxSpotShadowSize=512
MaxTextureSize=2048
MeshDistanceScale=1.0
ShadowQuality=3
ShadowedLights=3
TextureDownscale=0
TextureMemoryBudget=600
UberSampling=0
VSync=1
V základní hře cca 30FPS, v EE cca 20FPS=/ Takže tam čekám na nějaký zázračný patch, abych to mohl dohrát znovu.
@Say (27.05.2012 02:09): No, to ani ne, hele :D Stačí mi říct, jestli minimální požadavky odpovídají těm zveřejněným. Aby to nebylo jako u spousty např. XBoxových předělávek...
@Sinister (27.05.2012 02:02): To je blbá otázka. Když řeknu uměřeně, tak ti to asi nic moc neřekne=)
Jak moc velký je rozdíl v HW nárocích oproti jedničce? Vím, že se to dá vyhledat, ale raději se spolehnu na odzkoušené, než na tvůrcovské (které se zpravidla vzdalují realitě).
@Say (24.05.2012 14:52) a @Drolin (24.05.2012 15:01): pokračuju v kultuře.
@Walome (24.05.2012 14:47): "prej to byl prostě magor."
Kde bereš jistotu, že ve skutečnosti ta dotyčná vypadala jako Kristen Stewart? :)
@USER47 (24.05.2012 14:57): +1
Kde bereš jistotu, že ve skutečnosti ta dotyčná vypadala jako Kristen Stewart? :)
@USER47 (24.05.2012 14:57): +1
Hydrogen: Hemsworth je takovej moc hezounoidní frajírek z posilovny. Geralta si představuju úplně jinak. Ten herní je dobrej, seriálovej mi taky nijak nevadí.
@Walome (24.05.2012 14:47): V reálu snad ani neexistoval. Dnes je každý druhý film "podle skutečných událostí", nevěř všemu co se kde píše ;) Heh, jak že jsem se k tomu přes W2 dostali?=D
@Say (24.05.2012 14:43): Ajo, v tom vlastně byla ta zápletka :) ale v reálu to tak prej nebylo, prej to byl prostě magor.
@Walome (24.05.2012 09:36): Dyť by byli pod zákonem=D
@Say (23.05.2012 23:37): Jojo, ta holka co po něm jela jen v kalhotkách a tílku a on NIC. Oni ve filmu trošku zapomněli na to, že ten kluk byl dost mimoň (představuju si ho jako klasického člověka, co má svůj svět a ostatní ho moc nezajímají).
@Walome (23.05.2012 23:22): To byla vážně ona? Nějak mi to vůbec nepřišlo...
@NateLogan (23.05.2012 21:37): No dyť, ale je to celkem paradox. Nikdo to tomu snímku neuvěří.
@NateLogan (23.05.2012 21:37): No dyť, ale je to celkem paradox. Nikdo to tomu snímku neuvěří.
@Say (23.05.2012 21:29): Náhodou je to kus, hrozně se mi líbí v Útěku do divočiny, tam hlavně hraje nadrženou :) Ve Stmívání už to přehání a není to ono.
Na Sněhurku se těším.
A Geralt se mi taky nejvíc líbí herní, ale seriálovej je taky v pohodě.
Na Sněhurku se těším.
A Geralt se mi taky nejvíc líbí herní, ale seriálovej je taky v pohodě.
@Say (23.05.2012 21:29): Tak, takhle to vypadá na relativně koukatelné, příjemně temné fantasy...
Ale šlo mi fakt o toho Thora vypadajícího jako Geralt.
Ale šlo mi fakt o toho Thora vypadajícího jako Geralt.
@Say (23.05.2012 21:29): Tak Charlize je momentálně asi největším tahounem toho filmu (mě i docela láká a to nemám tenhle typ filmů moc v lásce). Thor a Twilight-girl jsou pak velké neznámé.
A dále... Mě osobně se nejvíc líbí podoba herního Geralta. Seriálový Geralt mi nikdy moc nevoněl, ale ani nevadil.
A dále... Mě osobně se nejvíc líbí podoba herního Geralta. Seriálový Geralt mi nikdy moc nevoněl, ale ani nevadil.
@Hydr0gen (23.05.2012 21:14): Holka z Twilightu má být hezčí než Charlize Theron? Nějaký důvod proč o to jevit zájem?
Jinak k tématu... Já mám Geralta už spojeného s Michalem Ziebrowskim.
Jinak k tématu... Já mám Geralta už spojeného s Michalem Ziebrowskim.
Podívejte se na trailer k http://www.youtube.com/watch?v=DgfYBJoPFFw. Jak píše někdo na csfd, Hemsworth by mohl být Geralt jak vyšitej...
@Say (29.04.2012 17:55): Tak lesti je to pravda CDP s tím určitě neco udělá, enom je otázka jak rychlo to stihnů.
@Say (29.04.2012 17:55): Co tu pořád pindáš? Máš kopu vylepšení zadarmo. Že si je aplikuješ na cracknutou verzi s kdo ví jakými pochybnými patchi a neaktualizovanými módy je tvůj problém.
@Matthew.J (29.04.2012 17:53): Možná tě to udiví, ale i "na prasezlesa nereagovat" je reakce na prasezlesa. Proč mě nemáš rád? Protože jsi hloupý a já jsem na hloupé lidi zlý? Tak sem nepiš, a bude to v pohodě, hlupáčku.
Hm, tak bohužel EE nějak pomrvili. Těch 10 FPS mi fakt schází a je celkem jedno na jakém nastavení to mám. A stěžuje si na to víc lidí, chce to patch.
@Say (29.04.2012 17:17): Já bych řekl že sů ty covery moc pěkné, žádný brak. A nevím proč by mělo byt špatné, že cover jednej knížky nekomu připomíná cover jinej (taky nvm jaktože máte čaj o páté, podvečer a konec pracovní doby tak důkladně nastudované). Zpracování coveru přeca nijak nemosí sůviset s obsahem díla. Enom je chyba, že znázorňujů tak detailně jednotlivé postavy, tím pádem nezostává prostor k fantazii. Už nvm u kerého filmu aknížky sa mně to stalo, ale viděl jsem film a pak když jsem četl knížku tak jsem slova postavy "slyšel" hlasem příslušného herca herca.
Nééééé zase špatně! Na prase z lesa NEREAGOVAT!!!
Nééééé zase špatně! Na prase z lesa NEREAGOVAT!!!
@Paul (29.04.2012 17:47): Jo, teď si svoji hloupost omluv tím, že já jsem troll.
@prasezlesa (29.04.2012 17:44): Koukám že máš tu namyšlenost v krvi, co se dá dělat, aspoň vím že pro příště nemá cenu trolla krmit.
@Paul (29.04.2012 17:42): Ano, podle mého názoru by v knihách neměly být ilustrace.
"nevidím důvod proč by na obalu nemohla být vyobrazená postava z té knihy"
Já nepsal "nemohla", psal jsem, že je lepší, když tam není. Nevidíš důvody ani poté, co jsem ti je napsal?
Taky bych ti dal nějakou radu, ale myslím, že tobě už nepomůže nic.
"nevidím důvod proč by na obalu nemohla být vyobrazená postava z té knihy"
Já nepsal "nemohla", psal jsem, že je lepší, když tam není. Nevidíš důvody ani poté, co jsem ti je napsal?
Taky bych ti dal nějakou radu, ale myslím, že tobě už nepomůže nic.
@Borghal (29.04.2012 17:39): Že by třeba literatura, která nemá žádnou váhu (proto se o ní ani neučí ve škole, že) a je určená jenom pro zábavu? Neplyne z ní žádné hodnotné ponaučení? To je podle mě dost dobrá definice pokleslé literatury .. Třeba takové sci-fi bych považoval za hodně inteligentní zábavu (pokud je to dobré sci-fi, takže třeba Duna), ale čtení a pochopení fantasy nevyžaduje nějak výrazné intelektuální schopnosti ..
@prasezlesa (29.04.2012 17:22): Přátelská rada - když chceš, aby s tebou lidi diskutovali, tak se nechovej jako namyšlený fracek (viz poznámka o tom, jestli jsem někdy četl knížku).
Jinak s tebou nesouhlasím, nevidím důvod proč by na obalu nemohla být vyobrazená postava z té knihy, není to nic neobvyklého. Opět, podle tvé logiky, by v knihách ani neměly být ilustrace, vždyť by to přece mohlo uškodit představivosti čtenáře! A "kupodivu" ilustrací je v Zaklínači (ani, vlastním a četl jsem - dvakrát - všech 7 knih) poměrně dost, včetně těch zobrazujících Geralta, Yennefer a ostatní postavy.
@Bodkin (29.04.2012 16:44): Geniální argument :-)
Jinak s tebou nesouhlasím, nevidím důvod proč by na obalu nemohla být vyobrazená postava z té knihy, není to nic neobvyklého. Opět, podle tvé logiky, by v knihách ani neměly být ilustrace, vždyť by to přece mohlo uškodit představivosti čtenáře! A "kupodivu" ilustrací je v Zaklínači (ani, vlastním a četl jsem - dvakrát - všech 7 knih) poměrně dost, včetně těch zobrazujících Geralta, Yennefer a ostatní postavy.
@Bodkin (29.04.2012 16:44): Geniální argument :-)
Aaand he's back.
@prasezlesa (29.04.2012 17:32): Záleží podle které definice jedeš... "pokleslá literatura", kupříkladu, nabízí dost místa k vlastní interpretaci, anžto to vlastně vůbec defincie není.
@prasezlesa (29.04.2012 17:32): Záleží podle které definice jedeš... "pokleslá literatura", kupříkladu, nabízí dost místa k vlastní interpretaci, anžto to vlastně vůbec defincie není.
@Say (29.04.2012 17:30): Já si ten pojem nijak nepředstavuju, ten pojem má nějakou definici.
A jestli nechceš, aby na tebe někdo reagoval (je úplně jedno kdo), tak nepiš do veřejných diskusí, do kterých můžou psát všichni.
A jestli nechceš, aby na tebe někdo reagoval (je úplně jedno kdo), tak nepiš do veřejných diskusí, do kterých můžou psát všichni.
@prasezlesa (29.04.2012 17:26): Je mi celkem volné, jak si představuješ pojem "brak"=)
@Say (29.04.2012 17:17): Hlavně ty postavy vypadají úplně debilně. Například Regise jsem si představoval úplně jinak, on totiž byl Regis úplně jinak popsán.
A co se týče té brakovitosti - ono to možná bude tím, že fantasy je brak. Je to dobrá zábava, ale není to nic jiného než brak, nevidím důvod, proč si něco nalhávat ..
A co se týče té brakovitosti - ono to možná bude tím, že fantasy je brak. Je to dobrá zábava, ale není to nic jiného než brak, nevidím důvod, proč si něco nalhávat ..
@Paul (29.04.2012 16:04): Ne, nemusely, protože hra, na rozdíl od knihy, není postavená na představivosti čtenáře. Četl jsi někdy nějakou knížku? Vypadá to, že ne ..
Jde o to, že přebal knihy je určen PŘÍMO ČTENÁŘI. Proto nevidím důvod, proč mu podsouvat obrázek postavy, když si tu postavu může sám představit. Zatímco hra NENÍ určena čtenáři, který si má něco představovat, takže tam to ničemu nevadí, naopak, u hry to tak být musí.
Jde o to, že přebal knihy je určen PŘÍMO ČTENÁŘI. Proto nevidím důvod, proč mu podsouvat obrázek postavy, když si tu postavu může sám představit. Zatímco hra NENÍ určena čtenáři, který si má něco představovat, takže tam to ničemu nevadí, naopak, u hry to tak být musí.
To nemění fakt, že je to názorná ukázka braku. A to bohužel je 99% fantasy obalů...
@Paul (29.04.2012 16:43): Nah.
@Bodkin (29.04.2012 16:29): No a? To co jsem napsal platí, pokud hry obsahují postavy z knih. Já opravdu nepovažuju za hovadinu vizualizovat hrdiny knih jen proto, že si je někdo může představovat jinak. Ať už se jedná o jejich vizualizaci na přebalu knihy, ve hře, ve filmu, nebo v komiksu. Aspoň za předpokladu že se ta vizualizace drží originálního popisu (což u těch přebalů i u her víceméně platí).
@Paul (29.04.2012 16:04): Podle této logiky jsou RC autíčka ideální na jízdu do práce. Protože se stále bavíme o knihách a přebalech, že ano?
@prasezlesa (29.04.2012 15:12): Podle této logiky by hry musely být textovky.
@Paul (29.04.2012 10:33): Vidíš, já si zase představoval ty postavy úplně jinak. Podle mě je nebetyčná hovadina ukazovat fotky nebo obrázky postav, protože ano, nějaký popis v knížce je, ale detaily si představuje každý člověk jinak.