Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

PoE beta-testerem jsem se stal 12.srpna 2011 a chvíli to hrál, nijak mě to neoslovilo .. nevím co se tam za tu dobu změnilo, ale už žádnou další zkoušku si nedám. Není a nebude čas :D
Co se mne osobne na PoE libi nejvic jsou vsichni ti trollove, co tam pisou o Diablu. Coz je v podstate jedina vec, ktera se na chatu deje. Pokud jde o samotnou hru, je to neco jako Diablo 2, ale na treti dil to nema ani nahodou :) Mozna tak pro hrace, kteri hraji hodinu tydne.
Přes víkend můžete zkusit betu Path of Exile, chystá se veřejnej stress test:). Navíc přibyde nová hratelná třída, dex/int hybrid.
Jak praví klasik: haters gonna hate. Vůbec se nad těmahle trollama nepozastavuj, my si to užijem, ať má každej kecy jaký chce... ;-)
@konvice (11.05.2012 02:00): Ty teda válíš... říkat, že to vyšlo :D hlavně, že napravo máš napsáno
Hra dosud nebyla vydána, nelze ji tedy hodnotit.
Do vydání zbývá: 3 dny

A když jsi tak proti této hře, tak tobě osobně to může být stejně jedno ne ? Kdy vyjde nebo zda už vyšla...
No a já budu mít CE i standartní verzi :D tu standartní verzi budu pak prodávat za akční cenu :) (ale jen klíč)
Bude to zase trapnej obyčejnej plasťák jako v případě SC2 s českým manuálem nebo bude nějakej papírovej přebal jako u anglický verze SC2 třeba u JRC?
Stejně je divné, že Starcraftu 2 bylo dost a s Diabla 3 je takový nedostatek. Ale co mě nejvíc sere je to, že prodejci mají titul stále v nabídce i když nemají zajištěné počty kopií. Hlavně mě nasrali games.cz, dát mi to vědět 3 týdny před vydáním je kurevsky pozdě. Kdyby to napsali hned, mohl jsem mít ještě šanci zajistit sběratelku jinde. Takhle to fakt jen zkouším... no při nejhorším bude obyč retail verze.
Stejně měli oznámit že hra vyjde 22.12.2012, shrábnout peníze za předobjednávky a pak si naplno užívat poslední půlrok/rok.. života. Někdo kdo vyvíjí Diablo (ďábla) tyhle informace musí mít přece z první ruky .. :)
Predobjednavky CE se delaly v rijnu minulyho roku a uz tehdy se hned vyprodaly :)
Obávám se, že se zájmem o CE jdeš s křížkem po funuse. Podle mě je to všude u nás vyprodáno a dost bych se divil, že někde mají volný kus.
To je hnus, poprvé jsem objednal sběratelku před pár měsíci u games.cz a minulý týden mi napsali, že nemají dostatek kusů. Znova jsem to objednal u czc.cz a předevčírem totéž. Teď jsem zkusil ještě gameshop.cz a jestli to nevyjde ani tam tak je to asi v prdeli.
Beta byla jenom do konce predesleho mesice, takze ani tu hrat uz nelze :)
Tak co, uz to nekdo hral? Jaky to je, lepsi nez dvojka? Snad si to zahraju jeste nekdy behem tohoto desetileti...:0[
Tak i tak.. jak rikate, preci tu nebudeme srovnavat dve naprosto odlisne hry?
@Richmond (05.05.2012 13:09): Nemůžu samozřejmě srovnávat Diablo s jakýmkoli cRPG, protože jsem všechna ani zdaleka nehrál. A nehrál jsem ani první Pool of Radiance. Já měl spíš na mysli sérii Ultima, Might and Magic nebo Dungeon Master.
@Richmond (05.05.2012 13:09): Pochopitelně tím Abel narážel na roguelike počátky CRPG. Pool of Radiance má navíc boje nebývale komplexní, že z nich mají hráči, co to neustáli, dodneška noční můry.
Ano, indie je spása. Už několik let pozoruji tento trend zjednodušování a čím víc se to děje, tím více se rozmáhají indie hry. Tak to má být.
Vsichni vime, ze Diablo a vsechny ''diablovky'' podle nej delany jsou hack n slash, proto se jim take rika ARPG (A-action), mne osobne by reseni zanru/podzanru momentalne prislo jako zbytecne hnidopichstvi :)

@RedDwarf_Cz (05.05.2012 13:03): Souhlasim, ostatne tak to je. Nic vic netreba dodat.
@Marty McFly (05.05.2012 12:33): Jenže tímhle směrem jde každý a kdo nepůjde, skončí. V dnešní době jde o velký byznys, kde se točí mialrdy a oni serou na nějakých pár % HC hráčů, co brečí, že je to pro malé děti. Ale to snad ví dneska každý, protože se to děje ve všech žánrech.
////////sevencreature
a politika Blizzardu se v posledních letech zaměřila dost podivným směrem - na konzumní "fast food" vývojářské cykly a zjednodušování až na nejmenší společný prvek, což má dost negativní dopad na hratelnost (hlavně na znovuhratelnost)
/////////////////

To je na tom nejhorší. Nikdy jsem neměl rád Casual typ her a Diablo 3 sice taká hra nebude, ale blíží se jí. Tomu ideálu, dostupnost pro každého. Taky nejsem žádnej king a elitní hráč, nene. Jen se rád snažím.
@Borghal (04.05.2012 21:30): "tenhle styl hraní nemám rád, ani D2 mě moc nebavilo" Nj, nedá se očekávat, že by tě v tom případě bavilo D3.

Jinak - navrhuji aby lokální křižáci vyhlásili nějaké 1. AntiRPG tažení proti zlým administrátorům na db-her za účelem rasové (tedy žánrové) čistky. RPG label pouze těm vyvoleným hrám, které jsou ho hodny! Rozhodovat o tom bude koncil nejpovolanějších inkvizitorů (nebo ideálně Vůdce, samozřejmě). A samozřejmě Diablo a Dungeons of Dredmor půjdou na hranici jako první.

A navrhuji přesun P:T pod label "textová adventura".
@Abel (05.05.2012 00:19): leda v případě, že rolí kterou hraješ je čistič podlaží .). Říct, že Diablo je RPG a nedodat k tomu "hack and slash" nebo akční nebo rubací RPG (když už jedno slovo tak rubačka).. opomineš hlavní charakter téhle hry.. akci.
@Borghal (04.05.2012 21:30): Tak já naopak myslím, že tohle JE rpg v jedné z nejčistších podob:-) Když se podíváš na první rpg, která vznikala v 80. letech, tak tohle je to samé, akorát z izometrického pohledu...
@Borghal (04.05.2012 21:30): Pokud jde o samotny skill system, v drivejsich fazich vyvoje bylo nekolik ruznych verzi, a to v takove stromove podobe, jako je treba ve wow. Kazda classa mela tri stromy o nekolika radach, pricemz do kazde z nich muselo byt investovano 5 bodu, aby se mohlo postoupit dal. Dalsi predelani bylo do jednoho stromu a cim nize spell byl, tim byl silnejsi a lepsi. K tomu vsemu byl system gemu, ktery v D2 slouzil jako pridavani statu do itemu, ale zde to upravovalo efekty spellu. Pokud si dobre vzpominam, tak diky tomu bylo nejakych 97 milliard ruznych buildu. Dale se dostavame zase k tomu, o cem uz rec byla, ale souhlasim s tebou.. je to o osobnim vkusu a zajmu.

Cekal jsem uplne jinou reakci, asi jsem moc zvyklej na zahranicni fora - na tech je nejlepsi napsat: It's ok, we won't miss you son. :)
@Guldy (04.05.2012 19:51): Já tomu rozumím, a většina mých stížností pochází z toho, že tenhle styl hraní nemám rád, ani D2 mě moc nebavilo... Takové hry jako Diablo nebo Torchlight vnímám v jistém smyslu podobně jako střelnici na pouti (byť velmi pěkně udělanou :-) ) - je to ohromná zábava, ale dlouho mě to bavit nevydrží.... holt každého baví něco jiného.

Jinak ty runy jsem zmínil, ale to je součástí problému, jak ho vidím já. D3 umožňuje hráči být v rámci class nejlepší v čemkoliv co si zrovna zamane, stačí v okamžiku zaměnit jeden skill za druhý, člověk se nemusí při hraní rozhodovat, nemusí se k ničemu propracovat. Prostě až zabiješ x potvor, dostaneš to a to.

Když se na to konečně přestanu dívat jako na RPG a uvědomím si, že to je vlastně taková načančaná arkáda, tak mě ty námitky asi přejdou a přestanu to tu spamovat :-)
@Borghal (02.05.2012 22:46): Mno, to mas sice pravdu, ale.. skill odemknes, ale muzes si do nej vkladat runy? Zkus si schvalne vypocitat, kolik kombinaci z toho vylejza, teda pokud o tom chces delat nejaka stanoviska. Ehm, hral jsi nekdy D2? Vybral sis par spellu na pouzivani a ty jsi byl odkazan pouzivat do konce herniho zivota, akorat po naklikani vsech bodu do spellu to davalo o nekolik stovek vic dmg. V D3 mas mnohem vice moznosti, ale damage se odviji od statistik zbrani.. tzn. ze v souctu s infernem (61-65lvl monstra) je ta hra o dlouhodobosti a proggresovani. Ja nevim, hral jsem Torchlight, hral jsem PoE, hral jsem Sacred, Nox.. vsechno, co je ARPG.. vsichni hraci, co si stezuji na Diablo, hraji bud hodinu denne, nebo tu svou hru hraji tyden a pak ji opusti. Ja budu D3 hrat roky.. takovy Skyrim jsem hral tyden a uz ho nikdy nezapnu.