@
7c (12.05.2012 16:32): Vzdycky se snazim na veci hledet z obsirnejsiho hlediska a tvorit si nazory skrze vlastni poznatky a fakta. Pro me nema moc vyznam resit to, jestli jsem fanboy nebo hater, protoze jim jsem z nejakeho duvodu. Jak bych mel porozumet tvemu argumentu, ze se neda srovnavat hra, ktere jsem venoval nekolik hodin debat a hrani s hrou, o ktere vim vsechno. Nasledne k tomu jeste napises, ze vubec netusis, jestli bude ve hre nejaky end game. To trochu vyvraci smysl a ucel nasich debat, ale co chci hlavne rict je to, ze kdybych na ty hry nehledel nezaujate, tak bych je ani nehral. Pochopitelne se tu nechci hadat o tom nebo tom, jen se jeste kratce vyjadrim k par vecem, ktere jsi tu psal. Blizzard se diky WoW dostal do pozice, kdy muze hru designovat tak dlouho, jak jenom chce. Sami vyhrali cenu gamer gods a to o necem svedci. Ano, hra bude casual, sami tvurci chteji, aby hra byla pristupna vsem a aby ji dokazaly hrat i nase babicky. Proc to rikam? Bude spousta hracu, pro ktere je end game neco jineho. Bude i spousta hateru a lidi, kterym se hra nebude libit. Prijimam to, protoze je to prirozene. Nekdo prestane hrat po normalu, ktery je pro die-hard fanousky pouhym ''tutorialem'' do hry. Pro dalsi bude end game reroll nove classy, pro nekoho to budou achievementy nebo hon za gearem. Jaky je ale skutecny end game? Inferno a randomizace. Uvedu priklad, v D2 na hell byly monstra okolo 85 (max) lvl, takze slo outlvlnout content a navic skoro zadny rozdil mezi lvl 50 nebo 80 lvl hraci nebyl, protoze to vsechno v pozdejsich patchich bylo jenom o gearu. Hrac s 50tkou mohl bez problemu zabit normalniho hrace i s lvl 92. Tady bude max. lvl stanoveny a end game bude 61-65, takze ho nikdy nepujde prelevlit.
Co se tyce no offline pristupu, ten je za prve kvuli piratum a za druhe kvuli hackum a jednoduche sprave, protoze vsechna data proudi ze serveru. Neni to tom, ze bych preferoval jednoduche hack n slach pred story driven rpg. Je to take o tom, ze za ta leta jsem si utvoril sympatie k tem, kteri si skutecne zaslouzi me penize. Je to o pristupu. Nebudu milovat tvurce, kteri svym fanouskum ucelne lzou a kvuli sve filozofii musi hry rushovat napric kvalite. Zdravim EA.