Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

@Karasman (13.05.2012 08:25): pusíčku, nikde jsem pirátství neobhajoval, ale narozdíl od tebe ty šmoulo šmoulovatej vím jak to chodí. :- *

blítzzard neudělal za 15 let nic nového, to je taky fakt :D :- *

Druhá světová válka skončila porážkou Nacistického Německa v roce 1945(jsem zvědavej kdy mě obviníš na základě tohohle faktu z propagace nacismu, trdloušku)

Mně tu nevadí nikdo, nejspíš je to tím že mám veliké bohaté zkušenosti s lidmi a naučil jsem se je "nesoudit". Každej má svůj názor a ať je jakoliv protivnej nic s tím nejde dělat. Vulgárně nikoho neurážím, tak mě začni akceptovat ;-)
Tyjo, vždycky jsem byl nekonfliktní typ a do různých hádek tady na DH se nezapojoval. Nevadil mi Pivo nebo Pooky, nevadí mi Say, Bodkin a jiní, ale co za hnoje tady píše konvice, to už sere i mě...

Např. omlouvat pirátství nedostatkem sběratelek, to je mi panečku perla. Když to bude chtít někdo upirátit, tak si nějakou stupidní výmluvu vždycky najde (chci to jen vyzkoušet, je to drahý, sere me DRM, ...), ale "jsem debil a neobjednal jsem si sběratelku včas, tak to upirátim, to jim ukáže..." vede.

Stejně jako prudit do Blizzardu, že 15 let neudělal nic nového. Co ma bejt? Pro mě jedině dobře. Hry od Blizzardu jsem měl vždycky rád a těší mě, že podobné hry dělá pořád s novými technologiemi a jen vylepšuje drobnosti. Pokud budu chtít něco jiného, zahraju si hru od někoho jiného, na trhu je jich dost.
sevencreature : šetři s tou ironií ! :D

Ps: teď jsem si terpve všimnul že máš boží nick :D, ještě by to chtělo foto gremlinů :D nebo Critters

Hele co myslíte? Bude mít dia3 varování pro epileptiky?! :D Jako já co jsem koukal na trailery, tak tipuju že jo :DDD to je to jak asijské kreslené seriály po každém úderu monstra vybuchují(epic trapas) :D
@konvice (12.05.2012 23:19): Tvuj dosavadni zpusob mysleni a prezentace mezi komentari mi postaci k tomu, abych si te tu nijak uz nevsimal. O to hur, ze se povazujes za herniho veterana. Urazi me to.
@pipboy (12.05.2012 20:52): Pořád je tu předražená DD

@USER47 (12.05.2012 21:13): Chybí mi tam okýnka porovnávající zaměřenou věc s již oblečenou věcí a jejich případné vyměnění. Nenašel jsem ani automatické uspořádání inventáře, ani nějaký quick-drag pro přehození věci z inventáře k obchodníkovi do nabídky. (Ovšem je možné, že něco takového tam je na nějaké non-standard key)

Ale rozhodně je to zajímavá hra, jestli má D3 podobný systém gemů, tak z toho může být parádní věc.
Bodkin: Co ti vadí na UI PoE? Mně to přijde celkem jednoduchý a přehledný...
Jinak az mě pánové já se těším na diablo XII. Jsem zvědavej v čem bude jinej od předchozích :D
@Abel (12.05.2012 10:54): "Asi není moc potřeba koukat do křišťálové koule - Blizzard posledních 15 let razí heslo: "Easy to play, hard to master." Takže si to zahraje každý, ale opravdu dobrý v tom bude málokdo."

Opět máš naprostou pravdu Ábele, jen ještě dodám že za 15 let nepřišel blizzard s něčím jiným a jen parazituje na starých titulech, tomu se říká stagnace a devalvace herní kultury! pfůůj! :D
@marwel (12.05.2012 18:47): O pirátství se prodiskutovalo tolik, že je to až nemožné, ale podívej se na to takhle. Níže hráči tvrdí že předprodej je "vyprodanej" co jim teddy zbývá? :D Vydaných málo kopiií, oka at si serou do vlastního hnízda :)

Jinak si myslím že pipboy to řekl celkem pěkně a shrnul své důvody proč jej irituje to že za každou cenu rvou blizzardi hráčům do ksichtu a chřtánu battlenet. Já osobně si myslím že pirátská verze stejně bude co nevidět, kluci ruští se o to postarají.
@pipboy (12.05.2012 18:36): Mno, nedělal bych z nouze ctnost - nemyslím, že bys zrovna ty cítil nějakou silnou potřebu za hry tvůrcům platit (jen tak rýpu) .-)

@Guldy (12.05.2012 17:39): Já se účelově o D3 nezajímám, dokud nevyjde - koupené a stažené ho mám tak jak tak, betatesting mě nezajímá, World First (cokoliv) být netoužím - vzhledem k tomu, že samotná hra je v průběhu vývoje tolikrát překopaná z toho dělá trochu ztrátu času (v mých očích).

Pokud tím narážíš na Path of Exile - svým komentářem jsem chtěl říci, že není nutné shazovat ostatní hry, toť vše.

Ad fanboy vs hater - na zvracení je mi z obou variant.

Ad casual vs hardcore - tady si asi nerozumíme - D2 mohla klidně hrát tvoje babička (v tomhle směru bude D3 doufám podobné), tohle není to, čeho bych se obával. To, co by mi vadilo by byly odměny bez jakéhokoliv úsilí (uvidíme).

@Say (12.05.2012 19:12): V případě Blizzardu... Ne.
Ja chci aby ta DRM Blizzardu vysla ciste ze statistickeho hlediska. Aby se ukazalo, kolik lidi si na PC vlastne kupuje hry. Uz me totiz stve vecne cist na netu, ze za nizke prodeje her muze piratstvi. O Crysis 1 se snad rikalo, ze k milionu prodanych kopii mas nejakych 15 milionu her upiratenych potencialnimi zakazniky. Ono by se ve vysledku i bez piratstvi stejne prodalo tak maximalne dvakrat tolik. Protoze podle me pirati z valne vetsiny nezletili, kteri na hry nemaji penize a pokud by nebylo mozne si hru poridit nelegalne, hry by jednoduse nehrali vubec.
@Guldy (12.05.2012 18:07): pripojeni mam, i kdyz pravda relativne casto vypadava. Ale ano, nekupuju to z principu. Multiplayer me absolutne nezajima, vliv te zbytecne chujoviny na single player je ocividne negativni a tebou zminene duvody jsou pri nejlepsim spatny vtip. Kdyz to koupim, defacto tim rikam, ze takovy pristup je v poradku.
@pipboy (12.05.2012 17:56): Ty nemas pripojeni nebo jde o nejakou podivnou filozofii? Na bnetu si totiz muzes vytvorit hru do ktere se pripoji pouze pratele. Mno, pokud jde o ten offline mode, ve svem posledni prispevku jsem napsal jeho duvody.
@pipboy (12.05.2012 17:38): Získaš nemožnost zapauzovat hru, single player ovlivněn kvalitou tvého připojení, ale dost možná si budeš moci zakázat cizí lidi na "tvém" serveru.

@Say (12.05.2012 17:41): Nu, nějakou hru s podporou LANu. Diablo 3 LAN nemá. Ve více lidech jen přes jejich DRM/Battle.net. Takže na ty piráty asi něco mají.
@7c (12.05.2012 16:32): Vzdycky se snazim na veci hledet z obsirnejsiho hlediska a tvorit si nazory skrze vlastni poznatky a fakta. Pro me nema moc vyznam resit to, jestli jsem fanboy nebo hater, protoze jim jsem z nejakeho duvodu. Jak bych mel porozumet tvemu argumentu, ze se neda srovnavat hra, ktere jsem venoval nekolik hodin debat a hrani s hrou, o ktere vim vsechno. Nasledne k tomu jeste napises, ze vubec netusis, jestli bude ve hre nejaky end game. To trochu vyvraci smysl a ucel nasich debat, ale co chci hlavne rict je to, ze kdybych na ty hry nehledel nezaujate, tak bych je ani nehral. Pochopitelne se tu nechci hadat o tom nebo tom, jen se jeste kratce vyjadrim k par vecem, ktere jsi tu psal. Blizzard se diky WoW dostal do pozice, kdy muze hru designovat tak dlouho, jak jenom chce. Sami vyhrali cenu gamer gods a to o necem svedci. Ano, hra bude casual, sami tvurci chteji, aby hra byla pristupna vsem a aby ji dokazaly hrat i nase babicky. Proc to rikam? Bude spousta hracu, pro ktere je end game neco jineho. Bude i spousta hateru a lidi, kterym se hra nebude libit. Prijimam to, protoze je to prirozene. Nekdo prestane hrat po normalu, ktery je pro die-hard fanousky pouhym ''tutorialem'' do hry. Pro dalsi bude end game reroll nove classy, pro nekoho to budou achievementy nebo hon za gearem. Jaky je ale skutecny end game? Inferno a randomizace. Uvedu priklad, v D2 na hell byly monstra okolo 85 (max) lvl, takze slo outlvlnout content a navic skoro zadny rozdil mezi lvl 50 nebo 80 lvl hraci nebyl, protoze to vsechno v pozdejsich patchich bylo jenom o gearu. Hrac s 50tkou mohl bez problemu zabit normalniho hrace i s lvl 92. Tady bude max. lvl stanoveny a end game bude 61-65, takze ho nikdy nepujde prelevlit.

Co se tyce no offline pristupu, ten je za prve kvuli piratum a za druhe kvuli hackum a jednoduche sprave, protoze vsechna data proudi ze serveru. Neni to tom, ze bych preferoval jednoduche hack n slach pred story driven rpg. Je to take o tom, ze za ta leta jsem si utvoril sympatie k tem, kteri si skutecne zaslouzi me penize. Je to o pristupu. Nebudu milovat tvurce, kteri svym fanouskum ucelne lzou a kvuli sve filozofii musi hry rushovat napric kvalite. Zdravim EA.
asi to sledujete vic nez ja - ten humus s permanentnim pripojenim - bude se to nejak lisit od ubisoftiho pruseru? ziskavam tim zlem aspon neco, kdyz je mi multiplayer tezce u prdele?
Jit off je nejlepsi volba,alespon u tebe.

Vysvetli mi prosim ten myslenkovej pochod. Bud si zvracis do huby,nebo jsi jen socialne zamerenej typ,kterej udrzuje svy oblibeny sajty a je jedno,co na ne kydne.

Zacinas me zajmat chlape :-)
@Say (12.05.2012 16:23): Napises,ze si to das s brachou po LANu......po jakym lanu prosimte??

A pak napises toto:

@marwel: Konečně někdo najde způsob, jak zastavit pirátství! Že jim to ale trvalo.

jak si to myslel???
@marwel (12.05.2012 16:09): No, proti DRM jsem (i když zrovna tohle za DRM nepovažuji), ale nemyslím, že by tohle nějak zabránilo pirátům "vydat" off-line Diablo 3.

Opravdu si nemyslím, že by Blizzard zavedl tuhle variantu (nutnost připojení k b.netu) jako něco v rámci boje proti warez:
- za prvé, většina Blizzard her dříve či později vydala patch na odstranění CD check
- za druhé nebyl nikdy problém "warez" formu sehnat (tj. žádné složité DRM)
- za třetí (a to je ten nejdůležitější bod) hlavní "lákadlo" a podstata jejich her byla v online hraní na battle.net.

Právě díky online hraní měli/mají vysoké prodeje, rozsáhlou herní komunitu a retenci - cena hry u Blizzardu je zpravidla v porovnání s poskytnutou zábavou naprosto směšná (něco jako když zaplatíte lístek do kina, a můžete potom rok chodit na každý promítaný film zdarma). Když srovnám cenu a strávený čas - např. 50 € za Diablo 2 a 10 € za Legend of Grimrock, tak jsou peníze za D2 mnohonásobně výhodnější investice (myslím čistě z ekonomického hlediska - nemluvím vůbec o kvalitě her).
@Abel (12.05.2012 15:16): To není o "5 bodech síly", ale jakýmsi role-playingu. Nějaká variabilita gameplaye. Jakákoliv. Vizuální stránka (tedy povolání a barvy schopností) budou muset být opravdu dost odlišné, aby mi to něco nabídlo. Stejně tak klikání na nepřátelské příšerky. A v předchozích dílech byly aspoň trošku různorodé a volitelné linky skillů.

@marwel (12.05.2012 16:09): Konečně někdo najde způsob, jak zastavit pirátství! Že jim to ale trvalo.
@Say (12.05.2012 14:52): Pokud se povede to, co Blizzard zamysli, tak si to bez koupe nezahrajes vubec.;-) Ani single. A byt jsem proti DRM vseobecne, tak v tomto pripade doufam, ze se to povede.
Absence vývoje postavy je důvod, proč nemám rád Elder Scrolls. Resp. tady chybí zpětná vazba (lvl 10 nebo lvl 20, jaký je mezi nimi rozdíl?).

D3 nemůžu soudit podle vlastní zkušenosti, ale u D2 je rozdíl mezi postavou na 10. levelu, 30. levelu, 50. levelu a 80. levelu výrazná. A další rozdíly potom přichází podle vybavení, varianty ("build") a stylu hraní.
@Say (12.05.2012 15:03): Nejsem si jistý, zda by na tom stereotypu změnilo jednou za čas 5 bodů do síly:-) Stereotyp přece závisí na samotné náplni hry a ne na mechanismech, na kterých funguje. Ale jestli se Ti líbí pouze echt RPG typu Baldurs Gate, Elder Scrolls atd., tak je jasné, že tohle akčnější pojetí Ti moc nenabídne. Pouze nevím, proč Tě to po předchozích dvou dílech nějak překvapuje:-)
@7c (12.05.2012 11:40): No, změny u WoW vnímám velmi pozitivně, ale to je trochu off topic...
Zkusím hrát singla, ale mnohem víc se těším na mulťák, který už mám domluvený ve čtyřech (barb, WD, DH, monk) - ten indiviuální loot bude super.

@Say (12.05.2012 14:52): Postava se bude dotvářet modifikací skillů pomocí run a itemy:-)
@7c (12.05.2012 11:40): Jelikož to kupovat nebudu, tak si MP asi nezahraju. Ale možná někdy v létě během deštivých dnů to s kamošem a bráchou po LANu možná zkusíme. Protože SP mě (předpokládám) bavit nebude. Absence vývoje postavy je něco, proč nehraju FPSka.
@Abel (12.05.2012 10:54): Ale kde to je vidět? Možná tak ve SC2 a to je dost specifická záležitost. Protože v posledních letech jinak vydal Blizzard pouze datadisky k WoW a tam je směr podle všeho osekávání čehokoliv trochu obtížnějšího, odtraňování veškerých nároků na čas nebo úsilí -> McDonalds. Maximální odměny za minimální úsilí, "instant gratification" => ztráta motivace.

Samozřejmě že doufám, že D3 se povede, ale trocha pesimismu není nikdy na škodu.

Jsem zvědavý, jestli bude v D3 nějaká "end game". Tohle v D2 trochu chybělo - v podstatě jako "end game" bych označil třeba kompletování grálu, nebo pvp, ale jinak tam moc aktivit v tomhle směru nebylo - Patriarch/Matriarch/Guardian a potom hurá na další postavu. Možná Ubers by se tak dali brát, ale přes zábavnost to byly spíš epizody.

Jinak - plánujete hrát solo nebo spíš v partě? Co jsem vypozoroval, tak různé "World First" plány zahrnují spíš družinu (nebo možná družinu v kombinaci se solo pro určité části)? Ne, že bych se chystal nějak spěchat, spíš mě zajímá, jestli máte někdo z bety zkušenosti v tomhle směru - porovnání hry ve skupině a sám. V D2 byly fajn obě, v partě byly občas problémy v nerovnoměrném tempu, na druhou stranu s individuálním získáváním předmětů by to teď mohlo být v partě mnohem lepší.
@Guldy (12.05.2012 02:28): Fakt, že je někdo "fanboy" ještě neznamená, že jím očekávaná hra bude ta "nejlepší na světě". Upřednostňuji realistický přístup - to, že D2LoD byla výborná hra v jistém směru, ještě neznamená, že D3 s jiným týmem vývojářů bude hra stejně dobrá nebo lepší. Samozřejmě to ani nevylučuje. Záleží tu také na tom, s jakou politikou Blizzard ke hře přistoupí - hardcore nebo "casual" "welfare" hra? Ukáže až čas.
@7c (11.05.2012 17:50): Mno, porovnavat neni co mozna tak z tveho uhlu pohledu. Zkus si precist neco malo, co jsem stihl sepsat o Diablu na mem profilu. Ja jen tak nezvatlam, hram venuju vsechen svuj casik.