@RedDwarf_Cz (17.05.2012 16:31): V bete vypadl prvni rare predmet az ze Skeleton Kinga. A to jeste ne vzdy. Prislo mi to tak spravne.
Diskuze
12lvl. a nemám ještě ani jeden rare předmět sakra, zatím hra moc štědrá není.
jo jasně a ti co nedávaj 100% jsou zakomplexovaní introverti, skvělá logika! :D Nechápu proč bych hře nemohl dát 100% nebo 0%, je to moje hodnocení a vám ostatním do toho může být leda tak šumák, tedy pokud tak nečiním z šesti accountů na ráz :D
JJ 14 her, nědko má oblíbené dvě hry, někdo se hold vrací k více hrám, které jej stále baví, obstály v čase a stále na nich nevidím žádné chyby.
JJ 14 her, nědko má oblíbené dvě hry, někdo se hold vrací k více hrám, které jej stále baví, obstály v čase a stále na nich nevidím žádné chyby.
@Matthew.J (17.05.2012 15:35): konvice není jediný, kdo to takhle praktikuje, jen je to takový exhibicionista. Mrkni třeba na pipboye nebo Paula.
@Say (17.05.2012 12:37): Tady nejde o to dat jedné nebo dvům hrám 100% pokud má nekdo 2 nejoblíbenější hry klidně jim tů stovku može dat a nijak zvlášť divné mně to nepřijde.
Ale podiv sa třeba na konvicu ten dal 100% 14ti hrám. A oproti tomu jak přísně posuzuje hry z posledních 10 let to vypadá opravdu divně.
Ale podiv sa třeba na konvicu ten dal 100% 14ti hrám. A oproti tomu jak přísně posuzuje hry z posledních 10 let to vypadá opravdu divně.
Hodnocení už se řeší, takže se prosím zdržte nějakých přehnaných reakcí na tohle téma. Díky.
@Zdendin (17.05.2012 14:46): zatím co jsem tu četl komenty jsou komentáře buď pozitivní(většina?) a jiné zase naznačují že to není jejich šálek káfy :D
Nechci nějak přehnaně zasahovat do diskuze. Povídání o filmech, o hodnocení filmů a her, debata o tom jak se množí fake uživatelé a hodnotí 100% a že by s tím databáze měla něco udělat je fajn a a je to pravda. Přece jen bych si tu ale také rád přečetl něco o hře, nejaké postřehy a podobně, přeci jen je to diskuze o Diablu III ne ? :-)
Pravda, o niečo lepší ako bay/emmerich asi bude.
@Ebb (17.05.2012 12:00): Byť mě většina Fincherových filmů celkem nudí, patří mezi respektované režiséry. Rozhodně bych ho neřadil k odpadu typu Bay a Emmerich.
@Ebb (17.05.2012 12:00): Skôr by som ich nazval výnimkami ale aj také filmy sú a označujú sa za inteligentné blockbustery, ktoré sa nesnažai robiť z diváka vola. (filmy tvorcov ako Bay sú v tomto samozrejme bez šance) Práve u Finchera nemáš pravdu, je to všeobecne rešpektovaný tvorca a to aj kritikmi a hodnotenia na Metacritic má vzhľadom na ich prísnosť slušné.
@konvice (17.05.2012 12:31): Ani Planescape neni bez chyb :) tudiz nemuzu dat 100 :)
@Matthew.J (17.05.2012 12:19): Když dáš jedné jediné hře 100%, je to spíše pocta, než objektivní hodnocení.
@Solidor (17.05.2012 12:13): Já stovku dávám často, hrám kterým prostě není co vytknout(samozřejmě čistě subjektivní věc).
@Matthew.J (17.05.2012 12:19): Planescape! :D
@Kostěj (17.05.2012 09:26): ty fake accounty si můžeš ověřit sám stačí si to proklikat, jinak kvůli své publicitě denně rozvijím svůj profil a založil jem Klub herního skepticismu, samozřejmě jsi zvanej jako všichni ostatní :D To s těmi aminy máš zcela jistě pravdu, ale tak ta nula vyjadřuje jasně můj postoj k podobným praktikám, osobně si myslím že tvůrce fake accountů, je zcela jistě dítě, které není ochotno(z přirozené psychiky dětí) akceptovat stav věcí jaký je a že jsou prostě lépe umístěný hry než dia3(zatím samozřejmě)
@Matthew.J (17.05.2012 12:19): Planescape! :D
@Kostěj (17.05.2012 09:26): ty fake accounty si můžeš ověřit sám stačí si to proklikat, jinak kvůli své publicitě denně rozvijím svůj profil a založil jem Klub herního skepticismu, samozřejmě jsi zvanej jako všichni ostatní :D To s těmi aminy máš zcela jistě pravdu, ale tak ta nula vyjadřuje jasně můj postoj k podobným praktikám, osobně si myslím že tvůrce fake accountů, je zcela jistě dítě, které není ochotno(z přirozené psychiky dětí) akceptovat stav věcí jaký je a že jsou prostě lépe umístěný hry než dia3(zatím samozřejmě)
@Matthew.J (17.05.2012 12:19): Snad se jednou dočkáš. :-)
@Solidor (17.05.2012 12:13): Já čekám na subjektivně 100%hru. :-)
@Say (17.05.2012 10:18): say + 10 000 xp :D
@Matthew.J (17.05.2012 12:06): Já zase nechápu, jak může někdo čekat na 100% hru. Taková nikdy objektivně nebude. Myslím, že 100% je pro každého něco jiného. Osobně ji dávám hře, na kterou nikdy nezapomenu a čas od času si ji znovu zahraju.
Asi by to chtělo zavést hodnocení až od určitého počtu bodů jak psal Say. To mně přijde jako opravdu dobrý nápad. A předpokládám že lidi s pravomocama sa na ty podezřelé účty podívajů.
Jinak já čekám až přijde hra kerej budu moct dat 100%. Hra v kerej nenarazím na nic nepříjemného. Zatím jsem takovů nehrál a hodnocení 100% u jakejkoliv hry tady na DH nechápu
Jinak já čekám až přijde hra kerej budu moct dat 100%. Hra v kerej nenarazím na nic nepříjemného. Zatím jsem takovů nehrál a hodnocení 100% u jakejkoliv hry tady na DH nechápu
Btw už jste někde narazili na vysvětlení, co se stalo s hrdiny druhého dílu? Páč Tyrael je určitě před zničením Worldstone teleportoval do bezpečí a tak mi přijde divné, že se zatím nikde nevyloupli.
Kór když osudy tří hrdinů prvního dílu jsou již známé (Dark Wanderer - Diablo, Blood Raven a Summoner).
Možná si je ale (nedej bože) šetří zase do nějaké Knaakovy knihy.
Kór když osudy tří hrdinů prvního dílu jsou již známé (Dark Wanderer - Diablo, Blood Raven a Summoner).
Možná si je ale (nedej bože) šetří zase do nějaké Knaakovy knihy.
@M.a.t.t. (17.05.2012 10:54): Hah, no ale "dobrý a zároveň divácky úspešný" film je už pomaly oxymoron. Väčšina tých divácky úspešných režisérov (Zemeckis, Michael Bay, Shyamalan, Fincher, Emmerich, Schumacher...) sú radi keď dostanú v priemere za film cez 50%.
Rotten Tomatoes a meta berú recenzie z rovnakých časopisov/stránok tuším, len ich trochu inak konvertujú pre potreby svojho hodnotenia.
Rotten Tomatoes a meta berú recenzie z rovnakých časopisov/stránok tuším, len ich trochu inak konvertujú pre potreby svojho hodnotenia.
@Ebb (17.05.2012 10:21): 0% je regulérne hodnotenie pokiaľ dotyčný priamo neprizná že nie je čo je aj tento prípad :) Čím nevravím, že tie účty s jedným 100% hodnotením sú v poriadku ale to nie je ani následná kompenzácia 0 z princípu.
Inak čo som si všimol, tak metacritic je stránka ktorá zbiera hodnotenia od recenzentov ktorých názory sa nezriedka diametrálne líšia od názorov ľudu. Pritom keď si porovnám Metacritic a RottenTomatoes, aj na tej druhej kritici nemajú nemajú problém film zvoziť pod čiernu zem ale dobrý divácky film dokážu oceniť oveľa viac.
Inak čo som si všimol, tak metacritic je stránka ktorá zbiera hodnotenia od recenzentov ktorých názory sa nezriedka diametrálne líšia od názorov ľudu. Pritom keď si porovnám Metacritic a RottenTomatoes, aj na tej druhej kritici nemajú nemajú problém film zvoziť pod čiernu zem ale dobrý divácky film dokážu oceniť oveľa viac.
@Ebb (17.05.2012 10:21): Lol, dobré vědět=)
@pipboy (17.05.2012 10:10): Oni tie nuly dávajú aj filmom u ktorých to také zrejmé nie je (aspoň nie pre divákov):
príklad film 8mm (Joel Schumacher) - metacritic kritici - priemer - 19% , z toho šesť 0%
http://www.metacritic.com/movie/8mm/critic-reviews
ten istý film priemer na čsfd u ľudí 79%
http://www.csfd.cz/film/8212-8-mm/
príklad film 8mm (Joel Schumacher) - metacritic kritici - priemer - 19% , z toho šesť 0%
http://www.metacritic.com/movie/8mm/critic-reviews
ten istý film priemer na čsfd u ľudí 79%
http://www.csfd.cz/film/8212-8-mm/
Jo jo, vidím že úroveň hráčů Diabla je vskutku vysoká=)
No, doufam ze to admini planuji resit nejak rychle a pri nejmensim promazat a ne jako soucast pristiho dh updatu nebo tak neco >_>
@Ebb (17.05.2012 10:10): u filmu/serialu na tom nic moc divnyho neshledavam :) Je mnohem jednodussi i rychlejsi je posoudit a extremni picoviny toci kde kdo.
@Ebb (17.05.2012 10:10): u filmu/serialu na tom nic moc divnyho neshledavam :) Je mnohem jednodussi i rychlejsi je posoudit a extremni picoviny toci kde kdo.
@Seeker (17.05.2012 08:51): Načo tie silné slová, 0% je regulérne hodnotenie. Nie každý totiž predstiera objektivitu, ktorá je aj tak vždy nulová. Pozri si napr. metacritic--filmy (alebo rotten-tomatoes) a zistíš, že filmoví kritici nemajú problém pomerne často rozdávať 0%.
S tými 100% od účtov, ktoré vznikli takmer všetky naraz a ktoré majú jediné hodnotenie diablo 3 by sa však malo niečo urobiť.
S tými 100% od účtov, ktoré vznikli takmer všetky naraz a ktoré majú jediné hodnotenie diablo 3 by sa však malo niečo urobiť.
Tak to LOL jak sviňa. Polovina hodnocení z fake accountů, geniální.
Co je to tu za kokoty?
Stává se tu z toho českej metacritic. Jeden dá víckrát 100%, druhej aby to kompenzoval dá 0%. O čem to pak je? To asi nebude nejlepší cesta.
@konvice (17.05.2012 09:14): Chápu to velmi dobře. Jsem jenom přesvědčenej, že oprava a kontrola tutoho je na adminech, ne na uživatelích. Poznámce o 6 fake accountech budu věnovat asi tolik pozornosti, jako jinejm tvejm žble...ehm, příspěvkům.
Hele, ale lidi si tě všímaj a dokonce na tebe reagujou. Dobrý, ne? :-)))
Hele, ale lidi si tě všímaj a dokonce na tebe reagujou. Dobrý, ne? :-)))
@Kostěj (17.05.2012 08:36): kosstějí pro tebe speciálně, někdo včera založil 6 accountů a ohodntil jimi diablo na všech 100% což ho samozřejmě vystřelillo na top v žebříčku, proto jsem dal nulu, dokud se tento pokus o ovlivnění "herního" mínění, nenaředí normálními hodnoceními. Škoda jen že to nechápeš.
@Seeker (17.05.2012 08:51): Souhlasím, ale kdybys to bral stejným metrem, tak stovku taky nemá smysl dávat, a přesto se toleruje mnohem častěji než nula...
@Kostěj (17.05.2012 08:36): ááá další horký kandidát na fake 6 accountů :D
@Seeker (17.05.2012 08:51): Jestli ti přijde normální že v jeden den 7 účtů dá diablu 100% a je to jediná hodnocená hra na jejcih profilu, tak prosím, ale nějakej debílek se snaží fakovat hodnocení hry, proto jsem dal tu nulu a jak jsem říkal až to začnou lidi hodnotit a psát komenty(že to dorhály) tak hodnocení zruším, tak se tu zatím prosím vás neposerte! :D
Hodnocení 0% (jakýkoliv hře!) může dát opravdu jenom naprostej pomatenec, navíc Diablu. Proč prostě hru normálně neohodnotíš po dohrání ??? Fakt nechápu ...
Když fake hodnocení, tak fajn, já se přidám, ať toho sráče vykompenzuju. Až budu psát komentář, taky to upravím.
@Say (15.05.2012 23:00): nejlepší koment na ty korejce :D
computer: " piffs only 5.5 hours ? thats nothing i can do it 4.5 hours son!"
@Karasman (15.05.2012 23:00): XDDDDDD řekni mi jestli ta druhá bude lepší :D
computer: " piffs only 5.5 hours ? thats nothing i can do it 4.5 hours son!"
@Karasman (15.05.2012 23:00): XDDDDDD řekni mi jestli ta druhá bude lepší :D
Omlouvám se za nulu, ale to fake hodnocení je iritující až přibudou komenty z dohrání, své hodnocení zruším, slibuji :)
a navíc je jasný že je to guldy! :D
a kdyby to dotyčnej maniak nedělal tak okatě, ale ohodnocená jen jedna hra! a zrovna dia! :D
a navíc je jasný že je to guldy! :D
a kdyby to dotyčnej maniak nedělal tak okatě, ale ohodnocená jen jedna hra! a zrovna dia! :D
Za tu nutnost být online bych zabíjel, i u Starcraftu 2 se mi občas stalo že mě to odhlásilo během hry. Ale tam to nic neznamenalo, hrál jsem dál (SP) jen jsem nezapsal achievmenty.V D3 to znamená pád do menu.:/ :)
Edit- Lagy? To snad ne :D, dávám si raději přestávku, stejně už mě bolí pazoura..:D
Edit- Lagy? To snad ne :D, dávám si raději přestávku, stejně už mě bolí pazoura..:D
Neviem či je to v lepšom ovládaní, designe lokácií, lepších skilloch môjho wizarda alebo dialogoch (alebo zmena vo mne) ale zatiaľ ma D3 baví o dosť viac než predošlé diely v čase keď som ich hral (viac než 10 rokov dozadu), možno je cítiť prácu práve Boyarského ako Lead World Designera v každom smere.
@Borghal (16.05.2012 14:01): Beta byla udajne zjednodusena. Plna hra ma byt i na normal tezsi.
Už to někdo hraje aspoň na Nightmare? Zajímalo by mě, zda to na vyšší obtížnosti nutí nějak taktizovat nebo logicky využívat schopnosti, či zda je to stále stejné click-for-XP jako normal v betě...
@Walome (16.05.2012 13:01): Jak bys chtěl s alkoholem nahradit zážitek nejčistšího digitálního heroinu?
Tak jsem psal kámošovi, kterého jsem +- půl roku neviděl, jestli by šel v pátek do hospody - hádejte co mi odepsal :-D
Debilní klikačka :)
Debilní klikačka :)
Řikám, možnost hodnocení až od určitého počtu bodů. Nic jiného nepomůže.
Hmmm... 7 profilů vytvořených ve stejný den, ohodnecná stejná hra a to ještě 100%. Nenápadnější už to být nemohlo :-D
Heh, tak to je hodně trapné to hodnocení. Už jen to dát D3ce 100vku. Ale hlavně to že tak 7 těch profilů je dle mého jasnej fake.
10*hodnocení, 10*100%, wtf? Za chvilku se přidají nulaři a máme z toho metacritic - http://www.metacritic.com/game/pc/diablo-iii