@MiDlo (19.05.2012 13:34): To seš dobrý. Za koho hraješ? Já jedu huntera a ryju držkou v zemi každou chvilku.
Diskuze
kdybych neprolejzal všechno, tak bych určitě nenarazil začátkem 2.aktu na Fuada :). Jednou jsem musel z té jeskyně utéct, ale na podruhý jsem ho udolal .. Moc pěknej fight. BTW zatím jsem nechcíp, jsem zvědav kdy mně to čeká .)
@USER47 (19.05.2012 11:28): No doufejme, ze nebude mit Grim Dawn prilis mnoho spolecneho s Titan Questem (engine muze zustat :-)). Na papire totiz znela kombinace dvou povolani skvele, ale kdyz se pak hrac podival na ty skill trees, neubranil se zklamani. Hrozne malo aktivnich skillu! Vsechno to bylo typu: 10% chance to blablabla, next level 12%. Spolehat na nahodu je nejvetsi demence hack n slash.
Zajímavé, teď mají všechny charaktery na profilu společnou bedničku a finance? To je asi první věc co se mi na D3 opravdu líbí.
@RedDwarf_Cz (19.05.2012 09:27): Me se na tom libi fakt,ze se vyvojari dokazali vyrovnat takovymu molochu,jako je Blizzard.
@USER47 (18.05.2012 23:25): souhlasim v te interakci,ale PoE ma spoustu zajimavosti,kterymi to kompenzuje. Napriklad system vydelavani a placeni za predmety. Pravda malinko chaoticky,ale uzasnej napad platit svitky,orby a stony. Ktere navic plni funkci zlepsovani statu itemu,ci identifikace. Z toho jsem uplne odpravenej.
@USER47 (18.05.2012 23:25): souhlasim v te interakci,ale PoE ma spoustu zajimavosti,kterymi to kompenzuje. Napriklad system vydelavani a placeni za predmety. Pravda malinko chaoticky,ale uzasnej napad platit svitky,orby a stony. Ktere navic plni funkci zlepsovani statu itemu,ci identifikace. Z toho jsem uplne odpravenej.
@Borghal (19.05.2012 12:01): "značí možnosti, které má hráč poté, co jeho postava dosáhne stropu rozvoje" Takto přesně já chápu endgame obsah.
"a hra už nenabízí vůbec nic nového" Tak napřed nabízí endgame obsah, takovů zábavu pro max lvly. To bude asi inferno obtížnost. Mno a já čekám že budů vycházat patche a datadisky podobně jak u D2 nebo WoW (víc než u D2 a míň než u WoW, pže sa tady necáluje pernamentně) keré budů postupně další obsah dodávat. Toto mívá blizzard přecaenom ošéfované dobře.
"kde pak nový obsah vytvářejí hráči" Cožeto?
A D3 je očividně orientované jako multiplayer online hra. Single player je enom multiplayer kde jsi ve hře sám, ale pořád mosíš byt online a máš přístup k aukcám. A masivní néni enom díky tomu, že sa nemože potkat víc než max počet hráčů.
"a hra už nenabízí vůbec nic nového" Tak napřed nabízí endgame obsah, takovů zábavu pro max lvly. To bude asi inferno obtížnost. Mno a já čekám že budů vycházat patche a datadisky podobně jak u D2 nebo WoW (víc než u D2 a míň než u WoW, pže sa tady necáluje pernamentně) keré budů postupně další obsah dodávat. Toto mívá blizzard přecaenom ošéfované dobře.
"kde pak nový obsah vytvářejí hráči" Cožeto?
A D3 je očividně orientované jako multiplayer online hra. Single player je enom multiplayer kde jsi ve hře sám, ale pořád mosíš byt online a máš přístup k aukcám. A masivní néni enom díky tomu, že sa nemože potkat víc než max počet hráčů.
@Matthew.J (19.05.2012 11:32): Endgame obsah je pokud vím termín který se objevuje pouze u RPG her (teda zatím jsem ho viděl aplikovaný jen na MMORPG) a značí možnosti, které má hráč poté, co jeho postava dosáhne stropu rozvoje a hra už nenabízí vůbec nic nového - což funguje u MMO, kde pak nový obsah vytvářejí hráči, ale těžko to může stejně fungovat u singleplayer hry.
D3 mi přijde jako že se někdo pokusil udělat takovou tu browser-based hru která si hraje na MMO a převést ji do produkčních kvalit "velké" PC hry. Ani ryba ani rak...
Ale asi jsme znova u toho, že mě takový repetitivní styl hraní prostě nebaví, od diablovky čekám, že se budu tupě a dobře bavit při prvním, druhém a možná třetím průchodu hrou, a pak ji odložím a vrátím se za pár měsíců/let. Až budu chtít MMO, najdu si něco, kde role-play v názvu neznačí jen čísílka a fantasy kabát. A asi si D3 odeberu ze sledování, ať tady na to furt nebrblám :D
D3 mi přijde jako že se někdo pokusil udělat takovou tu browser-based hru která si hraje na MMO a převést ji do produkčních kvalit "velké" PC hry. Ani ryba ani rak...
Ale asi jsme znova u toho, že mě takový repetitivní styl hraní prostě nebaví, od diablovky čekám, že se budu tupě a dobře bavit při prvním, druhém a možná třetím průchodu hrou, a pak ji odložím a vrátím se za pár měsíců/let. Až budu chtít MMO, najdu si něco, kde role-play v názvu neznačí jen čísílka a fantasy kabát. A asi si D3 odeberu ze sledování, ať tady na to furt nebrblám :D
@Borghal (19.05.2012 11:29): Tak ono to k MMO zas tak daleko nemá je to MO řekl bych :D A endgame obsah néni tfuj, pokud je dobře udělaný. V D2 byli über bossové endgame obsah řekl bych.
@Matthew.J (19.05.2012 09:35): Endgame obsah, tfuj... to už to rovnou mohli udělat jako MMORPG.
A co Grim Dawn?:)
http://www.youtube.com/watch?v=XYI2DMPWpWg
http://www.youtube.com/watch?v=XYI2DMPWpWg
Já osobně bych diablo 3 považoval za dohrané po projítí všech 3 obtížností. A u D3 sa blizard zaměřil aj na endgame obsah takže myslím že aj po dosažení max levelu tam pořád bude co dělat. PoE a LE vypadajů velice zajímavě.
@Kotoktok (18.05.2012 19:10): Mám to stejné jako ty. Hrál jsem betu D3 a super. Předobjednávka to jistila a pak si zahraji PoE 3 dny před vydáním D3. Ta hra mi úplně posrala radost z hraní plné verze D3. Budu to hrát do vydání PoE a pak 100% přecházím.
@Danny (19.05.2012 08:22): Jasné, ale podľa takého výpočtu by mal Skyrim 6-7 hodín. Napríklad na MMORPG.com fóre to už drvivá väčšina berie ako samozrejmosť že D3 má 10-12 hodín contentu a často ho porovnávajú cenovo so skyrimom ktorému zase preháňajú tie hodiny na stovky.
@Ebb (19.05.2012 08:13): No tak 10 hodin bude celá herní doba asi v případech kdy půjdeš rovnou za checkpointem, ale já to hraju stejně jako předchozí díl. I když najdu cestu dál, tak si nejdřív vyrubu celý level a pak teprve postupuju. 1. akt ještě nemám hotový, předevčírem jsem tomu dal cca 4 hodiny a včera asi 5.
@MiDlo (19.05.2012 02:43): Tiež to tak hrám, že všetko prejdem a trvalo mi približne tých 10-11 hodín len na prvý akt, a tiež mi nejde do hlavy ako všetci hovoria, že 10 hodín je celá herná doba. A to sa považujem za relatívne rýchleho hráča.
@Arcee (19.05.2012 01:02): 10 hodin a jsem stále v aktu 1 (asi kousek před koncem). 1. akt ze 4. Když přijdu na novou mapu nebo do nového dungeonu, celý si je projdu, všechno vyrubu. Přišel bych o pár pěknejch minibosů kdybych to nedělal. Odhaduju že bych byl někde na konci aktu 2.
Jo a aktem 4 na normální obtížnost Diablo 3 nekončí.
Jo a aktem 4 na normální obtížnost Diablo 3 nekončí.
Chvíli jsem přemýšlel, že bych do té hry po maturitě šel, teď ale víc přemýšlím nad tím, zdali si ji vůbec koupím za rok někde ve výprodeji... Jako sory ale 10 hodin hrací doby je pro mně sakra málo.
DOjem z těch pár videjí jak PoE tak LE je teda rozhodně lepší než jaký jsem nabyl z open bety D3. Nice.
marwel: To, že na tyhle aspekty sere spousta her, neznamená, že je to dobře:). V PoE jsou v současnosti dva typy lokací. Buď je to otevřená placka s náhodně rozmístěnejma šutrama a skupinkama nepřátel, nebo je to bludiště stále stejnejch chodeb a místností s náhodně rozmístěnejma skupinkama nepřátel. Nic víc tam není.
Asi už jsem sem někdy dával tohle video z Lineage Eternal, ale nemůžu si pomoct, i tahle krátká ukázka má prostě mnohem větší koule a nápaditější level design.
http://www.youtube.com/watch?v=sCdbdsFgNGI
Na PoE je fajn, že je takový relativně pomalý a v těch bojích se drží příjemně při zemi (narozdíl třeba od ultrarychlýho a komicky over-the-top Torchlightu), ale pokud se do releasu něco nezmění, tak by hra na tu monotónnost mohla dojet.
btw: Zmiňoval jsi Titan Quest...ten sice taky neměl interakci s prostředím, ale ty lokace byly samy o sobě zajímavější a pohlednější, protože byly ručně designovaný, nikoli náhodně generovaný.
Asi už jsem sem někdy dával tohle video z Lineage Eternal, ale nemůžu si pomoct, i tahle krátká ukázka má prostě mnohem větší koule a nápaditější level design.
http://www.youtube.com/watch?v=sCdbdsFgNGI
Na PoE je fajn, že je takový relativně pomalý a v těch bojích se drží příjemně při zemi (narozdíl třeba od ultrarychlýho a komicky over-the-top Torchlightu), ale pokud se do releasu něco nezmění, tak by hra na tu monotónnost mohla dojet.
btw: Zmiňoval jsi Titan Quest...ten sice taky neměl interakci s prostředím, ale ty lokace byly samy o sobě zajímavější a pohlednější, protože byly ručně designovaný, nikoli náhodně generovaný.
@RedDwarf_Cz (18.05.2012 17:20): ten v pravo
@USER47 (18.05.2012 23:25): Hral jsem behem stress testu, prochazel jsem lokace nekolikrat a neprisly mi generovany. Resp. prisly mi generovany, ale byly po kazde stejny.:-)
Kazdopadne hra vypada skvele, dobre se hraje, pocit z klikani je fajn (coz je zaklad), takze nestezuji si. Paky a drobny puzzly nemelo mnoho dalsich akcnich RPG (tusim treba Titan Quest), prekvapive prepady take nejsou caste (znovu treba Titan Quest nicim neprekvapoval) a zmeny tempa jsem nezazil snad v zadne hre zanru. Co se mi naopak libi je, ze nepratele pouzivaji stejne skilly, ktere muze pozdeji pouzivat i hrac (napriklad tu salvu sipu).
Kazdopadne hra vypada skvele, dobre se hraje, pocit z klikani je fajn (coz je zaklad), takze nestezuji si. Paky a drobny puzzly nemelo mnoho dalsich akcnich RPG (tusim treba Titan Quest), prekvapive prepady take nejsou caste (znovu treba Titan Quest nicim neprekvapoval) a zmeny tempa jsem nezazil snad v zadne hre zanru. Co se mi naopak libi je, ze nepratele pouzivaji stejne skilly, ktere muze pozdeji pouzivat i hrac (napriklad tu salvu sipu).
WUWUZELA: Taky se mi ty systémy skillů v PoE líběj, ale trochu mě tam štvou ty lokace. Je strašně znát, že jsou náhodně generovaný, a nejsou moc zajímavý. Žádná interakce, ani základ jako páky, drobný puzzly, tajný místnosti...prostě jen generovanej terén plnej náhodně rozmístěnejch mobů. Žádný překvapivý přepady a dokonce ani změny tempa. Jsem ve druhým aktu a už se mi to začíná trochu zajídat. Je to škoda, protože to krásně vypadá, má to příjemnou temnou atmosféru a pěknej systém boje a skillů. Ty lokace ale prostě nemaj šmrnc. Souběžně mám rozehranej dvanáct let starej Nox a ten, ačkoli v oblasti rozvoje postavy naprosto primitivní, je díky promyšlenějším lokacím mnohem chytlavější.
@Walome (18.05.2012 23:11): Tak to nepřeháněj. A dobrý výběr obrázku, celkem přesný.
Tak jsem viděl diablo na vlastní oči a když to přeženu, tak mi to graficky připomíná DarkStone.
http://catsmiscellany.files.wordpress.com/2011/02/darkstone20training.jpg
http://catsmiscellany.files.wordpress.com/2011/02/darkstone20training.jpg
Mno, projel jsem cast s guest passem za monka a demon huntera a i kdybych presel lagy a disconnecty, tak asi jediny, v cem bych videl u D3 proti D2 pokrok, je ten osobni kovar. Cimz nerikam, ze je to blby, ale... no... uz me tolik nesere, ze to jeste nikdo necracknul >_>
@RedDwarf_Cz (18.05.2012 18:54): netusim - necetl jsem a neprekladal. Me nastartovala prave open weekend beta a zaplatil jsem. Bavilo me Diablo3,ale PoE ma uzasny napady a bavi me vic. Cekat na item ve stashi,kdy mi padne 15level je v PoE uzasne motivacni.
Tyhle chlisty o soundtraku a kokotinach ohledne diabla me nevyvadi z uzasu. 40+ prispevku o hovnech behem pul dne. Hudba a hovna. Neuveritelny.
Tyhle chlisty o soundtraku a kokotinach ohledne diabla me nevyvadi z uzasu. 40+ prispevku o hovnech behem pul dne. Hudba a hovna. Neuveritelny.
@Kotoktok (18.05.2012 18:52): Kdy to má vyjít? Open beta má být v červnu a s ní i 3 akt, co tak vím.
@Abel (18.05.2012 17:03): dík
Na D3 jsem se tesil,ale dnes jsem si po jeho bete koupil Path of Exile. Tedy jeho stalou betu.
D3 betu jsem "dohral" 2x a D2 jsem mastil tak,ze jsem po nocni vstaval opet v deset dopoledne a teklo mi z oci.
PoE proste bavi vic,nez D3. System skillovych kamenu je naprosto uzasnej. Deset levelu ho levelovat a pak ziskat lepsi vubec nevadi. Vyndam ho z predmetu a ulozim ve stashi pro jeho pozdejsi vyuziti- to nema chybu. Genialni myslenka.
Mimochodem ty vykradacky Diabla opravdu fungujou a to na vybornou.
D3 betu jsem "dohral" 2x a D2 jsem mastil tak,ze jsem po nocni vstaval opet v deset dopoledne a teklo mi z oci.
PoE proste bavi vic,nez D3. System skillovych kamenu je naprosto uzasnej. Deset levelu ho levelovat a pak ziskat lepsi vubec nevadi. Vyndam ho z predmetu a ulozim ve stashi pro jeho pozdejsi vyuziti- to nema chybu. Genialni myslenka.
Mimochodem ty vykradacky Diabla opravdu fungujou a to na vybornou.
@Abel (18.05.2012 17:03): Thx!
Děkuju moc uživateli Aoshimu za jeho guest code :)
Který waypoint je nejblíž pavoučí královně . Nemůžu ho nějak najít.
@Matthew.J (18.05.2012 16:26): Tady je hezky zpracovaný příběh ve videích, doplněný o vyprávění:
http://www.youtube.com/watch?v=JID1u9qiMjQ
http://www.youtube.com/watch?v=JID1u9qiMjQ
Diablo 2 má jeden z najlepších a najoriginálnejších soundtrackov (ja napr. zbožňujem hudbu z druhého actu, také Toru alebo Sanctuary s perfektným a dravým beatom, ktorý tlačí melódiu ako nejaký vojnový stroj skazy a potom nastúpi ten orientálny vokál...no proste perfektné) aké som kedy v hre počul a možno s výnimkou štvrtého aktu sa všetka tá hudba dá stále výborne počúvať aj samostatné. Celkovo Uelmenov výber nástrojov je veľmi atypický pre hry a hlavne fantasy svety a ich kombinácia v neotrepaných melódiach s množstvom melodických zmien (tj nie len jeden riff, ktorý graduje a utícha.) sa len tak v hre nevidí. Aj na soundtrack k WoW: Burning Crusade je poznať jeho rukopis a jeho skladby výrazne vystupujú z klasického "let's be just epic PADADAAAM". Podobne sa to darilo len Markovi Morganovi a v dnešnej dobe Jesperovi Kydovi.
Na soundtrack k Diablo 3 som zvedavý, ale z predošlých prác na mňa Brower pôsobil ako práve ten 'let's be just epic" rutinér, ktorého práca neurazí, ale nemá vôbec svojský rukopis a len napodobuje osvedčené postupy.
Na soundtrack k Diablo 3 som zvedavý, ale z predošlých prác na mňa Brower pôsobil ako práve ten 'let's be just epic" rutinér, ktorého práca neurazí, ale nemá vôbec svojský rukopis a len napodobuje osvedčené postupy.
Slyšel jsem 5 tracků na youtube a přijdů mně velice kvalitní. Dokonca bych řekl, že mňa zasáhly. Těch opravdu dobrých je v D2 přeca enom víc než první akt, ale pořád neobstojí při porovnání s českým inkvizitorem.
A rád bych sa přidal k žádosti o podrobnější popis děja do spoileru.
A rád bych sa přidal k žádosti o podrobnější popis děja do spoileru.
Tak zase... U dvojky byl příběh zajímavý tím, že šel člověk ve stopách hrdiny prvního dílu. Byl v tom i celkem slušný díl smutku, který byl poprvé vyjádřen hořícími troskami Tristramu.
Side-kick v podobě Maria pak byl podle mého skvěle zvolený. A příběh podaný de facto z jeho pohledu (relativně běžného "zbabělého" člověka) pak o to zajímavější.
U třetího dílu mám pocit, že se již jen kopírují "osvědčené" příběhové metody, které málokomu budou trhat žíly.
Interesantní je, že potenciál tam byl. Jak se píše v lore diablo světa, obyvatelé Sanctuary (tj. lidé) mají možnost stát se lepšími bytostmi než jsou andělé a horšími než jsou démoni. Jistá člobrdka tak třebas mohla být místo ďáblova služebníka hlavním padouchem, do jejíhož plánu se nechala vlákat i valná část démonů.
Side-kick v podobě Maria pak byl podle mého skvěle zvolený. A příběh podaný de facto z jeho pohledu (relativně běžného "zbabělého" člověka) pak o to zajímavější.
U třetího dílu mám pocit, že se již jen kopírují "osvědčené" příběhové metody, které málokomu budou trhat žíly.
Interesantní je, že potenciál tam byl. Jak se píše v lore diablo světa, obyvatelé Sanctuary (tj. lidé) mají možnost stát se lepšími bytostmi než jsou andělé a horšími než jsou démoni. Jistá člobrdka tak třebas mohla být místo ďáblova služebníka hlavním padouchem, do jejíhož plánu se nechala vlákat i valná část démonů.
@Abel (18.05.2012 15:45): Je to sice smutné, ale u nepříběhové hry mě to už moc nevadí.
@krudd (18.05.2012 15:22): Sice jsem OST D3 neslyšel, ale s OST D2 to vidím podobně jak Abel. A kromě tebů zmiňovaného prvního aktu a Abelem zmiňovaného tristramu, které jsem si zamiloval, mňa moc neoslovil. Je perfektní na podtržení atmosféry hry. Občas probůzá vspomínky na hraní a dělá člověku husí kožu, ale sám o sobě ho za neco úžasného nepovažuju.
Teď si jdu na youtbe ochutnat OST D3 :-)
Teď si jdu na youtbe ochutnat OST D3 :-)
@Kostěj (18.05.2012 15:36): Já tomu nevěřim :) Problém je, že si začátky s D2 pamatuju poměrně málo a vybavuju si spíš, jak říkáš, až další léta. Naposledy jsem to hrál asi před rokem, dvěma. Doufám, že ta hra ještě vyroste s dodatečným datadiskem nebo datadisky.
@Abel (18.05.2012 15:39): To máš pravdu, má to doplňovat atmosféru. Určitě by to nemělo rušit nebo vytrhovat ze hry, ale já vám nevim. Mě prostě příjde, že to nemá koule :) Když to tak subjektivně řeknu.
@Abel (18.05.2012 15:39): To máš pravdu, má to doplňovat atmosféru. Určitě by to nemělo rušit nebo vytrhovat ze hry, ale já vám nevim. Mě prostě příjde, že to nemá koule :) Když to tak subjektivně řeknu.
@Bodkin (18.05.2012 15:15): Právě jsi popsal příběh 99% všech RPG :-)
@Karasman (18.05.2012 12:52): No, normálně bych souhlasil že už se to tak párkrát stalo, ale u Diabla 2 vlastně zrovna ne. Tam se mi hudba líbila hned od začátku, nejspíš bych jí hned po prvním odehrání nedokázal zabroukat ale vnímal jsem jí (což je pro mne osobně jasný důkaz že ta hudba v D2 je lepší než v D3) a zněla mi dlouho v uších..:)
@Abel (18.05.2012 12:28): Přesto tam hudba je a jako taková by měla být opět nedílnou součástí hry a hratelnosti a ne jen si tak "skučet" naprosto zapomenutelnou melodii na pozadí jako je tomu u D3ky..:)
Když si vzpomenu co hrálo v prvním či druhém aktu Diabla 2..:D Jo, tomu říkám mistrovsky odvedený soundtrack.
@Abel (18.05.2012 12:28): Přesto tam hudba je a jako taková by měla být opět nedílnou součástí hry a hratelnosti a ne jen si tak "skučet" naprosto zapomenutelnou melodii na pozadí jako je tomu u D3ky..:)
Když si vzpomenu co hrálo v prvním či druhém aktu Diabla 2..:D Jo, tomu říkám mistrovsky odvedený soundtrack.
@krudd (18.05.2012 15:22): Ale melodie ve dvojce jsou taky jenom spíš atmosferické zvuky. Když vzpomínáš první akt, tak mluvme konkrétně třeba o skladbě Wilderness nebo Rogue Encampment - ty jsou podle mě nejpovedenější i v rámci celé hry a i tak jsou pouhým podmalováním prostředí. Rozhodně ne něčím, co by se dalo označit za ústřední melodii, jako je např. Tristram z jedničky. Neříkám, že jsou špatné, jen to, že podobné má trojka taky. Ostatně hudba a umělecký styl grafiky, jak jsme se o nich bavili níže, jsou hodně na subjektivních pocitech každého.
Krudd: za tři roky budeš mluvit jinak :)
@Bodkin (18.05.2012 15:15): Jak stručné a plně výstižné.
@Abel (18.05.2012 11:04): Cože? Hudební doprovod na stejné úrovni? To snad ne. Vlastně ani zdaleka ne. Vůbec ne. Soundtrack k D2 je něco úžasnýho, speciálně první akt. Ty melodie mi v hlavě zní do teď a dokonce ho poslouchám, i když nehraju. Soundtrack je trojce nesahá dvojce ani po kotníky. Jen se lehce otře. Nic proti Browerovi - třeba jeho song The Culling k WoW: Wrath of the Lich King je ve druhé části hodně epic a pár dalších songů k WoWku nebo SC2. Jen prostě ta D3 je hrozně nevýrazná.
@John Mirra (18.05.2012 15:02): Diablo chce opět zničit vše živé a ovládnout co může.... Hrdinové mu natrhnou kaďák.
@7c (17.05.2012 23:26): Můžeš mi prosím napsat do zpráv nebo do sem do spoileru příběh, jeho průběh a konec? Docela by mě zajímalo o co tam jde...
"We be good with fist, spear, big hammer, submachine gun. We be a handful." xD