Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Nemienim hrať niečo dookola, to si môžem dať Dirt III na hard a zabijem viac času ako pri diable. Nikdy som nebol diablopozitiv a tak to ber ako MOJ koment.
COD:
Diablo 3 je nejrychleji prodávanou PC hrou všech dob
Niečo podobné som čítal o EA, ale takto to funguje:
Jak výrobci her ovlivňují recenzenty
Pokiaľ budú herné magazíny hry nadhodnocovať podĺa penazí čo dostanú, či iným výhodám, tak budeme existovať aj my, čo ich schválne budeme podhodnocovať. MY TO ROBÍME ZADARA!
2sxg: Podle mně odkaz na recenzi nepatří do komentářů. Navíc mi příjde, že si vyšší obtížnosti s tvým komentářem ani nemohl hrát nebo ti někdo napovídal, co má které monstrum za skilly. Já umírám v podstatě pravidelně na Nightmare a to hlavně z toho důvodu, že mě sejme něco, co jsem předtím neviděl a nevim, jaký dává dmg. A neříkej, že máš jakýsi šestý smysl a víš, kam jít nebo nejít. Kolikrát si teda umřel nebo proč ti to příjde lehké? Jo, je to klikfest, ale že by to bylo ultra lehký se říct nedá, když nepočítám Normal, který je opravdu celkem v pohodě.
Momentálně se snažíme promlátit II.aktem na Hellu ve dvou.

Máme 58 levely a DPS kolem 10k ... je to tam fakt mazec .)
Rozjeli jsme coop ve 4 od začátku. Jediný problém jsou zase výpadky připojení (ať už na straně klienta nebo Blizzardu), tj. pokud je skupina v instanci (např. Skeleton King) a někomu to spadne, tak buď musí opustit celá skupina instanci, nebo ty počkat na zabití, stejně jako v případě že tě Skeleton King zabije, tak taky čekáš přede dveřmi na výsledek. Naštěstí vás po zabití hra pustí do místnosti kde čeká za SK loot :)
@RedDwarf_Cz (22.05.2012 15:39): Teda, já taky jedu demon huntera, ale mám spíš opačné problémy. Zatím lvl 26, 3. akt, bez smrti a asi tak 2 vypité lahvičky, ani itemy z aukce sem nemusel nijak dokupovat. Zatím mi to přijde o nic těžší než hra za amazonku ve dvojce...
32 lvl. a Hunter se začíná probouzet. Ale bez aukce bych i teď horko těžko zvládal 4. akt.
Zatím mě potěšil jen Karasman, který po tříhodinovým výpadku přišel o noční hraní :D

Ty servery podle mě ještě poladěj, až půlka přestane hrát, už poběží plynule :D
Je tu někdo koho diablo vysloveně zklamalo??? No táák přiznejte se, chci dát volný průběh své škodolibé povaze :D :)))
"Ad PoE: jak je to s tím pre-purchase? Vyplatí se připlatit víc za víc bodů nebo je slotů na potavy už tak dost a truhla je nevyčerpatelná?"

Těžko říct, zda se to po spuštění nějak uměle omezí, ale teď mi připadá, že truhla je už v základu velká až až (není sdílená mezi postavama). Tohle není hra, co by tě zahltila množstvím rozličnýho lootu jako třeba Torchlight, zde nacházíš lepší vybavení jen občas a není důvod hromadit v truhle desítky variant zbraní či brnění.

Postavy mám rozehraný 2, tak nevím, jestli je tam nějakej limit. Autoři prý chtějí přes mikrotransakce řešit spíš kosmetický úpravy charakterů apod. Což bude asi dost vítaná fičura, protože momentálně postava na třicátým levelu nevypadá o nic drsněji než postava na druhým levelu:).
@MiDlo (20.05.2012 17:03): jo, tohle nahodne generovani spis nez ze by zlepsovalo znovuhratelnost silne zvysuje repetetivnost. To ty dungeony mohli rovnou rucne poskladat na pevno a jen udelat variantu s/bez jar of souls, atp. Ale tkaovy tu nahodny minidungeony co tam bud jsou nebo nejsou mi prijdou fajn.
Ještě bych z poslal postřeh z poctivého prozkoumávání lokací: stejné části se pravidelně opakují v rámci jednoho dungeonu nebo v rámci jedné mapy. Mapy i dungeony jsou jako skládačky na kterých někdo jeden kus použil 3x, 4x ...
@MiDlo (20.05.2012 16:57): Eh, bal jsem se tyhle odpovedi. Kdyz jsem s kouzelnici zabil skeleton kinga, mela v ruce obourucak. To je proste wtf. No vubec me sere ze az na barbara s demonhunterem jsou ty zbrane jen blby generator statu...
Eh, tak jsem guest pass dohral za vsech 5 maniku a teda pro me je D3 aspon tady z toho kusu fakt slaby odvar D2.

Muze mi treba nekdo rict jaky ma smysl pouzivat zbrane specificke pro dane classy? Treba u monka ty pestni dyky, ci co to ma? Hulka u kouzelnice? Jednorucni kuse u demon huntera? obradni dyka witch doctora?

Jinak teda necekal jsem to, ale nejlip se mi nakonec hralo asi za barbara. Oldschool kontaktni boj a na rozdil od monka je to spravne brutalni a nepratele letaji vsude okolo. Nejnudnejsi mi prisel demon hunter. Ale to se pochopitelne dal ve hre s novejma skillama jeste zmeni.

Btw zkousle nekdo ten darkd3 shader na temnejsi diablo? Po prvnim dohrani jsem ho tam hodil v hardcore nastaveni, no asi to uz bylo trochu pres caru :)
@7c (20.05.2012 16:49): Já bych to neřešil, kdybych měl jinou možnost. Takhle mně hra nutí běhat v obavě z pádu připojení co nejkratší cestou po quest linii. Ale já rád prozkoumávám a nevadí mi, že se dostanu na vyšší úroveň pomaleji. Proste si to při normal obtížností chci všechno projít, abych pak už nemusel..

Nu co, budu to opakovat a za každý pád má u mně blizzard jednu nenávistnou čárku :-)
@MiDlo (20.05.2012 16:43): Tohle neřeš :) Standard (v sérii) od D2 - z dlouhodobého hlediska to beru jako velké pozitivum. Nejde o "prošmějdění" mapy, ale o plnění úkolů - resp. co si kdo "prošmejdí" individuálně, je bonus jen a jen pro něj (navíc díky tomu získáváš jiné "events" a potkáváš jiné variace potvor). Ve výsledku je to docela osvobozující (možná to vyléčí i zatvrzelé OCD průzkumníky map :)).
Datadisk počká, teď by stačilo aby bylo možné hru hrát .-). Respektive aby tolik nepadala, když už má v sobě ukládání pozic přes systém checkpointů. Už se mi párktát stalo, že jsem 15-30minut procházel celou lokaci a minidungeony (questové dungeony jsem si nechával na závěr) aby mi to pak spadlo a já se ocitl zase na začátku lokace. Tak jsem zkusil prozkoumívat jen asi půlku mapy a pak vlízt do questového dungeonu, jenže když jsem z něj vylezl tak sice bylo uloženo ale nebylo vidět, co jsem už prozkoumal a co ještě ne... celá mapa opět ve tmě.

Když už musíte být konstatně připojený na battle.net tak není pro hru bez možnosti uložení pozice nic horšího než výpadky battle netu.
@Zoltan (20.05.2012 15:42): Těžko říct. Nějak momentálně nevidím, v čem bude motivace k dalšímu hraní - bohužel jsou postavy všechny "o tom samém" - a u předmětů to vypadá spíš na inflaci - tj. to úplně samé, ale s vyššími čísly (místo 30 INT to bude 130 a pak 330 atd.). Hádám, že to byl Borghal, kdo tu dříve (po zkušenostech z bety) kritizoval "caster class" a já jsem mu oponoval - teď když to ale vidím v reálu, tak nemůžu než souhlasit (dmg zbraně jako základ pro všechny kouzla).

Hra samotná je zábavná, ale systém předmětů (základ Diabla (alespoň dvojky)) se zdá být bez jakékoliv hloubky. Momentálně (v levelovací fázi) prostě každá postava prioritizuje následující vlastnosti:
1) weapon dmg
2. X-Y dmg (of wounding, of agony, etc.) - standardně prsteny a amulety (a kde se dá)
- tyhle první dvě jsou obecně nejsilnější (obzvlášť na těch nižších levelech)
3) primární vlastnost toho kterého povolání (taky do všech soketů odpovídající drahokam)
4) zbytek (VIT např.)

Tímhle tempem bude D3 potřebovat rozbočky do "Insanity" levelů (nebo něčeho podobného) - tj. v průběhu aktů možnost dostat se do vedlejších oblastí po splnění "něčeho" (klíče, úkoly), které budou mnohonásobně obtížnější než zbytek hry na dané obtížnosti (a budou natvrdo nastavené - "gear check" - tak, aby prostě nebylo možné je dokončit bez potřebného vybavení)).
Jsem někde ve druhé polovině prvního aktu a začalo mě to strašně bavit. I na grafiku už jsem si zvyknul. Pamatuju si, jak jsem si poprvé nainstaloval Diablo 2 - a měl jsem z něj daleko horší pocit než z jedničky. Ta pravá extáze přišla až s příchodem datadisku a později i s důležitým patchem 1.10. Od té doby jsem nahrál u dvojky stovky a stovky hodin.

Tak si říkám - bude se něco podobného dít i u trojky? Vylepší hru? Odstraní nedostatky? Protože základ, čili hratelnost, je položený dobře. I když stále jsem toho odehrál strašně málo...jsem docela zvědavý co z Diabla vyleze třeba po prvním datadisku.

Nu, nechal jsem se trochu unést :D
To já taky, ale i tak dávám malý dmg. a nebo mi to během pár vteřin sežere všechnu hatred/discipline.
edit: A zrovna to nejede :) . Celkem je taky sranda, když ti nějaký item přidá +3 discipline, přitom ty silné útoky to žerou v desítkách
Jo, už jsem si to tam taky našel. V tom třetím aktu umírám celkem často. Ten couldown lahvičky je pěkná průda.
Potřebuji radu. Při trénovaní kováře to teď chce po mě "page of blacksmithing" 5 kousků. Kde mám ty věci sehnat? Nebo to je až od určitého lvl.?
Ad PoE: jak je to s tím pre-purchase? Vyplatí se připlatit víc za víc bodů nebo je slotů na potavy už tak dost a truhla je nevyčerpatelná?
Už to je opravené, 30, preto, že sa to diablu vzdialene podobá.
Diablo III selhává ve všem důležitém. Mise jsou stereotypní, AI slabá, grafické zpracování mizerné, design spoléhá na náhodu a mise na vyšší obtížnost jsou těžké tak, že by hra mohla posloužit jako šidítko pro sadisty.
videorecenze
No to já skapal s barbarem už 2krát, jsem v 2. aktu a lahvičky co jsem použil bych snad spočítal na jedné ruce :-) Ale byly to vždy takové divné smrti, nepřipraven jsem se levou rukou šťoural v nose a najednou jsem nevystačil s kouzly na myšce :-D

Ten normál je fakt lehoučký... zatím.
hraju monka, a před chvílí jsem umřel (odhaduji koncem první třetiny aktu 2) prostě mně jeich hodně obklíčilo a asi 2 minuty předtím jsem si řekl, že dočerpám ty nejslabší healing potions no a bylo :)
@MiDlo (19.05.2012 13:34): Já osobně jedu za barbara a také jsem ještě neumřel, jen jednou jsem měl na mále (ale to bylo ještě v prvním aktu). Teď už je to ale v pohodě, speciálně po tom co jsem "objevil ameriku" a začal používat ty runy u těch schopností.:D