Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Diskuze

Isair: Stereotyp je dojem, kterého během hraní nabýváš. Vzhledem k tomu, že v každé hře vykonáváš to samé (boj, komunikace, pohyb) je pro hru přední to, aby se jí tuto skutečnost zdařilo zamaskovat. AC2 se to právě v tomto ohledu daří, ačkoliv na tebe chrlí úkoly spočívající povětšinou v něčí eliminaci, je schopná to ukrýt pod atraktivními faktory, kterými hra disponuje; díky tomu se pak stává zábavnou. Chci tím říct, že když stáhneš libovolnou hru tímto způsobem z kůže, tak dopadne podobně zoufale ;-)
Isair: Aha, sorry, měl jsem to trochu spojené s tím co napsal GodOfTheStick...
No já tu o recenzích nenapsal ani ň, dost možná, protože je už nějaký ten pátek nečtu;). Samozřejmě jsem narážel na "hráčskou odezvu".

No vidíš, mě třeba nekazí...:) Příběh mi příjde zajímavý (dost možná nejzajímavější v posledních letech) a hraní samotné mi dává přesně to co chci - průzkum, akci, strategii i puzzly... Navíc v opravdu zajímavém prostředí.
Kladné recenze rozhodně neznamenají kladnou hráčskou odezvu - podívej se třeba na Dragon Age II...
Marcusss: Kazí... dosti, bylo to až příliš plytké.

Jakože u Planescapu jsem si těch chyb vědom a též jsem je hře vyčetl, ale alespoň nabídl "něco víc" než jen takovouhle povrchní a stereotypní záležitost, která bude pro tuto sérii již asi typická.

A nepodsunuj mi tu laskavě, že hodnotím na základě nějakého chladného kalkulu. Spíš mi přijde úsměvné, jak jen lehké zamaskování udělá ze "zatracované" hry rázem "on top";).
Když hledáš chyby, samozřejmě je najdeš. Důležité je, ale jak moc ty chyby kazí zážitek.
Kdyby měl člověk hodnotit prostě podle toho, kolik chyb hra má, tak by si třeba takový "Planescape Torment" nezasloužil víc, než 50%, protože byť má úžasný příběh, herní mechaniky a hlavně souboje jsou v něm na katastrofální úrovni. Stejně tak bugy a chyby v Zaklínači, VtM:Bloodlines či Stalkerovi by tyto hry v tom případně měly shazovat hodně nízko...:/
Škoda jen, že to co píše Isair většina recenzentů jen naznačí (pokud tedy vůbec) a pak stejně hře napálí 9-10. Já jsem hrál jako první AC2 a teprve potom jedničku, takže sérii vnímám jinak, ale když jsem se k jedničce dostal, tak jsem se nestačil divit, jak slabým a prázdným dojmem působí.
Isair: PŘESNĚ! Tak dlouho jsem přemýšlel, jak bych svý dojmy formuloval, až jsi to udělal za mě. AC2 ten stereotyp jedničky neodstranil, ale předstírá to natolik úspěšně, že mě tím opravdu na těch prvních pár hodin zmátl. Zhruba od bity of Forli už jsem se ale modlil, ať to skončí co nejdřív, dohrál jsem to v podstatě jenom kvůli příběhu, a málem pak vyhodil PC z okna, poněvádž takovou [doplň_si_sám] jsem neviděl od dob Fahrenheita.
Isair: Ja si myslím, že mňa osobne uchvátila AC 2 netradičným výberom prostredia (v Benátkach som bol) a HLAVNE tými kozmetickými prvkami, pretože dokázala celkom netypicky obstarať klasické akčné herné pasáže (obrana gondoly, útok na pevnosť, karneval atď...) a zároveň rôznymi novými útokmi, nakupovaním a podobne to celé pekne spestrovala. Samozrejme že sami o sebe sú tie prvky viac než zanedbateľné, ale ako koktejl to pôsobilo pomerne sviežo, o to viac, že sa jedná o akčnú hru. Ale je pravda, že oproti jednotke mi chýbalo trochu viac "spoznať" moje obete pred dekapitáciou.
První dojmy: kdyby takhle vypadala jednička, tak bych teď (po roce a čtvrt, co jsem jedničku hrál) necítil tu pachuť z některých herních principů. Je ale fakt, že gtáčkoidní styl tomuhle sedí víc. Bohužel nechápu, proč nás tvůrci musí odměňovat penězi, když pomůžeme mladšímu bratříčkovi nebo matce. To i v tom blbém gta nedostanete ani pětník, když něco děláte pro kámoše/rodinu.

Jinak ok. Oblékání vrahounského oblečku mi připomnělo scénu z Hitmana dvojky :) http://www.youtube.com/watch?v=icwBl_H62d4
V retailu z Anglie čeština není, tedy jí určitě dělal lokální distributor... Na Steamu na 99% nebude.
Nema nekdo Steam verzi? Je tam cestina nebo ne? (V podporovanych jazycich neni, ale clovek nikdy nevi.)
Obtížnost tam myslím nikde v žádném díle nebyla, alespoň jsem to nenašel. Jinak souboje mě taky bavily, ale mohli se tam objevovat krapet silnější nepřátelé. Tohle trošku vylepšil Brotherhood, kde se ještě našel nějaký další typ útočníků a přibyly nové komba, která na ně byly potřeba. Ale i tak nebyly téměř o nic složitější, přesto se na ně krásně dívalo a člověk si je užíval.
Přesně byla to jen otrava. Zbytečnost. Vypuštěním stráží ze střech o nic nepřijdete. Obtížnost soubojů byla triviální a nebyl by problém sejmout třeba sto panáků. Ale zase ty souboje se mi líbily.

BTW šla vůbec nastavit obtížnost? Já to nikde neviděl.
Mě stealth mise bavily, jenom jsem nechápal ten důvod, proč musím někoho potichu vraždit, zvláště když mě pak stejně odhalili a např. někdy ani cíl neměl kam utéct, takže to postrádá logiku.

Jinak s tím odstraněním nepřátel ze střech, s tím bych taky souhlasil a srovnání s Mirrors Edge mi nepřijde zrovna nejlepší. Zatímco v Mirrors Edge by se dalo mluvit o jakésik výzvě, tady v AC je to spíše otrava a zdržování. Těch pár nepřátel vás moc neohrozí, maximálně jenom doběhnete později k zadání nového úkolu.
No mě tam zase tolik nevadili i když je pravda, že bez nich by se asi žilo lépe :) Většinou stejně nestihly vyvolat poplach dřív, než jsem k nim doběhnul a sejmul je (případně dal nožem z dálky) problém to je jen když nějakého přehlédnete ...
Cobot: Pak by lezení po střechách nebyla taková výzva. To je jako odstranit z Mirror's Edge nepřátele - ztratila by se výzva, i když základ by zůstal stále stejně zábavný.
Mě nejde o realitu to je jasný že by to nebyla zábava ale o pocit reality. Celýmu tomu šaškování s poplachy a vymlácením půlky ulice by se dalo snadno předejít třeba tak že ty vojáky na střechy vůbec nedaj. Dát je jenom na "důležitý" budovy a budovy který jsou cílem třeba nějaký mise. Ve hře by se nezměnilo. Akorát bych při obyčejnym přeběhu z jedný čtvrti do druhý nemusel oddělat x panáků.
Však maníka na streche odstraňuješ v Benátkach hodením do vody a inde tak, že ho nalákaš tak, aby pri zabití nepadol zo strechy. :)

Ak by to bolo priveľmi realistické, tak by si si pridlho nezahral, resp. by si bol už vždy potom napadnutý "on sight".
No jasně ve většině hrách je stealth řešenej právě tím "čuměním do zdi". Ono by to ale ani jinak nešlo. Realita by ve hře nebyla ani krapet zábavná. Jde o to najít správnou míru.

Mě v AC nejvíc lezly na nervy ty maníci na střechách. Hned jdou po tobě, kolikrát kvůli nim vymlátim půlku ulice a pak strhnu dva plakáty a jsem zase v pohodě. Mám rád aspoň pocit reálnýho chování postav. Proto mám raději přístup s "nutným" fungujícím stalth a nebo s stealth s fatálním dopady na úroveň. Což je ale problém v sandboxové hře.

Ono to v AC není vyřešené špatně ale právě třeba úkol typu "loď" prostě nedává smysl. Potichu sejmu někoho, kdo je uprostřed 10lidí který pak navíc sejmu tak jako tak. A co je hlavně horší ta hra reaguje nesmyslně. Vstoupim na loď a ty panáci co mě viděj tak si asi říkaj "No ty vole kdo to asi je na tý zadní palubě kde stál před chvílí Karl a Günter. Navíc teď ještě zabil Papíka s Frantou a leze na zábradlí. No ještě počkám až mi zčervená ukazatel a pak teda vyhásim poplach". Buď mě nemaj vidět vůbec a pak to odpovídá zadání úkolu a nebo je něco špatně.
Úloha, kde je potrebné zabiť toho chlapíka na lodi aj mne osobne robila v závere najväčšie problémy a už sa ani nepamätám ako dlho mi to trvalo. Nie je mi však vôbec jasné, prečo práve jeho, ktorý z tej lode nemá kam újsť treba zabíjať potichu - jediné vysvetlenie, ktoré ma napadá, že Ezio ho zabil práve týmto spôsobom a aby Desmond dosiahol dokonalú synchronizáciu, tak to musí spraviť rovnako. Ale ani to v tomto prípade neberiem, keďže Desmond si často môže veci riešiť po svojom a raz za čas dokonca s varovaním bez problémov zabíjať civilistov :)

Raz sa mi dokonca stalo, že som toho chlapíka zabil, spustila sa animácia a hneď po nej ma desynchronizovalo, lebo ma údajne niekto zahliadol včas :)
Pomalinku vyčistit to jde :). Jen nepřátelé v AC2 tak okatě neodcházejí samy civět do zdi jako v jiných hrách a jsou mnohem méně tolerantní k chybám (což neznamená, že jsou chytřejší).
Už chcípnul. Ono já no to šel moc složitě a chtěl to pěkně pomalinku vyčistit. Jenže to prostě v AC nefunguje.

Udělal jsem to přesně takhle (cca od 1:00)
Tady je právě problém, že ho nesmí nikdo odhalit a to se mu s nožem imho nepovede
Co zkusit nějak využít vrhací nože? Mě to sice šlo vždy klasickým způsobem, ale správně vržený nůž může hodně pomoci.
No já to tak dělám taky. Jenže sejmu jednoho na molu OK, pak dva přes okraj na zádi lodi OK, toho na levoboku taky přes okraj OK, jenže u toho na pravoboku něco nefunguje a jeden panák co stojí hned vedle spustí poplach. Tak jsme zkoušel nalákat ho tím že se ukazuju jenže pokud ho sejmu na lodi tak konec.. Jsem z toho fakt na nervy :o))
Obeplav loď ze směru od přídě na levobok, stáhni stráž, co chodí kolem hrazení na lodi, pozor, aby to bylo ve chvíli, kdy se nikdo nedívá, plav dál za záď, počkej si na toho, co chodí po molu a taky ho utop. Pak si vyčíhej na zádi tu další, co chodí sem a tam, nevím jestli je nutný sundat i ty vepředu, každopádně pak už je to o tom vyčíhat si chvilku, kdy jsou otočený jinam a seshora zezadu skočit na cíl. Ende.

Taky jsem se s tím vztekal, stealth v AC je opruz.
Cobot: Já to udělal tak, že jsem byl chytlej za okrah lodě zvenčí a pomalu likvidoval stráže tak, že jsem je stáhnul do vody. Po chvilce vyčkávání máš volnou cestu. Nevzdávej to, ten konec za to stojí ;)
Hm tak jsem asi skončil. Jsem zpátky ve Florencii. Mám zabít 9maníků. 8 zabitejch a 9týho zalezlýho na lodi prostě nedám. Prý ho mám zabít potichu aniž by mě někdo viděl (nechápu sice proč, ale fajn). Pokaždý spustim poplach protože mě jeden z těch kokotů na lodi uvidí. Ach jo. Seru se s tim už dvě hodiny. Mám tendence něco rozmlátit

Není nějakej cheat na neviditelnost? Nikde nic neni.
Ja som sám zvedavý na svoje hodnotenie po dohratí, pretože práve tá prekonšpirovanosť a občas kamera je asi jediné čo tej hre dokážem vytknúť, z moderných hier posledných rokov ma nič takto nechytilo ako tie staršie hry. No uvidíme, keď dohrám.
A ja kdyz uz si koupil ceskou jednicku, porad cekam, kdy bude za slusnou cenu ceska dvojka a ono porad nic a to uz vysel i Brotherhood :-/ Ne ze bych mel cas to hrat, to nemam ani na jednicku, ale alespon bych mohl prestat myslet na to, ze si to chci koupit :)
No po jedničce jsem si momo jiné stěžoval na slabý příběh a jeho nevysvětlení. Fajve dvojce ho zdá se vysvětlujou, ale to kam to směřuje to je síla.

Přitom tam ta "moderní" linka aspoň zatím vůbec nemusí být. Všechny ty konspirace jsou tam tak násilně natlačený za každou cenu do sebe. Hrozný.

Nějaká verze historickýho románu by byla naopak fajn a i originální. Ten historickej politickej příběh sice není taky terno, ale jo není to špatné a prakticky k tomu nemám výhrady.

No nic uvidim kam se to dobere...

Mimochodem to video s Adamem a Evou je skvěle sexuálně korektní. Dokence i prdel maj bez půlek :o) Zato ta italka ve Forli má super slovník :o))
Nad tým som tiež uvažoval. Samotný Eziov príbeh je hlavne vďaka detailom veľmi fajn, ale to pozadie a všetky tie konšpiračné teórie, to mi príde prehnané. Keby občas niečo, tak nepoviem, ale všetko na čo si len človek pomyslí do toho pchajú, to je trochu moc i na mňa...
Tak nadšení už trochu vyprchalo. Ukoly jsou v podstatě taky furt stejný ale je to rozmanitější a celkově oproti jedničce vychytanější. Jako sandbox to funguje ale dobře.

Teda ale ten hlavní příběh ta "pravda" to směřuje k takovýmu sranci že to snad nebude mít obdoby. Už čekám jenom zelený mužíčky a Muldera se Sculyovou. Fakt masakr. Ta historická linka je v normálních mezích a celkem v pohodě, ale teda třeba "...teď to posílám do evropy ať si tam zabojujou" (první světová) "...dopadlo to jak jsme čekali a dostali jsme se k moci..." (druhá světová) No ty krávo...WTF???
Ja to tak vetsinou take delam, ale ne u sandboxovych her jako je AC. U takovych her je design misi velmi podobny a kdyz jsi necim takovym presycen z predesleho dilu, zecne to byt docela otrava. A kdyby te zrovna AC2 otravoval z takoveho duvodu, byla by to obrovska skoda.
Jsem seriálovej typ. Občas dělám i to že když vyjde novej díl nějaký série tak mám tendence rozjet starý díly znovu. Dal jsem takhle komplet Half-Life. Bohužel se často stává, že než se k novýmu dílu dostanu tak na něj znuděn ze starých dílů ztratim chuť. :o)

Už jsem si několikrát říkal že by bylo super kdyby existoval nějakej web kde by byly stručně kompletně vyspoilovaný celý hry.
Jakkoli je AC2 skvelou hrou, hrat dvojku hned po jednicce povazuji za masochismus.
Teda dvojka je zatím přesně to co jsem čekal od jedničky. Paráda. Právě jsme sejmul toho týpka co mi popravil mýho hipie/zombie fotra s rodinkou.. Ještě vylepšené mechanizmy hry. Splynutí s davem, kurtizány, kradení, poklady, databáze, hudba dokonce i příběh i grafika a geografie města. Nevím jestli si to tu úroveň udrží, ale zatím je to pecka.

Jediný co mě fakt leze na nervy je že když dám hru v italštině tak když na to dojde mí americký kámoši mluvěj italsky. Proč to dopr nemohlo bejt namíchaný? Dyť je tam ta italština pro zpestření a ne že je to hra pro italy.. grr.. Angličtinu s prokládanou italštinou použít nechci když je možnost mít to in natura.

Úplně chci třetí díl ze středověký Prahy!
Teoreticky mu to asi můžeš půjčit, ale musel bys mu dát i jméno a heslo ubi účtu.
Not recommended.
Hele jak je to s tím DRM plz? Kolikrát je to možné nainstalovat/aktivovat? Na pctuningu je totiž téma, který řiká, že po jednom použití serialu mám smůlu. Já jen jestli hru můžu někomu půjčit...
montana: ted sem cetl na Xzonu ze complete edition obsahuje vsechny stahovatelne pridavky(jde mi o PS3 verzi)
nevite, ktera edice hry je nejkompletnejsi? GOTY, Complete, pak je i nake Black ci White a kdo vi jaka jeste :X, kdo se v tom ma vyznat...