@marwel (19.03.2012 13:00): S obojím mi to bez problémů jede.
Diskuze
Kdyz uz tu byla rec o BG Trilogy mel bych dotaz, jak si ta modifikace rozumi s cestinou resp. cestinami do obou dilu? A jak je to s kompatibilitou s widescreen modem?
@Say (18.03.2012 14:59): Je mi to blbé, ale nezbývá mi, než citovat sám sebe: "Proč by kvůli tomuhle někdo hrál zrovna infinity hru? :/"
Jaké mne napadají alternativy na infinity enginu? To je celkem oříšek..........
Jaké mne napadají alternativy na infinity enginu? To je celkem oříšek..........
Do dvojky tuším ten NPC mod dělala Domi. Ta nemá vůbec špatnou pověst jakožto "modderka". Nicméně do jedničky jej dělala Kulyok a té věřím ještě podstatně více. Skutečně ten mod vypadal dobře, kam až jsem hru s ním hrál. :-)
A nejlepší je stejně NPC mod do BG1 a tam nabrat do party cokoliv, co dělal Hendryk (tzn. zvláště Xzar a Montarona či Khalida a Jaheiru).
A nejlepší je stejně NPC mod do BG1 a tam nabrat do party cokoliv, co dělal Hendryk (tzn. zvláště Xzar a Montarona či Khalida a Jaheiru).
Na IWD 1 i 2 už delší dobu existují i NPC mody... mám nainstalovanou dvojku s tímhle modem, ale zatím se mi do toho nechce. Ale ségra si to pochvalovala.
A v případě IWD i především slušnou atmosféru!
@USER47 (18.03.2012 15:50): Jasně, jenže Infinity Engine nabídne i krásnou a přehlednou grafiku a nějaký ten příběh s dialogy.
Meh, na taktiku jsou úplně jiný hry.:)
@Hamster (18.03.2012 13:51): Které alternativy na infinty engine tě napadají? Imo ID2 v IE nabídne nejvíc.
@Jab (18.03.2012 14:26): Heh, já už taky=P
@Jab (18.03.2012 14:26): Heh, já už taky=P
"Vidím jisté rozdíly mezi taktikou a strategii."
To ti gratuluji. I velká část vojenských teoretiků s tím má velké problémy. Vůbec ale nevím, proč mi to píšeš. :-)
To ti gratuluji. I velká část vojenských teoretiků s tím má velké problémy. Vůbec ale nevím, proč mi to píšeš. :-)
@Say (18.03.2012 13:39): Já jsem "jenom" ani nepoužil. Spíš narážím na to, že mi "krystalická" taktika přijde dost nadazená, zvlášť relativně vůči alternativám.
@Hamster (18.03.2012 13:14): Protože to není "jenom" kvůli tomu.
@Say (18.03.2012 12:39): Proč by kvůli tomuhle někdo hrál zrovna infinity hru? :/
@Jab (18.03.2012 12:56): Vidím jisté rozdíly mezi taktikou a strategii.
Jinak by to ani v žánru turn-based strategií být nemělo... Problém vidím snad jen v tom, že ani BG ani IWD nejsou turn-based strategie.
@Jab (18.03.2012 11:33): My raději krystalickou taktiku bez telenovelové omáčky kolem ;)
@Jab (18.03.2012 11:33): :D :D
Hele, jděte si hrát do diskuse některého dílu Icewind Dale. :-)
Tady se probírají seriózní hry, kde postavy v družině umí i mluvit.
Tady se probírají seriózní hry, kde postavy v družině umí i mluvit.
@Say (17.03.2012 22:43): Jo, nějak tak.
@Zoltan (17.03.2012 22:40): Příběhem a přehledností k jedničce, pravidly ke dvojce, nebo ještě líp k Temple of Elemental Evil.
@Bodkin (17.03.2012 22:21): Jo, IWD 3 bych taky bral...ale aby mělo blíž k jedničce, než k dvojce :-)
@Bodkin (17.03.2012 22:21): Přesně tak!
Btw, jenom aby z BG3 nebyla nějaká FPS rubačka. Normálně by mi to ani nešlo do hlavy, ale když tu máme ten Fallout 3...
Btw, jenom aby z BG3 nebyla nějaká FPS rubačka. Normálně by mi to ani nešlo do hlavy, ale když tu máme ten Fallout 3...
@Drolin (17.03.2012 22:24): Khuul!
@Bodkin (17.03.2012 22:21): +1
IWD je údajně nejoblíbenější rpg Farga, tak by do toho mohl po W2 jít :).
IWD je údajně nejoblíbenější rpg Farga, tak by do toho mohl po W2 jít :).
BG spral ďas, já chci Icewind dale 3!
mawel: Já nešílím, použil jsem pouze slovíčko "raději"... tzn. za pokračování BG se rozhodně hněvat nebudu, pokud se nebudou snažit nějak absurdně natáhnout děj. Čili nějaké drobné odkazy na předešlou partu/dění (třebas i jako v případě druhého IWD) mi znějí docela dobře.
marwel: +1. Navíc nám napoví Enhanced Edition - pokud bude stát za prd a nikdo ji nekoupí, třetí díl stejně nevznikne. Pokud nás naopak všechny překvapí, zahrál bych si trojku rád.
Nevim co zase tak silite. Ok, pribeh je uzavreny, radsi byste dalsi hru podobneho stylu bez zname znacky, ale to by asi tvurci mohli rovnou zapomenout na Kickstarter, protoze bez zname znacky nebo znamych jmen ve vyvoji by to nikdy nevzniklo. At klidne udelaji dalsi dil Baldur's Gate s uplne jinymi postavami a pribehem a pokud to bude dobre, nazev jim klidne odpustim. Forgotten Realms nabizi spoustu moznosti k tvoreni pribehu a i kdyz prvni dily na sebe primo navazovaly nevidim duvod, proc by nemohli udelat neprime pokracovani, ktere by vychazelo napriklad z povesti puvodniho hrdiny a jeho cinu (podobne jako je to v pribehu Diabla 2).
Ostatne uz vzniklo Dark Alliance..
Ostatne uz vzniklo Dark Alliance..
Uzavretý je len príbeh Gorionovho chránenca, ale nový príbeh môže byť pokojne paralelný s pôvodnou hrou. Obsidian má tiež akési finančné problémy, Bethesďáci ich odrbkali o zaslúžené prémie a ak by sa MCA a nasral a odštartoval podobný projekt pre pokračovanie PS:T, uchrochtám sa blahom. :-))
edit:
Isair, zjednodušovania by som sa pri projektoch financovaných cez Kickstarter nebál. Tie hry budú určené pre hardcore fanúšikov a podľa toho budú aj vyzerať.
edit:
Isair, zjednodušovania by som sa pri projektoch financovaných cez Kickstarter nebál. Tie hry budú určené pre hardcore fanúšikov a podľa toho budú aj vyzerať.
Cobot: On původně (byl oznámen již v roce 2002) měl vzniknout Baldur's Gate III: The Black Hound, bohužel se zavřením Black Isle studia byl projekt zrušen.
Ale pravdou je, že o další díl také příliš nestojím... raději nové RPG v podobném stylu (čehož se v dnešní době všemožného zjednodušování asi těžko dočkáme).
Ale pravdou je, že o další díl také příliš nestojím... raději nové RPG v podobném stylu (čehož se v dnešní době všemožného zjednodušování asi těžko dočkáme).
@valcik (17.03.2012 21:39): Na co třetí díl? Příběh je uzavřenej. Doufám že nikdy nevznikne.
Hej, čo tam po nejakom remake. Šíria sa oveľa zaujímavejšie klepy, toť:
http://pc.gamespy.com/pc/baldurs-gate-enhanced-edition/1220929p1.html
http://pc.gamespy.com/pc/baldurs-gate-enhanced-edition/1220929p1.html
@AlieN (17.03.2012 10:34): Mě to tedy vytáčelo i v Tutu, i ve dvojce. Postavy se blokují, v úzkých místech zasekávají, podivně rozutíkají atp.
AlieN: Teoreticky to není zase takový rozdíl. Prakticky je pro easy-tutu více modů (více jak 2x - včetně několika celkem pěkných) a rychleji na něj vychází jejich nové verze.
Volím proto raději právě easy-tutu. Nicméně jak říkám, není to rozdíl dramatický.
Volím proto raději právě easy-tutu. Nicméně jak říkám, není to rozdíl dramatický.
@AlieN (17.03.2012 13:15): Nehrál jsem TuTu, takže nevím.
@Say (17.03.2012 12:57): Vždy jsem hrál jen s Tutu - je BGT vůbec v něčem lepší/jiná, krom "bezešvého" napojení obou her na konci BG1?
@valcik (17.03.2012 13:04): Ale já bych volitelná okýnka jako např. v NwN bral. Jen by musela být opravdu minimalisticky udělaná.
Což mi připomíná, že modding vylepšeného infinty engine možná bude snadnější. Muhehe=)
Což mi připomíná, že modding vylepšeného infinty engine možná bude snadnější. Muhehe=)
Dúfajme, že sa z toho nevylúpne konzolistický port s priesvitným GUI. :-P
Taky by sem tam mohli pospojovat pár map do jedný větší a zkrouhnout loadingy mezi exteriérama/interiérama. Ale to už chci asi moc.:)
Treba chteji vsechny obrazovky zkvalitnit aby hracum umoznili pouzit vyssi rozliseni zaroven s vice priblizeny obrazem a hrac si tak mohl vychutnat tu krasu pekne z blizka. Trochu podobne jako je to v Planescape, kde je obraz take blize, postavicky tak jsou vetsi a pobraly vice detailu (coz bylo pro Planescape hodne dulezite) a stejne tak i obrazovky samotne.
@Hamster (17.03.2012 08:30): Já narážel hlavně na to co říká už sevencreature, tedy že teď s velkou pompou dost možná dělají to co je díky moderům samozřejmostí už po mnoho let. Grafika se dá vylepšit (bez kompletního předělání) jen minimálně, ve velkém rozlišení je parádní, a AI a Pathfinding v ToB fungují také relativně v pohodě.
V podstatě se podle dosavadních limitovaných informací bude jednat o něco, jako TuTu, ale rozdělené na dva díly. Nechám se "překvapit", do jaké míry to bude vylepšené (to je oč tu hádám běží - i když, BG série funguje i v roce 2012 celkem bez problémů, a hnusně také nevypadá...), ale zatím to vypadá prostě na BG1 běžící pod engine ToB.
Já jsem někde četl o (ne)oficiálním patchi od několika tvůrců, kterej přidával příběh a upravoval AI a všechny díly do jedinýho GUI (dokonce Imoen zvedal sílu na 14), ale nakonec nebyl nikdy dokončenej. Nebude to nakonec tak, že to někdo vyštrachal a chce to vydat s nějakejma úpravama jako Enhanced edition?
všechny vás přivítá hláška "press any key to continue"
Já jen doufám že nedojde k z jednodušení pravidel ba naopak by molha AI bejt lepší v používání kouzel.
Ještě by mě zajímalo na jakých pravidlech poběží 1 díl.
Ještě by mě zajímalo na jakých pravidlech poběží 1 díl.
No to sice souhlas, ale mě napadá třeba hned větší GUI, kdy je pro mě text při vyšších rozlišeních dost titěrný.
@Hamster (17.03.2012 08:30): a pathfinding rozhodně souhlas.
@Hamster (17.03.2012 08:30): a pathfinding rozhodně souhlas.
@AlieN (17.03.2012 03:25): Popravdě, už jen ta AI a pathfinding by stály za remake.
@Cobot (16.03.2012 09:22): Otázkou je jestli je na infinity enginu co technicky vylepšovat :P
Natočili remake Casablanky.
Vylízanci. Jak chceš natočit znova Casablanku?
Ta verze s Dinglebatovou a Beardsleym je naprosto nepřekonatelná.
Jo, tu jsem viděl. Bomba.
Z vesmírných barů všech světů se musíš zhmotnit zrovna v tom mém.
Vylízanci. Jak chceš natočit znova Casablanku?
Ta verze s Dinglebatovou a Beardsleym je naprosto nepřekonatelná.
Jo, tu jsem viděl. Bomba.
Z vesmírných barů všech světů se musíš zhmotnit zrovna v tom mém.