Není tu však žádný čas na rozjímaní nad minulostí, tady máš zbraň a střílej. Ruského teroristu Makarova je potřeba zastavit dříve než dojde ke katastrofě. Konečně jsem měl pocit, že se dění na scéně netočí jen kolem mě a že nepřátelé si všímají i mých spolubojovníků a zase, že mí spolubojovníci jsou co k čemu a jsou docela dobře schopní většinou i bez mé pomoci vyčistit perimetr, i když jich tedy nebývale mnoho zařvalo, když jsem se zrovna více kochal než střílel. V bitevní vřavě jsem tak, kde to šlo, hledal různé cestičky, kterými bych své nepřátele mohl překvapit a ono to docela spolehlivě fungovalo.
Hned na začátku mě docela naštvalo, že zmizela možnost vyklánět se na stranu. Tohle jsem v CoD vždycky hojně používal a dost mi to chybělo. Moc nechápu, co k tomuto vývojáře vedlo. Musím však vyzdvihnout epické vizuální momentky s povedenou hudbou, několikrát zmiňovaný pád Eiffelovky je vskutku impozantní a v člověku to vyvolá přesně ty emoce, které jsou zde potřeba.
Ve hře je dokonce i několikrát Praha a v ní Leoš Mareš. To by bylo jasných 10/10, kdyby Leoš uměl zpívat. Takhle ale musím hodnotit objektivněji. Škoda té fyziky a nic moc zvuku - hlavně to tlumení střelby spolubojovníků mě dost rušilo. Vizuál ve srovnání s BF3 ze stejného roku výrazně horší, ale úplně katastrofa to taky není, vyzdvihnout musím světelné efekty. Suma sumárum, nadprůměrně dobrá zábava na 2 večery.
Pro: Zakončení trilogie, lokace, mise, globální konflikt, Praha, hratelnost, postavy, technický stav
Proti: Nevyužitý potenciál, herní doba, fyzika, grafika, chování zbraní