Komentáře
Začneme s hodnocením. Jako pokaždé se k nám dostává nebo spíše už dostala :D hra z nejhoršího konfliktu, který se na zemi kdy udál. Z důvodu že celkem nemusím válku ze strany spojenců jako Američani, budu hodnotit pouze hru jako takovou. Co se týče příběhu tak ten rozebírat nebudu. Chybí mi kampaň za SSSR a východní fronta. Kampaň je celkem dobře rozdělena do různých období hlavního protagonisty. Od vylodění v Normandii ( což je v každé hře furt dokola ) až po......... dobytí Mostu? To vážně ? Teďka se nebavím o Epilogu v koncentračním táboře, kde hledáte kolegu. Ano vylodění v Normandii byla velká věc v 1944. Dobytí Francie taky, ale z mého pohledu je tažení spojenců ve hrách absolutně nudný. ( Nepočítám válku proti Japonsku v tichém oceánu ). Proto nerad hraji hry z WW2 protože furt jenom spojenci a spojenci. Ale furt se zapomíná, že velkou část Evropy dobyla SSSR a prožila si toho více než Američané ( píšu Američané, protože Anglii ve 2. světové bojovala od začátku a nebojácně. ) To je vše z mého názoru na kampaň.
Co se týče ostatních prvků hry, bylo super vidět že vývojáři hry poslechli přání hráčů a vrátila děj do 2. světové války. A co ještě ? LÉKARNÍČKY. Ano tahle hra není pro hráče co hrály MW a BO a byli zvyklí na samo oživování. Tady to prostě nenajdete a při některých pasážích jsem měl chuť vzít klávesnici a prohodit ji oknem.
Co se týče zbraní, tak tady najdete typické zbraně ww2 pro mě nejlepší a nejvíce používanou byla M1 Garand , kterou mám nejradši ze strany spojenců. V misích kde sestřelujete Štuky, tak je to úplně totožné s Battlefield V v multyplayeru, kde sestřelujete taky nepřátelská letadla, takže za mě super. Řízení Jeepu ujde, není to nic extra, ale ujde. Co se týče ovládání tanku v kampani, to byla hrůza, dokud na vás nevyjede tank nepřátel tak celkem to jde, ale když na vás vyjede tak jste v místech, kde nechcete být ---> váš tank není ohebný, špatně se řídí, strašné pomalí, no prostě hrůza. Jinak jsem tu hru proběhl bez nějakých bugů a dalších podobných věcí.
Pro: Hratelnost, Druhá světová válka, Audio, Sestřelování Štuk, Pojatý příběh ( ikdyž nerad ) M1 Garand, Lékarníčky
Proti: Ovládání tanků, Chybí kampaň za SSSR, Mám pocit že uniformy Němců nejsou totožné s reálem,
Pro: Příběh. Alepsoň formálně. Obsah od mainstreamu neočekávám. Po delší době v sérii grafika, která nějak vypadá.
Proti: Nevyužitá, lépe udělaná hratelnost v misích - neměli odvahu jít all the way s konceptem. Zvýšení obtížnosti nepomáhá - jde o herní náplň.
13 rokov neskôr som sa odhodlal vyskúšať tento titul. Pretieklo predsalen dosť vody a čo si budeme nahovárať, FPS titulov vychádza oveľa menej, než pred tými 13 rokmi. Po audiovizuálnej stránke nie je čo hre vyčítať. Hra znie aj vyzerá dramaticky a vo svojej blatovo-šrapnelovo-murovanej drsnosti aj istým spôsobom krásne. Pre pokrok nielen po technickej stránke grafiky, ale i surovejším vyobrazením vojny a odtrhnutých údov, pôsobí aj úvodné vylodenie v Normandii, ako aj niektoré nasledujúce misie oveľa hrôzostrašnejšie a istým spôsobom ako naozaj ťažko prekonateľné prekážky. A to je podľa mňa silnejším "príznakom" vojny.
Hra sa našťastie viac, či menej úspešne snaží variovať spôsob a štruktúru misii a okrem klasických dopredu a do zákrytu a vyzabíjať stovky nepriateľov občas dostaneme pod ruku aj nejaké to vozidlo, tank alebo dokonca lietadlo. Osobne ma bavila aj špiónska stealthová misia v paríži, alebo "lesné misie" s odpalovaním bunkrom v rozbahnenom, ťažko priestupnom teréne. No i napriek tejto snahe hra ukazuje svojim extrémne lineárnym a i tak pomerne strohým a priamočiarym leveldizajnom, že takéto hry a ich štýl už naozaj zostarli a napriek nie veľmi dlhej (ale našťastie ani príliš krátkej) hracej dobe, sa vedel občas dostaviť aj stereotyp. Ďalšou nevýhodou bolo to, že pri vyššej obtiažnosti, ktorú som si vybral, to pôsobilo, že tá je nastavená len tým, že vám nepriatelia uberajú viac a majú dosť smrteľnú "sniperskú" mušku. Veľakrát tak niektoré časti misii vyzerali tak, že na prvý jeden-dva pokusy, ste sa snažili prebehnúť úsek, aby ste videli, kam Vám skripty postavia nepriateľov, zapamätali ste si ich pozície a na tretí pokus ste sa vždy otočili správnym smerom a nepriateľa zlikvidovali skôr, než mal šancu Vám ublížiť. No a to mi rozhodne nepríde veľmi šťastné, obzvlášť ak hra naozaj neponúka žiadnu komplexitu či variabilitu samotného prekonávania misii. No i tak som sa vedel zabaviť a tento titul považujem za nadpriemerný. Najbližší rok však určite nemám nutkanie venovať sa ďalšiemu Call of Duty alebo Medal of Honor.
Pro: audiovizuálna stránka, variabilita a atmosféra niektorých misii
Proti: príliš lineárny dizajn ukazuje, aký je prežitok, mierny stereotyp
Řekněme si na rovinu, v dnešní době už není moc konkurence, která by se zabývala WW2, a proto to mělo nové COD o dost jednodušší (stejně jako Battlefield 1 s WW1) než před pár lety.
Začněme rovnou grafikou, která je u nového COD pěkná, a zvlášť zásahy po kulkách a navracející se trhané končetiny dodávají hře na atmosféře a surové realističnosti. To vše podtrhuje zpracování okolního prostředí, cutscén a prakticky všeho. Grafika se tedy povedla na jedničku. To samé platí o ozvučení, ale přejdu k tomu, co každého milovníka druhoválečných kampaní zajímá. A to samotným misím a příběhu.
Objevuje se zde opět nová postava, tentokrát je to mladý Daniels se svou partou. Řeknu rovnou, že postavy se většinou povedly a to nejen samotný Daniels (který občas vzhledově připomínal hodně mladého B. J. Blazkowicze), ale i ostatní. Zejména Zussman a postavy Vašich nadřízených - Turnera a Piersona. Mezi nimi dochází během průběhu kampaně ke sporům a je zajímavé sledovat, jak jeden by splnil úkol, i kdyby měl obětovat úplně všechno, a druhý, který se chová lidštěji, a raději, než aby nechal všechny zemřít, úkol by nesplnil, nebo by se v jeho splnění opozdil.
Mise jako takové začínají vyloděním v Normandii na plážích bičovaných kulometnou palbou. Jste tedy vrženi do hry okamžitě a ihned si všimnete, že už nestačí jen tak někde lítat a pak se zašít, ale že se zde navrací po mnoha letech lékárničky. Stejně tak s náboji už to není tak snadné. Nově můžete tyto dvě zmíněné věci získat od spolubojovníků, stejně jako různé výhody (dočasné) - např. označení každého nepřítele v blízkosti.
Mise jsou vydařené a znázornění na mapě, jak velký postup byl v rámci dané mise proveden, motivuje k dalšímu hraní. Jen je ohromná škoda, že hra skončí hrozně brzy a misí s překročením Rýna. Čekal jsem dobytí Berlína nebo něco podobného. Ne ukončení dobytím mostu přes Rýn. No škoda!
To stejné platí pro příběh, který působí useknutě a hrozně krátce. Vývojáři rozehrávají velice dobrý příběh, ale po tom, co skončí, si řeknete, že chcete víc a že takhle to přece ukončit nemůžou... Ale ukončili.
Zbraňový arsenál je dostatečný, jediné, co vytknu, je výdrž nepřátel, kdy i zásah do hlavy nepřítele kolikrát neskolí a musíte ho trefit víckrát.
SHRNUTÍ: COD: WW2 nemá na současném herním poli moc velkou konkurenci a tak vývojáři nebyli tolik hnáni jako před lety, kdy vycházela jedna WW2 FPS hra za druhou. Přesto udělali vynikající hru s poutavým příběhem, perfektní grafikou a zdařilými misemi, v rámci kterých se objevují i takové nepovinné miniúkoly. Jen je škoda, že to celé trvá tak krátce a hra skončí dřív, než se nadějete.
Pro: Grafika, WW2, surovost, ozvučení, postavy a jejich příběhy, mise, lokace, lékárnička, výhody spolubobojovníků, miniúkoly
Proti: Extra krátká herní doba, ukončení v tom nejlepším, výdrž nepřátel
Další CoD ke kterému jsem se nějakým způsoben nachomítl a opět rozporuplné pocity. Vážně nechápu tu místy až nekritickou fanouškovskou základnu. Hra je svižná, rychlá, technicky odladěná a konzistentní. Grafický styl ze kterého čiší jista plastovost světa mě moc neoslovil ani kdysi a ani teď.
Největším průšvihem jsou ale mapy, které jsou zkrátka malé a nudné. A když píšu, že malé, tak opravdu malé Shipment 1944 je v TDM asi nejhorší mapa jakou jsem kdy hrál. Velikostí dobrá tak pro souboje max 2 na dva 2 a řeže se tam 6 na 6 lidí. Výsledkem jsou takřka instatntní spawn killy granáty.
Druhým zásadním hřebíkem do rakve je samotné vyhledávání a připojování k zápasům. Žádný seznam her rovná se pekelné situace, kdy chcete změnit hru, třeba díky tomu, že je tam hacker nebo se pouze kempí někde v rohu, ale prakticky to nejde. Hra si usmyslí, že tato herní lobby je pro vás ta jediná správná a ustavičně vás připojuje zpět, i když vám při vyhledávání suše oznámí, že našla 5 jiných. Klidně desetkrát v řadě.
Kolem a kolem, je spousta lepších WW2 střílenic.
Pro: Běhá to plynule, načítá se rychlostí světla
Proti: Nudné a maličké mapy, rozbité vyhledávání zápasů bez nějakého server listu
Takže CoD se po letech vydal zpět ke kořenům kde začínal - na bojiště druhé světové války, což za mě byl výborný krok. Ultra ulítle divnofuturistické Black Ops mě vůbec neoslovily. I když v posledních letech na poli FPS holduji spíše taktičtějším kouskům (série Arma, Rainbow, SWAT, ...) tak pro CoD jsem právě díky prvním dílům, které jsem na střední pařil v MP donekonečna, měl stále slabost. A teď, po letech, se série vrací zpět. Byl jsem docela nadšen. Když hra vyšla hrál jsem ji u kamaráda na PS4 a nadšení zase opadlo. Killstreaks, skiny a kolimátory na WW2 zbraních se mi docela eklovali, takže jsem hru odložil s tím, že ji koupím až někdy v akci. A to nastalo teď, když hra vyšla v rámci Humble Bundle Monthly. Za 12 usd s dalšími několika hrami? Super.
The good
Singleplayer. Popravdě žádný velký zázrak se nekoná. Naprosto standardní 5 hodinová kampaň na kterou jsme v CoD již zvyklí. Grafika na 2017 vypadá moc hezky, všechno bouchá a ze hry kape filmovost kterou tvůrci nalezli již v těch původních CoD před patnácti lety. Mise se snaží o variabilitu - kromě klasického run&gun v kulisách WW2 hra přidává mírně neohrabané stealth mise, hodně nepohodlnou misi v kůži tankisty a vyloženě divnou mini část mise v roli stíhače chránícího letku bombardérů. Ale hraje se to pěkně. Point du hoc na začátku je fajn a závěr v koncentračním táboře je opravdu emocionální tečka, která je vkusně udělaná. Hra se navíc zaměřuje na "lidské příběhy" vojáků jednotky. Někdy je to fajn a působí to přirozeně, trochu i jako homage k Bratrstvu neohrožených, někdy je to patos až bída. Ale SP jsem dohrál a nelituji toho.
Co je trochu škoda, tak single se nevydává mimo hranice jedné postavy a jedné jednotky v rámci americké Big Red One od vylodění po konec války. Není zde kampaň za Brity, Rusy nebo přesun v prostředí třeba do Itálie, Afriky nebo Tichomoří. Což je škoda. Ale je možné že si šetří náměty na další pokračování. Pokud bude.
The Bad
No a pak jsem se pustil do multiplayeru. Jak jsem psal v úvodu, staré WW2 CoDy byly na střední mode srdcovka. Svého času jsme měli s kamarády i klan a hrály na gameparku jednu mapu za druhou. Dokonce jsme se pokoušeli účastnit Intel ligy. Ne moc úspěšně teda :))
Jak hrozné bylo mé překvapení, když jsem zjistil, že MP je protkán nehorázným lootboxovým systémem, který nejen dodává do hry celkem hezké uniformy, ale také naprosto rušící skiny na zbraně v barvách neonového poutače, které jsou ve hře z WW2 jak pěst na oko, ale především je v nich uzamčená dobrá půlka zbraní! Chceš nové zbraně. Kupuj lootboxy ! A nebo třeba raritní verze (skiny) i ke zbraním, které normálně získat jde. To bych neviděl jako trabl, kdyby šlo jen o vizuál, tyto verze zbraní však přidávají i statistické výhody (lepší zisk XP a podobně). Po dvou letech v provozu je navíc hra prakticky mrtvá. Kromě nekonečného mlácení se v minimapě shipment (což je pouze reinkarnace stejnojmenné mapy z CoD MW) funguje snad je mód Ground War (což je vykrádačka conquest ze série Battlefield), Team Deatmatch a možná Domination (klasické obsazování a držení bodů). Zbytek módů je mrtvý úplně nebo polomrtvý. To není hezká vizitka.
The Ugly
Opět multiplayer. I když teda člověk zatne zuby a řekne si, že vydrží s nižší variabilitou zbraní, nějak vydrží ty otřesný skiny i všudypřítomný lootbox systém kterým vás hra fackuje ze všech stran, přijde poslední rána do hlavy. Hackers. Ano, hra je naprstý free-for-all pro hackery všeho druhu. Prakticky v půlce zápasů člověk narazí na hackery, kteří se tím nijak netají. Střílí vás s chirurgickou přesností, mají šílené K/D nebo i jen stojí na jednom místě a zabíjí přes celou mapu. Naprostá anarchie. Někteří hackeři šli dokonce tak daleko, že to mají napsané v profilu a vysmívají se tam necheatujícím hráčům. U dva roky staré hry, která se stále prodává za 60usd je to komedie. Navíc od jedné z nejbohatších firem na herním trhu. Ano, každý oblíbený kompetitivní titul má nějaký ten problém s nepoctivými hráči, to je fakt. Activision ale naprosto rezignoval na jakékoliv řešení. Hráče prakticky není možné ani nahlašovat, v matchi není report tlačítko. Když to srovnám jak to funguje třeba v R6:Siege...no tak to srovnat nejde.
Multiplayer teď zažil trochu vzestup kdy do hry najeli hráči co to koupi za výhodnou cenu na HB (jako já), ale toto si myslím rychle opadne a hra bude mrtvá. Dva roky po vydání. Pokračovatel CoD 1&2, které se hrály mnoho let po vydání (snad i dnes je možné najít servery). To je smutné. Velice.
Závěrem
Pokud hru hrajte kvůli SP nebo Zombies (které si ale moc neužijete pokud nedáte dalších 40 USD za season pass kde jsou další příběhové kapitoly) asi budete spokojeni. Možná. Ale má kvůli 5 hodinám slušného singlu smysl dát 60 USD? Pro mě by asi nemělo.
Pokud jste měli v úmyslu hrát MP, pak vás důrazně varuji. Je docela dobře možné že budete zklamáni. Hořce.
Pokud jste hackeři, tak asi popřeji příjemnou zábavu.
Je to celé takové...mrzuté.
PS: Na PS4 a možná i na Xone je situace s hackery prý lepší. Tak to bude v pohodě třeba tam :)
Pro: grafika, SP kampaň (do jisté míry)
Proti: lootboxy, rušivé skiny, hackeři, nulová vůle inovovat v rámci žánru i série
Náplň hry je stále ta stejná - jdete, kosíte nepřátelé a sem tam se kocháte nějakou tou epickou scénou. Jenže na rozdíl od předešlých dílů se vývojáři rozhodli, že nám povolí trochu více interakce a to třeba ruční léčení lékárničkou nebo možností říct si třeba o náboje od člena jednotky. Paradoxně to působí strašně svěže, i když to v zásadě není nic nového nebo převratného. Možnost ovládat tank či letadlo už jsme také viděli, ale zde se to objeví jen v několika minutovém bezbolestném a příjemném zpestření.
Svěže působí celé zasazení a návrat na bojiště druhé světové války. Kdyby se jednalo o jen prostý remaster druhého Call of Duty, vůbec by mi nevadilo, kdyby vývojáři dodali takhle skvěle vypadající a znící kousek. Jakou zvláštní a znepokojující radost jsem měl jen z toho, když byl tábor rozložený v lese odstřelován a s hlavním hrdinou jsem se snažil doběhnout do krytu a přitom se vyhnout padajícím stromům, bombám a ne jednomu beznohému spolubojovníkovi.
Příběhové pozadí hlavního hrdiny bylo trochu na sílu rozuzlený, ale aspoň se vám trochu dostane pod kůži a není to klasický Joe Vojáček. Chemie mezi hlavní postavou a těmi vedlejšími fungovala dobře, takže jsem si docela jednoduše vytvořil vztah k celé jednotce. Příběh a vůbec vztahy na některých místech hry působili trochu křečovitě, ale za účelem "stihnout toho co nejvíc" vlastně proč ne?
V multiplayeru jsem nestrávil tolik času, vlastně skoro nic, ale jen to, že mě nezabíjeli neviditelní nepřátelé či drony, bylo velmi potěšující. A vlastně úspěch tohoto dílu je vlastně jen v tom, že se vrátil několikrát propíraný konflikt v aktuálním grafickým kabátku. Gratuluji Sledgehammeru, dostali jste nás!
Herní výzva 2019 - 9. "Historie se opakuje"
Hned v úvodu jsem si nemohl zvyknout na absenci zaměřovacího kříže, ale postupem času jsem si ovládání osvojil. Ve hře je málo interaktivních věcí, ale to se dá pochopit, když se jedná o FPS žánr. Alespoň se dá využít převrácení stolu ke krytí. Při jízdě tankem můžeme efektivně demolovat okolní domy. Dále usedneme za protiletadlový kanón, projedeme se vojenským džípem a proletíme letadlem. Zatímco letadlová mise se dá zvládnout s prstem v nose, tak s tou tankovou to šlo o poznání hůře. Hra je prošpikovaná povedenými video sekvencemi, které defacto utvářejí příběh. Tady bych vytknul absenci češtiny.
CoD WWII je Hardwarově poměrně nenáročná ovšem na úkor detailů. Dá se hrát na FX 8370 s GTX 1050 a 16GB RAM kolem 100 FPS v rozlišení 1920 × 1080 na nižší detaily . Já měl tu smůlu, že moje grafická karta má pouze 2GB paměti, tudíž jsem mohl nastavit textury pouze na normální hodnotu a tak hra místy vypadala hůř než CoD 2 z roku 2005. Opravdu je potřeba alespoň 4GB grafické paměti pro nastavení textur na high a vyšší. Hudební stránku jsem snad ani nevnímal, ale zvukové efekty na soundbaru se subwofwerem jsou vynikající :)
Pokud se nechcete pouštět do multiplayeru, tak bych přece jen počkal až cena trochu spadne. Za kampaň dávám hodnocení 85 %
Pro: 2. sv. válka,
Proti: absence zaměřovacího kříže a češtiny
Herní série Call of Duty je pro mě svým způsobem povinností. Kromě třetího dílu, jenž vyšel pouze na konzole, jsem dohrál všechny a každý podzim se těším na nový díl. Ne že by to byly hratelnostně kdoví jaké perly, vlastně to jde rok od roku více do kopru, ale jednou za čas neuškodí si večer sednout, nalít si panáka whisky a bezmyšlenkovitě pokosit pár set nepřátel a pokochat se spektakulárními skripty.
Na letošní díl jsem se těšil dvojnásob, protože vývojáři konečně upustili od války v moderním hi-tech prostředí či dokonce sci-fi, ale vrátili se ke kořenům do prostředí 2. Světové války. A nácky já kuchám nesmírně rád.
Overall mě tento díl opravdu bavil (mluvíme o SP, MP mě naprosto nezajímá), graficky vypadá pěkně, misí je tak akorát, aby to nezačalo nudit a kromě pár nemastných neslaných klišoidních momentů (taková ta klasika - ovládání AA děl, jízda v tanku, ...) je hratelnost na výborné úrovni. Postavy jsou vykresleny dobře a třešničkou na dortu jsou příběhové animace před misemi.
Zkrátka a dobře se letošní CoD povedlo a návrat ke kořenům této sérii jenom prospěl, protože ty sci-fi hnoje už začaly být opravdu nuda. Letos jsem spokojený.
Pro: Návrat do 2. SV, hratelnost, audiovizuál.
Proti: Některé klišoidní momenty.
Na počátku se opravdu příběh rozjíždí pomalu, ale časem se stane to čemu jsem nevěřil, postavy začtete mít rádi a kvalita příběhu postupně stoupá. Obvzláště poslední mise už jsem si opravdu užíval takřka jako výborný film. Akce je jako vždy u CoD zábavná, výborný pocit jsem měl ze zvuku zbraní. Musím dokonce pochválit i průměrnou délku sp kampaně. Jednu věc jsem však nenáviděl - ovládání vozidel v doplňkových misích, naštěstí se to týká asi 2-3 meziher, ale kdo tohle programoval na PC toho bych normálně vyhodil na minutu, odporné!
Není třeba to protahovat CoD WWII je opravdu povedená jednohubka, která tu podle mého názoru již dlouho nebyla. Zapnete si jí vždy, když budete potřebovat oddych a k tomu Vám bude sloužit perfektně. Negativa pokud Vám nevadili u předchozích dílu nebudou Vám vadit ani zde!
Pro: Interface, zvuky, konečně zajímavý příběh, kvalitní akce made by CoD
Proti: lineárnost, historická přesnost, ovládání vozidel
Pokud bych měl tento díl série něčím charakterizovat, pak určitě slovy "návrat ke kořenům". Pryč je autoheal, pryč jsou futuristické zbraně, drony a roboti. Máme tu opět druhou světovou, kterou jsme tu ve hrách již dlouho neviděli. Jak se ale povedla hra jako taková?
Musím se přiznat, že první a druhou misí mě CoD: WWII ne a ne chytnout. Rozjezd byl poměrně pomalý, vylodění na Omaze na můj vkus slabé a zkrátka to nebylo úplně ono. Naštěstí hned třetí mise nabídla skvělou akci, jak vystřiženou ze starých dobrých CoD, a tato vysoká laťka vydržela až do konce hry (extra pochvala za koncentrační tábor, výborný nápad).
V podstatě se dá říct, že WWII nabízí vše, co se mi na starých dílech líbilo. Likvidace nepřátelské techniky, infiltrace, obsazení základny, krytí ostřelovačkou z věže kostela, tanková a letecká bitva, zběsilé honičky - nic z toho nechybí a kromě trochu krkolomného ovládání tanků a letadel nemám k ničemu sebemenších výhrad. Škoda, že kampaň nemá alespoň o 5 misí víc, vůbec by mi to nevadilo. Hratelnost je totiž skvělá, jak se hra po druhé misi rozjede, už vás nepustí :-)
Je fakt, že tentokrát se hra věnuje více osobní rovině vojáků než vojenským akcím jako takovým, ale není to nic, za co bych autorům nadával, naopak, například mise se záchranou holčičky byla sice trochu účelová, ale její průběh mě překvapil a to se určitě počítá. Spíše mi trochu vadilo, že z německých vojáků padala ruská zbraň PPSh-41 - ano, tato zbraň se sice koncem války na německé straně používala, ale stejně mi přijde, že ji tam vývojáři dali jen proto, že tentokrát za Rusy nehrajeme a chtěli mít co nejpestřejší arzenál. Jako zápor to nicméně neberu.
Grafické zpracování se povedlo na jedničku, chvílemi se mi skutečně zdálo, že sleduji spíše válečný film. Za zmínění stojí zejména obličeje postav, které patří mezi to nejlepší, co jsem zatím ve hrách viděl. Zde není absolutně co vytknout, hardwarové nároky navíc nejsou nijak přehnané. Hudba není špatná, ale bohužel se mi zdála oproti ostatním zvukům dost utlumená a kromě hlavního motivu si zbytek skladeb vůbec nevybavím. Zvuky zbraní se mi pak zdály příliš umělé, nerealistické. Nedá se nic dělat, dokonalá zvuková a hudební stránka prvního Call of Duty zůstala stále nepřekonaná.
Stejně tak zůstalo nepřekonané první Call of Duty. Přesto je WWII více než důstojným pokračováním, které přináší vše, co na této sérii milujeme (pokud je vám proti srsti, vůbec s touto hrou neztrácejte čas), a jsem opravdu rád, že se vrátila do prostředí druhé světové války, kde koncekonců začala. Osobně doufám, že se v této době bude odehrávat i příští díl - je přece tolik bitev, které na přenesení do interaktivního prostředí teprve čekají, stane se-li tak, určitě opět kupuju!
Pro: Skvělá hratelnost, nápadité mise, některé opravdu dobré nápady, na poměry série velice slušný příběh, pěkná grafika, dobrá optimalizace
Proti: Nepříliš povedené zvuky zbraní, nevýrazná hudba, horší ovládání tanků a letadel, herní doba
Pro: je to klasický Call of Duty - krátká a intenzivní single playerová kampaň, pěkná grafická prezentace
Proti: je to klasický Call of Duty - ve stylu hollywoodu přehnanej nesmrtelnej hrdina, to samé v jiném prostředí