Vtipný jak teď hraju Halo 4, lineární střílečku, tzn. hru zaměřenou na střílení, a její combat mi přijde po Cyberpunku, RPGčku, tzn. hře kde combat není v podstatě ani nutný provozovat, úplně chudej...jak jsem si zvykl na to uskakování, slow-mo, perfektní animace přebíjení a pocit ze střelby..a to jsem přitom v Cyberpunku hrál primárně stealth netrunnera.
Diskuze
@AlieN (08.01.2021 21:23): Zpětně ještě jedna poznámka, je pravda, že to výtečně vystihuje ono motto style over substance. :)
Když už se tu bavite o teto méně podstatné části hry (míněno nikoliv menecenne precijen bavime se o hre zameree na detail v ramci velkeho celku) tak bych spíš jako Ps4 uživatel co nemá Ssd uprednostnil vice nacitacich obrazovek.
Rayman Origins měl taky dobrý credits. Tam jste je mohli ničit a farmit Lumíky :D
@Karasman (09.01.2021 15:36): Devil May Cry 3 myslím mělo během titulků "horde wave" a když jsi pokosil 100 nepřátel odemkl se tajný konec. Taky dobré řešení.
Každopádně já je vždy přeskakuju a když nejdou tak hru shodím alt+f4 a konec.
Každopádně já je vždy přeskakuju a když nejdou tak hru shodím alt+f4 a konec.
Hmm, tak fajn, zda sa, ze sa hra rozhodla ma zaseknut pri Randyho pocitaci, takze ten quest asi nespravim... Prvy bug, ktory mi brani cokolvek dokoncit. Fasa.
Nejlepší titulky pro mě měl Doom (2016), na ty bych koukal klidně několikrát. Chápu, že jsou titulky nutné zlo, ale právě proto snad není tak velký problém je udělat trochu poutavější. Já jsem zrovna ten typ, co jde z kina okamžitě, na titulky fakt koukat nehodlám, když tam nic kromě černé obrazovky se sloupcem jmen není. A jak říkám, dát tam alespoň fotky z vývoje není snad taková práce...
@Karasman (09.01.2021 13:51): Ja mam rad artovy titulky. Treba takove. Ten seznam jmen by pak mel byt idelane takovy, ze tam mas vic sloupcu se jmeny najednou, at to rychleji utece. Vlk se nazere a koza zustane cela, jak se rika.
@Gordon (09.01.2021 14:18): Nejlepsi titulky maji filmy s Jackie Chanem - zabery kde si zlomi pater, zabery kde si zlomi ruku, zabery jak hladi pejska a smeje se u toho...
Nerikejte mi, ze nemaj v cdp taky nejaky fajnovy nahravky - predavkovany grafik kofejnem se vali v krecich na zemi, vozraly programator se hada s managmentem....
Nerikejte mi, ze nemaj v cdp taky nejaky fajnovy nahravky - predavkovany grafik kofejnem se vali v krecich na zemi, vozraly programator se hada s managmentem....
@Karasman (09.01.2021 13:51): V BG jsou u titulků koncept arty a to bylo pěkné, ale cokoli víc vytrhávajícího ze hry, jako záběry z jejího vývoje, by mi tam hodně vadilo a dost kazilo dojmy z jejího konce. To radši opravdu ať jen poslouchám hudbu a mám čas to vstřebat jako u filmů (nechápu lidi kteří utíkají ze sálu s poslední klapkou)... nebo ignorovat, protože ty titulky tady jsou nevyhnutelně prostě dlouhé. A nikdo nečeká že ty jména budou všichni číst, ale stejně tam samozřejmě patří.
@Karasman (09.01.2021 13:51): Takhle to měl Doom Eternal, v titulkách byly fotky tvůrců. Nebo V bioshock Infinite zase bylo u titulků nádherné video, kde zpívali. :-)
Ono celkově ty titulky byly dost nedotažený. Vzkazy na první minutu až dvě byl super nápad, ale co dál? Pořád nechápu, že tvůrcům nedochází, že ten nudný seznam stovek jmen nikdy nikdo číst nebude (totéž platí samozřejmě např. i u filmů). Proč tam třeba dál nemohli nacpat nějaké záběry z vývoje? Fotky/videa, jak to Keanu a ostatní dabovali? Toho materiálu musejí mít tuny, ale né, my je necháme koukat čtvrt hodiny na seznam jmen, to si pošmáknou... :-/
Hra je silne nevybalancovana, ale to se da cekat od RPG systemu, ktery nesetri na nasobitelich zraneni. Takze kdo jich nevyuziva (ma spatne rozhazene perky, pouziva spatne zbrane, atd.), tak muze mit problem jako Karasman. Kdo jich vyuziva, tak hrou projde s prstem v nose i na vyssi obtiznosti.
@Karasman (08.01.2021 22:23): Ty vzkazy od NPCcek jsou skvely napad, ale jak rikas, bylo jich malo a samy o sobe nejsou schopne nahradit klasicky souhrn nasledku jaky zname treba z Falloutu.
@Karasman (08.01.2021 22:23): Ty vzkazy od NPCcek jsou skvely napad, ale jak rikas, bylo jich malo a samy o sobe nejsou schopne nahradit klasicky souhrn nasledku jaky zname treba z Falloutu.
@Paul (08.01.2021 23:36): Adam je dobrý sopel. Na nejtěžší mi nebyl schopen nic udělat. Jeden z psychoušů mi dal zabrat víc. :-D
@Karasman (08.01.2021 22:23): hezký jak máme s Adamem každej jiný zklamání, tebe štvala cutscéna protože ses s ním páral půl večera, mě zase zklamal že za minutu padl a bossfight byl velmi antiklimatický :) Ale hrál jsem jen na normal. Jinak stejnej konec jako já, taky Panam a půl roku života nešlo odolat. Ale jsem enormně zvědav na ty další závěry.
Mno, tak dohráno. Overall velká spokojenost, na žádné gamebreaking bugy jsem nenarazil, jen jeden miniquest mi nešel splnit, ale to jsem vyřešil nahráním půl minuty staré pozice a zvolením jiného postupu. Občas detaily typu že frajer kouří cigaretu/telefonuje, ale v ruce nic nemá a tak.
Co se týká finále, tak jsem odjel s Panam, opravdu mi přirostla k srdci. Na konci mě jen vyloženě štval souboj s Adamem Smasherem, který jsem dělal půl večera na spousty pokusů a pokaždý jsem musel shlédnou animaci, jak Smasher rozcákne Saulovi hlavu, to borci nevychytali, páč to bylo o nervy.
A ještě k těm titulkům - poslouchat ty vzkazy od NPC bylo paráda, ale bylo jich dost málo. Upřímně jsem myslel, že moje volby během hry budou mít na konec větší vliv.
Co se týká finále, tak jsem odjel s Panam, opravdu mi přirostla k srdci. Na konci mě jen vyloženě štval souboj s Adamem Smasherem, který jsem dělal půl večera na spousty pokusů a pokaždý jsem musel shlédnou animaci, jak Smasher rozcákne Saulovi hlavu, to borci nevychytali, páč to bylo o nervy.
A ještě k těm titulkům - poslouchat ty vzkazy od NPC bylo paráda, ale bylo jich dost málo. Upřímně jsem myslel, že moje volby během hry budou mít na konec větší vliv.
@AlieN (08.01.2021 21:23): Nejde mi ani tak o obtížnost, ale o zábavnost.
Konečně jsem se přes tu hru prokousal a co jí musím nechat tak závěrečné titulky s proslovy NPC které mě provázeli celou hrou jsou opravdu top 3 co jsem zažil i s Baldurem a Falloutem, emoce prostě CDP jdou.
@BUMTARATA (08.01.2021 20:47): Už takhle je ta hra hodně lehká... (a vidím že se v tom videu odrážení kulky citelně přichytává na headshot)
Ale co zvýraznění zaměření, že tam není to běhání po zdech, co v té ukázce vidím chvíli potom, to je škoda.
Ale co zvýraznění zaměření, že tam není to běhání po zdech, co v té ukázce vidím chvíli potom, to je škoda.
@AlieN (08.01.2021 18:01): Okay, nepopírám, tohle vypadá efektně, ale tolik čachrování kolem toho. Největší potíž vidím v tom, že nevíš, kam vlastně míříš. Zjevně si ale na to „mikro cukání“ můžeš vypěstovat jistou citlivost. V té jejich tisíc let staré ukázce (39:36) se lajna zbarvila domodra a nepřítel se zvýraznil. Nechápu, proč to změnili.
@Gordon (08.01.2021 18:31): teď jsi mi úplně připomněl tohle :DD
@kristmeister (08.01.2021 16:02): Stejně pěněz, jako na marketing. :-D
@BUMTARATA (08.01.2021 16:32): Nepoužil jsem to vůbec, ale z tohohle videa to nevypadalo úplně marně. Samozřejmě mnohem pomalejší než jiné možnosti zabíjení, ale zábavně stealthy... ono s tím Pingem je OP asi úplně všechno.
Anketu o nejméně užitečný kyberware vyhrává balistický koprocesor/generátor trajektorie. Ricochet platí za největší vtip. Za desítky hodin jsem netrefil zhola nic, když už, tak zcela omylem. Když vezmu v potaz, že je to na úkor smart weapons, nerozumím, proč to v tý hře vůbec je. V tom tech demu, co tehdá ukazovali, to vypadalo o moc líp.
@Gordon (08.01.2021 13:51): Nereálné to určitě není, ale těch peněz kolik by do toho museli nasrat plus by se protáhl vývoj o 2 roky.
@BUMTARATA (08.01.2021 11:18): Mě to tak nereálné nepřijde, takové rozvětvené hry jsou.
@SilentWolf (08.01.2021 12:09): A já souhlasím. :)
@BUMTARATA (08.01.2021 11:18): Peralezovi jsou dobře zakončeni. Možná jedni z těch, co jsou zakončeni nejlépe..
@SilentWolf (08.01.2021 08:20): Nechci říkat, že mu manažer nevyjednal slušnou částku, ale zrovna Reeves je znám svoji solidaritou a skromností, takže kokonkrétně jemu bych to za vinu nedávala.
Jinak, jestli součástí prvního free DLC nebude T-pose do fotomódu, tak mě fakt zklamou. Vlastně by z toho mohli udělat i quickheck…
@kristmeister (07.01.2021 23:36): Docela sem Keanu ocenila, má velké charisma a ta "prkenost/monotónost", na kterou si někteří stěžují, mě sedla jako známka toho, že Johny je prostě psychopat. Ten typ člověka, co nehne brvou a z ničeho nic čapne po brokádě a vystřílí celý bar. Pak vyjde ven a na pohodičku si zapálí cígo. Díky tomu jeho postava působila, že ste si ho každou chvilku chtěli oblíbit a věřit mu, jen aby pak o pár misí později předvedl, jaký je to terorista bez svědomí. A pak zase jako beránek... no prostě držel mě na jehlách až do konce.
Pokud by zvolili cestu typicky vyšinutého psychopata, tak to minimálně u mě zdaleka tak dobře nefungovalo.
Pokud by zvolili cestu typicky vyšinutého psychopata, tak to minimálně u mě zdaleka tak dobře nefungovalo.
@SilentWolf (08.01.2021 08:20): Kreativci mají vždy plnou hlavu (nerealizovatelných) nápadů, tady o nich bohužel začali ve velkém veřejně mluvit, aniž by si byli více méně jistí, že je budou s to uskutečnit. Tři různé konstrukty zní zcela absurdně, když vidíme, jak velkou roli Johnny zastává. To bychom pak každý hráli úplně jinou hru.
Řekl bych, že velká DLCéčka budou v duchu W3, to znamená de facto separátní obsah (snazší na implementaci, testování), radši bych tedy nepočítal s rozšiřováním původního obsahu, už vůbec ne toho volitelného (např. Peralezovi), jak by si mnozí přáli, a budou zasazená před konec hry, přístupná z „endgame“, tak aby se dala hned začít.
EDIT: Abych ale teda odpověděl na otázku… :D Jo, Keanu bude nepochybně jejich součástí, určitě je nasmlouvaný na celou hru, včetně dodatečného obsahu.
Řekl bych, že velká DLCéčka budou v duchu W3, to znamená de facto separátní obsah (snazší na implementaci, testování), radši bych tedy nepočítal s rozšiřováním původního obsahu, už vůbec ne toho volitelného (např. Peralezovi), jak by si mnozí přáli, a budou zasazená před konec hry, přístupná z „endgame“, tak aby se dala hned začít.
EDIT: Abych ale teda odpověděl na otázku… :D Jo, Keanu bude nepochybně jejich součástí, určitě je nasmlouvaný na celou hru, včetně dodatečného obsahu.
BTW a myslíte že Keanu na hře stále spolupracuje ? (DLC). Respektive mohou si ho kdykoliv zavolat?
Nebo teď musejí vycházet z už nahraných materiálů ?
Nebo teď musejí vycházet z už nahraných materiálů ?
Reevese si nikdo nenajímá kvůli hereckým schopnostem, ale kvůli charismatu a larger than life personě, což je přesně co Johnny potřeboval. Za mě super.
@Jab (08.01.2021 09:00): Je dřevo a herecky zvládá jen jednu polohu, ale když se mu napíše role na tělo, je to víc než dobré. Jako v případě Johnyho Silverhanda.
Hele Keanu Reeves je trochu herecké dřevo. Ale k tomu žánru patří. Kvůli Matrixu i Johnny Mnemonicovi aj. Co jsem z Cyberpunku 2077 navíc viděl, tak imho jeho výkon není žádná tragedie. Spíše naopak mě v těch úryvcích příjemně překvapoval.
@Guldy (08.01.2021 01:19): jenže ten "hate" je z toho asi nejvíc uvěřitelný.
Si vem že vymyslíš propracované RPG, těšíš se až ho zrealizuješ. Plánuješ tam mít 3 různé "hlasy v hlavě" podle toho koho si na začátku vybereš za dětského idola. https://i.redd.it/o4xykkrtezi11.png plus další proměnné. A pak přijde slavný herec a najednou se všechno začne točit kolem něj, příběh se oseká a přizpůsobí se jen jemu. Z postavy se pro usnadnění udělá obyčejný žoldák, píchne se do něj Keanu a hotovo.
Spíš by mi přišlo divné, kdyby z toho byli vývojáři nadšení. I vzhledem k tomu kolik Keanu ukusoval zlotek. :D ale třeba to dělal z dobra v srdci.
@kristmeister (08.01.2021 02:45): jj, taky tak. :D Musíme se nějak šikovně bouchnout do hlavy.
Si vem že vymyslíš propracované RPG, těšíš se až ho zrealizuješ. Plánuješ tam mít 3 různé "hlasy v hlavě" podle toho koho si na začátku vybereš za dětského idola. https://i.redd.it/o4xykkrtezi11.png plus další proměnné. A pak přijde slavný herec a najednou se všechno začne točit kolem něj, příběh se oseká a přizpůsobí se jen jemu. Z postavy se pro usnadnění udělá obyčejný žoldák, píchne se do něj Keanu a hotovo.
Spíš by mi přišlo divné, kdyby z toho byli vývojáři nadšení. I vzhledem k tomu kolik Keanu ukusoval zlotek. :D ale třeba to dělal z dobra v srdci.
@kristmeister (08.01.2021 02:45): jj, taky tak. :D Musíme se nějak šikovně bouchnout do hlavy.
@kristmeister (08.01.2021 01:29): Ja si pri prvnim hrani nevytvoril zadnou, jel jsem default no. 3 a oblikal ji jako desnou primadonu. Ted jsem si konecne vytvoril vlastni, takovou obyc holku od vedle, nomadku, ktera se obleka prakticky. :D Hlas sedel te prvni vic podle me. Druhe rozehrani v mem pripade bylo jasne nez dohravat vse do posledniho vykricniku za jednu postavu (na achievementy sere pes). Takhle jsem to delal i treba ve Skyrimu, kde abych videl vse jsem hru hral za tri ruzne postavy (ale hlavni linku dohral jen za jednu z nich).
Jinak otacim, ne vsechna radia jsou uplne spatna. xD
Jinak otacim, ne vsechna radia jsou uplne spatna. xD
@ZephyrCZ (08.01.2021 02:22): Tak to závist. Nejradši bych si šlehnul nějakej vymažpaměť drsňák a dál si znovu firstfeel.
@kristmeister (07.01.2021 22:43): Mám odehráno 94 hodin a fakt to ještě dohráno nemám... :-)
Taky je celkem vtipné. Na druhé dohrání jsem si vytvořil zcela odlišnou V. Dal jsem jí více huňatější háro, nějaký ten cyberware na xicht, o trochu více piercingů a tak nějak mi k ní nesedí ten hlas dabérky. K té mojí původní tam seděl přímo dokonale. Moje stará V mi bude chybět :)
@kristmeister (07.01.2021 23:36): Nechal. Byl v pohode, tah se mi libil, postava zajimava, super symbolicky propojeni s Matrixem.. Spekulovat se da do alelujah, za me dobry. Co se tyce hate dopisu od zamestnancu, ze byl fail a prislo to rozkazem od nekoho mimo firmu.. tu uz debunkly bylo. Tak snad jsem vyridil vsechno, uz me nic nenapada.
@kristmeister (07.01.2021 23:36): Já bych tam dal Briana Blessed.
@BUMTARATA (07.01.2021 23:44): To myslíš vážně, nebo ve vtipu?
To je jak, když někdo napíše, že Aragorna měl hrát cage... :-D
@BUMTARATA (07.01.2021 23:44): To myslíš vážně, nebo ve vtipu?
To je jak, když někdo napíše, že Aragorna měl hrát cage... :-D
@kristmeister (07.01.2021 23:36): já bych ho tam hlavně dal víc. Aby nějak ovlivňoval gameplay. Aby trochu víc záleželo na vašem vztahu k němu apod.. mohli se trochu urvat z řetězu. Na tu premisu, je to až moc basic. Jako jo, je tam hidden ending. Ale nemusel být zas tak hidden a mohli jich zpracovat víc v závislosti na více proměnných. Když už se to kolem něj točí.
Ale jako hlasově mi nesedí vůbec. Keanu neumí dabovat sám sebe! :D :D Když vidím takového váguse pořád mám v hlavě Jacka z VtmB. Ale koho bych dal místo něj nevím. Nechci tu střílet své oblíbené herce protože by byl možná lepší nějaký no name.
Takemura jednoznačně > Silverhand.
Ale jako hlasově mi nesedí vůbec. Keanu neumí dabovat sám sebe! :D :D Když vidím takového váguse pořád mám v hlavě Jacka z VtmB. Ale koho bych dal místo něj nevím. Nechci tu střílet své oblíbené herce protože by byl možná lepší nějaký no name.
Takemura jednoznačně > Silverhand.
@kristmeister (07.01.2021 23:36): Mě Keanu trochu štve akorát v tom že je to strašný fanservis... a zároveň jsem z něj absolutně nadšený i právě proto že je to strašný fanservis :)
Ale na fanservisu úplně všude je tahle hra dost založená, a já jako velký milovník žánru si na to nechci stěžovat, takže on do toho sedí moc hezky - a ta role kámoše, anarchistického rockera který je tak trochu svině, mu dost sedne.
Koho jiného... no ten Cilian Murphy v tom asifake leaku nezněl vůbec špatně, on ty magory ve sci-fi zvládá. Hardyho mám docela rád, ale tady by to celé akorát tak odmručel, to není dobrý herec na to aby měl věci jen okecávat a ne přímo dělat. Ale třeba takový Thomas Jane by si mohl zopakovat roli z Expanse, a posunout tohle víc do neo-noiru, nebo Jamese McAvoye si v téhle roli dokážu představit.
@BUMTARATA (07.01.2021 23:44): Cage ve svém ultra-magor módu by tu byl taky výborný. Jen by to s ním byla dost jiná hra :D
Ale na fanservisu úplně všude je tahle hra dost založená, a já jako velký milovník žánru si na to nechci stěžovat, takže on do toho sedí moc hezky - a ta role kámoše, anarchistického rockera který je tak trochu svině, mu dost sedne.
Koho jiného... no ten Cilian Murphy v tom asifake leaku nezněl vůbec špatně, on ty magory ve sci-fi zvládá. Hardyho mám docela rád, ale tady by to celé akorát tak odmručel, to není dobrý herec na to aby měl věci jen okecávat a ne přímo dělat. Ale třeba takový Thomas Jane by si mohl zopakovat roli z Expanse, a posunout tohle víc do neo-noiru, nebo Jamese McAvoye si v téhle roli dokážu představit.
@BUMTARATA (07.01.2021 23:44): Cage ve svém ultra-magor módu by tu byl taky výborný. Jen by to s ním byla dost jiná hra :D
@BUMTARATA (07.01.2021 23:44): Cage moc nemusím, takže bych to oplakal :D
@kristmeister (07.01.2021 23:36): ty je super, ale je tam hromada jiných super postav. Jsem si dost oblíbil Takemuru. Vůbec to, že si pamatuji jméno herní postavy u mě o něčem svědčí. Judy je asi přitažlivější herní postava:).
@kristmeister (07.01.2021 23:36): Jak už jsem tu psal, měl to hrát Cage, ale Keanu taky dobrej. :)
Tak zkusíme rozjet nějaké vlákno, například....Kdybyste měli možnost tak nechali byste Keanu v roli Silverhanda anebo tam dali někoho jiného? Za mě osobně to Keanu zahrál skvěle a jako jedinou náhradu bych tam viděl asi Toma Hardyho :)
@kristmeister (07.01.2021 22:43): Poprvé od vydání se tu neobjevil nový příspěvek celých 12 hodin = je tu mrtvo :D
No počtem příspěvků v diskuzi už to na místní top ten bude :))
Teď asi nastane velké čekání na patche a první oznámené DLC, po kterých se na to vrhne nová várka lidí... a ti co už mají dohráno to rozjedou znovu.
No počtem příspěvků v diskuzi už to na místní top ten bude :))
Teď asi nastane velké čekání na patche a první oznámené DLC, po kterých se na to vrhne nová várka lidí... a ti co už mají dohráno to rozjedou znovu.