@Paul (15.08.2024 14:51): To je bohužel pravda, leda že by byl onen datáč free, což by asi byl. Ale jak říkáš, Bethežda jsou raubíři. Ví Gabe či bůh, co by si na ně vymysleli.
Diskuze
@pajmič (15.08.2024 14:20): standalone steam verze by byla ideální no, ale Bethesda není Valve takže pochybuju že by jim to umožnili..
@Paul (15.08.2024 13:55): To asi ano. Ale nebál bych se říct, že to za ty trable stojí. Od Black Mesa jsem neviděl ambisioznější fan projekt, bylo by prima, pokud by to eventuálně hodily na steam.
@pajmič (15.08.2024 13:20): Kéž by ten Phobos předělali na BFG edici, nemusely by se řešit klíče a byla by i podpora gamepadů
@Paul (15.08.2024 13:13): Tak to je teda opravdu divný, ale abych se přiznal, vždycky jsem s tímhle měl problémy a pokaždý to bylo jiný. Nakonec jsem to systémem hokus-pokus nějak vyřešil :D
Jednou se stalo, že sem zadal klíč do DOOM 3 a k datadisku jsem ho pak už nepotřeboval.
Jednou se stalo, že sem zadal klíč do DOOM 3 a k datadisku jsem ho pak už nepotřeboval.
@pajmič (15.08.2024 13:06): však jsem napsal že to jeho zobrazení nefunguje. Takhle se zobrazí jen u D3, ale ne u RoE.
Dá se to obejít přes ctrl+alt+~ a příkaz disconnect, ale ten je potřeba zadat při každém spuštění.
Dá se to obejít přes ctrl+alt+~ a příkaz disconnect, ale ten je potřeba zadat při každém spuštění.
@Paul (15.08.2024 00:36): Do knihovny - pravý tlačítko myši - "manage" - "CD keys"
Ale co já vim, tak sem musel zadat klíče jak pro regulérní Doom 3 a Datadisk, aby jsem ten datáč mohl hrát. Nevim jak to bude u tebe.
Ale co já vim, tak sem musel zadat klíče jak pro regulérní Doom 3 a Datadisk, aby jsem ten datáč mohl hrát. Nevim jak to bude u tebe.
@pajmič (14.08.2024 23:47): souhlas, já měl taky za to že třetí je finální.
Teď jsem si to nainstaloval a..ehm, jak seženu steam CD key pro Resurrection of Evil? Se to ptá při každém startu (i toho Phobosu), dá se to sice přeskočit přes konzoli a příkaz disconnect, ale to je dost vopruz.
Když si dám zobrazit CD key RoE ve steamu, tak nic neukáže, na steam fórech na to spousta dotazů..
Teď jsem si to nainstaloval a..ehm, jak seženu steam CD key pro Resurrection of Evil? Se to ptá při každém startu (i toho Phobosu), dá se to sice přeskočit přes konzoli a příkaz disconnect, ale to je dost vopruz.
Když si dám zobrazit CD key RoE ve steamu, tak nic neukáže, na steam fórech na to spousta dotazů..
@Paul (14.08.2024 23:34): Změna plánu, jelikož jsem se mylně domníval, že třetí episoda bude i finální, budeme muset počkat na skutečnou finální episodu. Každá episoda by tu teoreticky mohla mít profil, ale osobně si myslím, že by bylo lepší tu mít celou expanzi pohromadě, co myslíš? :)
@pajmič (30.05.2024 19:05): tak kdepak je ten profil? ;)
@pajmič (30.05.2024 19:05): Učiň tak :)
@Garret (30.05.2024 17:57): to vypadá dobře!
Ano vím, už hraju. A určitě sem šoupnu profil. Neb toto není mod, to je expanze jak řemen.
Něco jako Brutal Doom pro DIII - Overdose Mod. Kompatibilní s touto grafickou úpravou. A s tímto portem.
Tohle mělo zajímavou grafiku. Ty panáci byly jako když z plastelíny. Ale celý roky jsem se modlil, až si to zahradu na plný detaily, tenkrát počítač nestačil celkově. A máme to i hezky na switchi. Ale ještě jsem to nikdy nedohrál. Na Nintendo jsem myslím nejdál. Ale zatím se mi to hrát nechce. Až bude nálada.
Témeř o dva roky později autoři Phobos modu vypustili gameplay ze své finální třetí epizody. Prima, že se na to nevyprdli, vypadá to skvěle.
@Garret (11.10.2021 20:43): A to mě zase jo, ty příběhový předěly maji slušnou atmošku a dabing je fakn, ikdyž si zatím nějak nedokážu představit/pochopit tu spojitost s masakrem na Marsu a neakční přátelské melodráma. Očekávam nějaký twist ve třetí epizodě.
@pajmič (11.10.2021 15:02): všechny tři epizody budou slušný addon, jestli si udrží laťku. ale dost mě tam vytáčel příběh, resp. to vyprávění. moc se mi to tam nehodilo a prakticky mě to ani nezajímalo
@pajmič (11.10.2021 15:02): Vypadá to zajímavě. Jaký jsou plány. Koukám, že makaj na třetí epizodě. Bude poslední nebo se to bude natahovat? Nechci dohrát dvě a pak rok čekat na další a další...
Právě jsem dohrál phobos epizodu 2. Mod na profi úrovni, který by se mohl naprosto bez nadsázky označit za neoficiální expanzi. Vlastně v mnohém původní hru překonává - lepší level design, širší chodby a obecně více prostoru na manévrování, leč stále poměrně klaustrofobický, navíc ne zcela lineární. Nebezpečnější nepřátelé - impové jsem agressivnější, rychleji útočí, hážou dva firebally po sobě, wraithtové (ty telepočtační potvůrky) jsou mnohem rychlejší a teleportují se daleko logičtěji (třeba před vaší prdel). Styl vyprávění je hodně podobný tomu s Life is Strange (a obecně vzato celá mimoakční pasáž hodně stylisticky připomíná právě LiS). Dabing se ještě zlepšil a těch pár puzzlíků taky nebylo na škodu. Již se těším na třetí epizodu, která by měla vyjít již nadcházející rok!
@Orangutan (13.02.2021 15:16): Pošli screen.
Proč mám hnusně rozmazanou grafiku ( textury ) i přesto že mám vše nastavené na ultra ?
@Garret (24.01.2021 20:53): Dobre, budem rád, zúbky si na tento mód brúsim :)
@Tarhiel (24.01.2021 20:50): no, o tom se nikde nezmiňovali, ale konec dvojky je cliffhanger jako prase, takže si klidně počkej, až vyjde trojka, tak ji dohraju a dám vědět ;)
@Garret (24.01.2021 14:03): Nevieš, koľko tých epizód má byť?
By som chcel počkať, až bude vonku komplet príbeh :)
By som chcel počkať, až bude vonku komplet príbeh :)
@Gordon (24.01.2021 01:18): a tys to poznal, jo? sakra...
anyway, Phobos 2 dohraný. Level-design a akce si udržuje laťku vysoko. Episode 3 je v přípravě...
anyway, Phobos 2 dohraný. Level-design a akce si udržuje laťku vysoko. Episode 3 je v přípravě...
@Garret (24.01.2021 01:11): To je starý trik. :)
hraju Phobos 2 a koukám, že už je to raytraced!
@adam.kulhanek (29.09.2020 18:21): Já jsem si vybavil facehuggery. Naštěstí tyhle potvory sice skákaly, ale nesnažily se přicucnout na obličej.
@hanak_v_exilu (komentář): "Z kostěných pavouků jsem měl regulérní hrůzu"
Taky jsem to tak měl, při prvním setkání se mi okamžitě vybavil film The Thing. :)
Taky jsem to tak měl, při prvním setkání se mi okamžitě vybavil film The Thing. :)
mr. Stu (komentar) ... presne jak pises, ja uz jinak nez ve tme hrat nemuzu a to ne jen hororove, atmosfericke hry ale vsechny. Pro me bez tmy je pozitek ze hry polovicni, takto se daleko vice seoustredim na hru a atmosfera je taky uplne jinde. Nejlepsi je si dat do okna silnejsi deku, zatahnout zaluzie a mam to jak v noci :)
@Garret (03.02.2020 23:59): na FB oznámení, že prej tento rok v září :-)
Doom je reálný, ja si třeba pamatuju ve Score i rozhovor s impem z Dooma.
[neexistující příspěvek]: realny Satan je ale asi tak reálný, jako neexistující děj HL2, mám pocit že nechápeš. co znamená fikce. :)
Mě je jedno že se ti třeba HL nelíbí a Doom ano, jen mi přijde podivné nazývat hru pro dospělé dětinskou, když sám mi posíláš odkazy na děsné manipulativní sračky, kterým očividně věříš jak malé dítě. Je to vcelku pokrytecké, pokud tedy netrollíš.
Mě je jedno že se ti třeba HL nelíbí a Doom ano, jen mi přijde podivné nazývat hru pro dospělé dětinskou, když sám mi posíláš odkazy na děsné manipulativní sračky, kterým očividně věříš jak malé dítě. Je to vcelku pokrytecké, pokud tedy netrollíš.
@Tommywise (01.05.2020 18:51): NWO myslíš New World Order? Vnímal si ten příběh vůbec tehdy? :) Celý příběh HL2 je o tom, že se planeta stala satelitní civilizací podružené dominantní formě života kosmosu.
tak je to celkem detska strilecka kterou podtrhava stupidni jezdeni na vznasedle apod
Wut. Co je na mysteriozní hře v totalitním režimu dětské?
Satanizmus v Doomu je ve skutecnosti daleko realnejsi nez by se mohlo zdat
Satanismus > reálný > podpoženo naprosto debilním videem.
OK.
tak je to celkem detska strilecka kterou podtrhava stupidni jezdeni na vznasedle apod
Wut. Co je na mysteriozní hře v totalitním režimu dětské?
Satanizmus v Doomu je ve skutecnosti daleko realnejsi nez by se mohlo zdat
Satanismus > reálný > podpoženo naprosto debilním videem.
OK.
@Gordon (01.05.2020 18:48): pokud pominu odkaz na NWO v zacatku hry, ktery vypada celkem nadcasove tak je to celkem detska strilecka kterou podtrhava stupidni jezdeni na vznasedle apod. Satanizmus v Doomu je ve skutecnosti daleko realnejsi nez by se mohlo zdat (nemyslim ted ty nerealne monstra) :)))
@Tommywise (01.05.2020 18:42): HL 2 mi nepřijde moc pubertální hele.
a kdybych mel jak mnozi cini nesmyslne srovnavat HL2,Doom3 a Far Cry tak s odstupem casu bych musel zmenit sve presvedceni ktere sem roky mel a nyni mi Doom 3 vychazi jako jasny vitez vzhledem k tomu ze jako dospelemu me svou atmosferou a nametem v Satanizmu jako vericimu cloveku ma ted co rict narozdil od pubertalnich FC a HL 2 ktere sem v dobe prvniho hrani hodnotil vys.
souhlas s Private martin a DJkoma, ja hraju jen ve tme vecer, vubec nesrovnavam s predeslymi dily a kdyz uz tak davam prednost atmosfere tretiho dilu pred akcnejsimi predchudci a tak me Doom 3 vychazi jako nejlepsi z trojce. Proste ta atmosfera,prostredi,ozvuceni,monstra a prestrelky me dokazou prikovat k monitoru a nic mi nechybi. Skoda jen zvuku zbrani ze nejsou vice nahlas a vice dynamictejsi, jako napr. v Brutal Doomu. Pak bych hodnotil 100 procenty. A i to zpracovani samopalu je jakesi o nicem
jsou v te BFG edici jine zvuky zbrani nez ve vanille,
asi nejhorsi zvuky zbrani u FPS co sem slysel- nevyrazne,strasne potichu-vic jde slyset okolni zvuky nez strelba. nastesti sou nejake mody ale zadna slava teda :(
@DEU (17.04.2020 19:14): Tak je to správne. Tá dilema medzi svietením a strieľaním... ja tú hru zbožňujem. A nech si ortodoxní Doomeri hovoria čo chcú. :D
@PRIVATE MARTIN (17.04.2020 17:10): Vanillu.
@DEU (komentář): Hral si vanillu či BFG edíciu?
@Crash (08.04.2020 07:19): Pravdu díš.
Asi si pletete respawn se skriptovím předem daným spawnutím. Protože jediný respawn je tam v podobě archvilla.
Asi si pletete respawn se skriptovím předem daným spawnutím. Protože jediný respawn je tam v podobě archvilla.
Interně bych si to nazval "Super Turbo Turkey Puncher 3" protože všechno kolem této minihry je jen vata :) (ale celkem dobrá)
@Crash (08.04.2020 08:43): ježiš Caser je odpad. Doom 3 je dobrá hra. Ne nejlepší, ale dobrá. Jo klidně si tomu dej interně jinej název. :)
@Crash (08.04.2020 08:43): dívám se, že jsem Doom i Chasera hodnotil stejně, takže z mé strany nelze Doomu ubližovat :)
@Všivák (08.04.2020 08:42): to je pravda, ale mě se prostě do těch úzkých tmavých koridorů ve 3ce ten respawn nějak nehodil. Možná to i trošku ubližovalo atmosféře. Jinak proti respawnu samotnému až tak zaujatý nejsem, musí být ale udělaný tak, aby mi hru neotrávil..
@oldgamer89 (08.04.2020 08:34): Trošku se mi tu vybavuje Chaser. Ale nechci Doomovi ubližovat. :)
@oldgamer89 (08.04.2020 08:34): Nedávno jsem hrál Final Doom a tam na pár místech byl také respawn. A hlavně často ta kritizovaná mechanika, že něco sebereš a zády se ti objeví monstra. V tomhle je Doom 3 těžkej oldschool.
@Crash (08.04.2020 08:30): pokud vytěsníš ten samotný název Doom a řekneš si, že se ta hra jmenuje třeba Mars 2150, není to až tak špatné. Mě třeba strašně vadil respawn nepřátel, tady se to podle mě nehodí.
Já jsem ty novější Doomy nikdy nehrál a ani vlastně pořádně nesledoval dění kolem nich, takže ani nevím, že se na trojku prská. Teda teď už to vím a celkem to chápu. Je to úplně jiná hra.
@Cobot (08.04.2020 08:29): Jo grafika je fajn i dneska se na to dá koukat. A párkrát jsem se už i docela leknul. .)
@Cobot (08.04.2020 08:29): Jo grafika je fajn i dneska se na to dá koukat. A párkrát jsem se už i docela leknul. .)
Zas to má pěknou grafiku a dobrou atmosku. A datac je super.
@Crash (08.04.2020 07:19): No proč myslíš, že mnoho doomerů na trojku prská? Není to špatná hra, ale nemá to tempo jako klasické Doomy.
Hmm, je to nějaké utahané, vůbec nemám pocit, že hraju Dooma.
Aktuálně rozehráno úplně poprvé, s českým dabingem, který mi zatím nevadí a oproti Quake 4 tady má baterka opravdu smysl. Co do "strašidelnosti", taky to není špatné, už jsem se i jednou lekl :)
@Charllize (04.03.2020 11:03): :D Shodou okolností plánuju PS5 taky :)
@pajmič (03.03.2020 23:34): Ach jo, sorry...ale kup si konzoli :) Stejne uz hrajes vetsinou japonsky hry, tak se ti to vyplati, hehe
@Paul (03.03.2020 22:55): Ale to ne, mluvím o tvé staré R9 280X. Ona chuděra měla problémy nějaký ten měsíc, většinou se vždy sekla při přehrávání videí na YT bud byl nutný hard restart nebo se po několika desítkách vteřin ještě vzpamatovala. Ted jsem měl poprvé zásek ve 3D gamese a i po restartu jsem na monitoru měl ohnostroj: ) Tak jsem ji vyndal, vyčistil, zkontroloval kabely a na těch pár dní, než mi přišla nová na Desktopu a při videích vydržela, ale hru už bych si na ni asi nezahrál :)
He, doufám, že ten nvidia prcek bude v cajku a opravdu to byl výhradně GPU problém, idkyž tomu třeba teploty vůbec nenapovídaly.
He, doufám, že ten nvidia prcek bude v cajku a opravdu to byl výhradně GPU problém, idkyž tomu třeba teploty vůbec nenapovídaly.
@pajmič (03.03.2020 22:18): áha. A ta ti teď umřela? Nebo to byl nějakej fluke clusterfuck a po restartu je to ok.
@Paul (03.03.2020 22:02): Pamatuješ si to napůl. Nový komp bude až bude dostupná nová řada GPU od Nvidie. Do té doby udržuju dědka na JIPce, prdnul jsem do něj 1650s.
@pajmič (03.03.2020 21:29): jsi nedávno sestavoval PC za 60 litrů ne? Nebo si to blbě pamatuju.
Tak jsem ten Phobos mod rozjel a po sebrání brokovnice artefakty po celém monitoru a zamrznutí celého PC. Jak příhodné, že u hry DOOM mi odejde GPU :)
@Garret (29.02.2020 19:21): Fajn, pokud umožňuje vyšší rozlišení, tím líp. Základní Doom 3 má totiž jako max. 1920x1080.
@PavelU (29.02.2020 18:17): Phobos používá svoje dll, takže asi ne. ale nejlepší je to vyzkoušet ;-) rozlišení si v Phobos můžeš nastavit taky vysoké, použij fix, co jsem postoval níže.
S tímto portem dhewm3 ten Phobos mod nefunguje? Jinak Doom 3 mám v rozlišení 2560x1440, v menším bych měl mázlý obraz. A to je dost nemilá věc, pokud monitor zvládá rozlišení větší.
@pajmič (29.02.2020 17:08): to vůbec nevadí, config smaž, hra si vytvoří nový
U všech dvouhlavnových brokovnic! Mě to nejede ani bez modů, snad reinstall pomůže, trochu jsem si před tím hrál s config souborem, asi jsem změnil něco co se modu nelíbí...