Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 75
Hrát tuhle hru v době vydání, asi si řeknu: "Nic moc." Nicméně dnes, v roce 2016, to byl příjemný exkurz do doby, kdy hry nepotřebovaly blikající dveře, nevysvětlovaly hráči co má dělat a nechali ho, aby si se hrou poradil jak nejlépe dokáže.

Nicméně nejedná se o žádný zázrak. Máme tu naprosto příšerného hlavního hrdinu, jehož macho povahu dokresluje Martin Stránský (Dr. House), který nejde pro přihlouplou hlášku daleko. Máme to jakože nějaký příběh, který je bohužel popsaný už v anotaci a máme tu naprosto strašlivou muziku.

ALE akce je dobrá. Není dokonalá, ale je dobrá. Nepřátelé mají takřka 100% mušku, takže zapomeňte na bezstarostné pobíhání mezi kulkami. Nedá se ani moc krýt, protože kamera vykukuje zpoza vašeho ramene trochu podivně a některé úhly jsou pro vás smrtící. Takže zbývá přebíhání od překážky k překážce, časté krčení a úskoky, které známe z Maxe Paynea.

Největší dominantou je level design. Něco tak hezkého a účelného zároveň jsem dlouho neviděl. Hra vás ani na chvíli nenechá na pochybách kam máte jít, ale prostředí působí přirozeně a funkčně. Často se také střídá, máme tu night club, tovární budovy, džungle, prostě taková klasika, ale díky krátkým misím a častému střídání se nebudete nudit.

El Matador je hra, kterou klidně můžete minout. Ale komu se stýská po starých dobrých časech, kdy bylo třeba sebrat lékárničku, abyste se vyléčili a kdy na vás nic neblikalo a nikam vás nevedla šipka, může zkusit právě tohle.

#Herní výzva 2016 - bod č. 9

Pro: level design; akce; směšný příběh, který může fungovat jako parodie; fajn exkurz do minulosti

Proti: hudba (až směšně hrozná, navíc pořád stejná); příliš mnoho neužitečných zbraní; nepřátelé by mohli mít méně přesnou mušku

+33
  • PC 80
Hra je čistokrevná střílečka, kde si příliš neodpočinete, což u takového žánru považuji za výhodu. Hra má velmi slušnou grafiku, občas mi vadilo, že pokud stojíte těsně u zdi se samopalem, jeho přední část vám zdí projde, ale to se občas u her stává.

Za povedený považuji český dabing, s Garretem souhlasím v nepříliš povedené doprovodné hudbě, která se k tak akční hře nehodí a nevystihuje tak bojovnou atmosféru.

Co se týká děje, váš policista s velkým arzenálem zbraní likviduje drogové narkobarony a jejich čeládku a k tomu všemu nakonec musí čelit zradě ve vlastních řadách, což na mě působí poměrně realisticky a bez velkého přehánění.

Výběr zbraní je velice slušný, na závěrečné bosse jednotlivých kapitol je zapotřebí zbraně těžšího kalibru, přestože to jsou v podstatě stejní protivníci jako jiní a tam už tak realisticky nepůsobí, ale v takových hrách je to z hlediska obtížnosti nutností.

Co do obtížnosti se někdy člověk u hry zapotí až běda, znám mnoho lidí, kteří se nechali odradit ihned v 1. kapitole, kdy úvodní zásah policejních jednotek je velice akční a pro začátek náležitě složitý.

Hře bych vyčetl krátkou herní dobu, mně osobně se hra líbila, takže bych byl vděčný za dvojnásobný počet kapitol, popř. klidně i za druhý díl. Věřím, že zkušenější hráče hra tolik neoslní, já však jsem v trochu jiné kategorii, a proto jsem byl spokojen a rád se ke hře dodnes vracím.

Pro: velmi slušná grafika, akčnost, velký výběr zbraní, reálnost příběhu, kvalita českého dabingu

Proti: občasné grafické chyby, krátká herní doba

+28
  • PC 60
Jsou hry, ke kterým se rád vracím a zahraji si je vícekrát a jsou hry, u nichž můj zájem o ně dosti skomírá ihned po jejich dohrání a slouží mi převážně jen k odreagování. El Matador určitě patří do té druhé skupiny.

V této klasické střílečce jsem byl vhozen přímo do akce, kterou nestřídalo nic jiného než další akce, tentokrát ale na druhém konci světa. Nejprve musím zabít drogového dealera, potom výrobce drog a když zabiju i člověka, který to celé financuje, tak už opravdu bude celý drogový kartel zlikvidován. A ejhle, ještě jeden zbývá. Nakonec, aby toho nebylo málo, dojde ke zradě ve vlastních řadách, takže radši zabiju i zrádce. To by byl ve zkratce popsán příběh.

Jak již bylo řečeno, El Matador si z Maxe Payna vypůjčil zpomalení času, jehož využití je ale kvůli dokonale přesné střelbě nepřátel pramalé. V některých misích se mi snažili pomáhat kolegové od policie, ale spíše se mi pletli pod nohy a vyháněli mě z mých úkrytů, takže bych se bez nich určitě obešel.

O hudbě již také bylo napsáno mnohé a i já se přikláním na stranu těch, kteří by uvítali příhodnější a variabilnější hudební doprovod. Přece jen poslouchat pořád dokola to samé není ono. Herní doba sice byla kratší, ale zde to bylo spíše přínosem, přičemž otevřený konec je příslibem do budoucna.

Pro: kvalitní odreagování, český dabing, herní doba

Proti: hudba, příběh, přesná střelba nepřátel

+21
  • PC 75
Příjemně odpočinková a nenáročná střílečka, která neurazí. Tak bych jednou větou komentoval tuhle hru. Při bližším pohledu se ale samozřejmě dá říct i něco víc.

Hru jsem hrál s českým dabingem a ke konci už mě to hrozně otravovalo. Nepřátelé totiž používají čtyři nebo pět hlášek pořád dokola. Ale jinak mi dabing nevadil. A nevadila mi ani ta hudba, která je zde na DB hodně kritizovaná. Prostě si jí ztlumím na minimum a je to. Ostatní zvuky ve hře se mi líbily, to je myslím dobře udělané.

Grafika není z nejlepších, tam by se dalo lecos dohnat. Příjemné bylo, že se tu přecházelo z jednoho prostředí do druhého a člověk se tak nemusel pohybovat stále ve stejných interiérech nebo exteriérech. To mě ničilo třeba u FEARu.

Co mně u téhle hry hodně vadí, je AI nepřátel. Než člověk zjistil, kde je ten zmetek schovanej, tak dostal pár zásahů a všichni nepřátelé navíc střílí dost přesně. Jsou někde schovaní, ani nemůžou vědět, co dělám já, vykouknou a v tu samou chvíli dostanu zásah. To by mě čert vzal! Jak to dělají? A ten závěrečný boss, pan kapitán, ten to dovedl k dokonalosti. Uměl házet granáty o dvě patra níž, než stál, zřejmě odrazem od nějakých předmětů. Zřejmě kulečníkový přeborník.

Ale jak říkám, jestli si někdo chce dobře zastřílet, tak doporučuju, na to je El Matador dobrý.

Pro: střílení, prostředí, na střílečku celkem slušný příběh

Proti: grafika, téměř dokonalá muška nepřátel

+21
  • PC 75
Vzpomínám si, jak jsem tuhle hru propařil skrz na skrz, když jsem byl ještě děcko, před asi 14 lety. Ke hře jsem přišel díky bratrancům, kteří mi zároveň ukázali jak nastavit cheaty, konkrétně na nesmrtelnost, vlastnění všech zbraní a nekonečnou munici, protože bez nich jsem se nemohl dostat ani přes úvodní část v baru, myslím že tehdy v mém věku to nedokázal skoro nikdo. Před pár lety jsem si hru koupil ve slevě na Steamu, a teď se k tomu konečně dostal, znovu huráá do dětství. Tentokrát s více střízlivým pohledem, a pěkně poctivě bez použití cheatů.

Jedná se o dosti lineární střílečku, ve které jde hlavně o tu střelbu. Příběh je zde vymyšlený poměrně slušně, když jsem byl malý, tak jsem ho dost hltal, dnes mě ale už neoslnil. Hratelnost je obyčejná jak to jen jde, postupuje se vpřed a během toho se rozstřílí všechno co se pohne. Střelba je furt zábavná a ukradený bullet-time je v dobře vybraných momentech stylový jako prase (mluvím o kotoulu). Souhlasím s ostatními zde, že AI nepřátel je místy až moc přesná, když na vás střílí, na druhou stranu, je to aspoň více intenzivní. Hudba je skutečně zvláštní, takové divné techno, které se ne vždy hodí do dané scény, ale aspoň je hra zase něčím jedinečná (ikdyž je diskutabilní, jestli v dobrém či ve zlém). Bossové tu taky jsou, na konci každé kapitoly a mohli být kreativněji řešeny, ale v rámci možností to ujde.

Český dabing ve starších hrách je vždycky něco, o hlášky tu není nouze, jsou jak vytažené z nějakého brakového akčňáku. Herci byli ale parádní, nejvíce mě potěšil Miroslav Hanuš.

Co mě už nepotěšilo, byla až moc velká prázdnota v úrovních, bylo tu spousty místnůstek, které nevedly dopředu dějem a ve kterých nic nebylo, ani lékárničky či zbraně. Vím že některé hry jsou s tím otravné, ale nějaké obyčejné collectibles by hře neuškodili, ať už by to bylo cokoli, nějaký malý bonus do hry. Také herní logika střelby, kdy lze střílet do nepřátel i přes překážky/objekty v cestě, když na ně namířím zaměřovačem. Nebo animace přebíjení, konkrétně u dvouhlavňové brokovnice na 2 náboje, kdy Victor přebíjí asi 8 nábojů, stejně jako u útočné brokovnice. A v poslední řadě taky nadužívání stejných skinů, kdy v jedné cutscéně Victor chce po týpkovi telefon, aby si zavolal, týpka potom sejmou nepřátelé a o chvíli později toho týpka vidím jako jednoho z nepřátel. Tohle si mohli odpustit a ten skin více nevyužít. Naštěstí je hra furt povedená i přes neduhy.

Přes své stáří (jak moje tak hry), mě hra opět bavila. Už to nebylo úplně ono, jelikož jsem mezitím stihnul dohrát desítky jinačích her a celkový design her se také za ty roky posunul. Furt se ale jedná o příjemné zavítání do minulosti, které by si zasloužilo lepší péči, protože na některých modernějších sestavách je problém hru rozjet, já sám jsem jí rozjel na jinačím notebooku než na svém standardním. Nemluvě o tom, že se ve hře také špatně vykreslují stíny.

Pro: Hratelnost, arzenál zbraní

Proti: Prázdnější prostředí, místy také AI nepřátel

+17
  • PC 75
El Matadora jsem hrál někdy v době vydání a dost se mi líbil. Nedávno jsem si ho koupil v ABC za krásnou cenu 49 Kč, ale nějak se mi do něj nechtělo, neboť jsem se bál, že už nebude takový, jak si ho pamatuju. Tomu dopomáhaly í veskrze nízká hodnocení zde na DH. A obával jsem se zbytečně…

Příběh Matadora sice za moc nestojí, ale po hratelnostní stránce je to hra výborná. Levely jsou slušně nadesignované a skvěle graficky provedené. Důvod, proč mě tato hra bavila je právě v technických vychytávkách. Kulky se krásně odráží. Pokud zasáhnu nepřítele poblíž zdi, tak všude vystříkne krev, která je opravdu špičkově provedena. Po lokacích se válí různé sudy a jejich výbuchy taktéž vypadají moc pěkně. Další kapitolou je fyzika skla - sice tu nejsou žádné PhysX efekty, ale animace rozstřelení okna/výkladní skříně je hodně efektní. Možná to zní divně, ale právě tyto vychytávky na mě působí vždy velmi pozitivně a v El Matadoru je tohle všechno namixováno špičkově.

Ale abych jen nechválil. Grafika je sice moc hezká, ale docela zabugovaná. Občas někde poblikávají textury, u jedné kapitoly mi dokonce po loadnutí hry zmizela vždy část textur a proto bylo vhodné dát ji na jeden zátah, což není žádná sranda. Nepřátelé jsou až nerealisticky přesní a proto je obtížnost hry trochu vyšší. Stejně ale nechápu některé hráče, které hře vytýkají „přemrštěnou obtížnost“. Dle mého názoru je El Matador (na střední) o něco lehčí než Max Payne. A proč zmiňuju právě Maxe? Protože Matador má s touto hrou mnoho společného, skoro by se dalo říci, že jde o kopii. Počínaje skoro stejným HUDem, konče bullettimem. Ten jsem bohužel moc nevyužil, protože nepřátelé byli velmi přesní a přes to, že jsem byl v BT režimu. Pokud bych se měl vrátit k technické stránce, tak bych vyčetl v temnějších místnostech podivné barevné kostičky na zdech, ale netuším, jestli je to chyba u mé karty (hrál jsem na postarší záložní GF 6600 Turbo) nebo chyba hry. Pamatuju si ale, že když jsem Matadora hrál naposled (shodou okolností na předchozím PC s GF 6600 GT), bylo to tam taky. Dalším záporem je prolínaní zbraní s okolím a podivné pohyby hlavního hrdiny – nechápu proč je při skrčení pohyb stejně rychlý jako při běhu. Poslední věcí je dabing. Ten se mi také moc nelíbil. Za prvé se nepovedla synchronizace hlasu a animace. Za druhé dabing samotný je podivný. Nechápu proč DEA („dý-í-ej“) dabéři čtou jako „dea“. Nikdy jsem v češtině tuto výslovnost neslyšel (můžu se mýlit) a nechápu, proč to není přeloženo třeba jako „protidrogový“ anebo něco v tom smyslu.

Verdikt: Z mého komentáře možná opět vyzní, že jde o špatnou hru. Nene. El Matador je budget a taky by se jako budget měl brát. Hrál se mi velmi příjemně a docela je škoda, že konec přišel tak náhle (3-4 hodinky?). Jako protest proti nízkému průměrnému hodnocení jí dám o 5% více, než bych ji udělil původně. 85%

Pro: vyvážená hratelnost, pěkná grafika a variabilní prostředí, AI se výborně kryje a reaguje, efektní výbuchy a fyzika

Proti: délka hry, pár drobných technických nedostatků, AI je dokonale přesná, některé animace, cutscény a dabing, hudba pro masochisty (já ji musel po 5 minutách vypnout)

+15
  • PC 65
Tak jsem to právě dohrál. Dojmy jsou vcelku pozitivní, když jsem se dozvěděl, že se dokonce jedná o domácí produkt, byly ještě pozitivnější. Teda pozitivní, ona na první pohled vypadá hra dobře, i na druhý, tady chyba není, ale je k uzoufání těžká! A to nejsem žádný přizdisráč, stříleček mám za sebou dost, ale tady jsem měl problém v podobě AI. Jako jó, oni se kryjou, to je fajn, ale stejně jednou vylezou a je po nich. Jako jó, pořvávají, sem tam uskočí a tak. ALE, jako debilové se zakempujou kilometr od vás, absolutně mimo dostřel, a začnou pálit. A jak! Teda nevím o tom, že by se brokovnice používala jako sniperka, protože takhle oni střílí, vždycky se trefí, snad i z kilometru kamenem. Jsou to prostě megaborci. I když oni vás hned nesejmou, to zase ne, ale jakmile se nekryjete, stačí chvilka a je po vás (že by realita?:). Navíc když k tomu hraje to odporné techno, nebo co to je, které mělo asi udávat tempo hry a dělat ji víc akční. Jako. V první misi bych to pochopil, páč je to nějaká diskotéka, ale v džungli? Prostě hrozná hudba, která mne otravovala a rušila.

Celá hra je krátká, ještě že tak, protože bych to asi nedal. Fakt je to dost těžké. Vlastně teď mě napadlo, že se dá ukládat kdykoli, což hru ulehčuje, jenže já s tím mám problém a jsem rád, když hra sem tam ukládá za mě, protože já se tak zažeru, že na nějaký save zapomenu. Tady se však ukládá pouze na začátku kapitoly, takže jestli jste nesavovali jako já, klidně se vám může stát, jako mně, že už budete u konce kapitoly, bum bác a jedete znova.

Zatím to vypadá, že píšu, že hra je úplný odpad, což rozhodně není a tak ji pochválím. Graficky je hra opravdu povedená, líbila se mi, je vidět, že si někdo dal práci s leveldesignen, všude se válí spousta krámů a mise v džungli mi asi na 10 sekund připomínala Far cry. Povedený je i český dabing, který mě potěšil, člověk se do hry lépe vžije. Dále arzenál, ten je dosti bohatý a některé zbraně jsem vůbec nepoužil. Kdyby hra nebyla tak těžká, byla by to fajn odreagovačka, jako třeba Mizerové, ale takhle ne.

Pro: Grafika, dabing, hodně zbraní

Proti: Hnusná hudba, nevyvážená obtížnost

+12 +13 −1
  • PC 60
Keď som hľadal nejakú Českú hru do hernej výzvy, tak som náhodou narazil na túto akčnú hru, videl som že trvá vraj len 5 hodín, tak som si povedal že to rýchlo dohrám a napíšem koment.

Graficky hra na rok 2006 vyzerá tak podpriemerne, sú tu pekné fotorealistické textúry, ktoré ani napriek nižšiemu rozlišeniu nevyzerajú najhoršie. Horšie je to ale s plastickými modelmi postáv a ich smiešnymi animáciami. Napríklad vaša postava sa hýbe veľmi divne a nepriatelia po zasiahnutí lietajú.
Ak si ale vezmeme že o rok neskôr vyšiel miľník vo vývoji grafiky Crysis, tak hra jednoducho vyzerá ako zlý vtip.

Zvukovo je na tom ale hra o dosť horšie, ako už povedali iní, hudba v leveloch je otrasná a stále sa z nej opakuje asi 5 sekúnd, najhoršie sú tie dunivé techno skladby, ktoré jednoducho kazia akciu.
Neviem posúdiť kvalitu Českého dabingu, hral som to s Anglickým, ktorý je ale otrasný, problémom je tiež nevyvážený zvuk v niektorých cutscénach.
Zvuky zbraní a výbuchov sú také priemerné akoby ich vývojári zobrali s nejakého sound packu.

Pribeh je aj na pomer akčných hier totálne nudný brak, hráte nejakého chlapa s protidrogového oddelenia a snažíte sa zastaviť Kolumbiiský drogový kartel, čo samozrejme nevyjde podľa plánu, pretože vás niekoľkokrát zradia. Vám je to ale aj tak jedno pretože vám sú všetky postavy ukradnuté.

Hru ale zachraňuje slušný pocit so streľby a pekný, hoci absolútne lineárny level design. Každá misia sa odohráva v inej lokácii. Vývojári sa rozhodli kopírovať hru Max Payne, tak môžete spomaľovať pri streľbe čas a uskakovať pritom do strán. Používanie bullet time je povinnosťou, lebo hra má podivne naprogramovanú detekciu zásahov, kde vás nepriatelia ľahko trafia aj cez dve stodoly. Časté rýchle ukladanie je teda v tejto hre tiež nevyhnutnosťou. Našťastie pri ceste natrafíte na dosť veľa lekárničiek, ktoré vám dávajú zdravie, ktoré sa inak veľmi pomaly obnovuje.

Zo zbraní čo máte naozaj využijete len tie automatické, lebo ostatné sú proti rýchlym súperom na nič, takže pištole alebo brokovnice som v hre použil asi len raz.

Na začiatku to strieľanie a skákanie celkom baví, ale rýchlo dostanete pocit stereotypu, v každej misii robíte to isté a vývojári úplne minuli príležitosť pridať do hry nejaké stealth alebo taktické prvky, v pár misiách máte síce partnerov, ale tí vám skoro vôbec nepomáhajú. Občas narazíte aj na bossov, ale tí sú čisté bullet špongie a narozdiel od bežných nepriateľov nevyžívajú žiadnu lepšiu taktiku.

Technická stránka hry tiež nie je najlepšia, sú tu rôzne bugy, napríklad po načítaní hry sa i raz začala obrazovka triasť alebo som sa pohyboval spomalene.

Hra sa v čase vydania nedočkala u nás ani v zahraničí najlepších hodnotení a teraz zostáva viacmenej zabudnutá, očakávania som teda nemal vysoké, ale celkovo som dostal hru ktorú raz dohráte a potom na ňu zabudnete.
Prijemné prekvapenie ako Chameleon sa teda nekoná.

Stále ma to ale bavilo viac ako dnešné ultra nudné cover based strieľačky ako Inversion, Kane & Lynch: Dead Men a Gears of War.

Pro: Celkom fajn strieľačka, ktorá netrvá príliš dlho

Proti: Je to čistá budgetovka

+12
  • PC 50
Opět jedna z těch kratších (resp. velmi krátkých). Nevyužitý potenciál El Matadora je cítit od samého začátku. Prakticky nulový příběh o protidrogovém specialistovi, co střílí narkobarony jako na běžícím páse, by vymyslel i průměrně inteligentní makak. Autoři si vyhráli s designem, vše je nádherně vyšperkované a i když jsou úrovně striktně linární, dokáží hráče udržet u monitoru. Bohužel hra nenabízí prakticky nic navíc, je to jen čistkorevná střílečka s bullet-timem, bez jediné špetky invence. Malý dodatek - nevím které "hovádko" dělalo hudbu, ale něco tak nevkusného a příšerně odporného jsem opravdu ještě v žádné hře neslyšel.
+10
  • PC 80
El Matador je jak už víte hra z pohledu třetí osoby. Jako spousta jiných, i tohle je střílečka ve které nejde o nich jiného než o akci. Kdyby měla ovšem jen ty vlastnosti které jsem právě vyjmenoval tak by si ji asi koupil jen málokdo. Pravdou ale je, že je to extrémě návyková hra. Příběh (ano má to i chabý příběh) je následující: Ve většině Kolumbie řádí početný drogový kartel La Valedora který je veden zámožným narkobaronem Juanem Estebanem známým zejména pod přezdívkou El Corsario. Na zatčení Estebana si už hodně dlouho brousí zuby většina policejního sboru v Bogotě, zejména kapitán Carlos Enterador a poručík Mia Rodriquezová. Oba berou dopadení Estebana jako osobní záležitost, jako pomstu za zabití spousty policistů. Kvůli tomu je také do Bogoty povolén člen zvláštní jednotky z Mexika Viktor Corbet. Narozdíl od většiny sboru, on bere zničení La Valedory jen jako další razii, alesponˇ do doby než při obyčejné sledovací misi nepřijde o dva partˇáky a skoro i o život. Zatčení Estebana navíc nyní komplikuje fakt že po minulé razii ( která skončila fiaskem ) byly zničeny veškeré informace a tak je Esteban úplně ,,čistý''. Všchny akce musí být proto prováděny v utajení a postupně: nejdřív zničit továrnu na Kokain, potom hlavní stanoviště pro pěstování surové Koky, v neposlední řadě i vilu sponzora La Valedory a přístav pro překup. I přes to že jsou zástupy policistů početné je nad slunce jasné že notná část sboru je zkorumpovaná, proto také v každé misi dostanete na začátku jen pár policistů ze zdejší zásahovky kteří jsou většinou neskutečně tupí, na druhou stranu si ale můžete být jisti že vás nestřelí do zad. Hra se odehrává v neustéle se měnícím prostředí kterého jde různě využívat ke krití nebo k odstřelování. Vše vám navíc usnadnˇuje spousta zbraní a množství munice. Dále je možné využívat Bullet-time ( zpomalení času ) nebo zpomaleného skoku ( a-la Matix ). Boss- Fight jen dokreslují perfektní atmosféru hry a spolu se všemi ostatními aspekty jí dávají nadějný kurz na lepší budoucnost.

Pro: cena, lze se u ní dobře odreagovat, pestrá paleta nepřátel, prostředí

Proti: grafické zpracování

+9
  • PC 70
Na El matadora jsem narazil jednou v trafice tak jsem neodolal a koupil jsem ho. Čekal jsem že to bude obyč TPS a to v podstatě také je. Neobsahuje nic jako zásadní příběh, či se nejedná o žádnou revoluci (spíš kopii Maxe Payna :D), přesto jsem se skvěle bavil a to taky díky českému dabingu, slušnému počtu zbraní či bullet timu. Prostředí grafiky pěkné a neokoukané, misí je sice jenom asi 6 ale víc by možná bylo na škodu (je to pořád to stejné).

Občas při misích půjdete ve více lidech (viz třeba hned první mise) kteří občas i někoho zabijí a strhnou na sebe pozornost, což se občas hodí. Celkově mě jinak AI moc nepřekvapila, vyloženě blbci vojáci nejsou ale nějakou nadprůměrnou inteligenci taky neoplývají. Ještě musím pochválit hudbu :D, naopak vytknout chci to, že je prostě hra pořád stejná, žadná inovace ani nic. Navíc mě tam opravdu štvali bossové, avšak žádné vyšší obtížnosti jsem si celkově nevšiml (hrál jsem myslím na střední)

Pro: Grafika, hudba :D, fyzika, prostředí, dabing

Proti: pořád to stejné, občas technické chyby

+8
  • PC 75
El Matador jsem si koupil v časopisu ABC za pár korun. A byl jsem skutečně mile překvapen.
Pravdou je, že tato hra je stále dokola, není moc duchaplná, není moc originální. Přesto přese všechno mě zaujala svou šílenou a zběsilou akcí, povedenou grafikou, různorodostí. Ani soundtrack, který spíše vymývá mozek, není v této brutální akci na škodu.
Navíc je hra českým výtvorem a české hry mi jsou nějak bližší. Takže za těch pár korun to bylo úžasné překvapení a super koupě.

Pro: Šílená monstrózní akce od začátku do konce, fajn grafika, povedené lokace, vhodné pro odreagování.

Proti: Docela časté bugy a pády hry.

+6
  • PC 60
Česká hra, která měla být revolučná, avšak se tak nestalo a stala se z toho naopak jen budgetovka, která oslnila málokoho.

El Matador je sice zajímavým ,ale velmi laciným vyplněním času. Zbraně jsou strašně nereální a zní jako nějaké špuntovky, což se na hru, u které by měli být zbraně na prvním místě, nehodí. Hodně věcí je fajn, hodně věcí je naopak opravdu mimo. Ať už závěreční bossové, kteří jsou jak z her před deseti lety a vydrží nespočet nábojů, tak třeba celková nedodělanost (pohyb hrdiny, zbraně,...)

Ve výsledku se nejedná o špatný titul, jen od něj nesmíte čekat příliš. A na jedno dohrání Vás zabaví více než slušně.

Pro: Český dabing, prostředí, neotřelý námět

Proti: bossové, zbraně, srandovní pohyb postavy

+2 +3 −1
  • PC 65
Hodnotit dneska tuto hru nemá smysl, dnes máme jiné nároky a úplně jiný vizuál. Hra mě zaujala dřevním dabingem je to úsměvné a místy komické ale pobavilo. Díky herní výzvě jsem se k tomuto titulu dostal a nelituju, jinak bych ani nevěděl že něco takového také vzniklo v Čechách.
+2 +8 −6
  • PC 70
Prachsprostá vykrádačka Duny, která mě bavila víc než Alpha Prime - prachsprostá vykrádačka Skyrimu. A samozřejmě mě tahle přímočará polední pauza bavila víc než celej Doom 3 a Half Life 2 dohromady.
...
Typově podobnou hru v menším rozsahu a bez omáčky příběhu by si měl dnes spíchnout každý zájemce o zaměstnání v herním studiu. Okopírovat své videoherní vzory, pěkně v Unrealu a jen základy: mechaniky, levely, animace a nějakou kulervoucí hudbu s volnou licencí.

Pro: jediná akce co znám, kde má pancrfaust automat

+2 +3 −1