ještěr: Každý má nejspíš představu o obyčejných příbězích v 3D akích jinou. Podle mě příběh v 3D akcích před Half-Life neexistoval, nebo byl hodně zjednodušený. Dnes je to podobné, jenom se trochu přidává na výpravě, ale pořád drtivá většina 3D akcí má příběh vystavěný takto - zabij zloducha, dojdi tam a tam a splň úkol, promluv si s tím a tím, bla bla bla. To se mi nelíbí, vodit takhle hráče za ručičku prostřednictvím jednoduchých dialogů a úkolů. V HL naštěstí nic takového není, jste součástí "filmu". Ne nadarmo se o HL říká, že jako první přinesl filmový zážitek z hraní.
"ne že by někdy reálně hrozil TOP film ze světa HL, na to je dané univerzum příliš obyčejné)"
A kde jinde by měl hrozit TOP film podle hry než u Half-Life? Obyčejné univerzum? Naopak. Obyčejné je v těch hrách, kde je všechno předem jasné, nalinkované, napsané atd. Za neobyčejné by se dal považovat třebas Mass Effect či starší Vampire: The Masquerade - Bloodlines. Ale to už jsou akce s RPG prvky, navíc děsně ukecané.
Hamster: Podle dostupných informací, za Lombardim (marketingový šéf Valve), přišlo několik lidí s hotovým scénářem a on je slušně odmítl. Jinak samozřejmě vím, jak to ve filmech funguje. První jsou filmové společnosti, ty si vyhlédnou knihu, hru, pošlou posli s nabídkou, předběžně se domluví, pak zaměstnají většinou několik scénáristů, počkají si na krátký scénář, vyberou ten nejlepší, pošlou ho ke schválení a už to jede. U HL je to trošku složitější, páč případný neúspěch filmu by mohl pošramotit celou značku. Naštvat miliony hráčů (potencionálních diváků) by asi nebylo to pravé ořechové. U Dooma to bylo fuk. Ten nemá pořádný příběh, jde pouze o akci. Ale jak už jsem psal dříve, Half-Life zfilmovaný bude (sám Lombardi to nepřímo řekl), ale až po uzavření celé kapitoly.
"ne že by někdy reálně hrozil TOP film ze světa HL, na to je dané univerzum příliš obyčejné)"
A kde jinde by měl hrozit TOP film podle hry než u Half-Life? Obyčejné univerzum? Naopak. Obyčejné je v těch hrách, kde je všechno předem jasné, nalinkované, napsané atd. Za neobyčejné by se dal považovat třebas Mass Effect či starší Vampire: The Masquerade - Bloodlines. Ale to už jsou akce s RPG prvky, navíc děsně ukecané.
Hamster: Podle dostupných informací, za Lombardim (marketingový šéf Valve), přišlo několik lidí s hotovým scénářem a on je slušně odmítl. Jinak samozřejmě vím, jak to ve filmech funguje. První jsou filmové společnosti, ty si vyhlédnou knihu, hru, pošlou posli s nabídkou, předběžně se domluví, pak zaměstnají většinou několik scénáristů, počkají si na krátký scénář, vyberou ten nejlepší, pošlou ho ke schválení a už to jede. U HL je to trošku složitější, páč případný neúspěch filmu by mohl pošramotit celou značku. Naštvat miliony hráčů (potencionálních diváků) by asi nebylo to pravé ořechové. U Dooma to bylo fuk. Ten nemá pořádný příběh, jde pouze o akci. Ale jak už jsem psal dříve, Half-Life zfilmovaný bude (sám Lombardi to nepřímo řekl), ale až po uzavření celé kapitoly.