donate se nebranim, pokud se oni rozhodnou to zpoplatnit, budiz, ale nemam vubec rad kdyz vola po zpoplatneni nekdo, kdo s tim ma prd spolecnyho :)
Diskuze
pipboy: Když se podíváš na seznam lidí, co na to projektu pracuje, pak asi nějakou odměnu za ty 4 roky chtít budou. Nebo spíš by si jí zasloužili. Jako skalní fanoušek HL bych jim klidně poslal nějaký "donate" doláč. Podle mě to dopadne stejně jako s Counter-Strikem, který byl původně také freeware modifikace a jak to nakonec dopadlo víme všichni. Každopádně se nemůžu dočkat a v roce 2009 budu Black Mesa Source vyhlížet jako spasitele upadající kvality dnešních videoher.
ja doufam ze to portuji na konzole, treba jako DLC k Orange Boxu a na pc to zustane jako mod zadarmo :)
Doufám, že Black Mesa zařadí Valve do své nabídky na Steam. Troufám si tvrdit, že to bude prodejní pecka. Kdo by si nechtěl zahrát Half-Life kompletně na Source enginu, s novými animacemi postav, zvuky, hudbou, texturami a detailnějším prostředím. Přes čtyři roky vývoje na tomto projektu se musí podepsat na kvalitě. Rád za i to zaplatím. Trailer zde
I've just ejaculated on my keyboard!
To je GENIÁLNÍ!!!
To je GENIÁLNÍ!!!
Adieu: Mno, já bych řekl, že HL opravdu nezestárnul až tak dobře... A Source verze je IMO docela odlišná od té originální (nejen kvůli fyzice, která je docela znát).
No, je tedy fakt, že v dnešní době je Half-Life v lecčems komický. :-) Obzvlášť ty animace a příííšerně účelový level design s hromadou skriptovaných událostí. Kvůli vojákům snad ale za opětovné zahrání stojí.
Oukej, díky.
se steam verzi by nemel byt v tomhle problem.
Můj má max. 1280x1024, ale na širokoúhlém monitoru se ti tam zřejmě objeví jiné možnosti...
Nevíte někdo, zdaliž tento Steam original (tedy ne-source) Half-Life podporuje vyšší rozlišení? Přesněji mluvím o 1680x1050.
No, tenhle rozdíl je zřejmý, ale zajímalo by mě spíš, jestli se nějak liší v hratelnosti. Source mi přišel trochu jiný, ale těžko říct, naposledy jsem před ním hrál HL tak před 2 roky...
Efekty výbuchů, odrazy světla od kovových předmětů a voda tam je z Hl2
Liší se nějak od HL Source? Čistě ze zvědavosti, už si ty rozdíly nepamatuju.
Už ho mám. Hned jak jsem to viděl, běžel sem pro kreditku. Za dvacku si každý den legendu nekupuju! Taková nabídka se nesmí odmítnout. Navíc akce končí v pátek a pak bude Half zase za 9,99$.
Mem: A je to doma (poprvé 100% legal HL1)! Kéž by všecky hry po 10 letech byly taky "zadara" :D
Mhm, po několikerém dohrání jsem naposledy dokončil pro změnu i HL Source (a potom opět OF) a celkově mě to už moc nenadchlo a dvakrát nebavilo :-D Black Mesa nikde a HL nezestárl zas tak dobře... Doom je Doom B-)
memphis urob na steamu DBH grupu :)
No základný samopal bol pre mulťák v dvojke total nahovno, zatiaľ čo v jednotke bol do multiplayeru super.
Memphis: keď si nájdem trocha času a miesta na disku, tak kľudné :)
Memphis: keď si nájdem trocha času a miesta na disku, tak kľudné :)
BTW: Někdy bychom mohli zahrát po Steamu, pokud někdo může ložit...
Ten laser mi prostě přišel i skvěle nadesignovaný - sekundární mód, případné sebezranění. Pocit někoho sejmout přes zeď celkem nezapomenutelný. Proto jsem měl rád Crossfire, tam bylo takových možností celkem hodně.
kvuli rpg v dvojke jsem tam hral pokud mozno prave jen lockdown, kde se malokdo otravoval pro nej lozit :)
muj milasek bylo magnum :) pripadne brokovnice kdyz byl nepritel az moc blizko no :)
muj milasek bylo magnum :) pripadne brokovnice kdyz byl nepritel az moc blizko no :)
Pipboy: kvôli RPG v dvojke som dvojku z časti veľmi rýchlo v mulťáku prestal hrať a aj mapy mi prišli slabšie.
Memphis: gauss cannon je moja najobľúbenejšia zbraň, fakt , že sranda a mrzelo ma, že v dvojke bola len na bugine primontovaná.
Memphis: gauss cannon je moja najobľúbenejšia zbraň, fakt , že sranda a mrzelo ma, že v dvojke bola len na bugine primontovaná.
Já jsem měl nejraději asi laser a střílení přes zdi, což mě v té době celkem fascinovalo...
byl asi nejsilnejsi, ale nerek bych ze tam jakakoliv zbran nejak az moc vycnivala... narozdil or RPG ve dvojce teda.
Egon je lamerská zbraň, keď už chytíš nejaké pohyby a mierenie z diaľky, tak to ani používať nebudeš. :D
Jen ten vysavač je trochu overpowered...:/
oh, tak datacore :) si pamatuju ze byla indoors a s brogarnou a magnumem jsem tam osklive ownil zbytek tridy :)
My sme furt drtili len Crossfire (úžasná mapa aj po rokoch) a občas Datacore. Bootcamp bol zbytočne rozvláčny.
U nás se nejvíc hrál jednoznačně Crossfire, ale mě to vyhovovalo, mám ho rád - až na atomovku (bez zvuku)...:)
U nás na bytě se hraje snad jen crossfire, přitom třeba boot_camp mám mnohem radši :/ Vzpomínám taky, že mě bavil stalkyard nebo jak to bylo :)
crossfire jsem nikdy nemel rad :) Na zakladce se sice hral po bootcampu nejvic, ale radsi jsem mel lambdacore, subtransit, i ten bootcamp. Jeste jsme hrali snarkpit a nejakou dalsi, ale to uz mi tak nesedlo... i kdyz snarkpit byl jeste celkem prdel :)
Jsem to upravil, máš pravdu, že to bylo zavádějící, díky za připomínku.
Nadsázka, Half-Life ve skutečnosti nemá zápor.
H34D: fakt to neber osobně, ale co je to kruci za zápor, že lze hru dohrát za 31 minut? Speedruny jsou celkem běžná věc...
Neviem či to tu už padlo, ale marketing (čiže) hype nemá s kvalitou hry nič spoločné a je mi teda jedno, či tam ten hype je alebo nie, ale ide mi o samotnú kvalitu hry. Jasne Blizzard má obrovskú silu marketingu, ale hral si vôbec WoW, keď ho súdiš? (nemýslím tým, pol hodinu na free serveri). Ono porovnávať singleplayerove záležitosti s vyslovene multiplayerovo zameranými je veľmi nešťastné. Tak ako keby si porovnával drámy s komédiami...
"Pokud všude čteš a slyšíš, jak je Half-life skvělá hra a kolik k ní už vyšlo úspěšných datadisků, tak tomu pravděpodobně začneš sám věřit ještě před jejím zahráním (alespoň já na tom tak byl)." - tak tohle bych ja osobne prirovnal ke Counter-Striku a World of Warcraftu, tam by to krasne sedlo (pojd si zahrat CS je to nejlepsi). Pritom obe jsou nejvetsi (aspon pro me) kraviny co kdy spatrily svet. Ale Half-Life? Ne, to urcite neni hypem (v dnesni dobe mozna ano), ale driv kdyz to vyslo tak takovehle hry nebyly k videni. Si rikam ze z ty atmosfery v tom roce 1998 musely byt uplne mimo a hru doslova zrali, dneska v tom vidime jen par kosticek, ale kdo o tom zapremysli tak ho hra taky chytne a uz nepusti. Staci pochopit tu podstatu hry a vzit se do ni.
Hamster: To je tak nějak riziko, kterého je třeba si být vždy vědom...
Jab: K čemu mi to bude? Vždyť nikdy si nemůžu být jistý, jestli v daném případě nejsi infikovaným přenašečem hype. :P
takovy pismenkovy prujem... a kdo to bude uklizet, he?
Hamster: Vysvětlení by bylo složité. Pro zjednodušení doporučuji prostě sledovat mé komentáře. ;-)
Jab: Ok, alespoň mě ještě pouč, jak že se tedy pozná, zda je hra vyhypovaná, či skutečně dobrá. ;)
Hamster: Už bych to skoro nechal být, páč mi tahle diskuze nepřijde moc plodná.
Na marketingu se konzument podílí tím, že si titul koupí. Následně může firma v dalších reklamách psát "miliony prodaných kopií" či hodnocení z několika velkých herních magazínů. Tím se obě tyhle skupiny potencionálně podílí na šíření takového hype.
Eixstence propagace znamená přirozeně hype od určité míry, jejíž definování by zabralo další zbytečnou diskusi. Pravděpodobně jí ale vidím v jiné rovině než ty.
V té oblíbenosti Half-lifu nemusím hledat jen spiknutí s Marťany. Deset tvých kamarádů ze základky zrovna hraje Half-life, tak si to taky pořídíš, abys věděl, vo čem to melou. Deset tvých kamarádů říká, že je hra super (páč to navíc všude psali) a lišit se většinou něco stojí (třebas musíš vysvětlovat svůj názor ve zbytečných diskuzích, kde nejde o argumentaci ale význam jednoho prachmizerného slova). Tak raději taky říkáš ta samá klišé co ostatní, koupíš si originálku a v příští reklamě tě zahrnou do milionů spokojených zákazníků (paradoxně i s těmi nespokojenými).
V neposlední řadě bych rád poukázal, že ještě v době vydání Half-lifu nebyla situace na herním trhu tak složitá, zejména v oblasti recenzí. Existovalo citelně méně časopisů (především internetových) a ty stávající měly pravděpodobně větší autoritu. Zejména (doufám) v té naší zemičce už si nikdo nemyslí, že současní redaktoři se dotýkají jakéhosi "recenzentského nebe", jelikož takové pověsti se svého času mohli těšit Anastov či Eisler. Abych to ještě lehce rozvinul, takový recenzent následně může opakovat pochycená klišé z reklam (a my víme, že to "občas" dělají) a z jejich recenzí je zase vyčtou čtenáři (tolik k šíření hype, kdy se nepochybně hype šíří a sílí s každým asimilovaným recenzentem a hráčem).
Já Half-life neoznačil nikdy za hru s nízkou kvalitou. Hodnocení jsem jí dal nadprůměrné a stojím si za tím, že ta hra nad průměrem stojí.
Na marketingu se konzument podílí tím, že si titul koupí. Následně může firma v dalších reklamách psát "miliony prodaných kopií" či hodnocení z několika velkých herních magazínů. Tím se obě tyhle skupiny potencionálně podílí na šíření takového hype.
Eixstence propagace znamená přirozeně hype od určité míry, jejíž definování by zabralo další zbytečnou diskusi. Pravděpodobně jí ale vidím v jiné rovině než ty.
V té oblíbenosti Half-lifu nemusím hledat jen spiknutí s Marťany. Deset tvých kamarádů ze základky zrovna hraje Half-life, tak si to taky pořídíš, abys věděl, vo čem to melou. Deset tvých kamarádů říká, že je hra super (páč to navíc všude psali) a lišit se většinou něco stojí (třebas musíš vysvětlovat svůj názor ve zbytečných diskuzích, kde nejde o argumentaci ale význam jednoho prachmizerného slova). Tak raději taky říkáš ta samá klišé co ostatní, koupíš si originálku a v příští reklamě tě zahrnou do milionů spokojených zákazníků (paradoxně i s těmi nespokojenými).
V neposlední řadě bych rád poukázal, že ještě v době vydání Half-lifu nebyla situace na herním trhu tak složitá, zejména v oblasti recenzí. Existovalo citelně méně časopisů (především internetových) a ty stávající měly pravděpodobně větší autoritu. Zejména (doufám) v té naší zemičce už si nikdo nemyslí, že současní redaktoři se dotýkají jakéhosi "recenzentského nebe", jelikož takové pověsti se svého času mohli těšit Anastov či Eisler. Abych to ještě lehce rozvinul, takový recenzent následně může opakovat pochycená klišé z reklam (a my víme, že to "občas" dělají) a z jejich recenzí je zase vyčtou čtenáři (tolik k šíření hype, kdy se nepochybně hype šíří a sílí s každým asimilovaným recenzentem a hráčem).
Já Half-life neoznačil nikdy za hru s nízkou kvalitou. Hodnocení jsem jí dal nadprůměrné a stojím si za tím, že ta hra nad průměrem stojí.
Netvrdím, že hype jsou pouze reklamy, protože hype je marketingová strategie (taková ta věc, jak se na tom konzumenti jakožto cílová skupina obvykle příliš nepodílí). Pokud si ten pojem definuješ jinak, tak i tady je vidět, že jde v tvém pojetí o zastoupení spíše menšinové (např. wiktionary).
Že reklama nemá s úspěchem HL nic společného, či že vůbec neexistovala, tu také nikdo netvrdí. To už to pouze šroubuješ do extrému pro lacinný argument. Existence propagace neznamená hype.
Pokud skutečně věříš, že pouze pochvalné recenze a vysoká hodnocení stačily na to, aby se davy lidí vrhly do obchodů, tak fajn (ačkoliv mi nad tím zůstává rozum stát, jelikož mě z fleku napadají tituly, u kterých tento tak běžný jev z důvodu nějaké tržní anomálie nezafungoval.), ale že k tomu došlo navzdory nízké kvalitě mi připadá absurdní, protože to by znamenalo buď podplácení, či nějakou tajnou dohodu recenzentů, což zní trochu paranoidně. A na to, aby jsi z toho uhnětl úspěšnou propagační onanii ve stylu např. Black&White mi fakt nepříjde, že máš dostatečný materiál po stránce předprodejního marketingu (nějaké "později" je, jak snad uznáš, pro recenze napsané ihned po vydání, lehce irelevantní).
A k těm známým - že ti někdo vychvaluje hru, která tě nechytla znamená, že má za krkem parazita? Stále nechámu, kde v tom vidíš hype. Je pravda, že přijetí hráči může být úspěšným hype ovlivněno (to je také jeho záměr), ale sotva může být hype to přijetí samotné. To fakt nedává smysl, protože v tom případě by jsi "hypoval" každou hru, která se ti líbí.
Že reklama nemá s úspěchem HL nic společného, či že vůbec neexistovala, tu také nikdo netvrdí. To už to pouze šroubuješ do extrému pro lacinný argument. Existence propagace neznamená hype.
Pokud skutečně věříš, že pouze pochvalné recenze a vysoká hodnocení stačily na to, aby se davy lidí vrhly do obchodů, tak fajn (ačkoliv mi nad tím zůstává rozum stát, jelikož mě z fleku napadají tituly, u kterých tento tak běžný jev z důvodu nějaké tržní anomálie nezafungoval.), ale že k tomu došlo navzdory nízké kvalitě mi připadá absurdní, protože to by znamenalo buď podplácení, či nějakou tajnou dohodu recenzentů, což zní trochu paranoidně. A na to, aby jsi z toho uhnětl úspěšnou propagační onanii ve stylu např. Black&White mi fakt nepříjde, že máš dostatečný materiál po stránce předprodejního marketingu (nějaké "později" je, jak snad uznáš, pro recenze napsané ihned po vydání, lehce irelevantní).
A k těm známým - že ti někdo vychvaluje hru, která tě nechytla znamená, že má za krkem parazita? Stále nechámu, kde v tom vidíš hype. Je pravda, že přijetí hráči může být úspěšným hype ovlivněno (to je také jeho záměr), ale sotva může být hype to přijetí samotné. To fakt nedává smysl, protože v tom případě by jsi "hypoval" každou hru, která se ti líbí.
Jab: Překvapuje mě, že i na těch mých dvou větách bylo něco k nepochopení.
Já jsem nenapsal, že to nemůžeš napsat, já jsem psal, že není pravda, že si to musíš myslet.
Já jsem nenapsal, že to nemůžeš napsat, já jsem psal, že není pravda, že si to musíš myslet.
Btw už jsem psal, že v době, kdy jsem se k Half-lifu dostal, všude visely reklamy na datadisk k "revoluční fps". A velká část známých se bavila o tom, jak jim ten Half-life přijde úžasný. Osobně si pamatuji i na reklamy k původní hře. A asi nelze tvrdit, že marketing nemá s budoucím úspěchem této hry nic společného.
Bursoft: Samozřejmě že tuším. Byť o významu mám nepochybně trochu jiné představy než ty. Nicméně tahle diskuze už se opravdu (soustředěním na jeden "pojem") zvrhává ve slovíčkaření.