Nedohráno. Hra totálně zadupaná svojí hratelností. Všechny zbraně (kromě sniperky) jsou účinné jen na 5 metrů, takže jsem nejčastěji zabíjel emzáký mlácením... Takhle si elitního vojáka nepředstavuji. Příběh by mohl být zajímavý, ale ten už je i v knižní podobě, takže nevím, proč se tímto zdržovat.
Diskuze
Hehe, v tom případě beru zpět svoje předsudky k auto-healu a musím uznat - tohle zní dobře.
Stejně's tomu dal jen 65%, zajímalo by mě, kolik dám já.
Stejně's tomu dal jen 65%, zajímalo by mě, kolik dám já.
Marty -
Máš dvě stupnice:
Štít - Život
Štít se obnovuje klasickým autohealem (=zalez na chvíli do krytu a obnoví se)
Jakmile vyprší štít, ubírají se životy - ty se healujou lékárkama...:)
Máš dvě stupnice:
Štít - Život
Štít se obnovuje klasickým autohealem (=zalez na chvíli do krytu a obnoví se)
Jakmile vyprší štít, ubírají se životy - ty se healujou lékárkama...:)
Počkej Marcusssi, odkdy je jakákoliv forma auto-healu super ?
"třeba dojde k nějakému kvalitativnímu vzestupu"
No nebuď naivní:)
Když si to teď takhle vybavím, sám se divím, že jsem jej vůbec dohrál.
No nebuď naivní:)
Když si to teď takhle vybavím, sám se divím, že jsem jej vůbec dohrál.
T.L. - Tak jsem se rozhodl dát Halo ještě šanci. Jsem v části "343 guilty spark" a zatím hodnocení neměním - zpočátku jsem myslel, že to zvýším na sedmičku = prvních pár levelů docela ušlo. Pak přišel nemožný design vesmírné lodi (V té lodi nebylo skoro nic než chodby! Co je mezi nima?) a zatím tomu "Assault on control center" dal korunu svýma opakujícíma se lokacema... a to říkáte že library je ještě horší? Pokud se tohle zhorší tak snad půjdu s hodnocením ještě dolů.
Většina zbraní je naprd, nepřátelé pořád stejní (malý, se štítem, velký (různé barvy), obrnenec), ovládání vozidel je otřesné...
A co se příběhu týče, zatím teda nic moc... pravda, teď jak se to AI napojilo na ten control center se to trošku zamotalo, což je dost možná jediný důvod proč to budu hrát dál = třeba dojde k nějakému kvalitativnímu vzestupu (alespoň co se příběhu týče)...
Jediné dvě věci tomu zatím chválím: špičková hudba a super systém autohealu...
Většina zbraní je naprd, nepřátelé pořád stejní (malý, se štítem, velký (různé barvy), obrnenec), ovládání vozidel je otřesné...
A co se příběhu týče, zatím teda nic moc... pravda, teď jak se to AI napojilo na ten control center se to trošku zamotalo, což je dost možná jediný důvod proč to budu hrát dál = třeba dojde k nějakému kvalitativnímu vzestupu (alespoň co se příběhu týče)...
Jediné dvě věci tomu zatím chválím: špičková hudba a super systém autohealu...
já se zas trvale divím japonské fascinaci americkou kulturou - hlavně Elvisem.
Myslel jsem na západě - XB/PS, v japonsku tedy jen ten PS3.
Myslel jsem na západě - XB/PS, v japonsku tedy jen ten PS3.
Marty McFly:Já to myslel tak, že by sis ten xbox pujčil i s halo reach :)
Jinak v Japonsku xbox moc populární není co sem tak slyšel zato tam vedou hry jako je DA nebo Fallou-Vegas na což sem čuměl jak puk.
Jinak v Japonsku xbox moc populární není co sem tak slyšel zato tam vedou hry jako je DA nebo Fallou-Vegas na což sem čuměl jak puk.
Common UrbanScythe - to je přeci věc, co mě na hraní baví nejvíce - singleplayer. Proto je to single, neotravuji s tím nikoho jiného. Jediný co dělám je s přítelkyní občas nějakou blbůstku pro dva (na jednom počítači), ale tak chápeš.
On je Xbox360/Ps3 nějak výrazně rozšířený v ČR ? Jsem vždy myslel, že je to spíše západní (nebo japonská) záležitost. Já třeba nikoho kdo ho má neznám.
On je Xbox360/Ps3 nějak výrazně rozšířený v ČR ? Jsem vždy myslel, že je to spíše západní (nebo japonská) záležitost. Já třeba nikoho kdo ho má neznám.
sevencreature - Ok, Card je trochu mimo. Dělá sice military scifi, ale úplně jiným způsobem než ostatní zmínění autoři...^^' I když Scalziho bych možná k jeho stylu trochu přirovnal. Na druhé straně všechny zmíněné autory považuju za dobré autory msf... dobře, možná kromě Davida Drake, od kterého jsem četl jen Rudou Mez a to byl vcelku brak...
Co se těch her týče - můžeš je porovnávat v tom jak moc je hráči považují za výrazné. Hry jako HL, Doom, Quake, System Shock a Deus Ex jsou dnes (a byly v roce 2003) legendy. Když se řekne FPS, tak PC hráči vzhlížejí k těmto dílům. Halo v porovnání na PC nebylo schopné dosáhnout jejich úrovně ani z daleka. Hráčské reakce na něj (tady, metacritic atd.) hovoří za vše.
Když ovšem vezmeš Xboxaře a řekneš mu FPS, tak první co ho napadne je Halo. A ano, je to hlavně chyba recenzentů a herních magazínů - na takovém gametrailers (GTTV apod.) pomalu zmiňují Halo každou druhou epizodu nějakého jejich show (Patcher o mele pořád). Ta hra si na Xbox scéně prostě udělala jméno díky tomu, že byla první funkční MP shooter na konzole, média o ní strašně rádi mluví a dobře ji bodují.
Na PC prostě neuspěla proto, že měla skutečnou konkurenci. Nejen ve kvalitě, ale i ve jménu.
Co se těch her týče - můžeš je porovnávat v tom jak moc je hráči považují za výrazné. Hry jako HL, Doom, Quake, System Shock a Deus Ex jsou dnes (a byly v roce 2003) legendy. Když se řekne FPS, tak PC hráči vzhlížejí k těmto dílům. Halo v porovnání na PC nebylo schopné dosáhnout jejich úrovně ani z daleka. Hráčské reakce na něj (tady, metacritic atd.) hovoří za vše.
Když ovšem vezmeš Xboxaře a řekneš mu FPS, tak první co ho napadne je Halo. A ano, je to hlavně chyba recenzentů a herních magazínů - na takovém gametrailers (GTTV apod.) pomalu zmiňují Halo každou druhou epizodu nějakého jejich show (Patcher o mele pořád). Ta hra si na Xbox scéně prostě udělala jméno díky tomu, že byla první funkční MP shooter na konzole, média o ní strašně rádi mluví a dobře ji bodují.
Na PC prostě neuspěla proto, že měla skutečnou konkurenci. Nejen ve kvalitě, ale i ve jménu.
"A když by si chtěl Halo srovnávat s Doomem, tak Doom prohraje na celé čáře, Quake ještě více."
No, Doom neprohrává :) Quake taktéž. Těžko srovnávat dost odlišné hry (to, že jde v zásadě o fps neznamená, že se liší jen rokem vydání a grafikou).
Ad vyholená hlava - hádám, že záleží spíš na věku :) Ve 30+ se nad ní nikdo nepozastaví (teda pokud k ní nepřidáš MA-1, Levi a Dr. Martens, ehm...).
No, Doom neprohrává :) Quake taktéž. Těžko srovnávat dost odlišné hry (to, že jde v zásadě o fps neznamená, že se liší jen rokem vydání a grafikou).
Ad vyholená hlava - hádám, že záleží spíš na věku :) Ve 30+ se nad ní nikdo nepozastaví (teda pokud k ní nepřidáš MA-1, Levi a Dr. Martens, ehm...).
Marty McFly:Tak si budeš muset najít ochotnýho kamaráda co ma xbox :D
Ale tak chybu má - není na PC, což mě jako PCčkáře sere. Common, vždyť to znáš, notebook mám na filmy, hudbu i hry, do školy, na psaní dokumentů, na psaní těchhle příspěvků.
Xbox ? Jen na hry. Možná filmy, ale zase nemám televizi a tak bych si musel ještě něco dokoupit. Zkrátka, sice je toto herní server, ale já jdu cestou - mnoho věcí, hry jsou jen jedna z nich. I když hraju docela často.
Proto PC. A to je jen jeden z důvodů. Halo - Reach nikdy nezažiju a mrzí mě to. Vypadá pěkně.
Xbox ? Jen na hry. Možná filmy, ale zase nemám televizi a tak bych si musel ještě něco dokoupit. Zkrátka, sice je toto herní server, ale já jdu cestou - mnoho věcí, hry jsou jen jedna z nich. I když hraju docela často.
Proto PC. A to je jen jeden z důvodů. Halo - Reach nikdy nezažiju a mrzí mě to. Vypadá pěkně.
"možná jsem co se msf rozmazlený Ringem, Weberem, Hainlainem, Drakem, Scalzim, Garroldem a Cardem" Tohle si O. S. Card nezasloužil :(
"A o proti těmhle hrám prostě Halo nebylo nic extra." Bylo to něco trochu jiného a také dobrého. Těžko můžeš porovnávat oproti sobě i jen ty fps co jsi jmenoval - např. Half-Life vs. Quake - která hra je lepší/hodnotnější? Přiznávám, že si například dnes mnohem raději zopakuji Quake než Half-Life (přitom v době vydání jsem byl z HL unešený). Jediný důvod, proč bych Halo do tohoto seznamu nezařadil je prostě fakt, že jsem ho v té době nehrál (ale až o mnoho let později).
"A o proti těmhle hrám prostě Halo nebylo nic extra." Bylo to něco trochu jiného a také dobrého. Těžko můžeš porovnávat oproti sobě i jen ty fps co jsi jmenoval - např. Half-Life vs. Quake - která hra je lepší/hodnotnější? Přiznávám, že si například dnes mnohem raději zopakuji Quake než Half-Life (přitom v době vydání jsem byl z HL unešený). Jediný důvod, proč bych Halo do tohoto seznamu nezařadil je prostě fakt, že jsem ho v té době nehrál (ale až o mnoho let později).
UrbanScytheCZ: Je to smutné, ale bohužel máš pravdu. Běloch s holou hlavou = rasista, nácek, skin... černoch s vyholenou hlavou = normální člověk. Něco v této logice je špatně.
Marcusss: Já teď bral porovnání Halo:Reach a jiných novodobých her. A když by si chtěl Halo srovnávat s Doomem, tak Doom prohraje na celé čáře, Quake ještě více. Unreal je lepší, ale je to v podstatě předchůdce Halo. Celkově je tohle hodně subjektivní - například mě Halo bavilo více než všechny Half-Lify.
Marcusss: Já teď bral porovnání Halo:Reach a jiných novodobých her. A když by si chtěl Halo srovnávat s Doomem, tak Doom prohraje na celé čáře, Quake ještě více. Unreal je lepší, ale je to v podstatě předchůdce Halo. Celkově je tohle hodně subjektivní - například mě Halo bavilo více než všechny Half-Lify.
T.L.Blade: Tahle diskuze očividně nemá cenu, poněvadž se jedná pouze o spor našich vkusů a preferencí.
Tyhle řeči typu "ukaž mi nějakou lepší hru" už začínají být docela úsměvné. Koneckonců, stačí se podívat na mnou hodnocené hry a logicky všechny FPS, které jsem ohodnotil lépe, považuji za lepší;).
Nicméně, že je Halo médii (případně Xboxaři) nadhodnocovaná hra jsem tak nějak níže doložil, poněvadž ty 90tky a 100vky si opravdu sklidila pouze od recenzentů (jež samozřejmě už leta neberu vážně:)) a běžní PC hráči to vidí jinak.
Tyhle řeči typu "ukaž mi nějakou lepší hru" už začínají být docela úsměvné. Koneckonců, stačí se podívat na mnou hodnocené hry a logicky všechny FPS, které jsem ohodnotil lépe, považuji za lepší;).
Nicméně, že je Halo médii (případně Xboxaři) nadhodnocovaná hra jsem tak nějak níže doložil, poněvadž ty 90tky a 100vky si opravdu sklidila pouze od recenzentů (jež samozřejmě už leta neberu vážně:)) a běžní PC hráči to vidí jinak.
Co si pamatuju tak na konzole(ps2) v tý době za to stály hry jako Killzone,Black,Timesplitters, Darkwatch ,deus ex,HL to je vše co si pamatuju.
T.L. - Co se těch her týče:
Ano, většina těch her které jsi zmínil jsou lepší než Halo. A musejí se do toho počítat i ty staré hry, protože ty jsou tím standardem. PC má z čeho vybírat, zvláště z minulosti. Halo na PC vyšlo v době, kdy samozřejmě bylo automaticky porovnáváno s jinýma FPS, které na PC do té doby vyšly - Half Life, Doom, System Shock, Unreal, UT, Quake, MoH a z těch novějších v dané době třeba český Vietcong. A o proti těmhle hrám prostě Halo nebylo nic extra.
Ale na konzolích skoro nemělo konkurenci, což ale z té hry nedělá žádný zázrak...
Ano, většina těch her které jsi zmínil jsou lepší než Halo. A musejí se do toho počítat i ty staré hry, protože ty jsou tím standardem. PC má z čeho vybírat, zvláště z minulosti. Halo na PC vyšlo v době, kdy samozřejmě bylo automaticky porovnáváno s jinýma FPS, které na PC do té doby vyšly - Half Life, Doom, System Shock, Unreal, UT, Quake, MoH a z těch novějších v dané době třeba český Vietcong. A o proti těmhle hrám prostě Halo nebylo nic extra.
Ale na konzolích skoro nemělo konkurenci, což ale z té hry nedělá žádný zázrak...
T.L.Blade:Na mě taky cikáni vždycky blbě čuměj protože mám modrý oči a věčně chodim vylepanej jenže vylepanej chodim proto, že mi je to příjemný.
Celkově se mi nelíbí tohle škatulkování a považuju za stupidní to jak se ruzný skupiny lidi musej lišit vzhledově jen kvuli tomu že poslouchaj každej něco jinýho.
Celkově se mi nelíbí tohle škatulkování a považuju za stupidní to jak se ruzný skupiny lidi musej lišit vzhledově jen kvuli tomu že poslouchaj každej něco jinýho.
Marcusss: Tak Impérium jako takové fašistické nebylo, všechno to začalo až díky Horus Heresy, kde k tomu v podstatě byli donuceni přistoupit. A jsou (byly) tam strany (dokonce tvořené z lidí), které ve své podstatě byly "svaté", kde se snažili žít v míru - agresivní rasu, která je chtěla vyhubit uzavřeli na planetu, kde mohli v klidu žít, ale nemohli se odtamtud dostat... Jenže vždy se ukázalo, že jedině tvrdý režim dokáže vše držet pohromadě.
Se Zaklínačem souhlasím.
Tak když se podíváš na příběh Halo, tak by si viděl zase, že Covenanti mají na své straně ve vedení šílené náboženské fanatiky, kteří jsou slepí ke všemu kromě proroctví. Jenže to by si musel hrát i jiný díl než první. A lidé nakonec bojují po boku Covenantů (kteří jsou rozděleni v podstatě na dva tábory) proti těmto fanatikům a Floodu.
O modrookých mi nemluv, stále nedokáži pochopit, jak mohlo někoho napadnout, že modré oči jsou "něco lepšího". Navíc, když za mnou přišla cikánka a začala s nějakými nesmysly a najednou na mě vybafla s větou "To víte, vy modroocí...", což je úsměvné, když vezmu v potaz, že mi tak řekla pouze kvůli tomu, že jsem měl částečně vyholenou hlavu... Ale to je mimo:). Jinak jsem ty modré oči bral (holá hlava je v podstatě armádní sestřih) jako narážku na Bungie, kteří mají ve znaku modrou tečku, popřípadě "modrá planeta", ze které pocházíme. Ale je to úsměvné, ačkoli to ve hře nebylo, toto byla pouze reklama.
Se Zaklínačem souhlasím.
Tak když se podíváš na příběh Halo, tak by si viděl zase, že Covenanti mají na své straně ve vedení šílené náboženské fanatiky, kteří jsou slepí ke všemu kromě proroctví. Jenže to by si musel hrát i jiný díl než první. A lidé nakonec bojují po boku Covenantů (kteří jsou rozděleni v podstatě na dva tábory) proti těmto fanatikům a Floodu.
O modrookých mi nemluv, stále nedokáži pochopit, jak mohlo někoho napadnout, že modré oči jsou "něco lepšího". Navíc, když za mnou přišla cikánka a začala s nějakými nesmysly a najednou na mě vybafla s větou "To víte, vy modroocí...", což je úsměvné, když vezmu v potaz, že mi tak řekla pouze kvůli tomu, že jsem měl částečně vyholenou hlavu... Ale to je mimo:). Jinak jsem ty modré oči bral (holá hlava je v podstatě armádní sestřih) jako narážku na Bungie, kteří mají ve znaku modrou tečku, popřípadě "modrá planeta", ze které pocházíme. Ale je to úsměvné, ačkoli to ve hře nebylo, toto byla pouze reklama.
Isair: Tak promiň, za 10-15 let bude kamufláž reálná. Je to lepší?:). Celá ta přiblblá kamufláž je pouze o lomu světla...
Ano, vývojáři se chlubili. Na jejich kecy nedávám, pouze je potom za ně chytám. Jinak to zmatené chování nemá co dočinění s neviditelností, oni dělali divné věci i když si ji neměl zapnutou.
V SS nejsou pouze tupá monstra - jsou to často zotročené rasy. Jenže kdyby tam začali najednou taktizovat, tak by si se moc daleko v jejich počtech nedostal.
Tak tady jsme se špatně pochopili, já jsem měl na mysli chyby hry, ne subjektivní věci, které se Ti nelíbily. To potom chápu. A málo druhů nepřátel? To vyčítáš snad každé druhé hře, ne? To ovládání dopravy mi naprosto vyhovovalo a naopak bych ho uvítal i jinde.
Tak mi nějakou lepší FPS ukaž. CoD? Bad Company? Crysis? Singularity? Half-Life? Metro? Opravdu kvalitní byl například Stalker, Serious Sam či Boiling Point, ale to ty už mají pár let za sebou. Teď beru nové tituly - rok až dva staré. Dříve tu byly hry jako Doom, Wolf, Duke, Terminator, Unreal, MoH, první CoD, Unreal Tournament, Red Faction... Jenže to už je obvykle pár let.
Ano, vývojáři se chlubili. Na jejich kecy nedávám, pouze je potom za ně chytám. Jinak to zmatené chování nemá co dočinění s neviditelností, oni dělali divné věci i když si ji neměl zapnutou.
V SS nejsou pouze tupá monstra - jsou to často zotročené rasy. Jenže kdyby tam začali najednou taktizovat, tak by si se moc daleko v jejich počtech nedostal.
Tak tady jsme se špatně pochopili, já jsem měl na mysli chyby hry, ne subjektivní věci, které se Ti nelíbily. To potom chápu. A málo druhů nepřátel? To vyčítáš snad každé druhé hře, ne? To ovládání dopravy mi naprosto vyhovovalo a naopak bych ho uvítal i jinde.
Tak mi nějakou lepší FPS ukaž. CoD? Bad Company? Crysis? Singularity? Half-Life? Metro? Opravdu kvalitní byl například Stalker, Serious Sam či Boiling Point, ale to ty už mají pár let za sebou. Teď beru nové tituly - rok až dva staré. Dříve tu byly hry jako Doom, Wolf, Duke, Terminator, Unreal, MoH, první CoD, Unreal Tournament, Red Faction... Jenže to už je obvykle pár let.
Každopádně takhle nadhodnocovaný je Halo opravdu především od recenzentů (kde můžou hrát roli všemožné okolnosti;))... naopak třebas na metacritic má PC verze od userů hodnocení 6,6/10 (není to sice také zrovna málo, ale stále pochopitelnější než samé devítky, desítky:)).
Jak jsem řekl, první Halo mi nepřišlo špatné kvůli příběhu (byť mi nepřišel moc extra - možná jsem co se msf rozmazlený Ringem, Weberem, Hainlainem, Drakem, Scalzim, Garroldem a Cardem), ale kvůli hratelnosti, která mi přišla nudná a ničím výrazná - navíc se špatným level designem (na čemž se tady shodneme skoro všichni). Na PC je prostě spousta o hodně lepších FPS a ohodnocení 70% je s přivřenýma očima přibližně to, co si ta hra zaslouží.
A co se Boba týče, ano je to rýpání, ale má něco do sebe.
Rasismus v Warhammeru je nadsázka, která slouží svému účelu - žádná strana ve W40k není svatá = Impérium je náboženská organizace toho nejhoršího kalibru pro které je slovo "fašistická" slabé, Eldaři jsou povýšenečtí elitáři, Tau jsou komunisti s tou nejvyšší úrovní vnitřní manipulace (mind-control, nebo cože to ti jejich kněží prakticky dělají)... Osobně mám proto do jisté míry nejradši filozofii orků a chaosu, protože ti si alespoň na nic nehrou...:)
Rasismus v Zaklínači je zase něco, co je čtenáři (potažmo hráči) podáváno jako něco co v žádném případě není dobré. Pravda, autoři dávají dostatek prostoru tomu, aby hráč posoudil "pravdu" obou stran ("To jak se lidi chovají k nelidem je hodně špatné, ale to co dělají Veverky to jen zhorší."), ale v základě to stále ukazuje tu špatnou stránku rasismu (ona koneckonců žádná jiná není).
Ale co se týče Halo, to co Bob zmiňuje jsou titerné detaily, které ale mohou mýt velký dopad na psychiku hráčů - už jen proto, že těch náznaků si tam skoro nikdo nevšimne. Uznej, že věci, které na tom Bob zdůraznil mají něco do sebe - "čistá rasa" proti špinavým mutantům, zmodrání očí při přeměně na Sparťana... což je mezi námi něco, co si imho tvůrci prostě museli uvědomit...
A co se Boba týče, ano je to rýpání, ale má něco do sebe.
Rasismus v Warhammeru je nadsázka, která slouží svému účelu - žádná strana ve W40k není svatá = Impérium je náboženská organizace toho nejhoršího kalibru pro které je slovo "fašistická" slabé, Eldaři jsou povýšenečtí elitáři, Tau jsou komunisti s tou nejvyšší úrovní vnitřní manipulace (mind-control, nebo cože to ti jejich kněží prakticky dělají)... Osobně mám proto do jisté míry nejradši filozofii orků a chaosu, protože ti si alespoň na nic nehrou...:)
Rasismus v Zaklínači je zase něco, co je čtenáři (potažmo hráči) podáváno jako něco co v žádném případě není dobré. Pravda, autoři dávají dostatek prostoru tomu, aby hráč posoudil "pravdu" obou stran ("To jak se lidi chovají k nelidem je hodně špatné, ale to co dělají Veverky to jen zhorší."), ale v základě to stále ukazuje tu špatnou stránku rasismu (ona koneckonců žádná jiná není).
Ale co se týče Halo, to co Bob zmiňuje jsou titerné detaily, které ale mohou mýt velký dopad na psychiku hráčů - už jen proto, že těch náznaků si tam skoro nikdo nevšimne. Uznej, že věci, které na tom Bob zdůraznil mají něco do sebe - "čistá rasa" proti špinavým mutantům, zmodrání očí při přeměně na Sparťana... což je mezi námi něco, co si imho tvůrci prostě museli uvědomit...
T.L. Blade: Částečně reálný? Heh. Tohle "mohlo by být" je doménou většiny "sci-fi", ač máloco se skutečně prozatím vyplnilo;). Koneckonců i ti "mimozemšťané" jednou "mohou" přistát na naši krásné planetě, což? Avšak to jsme trochu odbočili... jak říkám, hra je spíše stále arkádového charakteru (stejně jako Halo), reálné přestřelky/feel si představuji přeci jen jinak.
Crysis se chlubilo? Myslíš vývojáři se před vydáním chlubili? A ty dáváš na tyhle kecy?
Ono to "zmatené chování" má pravděpodobně co do činění právě s tím "zneviditelňováním", páč jinak se chovají normálně... ne hůř než v Halo. Avšak to nechci nijak omlouvat, samozřejmě.
Však jsem psal "vzhledem k typu nepřátel", pokud vím, Serious Sam je plný tupých monster. Nicméně od inteligentních lidí/mimozemšťanů očekávám i kvalitní AI, čili s klidným srdcem tu AI vyčtu jak Crysisu, tak i Halo;).
"Nevím jak Ty, ale já jsem si v té hře nevšiml jediné chyby."
Ale jo, klidně ti jich pár vypíši: Repetitivní a nepěkný level desing, málo druhů nepřátel (navíc mi nějací zakrslí přiblble se chechtající/žvatlající zmetci opravdu nesedí), ovládání vozidel (opravdu by mě zajímalo, kterého kreténa napadlo do hry implementovat ovládání auta pouze myší) a mnoho dalšího.
"Podívej se na dnešní FPS a na Halo: Reach - ta hra je úplně někde jinde hratelností i vším ostatním."
Nevím no, jakmile od někoho něco takového zaslechnu, mám ihned pocit, že ten dotyčný moc FPSek nehrál. Ale tak proti gustu...
Btw, alespoň zde na DH není Halo tak vyzdvihováno, to zahřeje u srdce:).
Crysis se chlubilo? Myslíš vývojáři se před vydáním chlubili? A ty dáváš na tyhle kecy?
Ono to "zmatené chování" má pravděpodobně co do činění právě s tím "zneviditelňováním", páč jinak se chovají normálně... ne hůř než v Halo. Avšak to nechci nijak omlouvat, samozřejmě.
Však jsem psal "vzhledem k typu nepřátel", pokud vím, Serious Sam je plný tupých monster. Nicméně od inteligentních lidí/mimozemšťanů očekávám i kvalitní AI, čili s klidným srdcem tu AI vyčtu jak Crysisu, tak i Halo;).
"Nevím jak Ty, ale já jsem si v té hře nevšiml jediné chyby."
Ale jo, klidně ti jich pár vypíši: Repetitivní a nepěkný level desing, málo druhů nepřátel (navíc mi nějací zakrslí přiblble se chechtající/žvatlající zmetci opravdu nesedí), ovládání vozidel (opravdu by mě zajímalo, kterého kreténa napadlo do hry implementovat ovládání auta pouze myší) a mnoho dalšího.
"Podívej se na dnešní FPS a na Halo: Reach - ta hra je úplně někde jinde hratelností i vším ostatním."
Nevím no, jakmile od někoho něco takového zaslechnu, mám ihned pocit, že ten dotyčný moc FPSek nehrál. Ale tak proti gustu...
Btw, alespoň zde na DH není Halo tak vyzdvihováno, to zahřeje u srdce:).
Marcusss: No vidíš, já jsem například fanda Warhammeru (40k) a Wiedzmina a všechny 3 jsou plné rasismu, diskriminace... Takže tohle je spíše než rasismus úsměvné rýpání člověka, který nemá nic lepšího na práci.
T.L. - http://www.escapistmagazine.com/videos/v ... /2428-Combat-Evolved a poněkud hodně rasistický... (což není důvod pro to můj pohled na nedostatky kvalit u Halo série, důvod je prostě že jsem to zkoušel hrát a prostě mi to přišlo naprosto stupidní... a to jsem fanda military scifi...)
Isair: Tak ten nanooblek je částečně reálný, až na to, že by neměl fungovat takto stupidně. Ta kamufláž je věc, která do 15 let může být běžně v armádě využívána. Tak jinak, Crysis se chlubilo skvělou AI, ale ani na nejtěžší obtížnost nebyli nepřátelé schopni cokoli udělat. Neustále zmateně chodily, bugovali se... Dobrou AI od každé hry očekávat nemůžeš - Painkiller, Serious Sam, Duke... To jsou hry, které nejsou na AI vůbec postavené.
Proč by to nedokazovalo, proč je brána za milník? Ta hra přinesla něco, co od Unrealu v podstatě nikdo dodnes nepřinesl. Podívej se na dnešní FPS a na Halo: Reach - ta hra je úplně někde jinde hratelností i vším ostatním. Nevím jak Ty, ale já jsem si v té hře nevšiml jediné chyby.
sevencreature: Ono to není ani tak moc překvapivé, protože ten příběh Halo není vůbec zlý.
Proč by to nedokazovalo, proč je brána za milník? Ta hra přinesla něco, co od Unrealu v podstatě nikdo dodnes nepřinesl. Podívej se na dnešní FPS a na Halo: Reach - ta hra je úplně někde jinde hratelností i vším ostatním. Nevím jak Ty, ale já jsem si v té hře nevšiml jediné chyby.
sevencreature: Ono to není ani tak moc překvapivé, protože ten příběh Halo není vůbec zlý.
Nebýt Library, tak bych hodnocení nejspíš i zvednul :) MP jsem taktéž nehrál.
Hmm, vlastně bych mohl zkusit dát Halo někdy znovu (případně i dvojku - kupodivu mě nejvíc láká příběh).
Ad Crysis vs Halo - z mého pohledu bylo Halo zábavnější.
Hmm, vlastně bych mohl zkusit dát Halo někdy znovu (případně i dvojku - kupodivu mě nejvíc láká příběh).
Ad Crysis vs Halo - z mého pohledu bylo Halo zábavnější.
"Crysis si hraje na reálnou hru"
Ano, už ten samotný koncept je opravdu reálný... voják v nanoobleku, díky němuž si může nadlidsky zvýšit sílu, rychlost či se stát neviditelným;). "Reálný" se snaží být tak maximálně grafikým zpracováním, jinač se jedná opět v podstatě o arkádu, což jen dosvědčil finální (typicky arkádový) souboj s bossem;). A vůbec, je mi volné jak se ta hra "prezentuje", dobrou AI očekávám od každé z nich (vzhledem k typu nepřátel, samozřejmě).
Heleď, že tě Halo baví ti samozřejmě přeji, je to koneckonců tvoje výhra. Nicméně to nedokazuje, proč se často považuje/považovalo za jednu z nejlepších FPS všech dob (a že by to bylo čistě kvůli multiplayeru se mi nějak nechce zdát), páč těch chyb (některých až opravdu fatálních) je ve hře spousta.
Ano, už ten samotný koncept je opravdu reálný... voják v nanoobleku, díky němuž si může nadlidsky zvýšit sílu, rychlost či se stát neviditelným;). "Reálný" se snaží být tak maximálně grafikým zpracováním, jinač se jedná opět v podstatě o arkádu, což jen dosvědčil finální (typicky arkádový) souboj s bossem;). A vůbec, je mi volné jak se ta hra "prezentuje", dobrou AI očekávám od každé z nich (vzhledem k typu nepřátel, samozřejmě).
Heleď, že tě Halo baví ti samozřejmě přeji, je to koneckonců tvoje výhra. Nicméně to nedokazuje, proč se často považuje/považovalo za jednu z nejlepších FPS všech dob (a že by to bylo čistě kvůli multiplayeru se mi nějak nechce zdát), páč těch chyb (některých až opravdu fatálních) je ve hře spousta.
Isair: Jenže Halo je prostě arkáda, následovník Unrealu. Crysis si hraje na reálnou hru, kde AI lidí naprosto nefunguje a ve chvíli, kdy se objevili emzáci, tak i zbytek té zábavy ze hry zmizel. A celý ten level design je hodně podobný tomu z Unrealu a ten jsem miloval, takže tak. A zrovna Library jsem probíhal, protože nebyl čas se zastavovat a všímat si prostředí kolem.
T.L.Blade: Hmm, kdyby ty "otevřené" lokace byly alespoň povedené, pak by to zcela jistě jejich Xté procházení učinilo zábavnější. Ten level desing byl vůbec děs běs, doteď si vzpomínám na úroveň "Library", při jejíž procházení (již xtého totožného patra napěchovaného stále stejnými nepřáteli) jsem si začínal říkat, zdali to autoři opravdu myslí vážně. Avšak tohle nebyl jediný případ, takových totožných míst byla hra bohužel plná (hmm, tak přemýšlím, zdali jsem v nějaké FPS viděl debilnější level desing).
"ale za to mělo tupou AI"
Ty téměř děláš, jakoby na tom Halo bylo nějak lépe;)
"ale za to mělo tupou AI"
Ty téměř děláš, jakoby na tom Halo bylo nějak lépe;)
Pravděpodobně jsem neviděl FPS hru s hnusnějším prostředím, než Halo. To jen tak k mému názoru. :)
Marcusss: Nevím o tom, že by celá hra byla "strafe and shoot", protože když jsem tohle zkoušel na vyšší obtížnosti, tak jsem dopadl špatně. Mapy jsou otevřené tak, že když jsi ve venkonvním prostředí, tak si můžeš chodit kudy chceš. Lokacema se vracíš vždy maximálně jednou - je logické, že když vejdeš do komplexu, tak z něj obvykle i musíš vyjít. Si nedokáži představit, že by si hrál například Thiefa, kde některé lokace procházíš dokonce i více než 2x!! Co taková RPG, kde chodíš po stále stejných lokacích?
"Kolik FPS akcí v té době bylo takto otevřených?" - co si na této větě nepochopil? Já mluvím o roce 2001 a ty mi sem plácneš hry z roku 2004,2006,2007 a 2009. A zrovna Crysis nemělo skvělé otevřené lokace - ale za to mělo tupou AI a "úžasné" emzáky (ve Far Cry pro změnu mutanty). V mém případě jsem Crysis po cca hodině hraní (plus u kamaráda zahrání s emzáky) odinstaloval a nemám v plánu se k té hře vrátit, jediné, za co jsem opravdu rád je, že jsem tu hru měl zadarmo k Mercenaries 2. Navíc Armu a OFP nemůžeš brát v potaz, protože to nejsou FPS, ale simulátory (bychom mohli rovnou uvádět hry jako Morrowind, jelikož má FP pohled)...
"Kolik FPS akcí v té době bylo takto otevřených?" - co si na této větě nepochopil? Já mluvím o roce 2001 a ty mi sem plácneš hry z roku 2004,2006,2007 a 2009. A zrovna Crysis nemělo skvělé otevřené lokace - ale za to mělo tupou AI a "úžasné" emzáky (ve Far Cry pro změnu mutanty). V mém případě jsem Crysis po cca hodině hraní (plus u kamaráda zahrání s emzáky) odinstaloval a nemám v plánu se k té hře vrátit, jediné, za co jsem opravdu rád je, že jsem tu hru měl zadarmo k Mercenaries 2. Navíc Armu a OFP nemůžeš brát v potaz, protože to nejsou FPS, ale simulátory (bychom mohli rovnou uvádět hry jako Morrowind, jelikož má FP pohled)...
T.L. - Otevřené jako jak? Otevřené lokace kterýma se člověk stokrát vrací a navíc veškeré přestřelky jsou dementní "strife and shoot"...?
Takové Far Cry, Crysis mají skvěle velké otevřené lokace - přesto, že jsou lineární. Nebo Flashpoint a ARMA, ale to už je naprosto další úroveň.
Já jsem Halo zkoušel hrát tak před rokem a půl - zvědavý proč to "všichni" (gametrailers) tak chválí a po pár misích jsem to smazal nudou...
Takové Far Cry, Crysis mají skvěle velké otevřené lokace - přesto, že jsou lineární. Nebo Flashpoint a ARMA, ale to už je naprosto další úroveň.
Já jsem Halo zkoušel hrát tak před rokem a půl - zvědavý proč to "všichni" (gametrailers) tak chválí a po pár misích jsem to smazal nudou...
Marcusss: Kolik FPS akcí v té době bylo takto otevřených? Vím o dvou - Unreal a Project IGI. A pak Halo. Navíc zajímavé zbraně, zajímaví (a leckdy vtipní) nepřátelé, nádherný svět... Já jsem s Halo 1 byl nadmíru spokojen a to jsem se k němu dostal až minulý rok.
Marty: V tom je to pro Tebe nevýhodné, já jsem začal s Halo minulý rok a po dohrání prvních dvou dílu jsem hned mohl vzít (jakožto majitel x360) i ty další... A můžeš si zahrát i MP obou dílů.
Marty: V tom je to pro Tebe nevýhodné, já jsem začal s Halo minulý rok a po dohrání prvních dvou dílu jsem hned mohl vzít (jakožto majitel x360) i ty další... A můžeš si zahrát i MP obou dílů.
Dobré důvody, T.L. - rozsáhlý svět HALO bohužel PC hráči poznat nemohou, protože 4/6 dílů jsou na konzole. Multiplayeru též neholduji, takže ani tam mě hra nechytne.
Takže zbývá singleplayer prvního a druhého dílu, ze světa kde nikdy nepoznám zbytek. Damn it, je to ale smůla. Chápu to z marketingového hlediska - nevyplatí se jim dělat na PC, ale navnadit potencionální PC hráče 1&2 a pak jim říct že zbytek bude jen na Xbox, taky nic moc.
Takže zbývá singleplayer prvního a druhého dílu, ze světa kde nikdy nepoznám zbytek. Damn it, je to ale smůla. Chápu to z marketingového hlediska - nevyplatí se jim dělat na PC, ale navnadit potencionální PC hráče 1&2 a pak jim říct že zbytek bude jen na Xbox, taky nic moc.
T.L. Blade - Ok, tak první oblíbené MP FPS pro konzole. Ale pořád nic extra hra s hrozným level designem...
Marcusss: První FPS na konzole? Co se mi na tom jenom nezdá... Co první dva díly Medal of Honor? James Bond? Delta Force? Žádnou z těch her jsem na PC neviděl, a nebýt prvních dvou dílu MoH, tak by se PC nedočkal žádného... Ještě mě napadá skvělá FPS Red Faction, která tu byla před Halo vyšla na konzole a o půl roku později na PC. Halo byla jednou z prvních opravdu hraných online FPS na konzole. A je laskavě nemluv za všechny, znám dost PCčkářů, kteří mají Halo také rádi a dost konzolistů, kteří ho naopak nemusí.
Marty McFly: Ta FPS se od ostatních podstatně liší tím, jak se hraje, má již hodně slušně propracovaný svět a na Legendary je to hodně zábavná hra. Ale ta hra uspěla hodně díky MP, ale ten jsem nikdy nehrál ani na PC, ani na x360...
Marty McFly: Ta FPS se od ostatních podstatně liší tím, jak se hraje, má již hodně slušně propracovaný svět a na Legendary je to hodně zábavná hra. Ale ta hra uspěla hodně díky MP, ale ten jsem nikdy nehrál ani na PC, ani na x360...
Hm, hm, to dává smysl. Dík, chtěl jsem něco podobného slyšet. Stejně jí jednou vyzkouším.
Byl to defakto první FPS na konzole. Takže i přesto, že to byla pro PC hráče prakticky podprůměrná akce, tak pro konzole to bylo zjevení z nebes. A od té doby je to přehypovaná sčka a o nic lepšími sequely, u které PC hráči nechápou, čím je zábavná a konzolisti nosí růžové brýle a milují ji čistě z principu...
Prosím, vysvětlete mi někdo, co na téhle hře zahraniční tisk a herní servery baví. Co je tak zajímavé, že Xbox verze dostala 95% a PC velmi slušných 85%. Kult jménem HALO jsem nepochopil.
http://en.wikipedia.org/wiki/Halo:_Combat_Evolved#Reception
http://en.wikipedia.org/wiki/Halo:_Combat_Evolved#Reception
Isair: Tak koupil jsem je najednou a když už je to doma, jednou se přemohu. Jinak je dobře, že MS s Halem na PC přestal, už vydání 2jky, 3 roky po premiéře na Xboxu byl omyl.
RNDr. Gunár Pavel: "nějak na to po jedničce ani nemám moc chuť."
To se ti ani nedivím, osobně bych už také do žádného dalšího dílu nešel. Obzvláště, když, soudě dle screenů/videí/dostupných informací, se toho moc nezměnilo.
Btw, pěkný a výstižný komentář.
To se ti ani nedivím, osobně bych už také do žádného dalšího dílu nešel. Obzvláště, když, soudě dle screenů/videí/dostupných informací, se toho moc nezměnilo.
Btw, pěkný a výstižný komentář.
Marty McFly: Jo Halo 2 mám taky, ale ještě jsem hru nerozbalil, nějak na to po jedničce ani nemám moc chuť. Snad tě bude obojí bavit víc než mě.
Nene, starou jedničku. Trochu jsem googloval a i pár ostatních mělo stejný problém. Ovšem Halo 2 jak je z google vidět, dělá problémy víc.
Nevím proč mi nefungoval, uvidím teď. Jsem si jist že ta hra stojí za trochu toho tweakování a googlování na problémy.
Nevím proč mi nefungoval, uvidím teď. Jsem si jist že ta hra stojí za trochu toho tweakování a googlování na problémy.
Marty McFly: Ale jakto? Nemyslíš náhodou Halo 2? Combat Evolved mi jel na XP v pohodě...
Já bych si HALO zahrál rád (abych viděl, o čem to všichni mluví), ale na XP se mi jí nepodařilo spustit - uvidím teď na 7.
breed byl otresny, od toho ruce pryc :)
Breed jsem kdysi zkoušel, a byl to hnusnej zážitek. Tak na 3/10. Ale samozřejmě nemám patent na všeobecnej názor : ).
Dokáže někdo srovnat zábavnost hala s mladší hrou Breed? Soudě dle dema si jsou obě hry velmi podobné, jen Breed trpí několika technickými nedodělky a postrádá Halo Hype :-)