@
ntz (01.07.2022 20:52): Je to trochu složitější, v duelu je specifikum to, že není povolené kouzlo cure a zároveň do finální bitvy by vždy měli mít hráči imunitu proti mass dispell, takže ve výsledku nejdou rušit kouzla. Za takové situace souhlasím, že mass weakness má stejný efekt jako mass stone skin. Ale obecně na jiných mapách to tak úplně neplatí, protože vždycky je lepší si castnout "buff" na své jednotky než nějaký "nerf" na soupeře a to jednoduše proto, že soupeř má možnost si kouzla zrušit před svým útokem. Mass curse je velmi silné kouzlo, ale zrcadlí ho mass bless, který ho naopak zcela překryje, takže to jde i v duelu bez nutnosti rušit kouzla. Proto castit mass curse proti živému soupeři je docela risk a konkrétně v duelu, kde mají hráči 90% pravděpodobnost, že soupeř má mass bless, je to dokonce hloupost. Mass shield dá ve většině situací srovnatelný výsledek a je to bezpečnější cast.
Abych to shrnul - hledáš alternativy k magii země, chápu to, alternativy existují, ale otázkou je, proč něco takového vůbec dělat? Proč prostě nevzít to nejlepší, čímž je magie země...
PS: Když si seřadím nejdůležitější kouzla pro multiplayer na všech mapách, napadá mě: TP, imploze, mass slow, resurrection, DD... Shodou okolností 4 z 5 jsou magie země, přičemž DD se obejde bez magie vzduchu. :) Ty kouzla země jsou nenahraditelné...