@
GodOfTheSick (03.02.2017 13:55): tak původně byl plán že Bakala zafinancuje prototyp za cca 2 mega, pak to koupí publisher. Místo toho byl kickstarter a Bakala zafinancoval zbytek, prostě kolik je potřeba, ikdyž tam nějakej limit samozřejmě je. Pokud si na sebe hra nevydělá, tak si nevydělá, Bakalovi se to líbit nebude ale to je holt riziko investování. Warhorse by asi fakt buď skončili, nebo by se třeba dohodli s někým na tvorbě něčeho vyloženě na zakázku.
Ale jak píšu, milion prodanejch kopií by už byl slušnej výdělek a vývoj sequelu by snad pokryl bez problému, i vzhledem k hotový technologii. A milion není tak nereálnej když indie věci typu Firewatch jsou tohle schopný prodat. Ale chtělo by to hodně ze strany WH/Deep Silver zamakat na marketingu (což předpokládám přijde až bude vydání blíž).