Hra působí prázdně. Celý svět hry jsou jen mrtvé kulisy po stranách koridorů. Na ulicích sedí a postávají lidé, se kterými nelze komunikovat a kteří se nebaví ani mezi sebou. Když už k dialogu dojde, rozhovory připomínají ta nejhorší filmová béčka. Toto pro mě osobně představovalo to největší zklamání - o problémech spojených s menším rozpočtem jsem dopředu věděl, už od trapné úvodní scény mi ale bylo jasné, že toto žádný neobroušený diamant nebude.
Kromě pár příběhových postav se v herních koridorech nachází ještě dvě další věci - nepřátelé a materiály pro crafting. Ani těm se problémy nevyhnuly. Když hru uložíte v blízkosti nepřátel s postavou ve stealth módu, po načtení pozice vás všichni okamžitě spatří. Stejně tak když na sebe zakouzlíte štít a uložíte hru, po načtení pozice už jej nemáte. A když potom padlého nepřítele oberete o věci, místo toho, aby se vám seznam sebraných předmětů na pár sekund zobrazil někde v rohu obrazovky, je nutné jej pokaždé odklikávat. To samé platí i pro po světě roztroušené harampádí. Jinou než informační funkci toto okno přitom nemá, jelikož inventář je neomezený, a po chvíli neustálé odklikávání začne otravovat.
Soubojový systém + vývoj postavy ve stylu Zaklínače 2 (kotouly, primárně boj na blízko a menší počet schopností a kouzel) a (jednoduchý, funkční) crafting jsou jinak docela povedené a představují to nejlepší, co hra dokáže nabídnout. Po necelých 4 hodinách ale mám pocit, že všechny karty už jsou na stole a o výherní kombinaci se tady rozhodně nejedná.
Kromě pár příběhových postav se v herních koridorech nachází ještě dvě další věci - nepřátelé a materiály pro crafting. Ani těm se problémy nevyhnuly. Když hru uložíte v blízkosti nepřátel s postavou ve stealth módu, po načtení pozice vás všichni okamžitě spatří. Stejně tak když na sebe zakouzlíte štít a uložíte hru, po načtení pozice už jej nemáte. A když potom padlého nepřítele oberete o věci, místo toho, aby se vám seznam sebraných předmětů na pár sekund zobrazil někde v rohu obrazovky, je nutné jej pokaždé odklikávat. To samé platí i pro po světě roztroušené harampádí. Jinou než informační funkci toto okno přitom nemá, jelikož inventář je neomezený, a po chvíli neustálé odklikávání začne otravovat.
Soubojový systém + vývoj postavy ve stylu Zaklínače 2 (kotouly, primárně boj na blízko a menší počet schopností a kouzel) a (jednoduchý, funkční) crafting jsou jinak docela povedené a představují to nejlepší, co hra dokáže nabídnout. Po necelých 4 hodinách ale mám pocit, že všechny karty už jsou na stole a o výherní kombinaci se tady rozhodně nejedná.
Pro: Slušná obtížnost, craftování předmětů, příběh, dobrá optimalizace
Proti: Málo druhů nepřátel, spousta neviditelných stěn