Pro pohodlnější navigaci i přístup k pokročilým funkcím Databáze-her.cz doporučujeme povolit si ve svém prohlížeči JavaScript.

Komentáře

  • PC 90
Pěkná grafika, hezká auta a velký výběr, pěkný desing tratí, kvalitní policejní honičky, skvělá hratelnost... Při nárazech postupné ničení aut...
Co se týká arkádovosti, tak auta jsou sice nesmrtelná, ale v zatáčkách a na zrychlení se chovají docela uvěřitelně. Je zde zohledněn i hmotnostní potenciál vozu, což je nejvíce poznat při strkanicích s policejními auty, nebo AI protivníky. Damge model, díky němuž můžete na autě pomačkat plechy, také dělá hru reálnější.
Jen málo co se dá vytknout téhle hře, která i dnes nevypadá špatně. Snad jen menší počet tratí. Také jejich provedení, které mi vyhovovalo tak po střední třídu aut. Pro vyšší třídu už mně připadali krátké a moc klikaté. Například s Murcielagem nebo Mclarenem F1 málokde zařadíte sotva 4q natož 5q ... Pro mojí úplnou spokojenost chyběla jedna trať s delšími rovinkami.
Jinak mám pocit, že tenhle díl patří jednoznačně k těm lepším, co byly vydány.

Pro: Grafika, hratelnost, vozový park, damage model.

Proti: Nic závažného.

+25
  • PC 75
Z důvodů neznámých jsem jednoho pochmurného večera zavzpomínal na Need for Speed, konkrétně na příjemný herní zážitek, který mi přinesla pařba dílu Hot Pursuit 2 jedné teplé (nemyslím gay) prázdninové noci, když jsem byl ještě mladý a plný energie. Ačkoli počet mnou dohraných závodních her by spočítal na prstech jedné ruky narkoleptický pracovník s cirkulárkou, a dokonce ani nejsem zvyklý pařit hry přes noc, u Hot Pursuit 2 se to všechno sešlo. Přednosti tohoto dílu nejsou kdovíjak oslnivé, přesto popularita Hot Pursuit 2 byla veliká, čím to?

Základem je pěkná grafika a příjemné herní prostředí. Tratí nebylo mnoho, nebyly ani příliš sofistikované, ale přesto se mnohým hráčům, včetně mně, trefily do vkusu. Přírodní tématika v kontrastu s těmi nejnabušenějšími sporťáky působila velmi dobře. Až v rámci nedávného osvěžení vzpomínek na hru jsem pochopil, že herní design je inspirován některými americkými národními parky – např. sekvojí, středem jejíhož kmenu vede cesta, jsem měl tu čest projet i osobně při cestování po USA. Hratelnost nelze popsat jinak než slovem „pohodová“. A na tom se pro změnu nejvíce zasloužil solidní soundtrack, který jsem si pouštěl i dlouhá léta poté.

Na druhou stranu hardcore závodníky Hot Pursuit 2 nejspíš moc nepotěšil, obzvláště, když přišel po obecně asi nejuznávanějším dílu Porsche 2000. Hratelnost byla velmi jednoduchá, arkádová, vlastně i repetitivní, což tedy souvisí s tím menším množstvím tras a faktem, že jste všechny museli projet jak v trial módu, tak při honičkách s policií. Ty mně osobně spíše otravovaly, měl jsem neustále tendenci je srovnávat s GTA III. A paradoxně GTA III, ač není primárně závodní hrou, tak dle mě Hot Pursuit 2 poráželo i v samotném závodění, zejména co se týče fyziky a destrukčního modelu. Ono, když se řekne fyzika v Hot Pursuit 2, tak si vybavím Lambo, které po nárazu o příhodný kámen udělá ve vzduchu i několik desítek otáček, než dopadne na zem… Reálné modely aut však určitě potěšily každého. Spoilerem na závěr je, že jako malý jsem měl rád auta, která měla spoiler. Moje oblíbená auta v Hot Pursuit 2 byla Aston Martin V12 a Ferrari 550. Tahle auta paradoxně neměla spoiler. Tak snad jsem vám to příliš nevyspoileroval.
+24
  • PC 80
Šesté NFS se vydalo novou cestou, cestou oku lahodící grafiky a arkádovější hratelnosti. A nutno podotknout, že mu to rozhodně neuškodilo. Celá hra se nese v duchu adrenalinové pohody, závodí se překrásnými oblastmi (kam se na to hrabe kterékoliv NFS9+ a částečně i U1 a U2) v bezkonkurenčních supersportech (v dalších dílech vídáme spíš auta více dostupná široké veřejnosti).

Arkádové pojetí ze hry sálá každým coulem, ať už jde o stavbu tratí, policii (kolik policejních oddílů na světě hází po pronásledovaném výbušné barely? :-D), fyzikální model či v době vydání tolik populární "Bullet Time". Tak jako tak ale tohle všechno vytváří perfektní hru, až se člověk diví, kam se mohl ten talent autorů vytratit.

Škoda jen trochu sušší hratelnosti (časem opakování stejných závodů na stejných tratích v jiných autech). Arkádový model také nemusí uspokojit náruživější hráče a někdy se člověk prostě nestačí divit, co hra předvádí. Catch-Up AI se autoři vůbec nesnažili nějak zamaskovat (teleportující se policiie není neobvyklá). Každopádně nováček v závodění se bude určitě bavit a profík si naopak hodí pár závodů pro odreagování.

Takže, NFS6 jsou hodně dobré arkádové závody s nevídaným vozovým parkem, pěknými kulisami kolem trati a každý, kdo to se závoděním nemyslí moc vážně, se u něj bude skvěle bavit, ti náročnější pak povětšinou také :-).

PS: Takovým trademarkem série (1-9) je typická zpackaná (či žádná) podpora volantu...

Pro: prostředí, atmosféra, vozový park, sprinty, soundtrack, policie (většinou), žádné rádoby tvrďácké postavy, keci, příběh a hip hop (nebo co že se to provozuje v Pro Streetech)

Proti: opakující se závody, Catch-Up AI, jízdní model, policie (někdy je fakt tupá)

+23
  • PC 70
V pořadí šestý díl Need for Speed se vrací ke svým kořenům, protože nabízí arkádovější jízdní model a soustředí se především na honičky s policií. Arkádové závodění mi vyhovuje více než to reálné, ale zde mi to přišlo až moc. Drtivou většinu závodů mi tak stačilo prakticky pořád držet plyn a většinu zatáček vybírat lehkým smykem. Málokdy jsem se dostal do hodin. No a ruční brzdu jsem pak prakticky vůbec nepoužíval. Ve výsledku jsem tak hru v pohodě ovládal i s jednou rukou za zády. 

Fyzikální model zde šel hodně dolů, protože se mi několikrát stalo, že jsem ve vyšší rychlosti lehce vrazil do jiného auta s tím, že jsem následně házel piruety ve vzduchu, zatímco s tím druhým autem to ani nehlo. Poškození auta je pak jen vizuálního charakteru, na výkonnost auta to nemá žádný vliv.

Zůstala tu i možnost resetu, která mě ale oproti předchozím dílům hodí do mírné jízdy, což mi přijde jako takové mírné cheatování. Není totiž problém stisknout reset v okamžiku vylétnutí z tratě nebo nevyhnutelné srážky. Následná akcelerace do běžné rychlosti je pak celkem rychlá a dojde k minimální ztrátě. Naštěstí jej není možné používat, když je poblíž policie.

U závodů mi pak chyběly nějaké ukazatele vzdálenosti soupeřů. Bylo akorát vidět jméno závodníka přímo přede mnou, ale jak je daleko a jestli se mu přibližuji tam není.

Tratě mi přišly celkem v pohodě, rychle jsem si na většinu z nich zvykl. Je super, že se v dané oblasti nachází hned několik různých závodních tratí. Stejně tak je fajn přítomnost vedlejších cest, jejichž využití nemusí být pokaždé výhodné. Vzhled tratí vypadá taky moc pěkně, vždy mě baví se kochat okolím tratí, koukat na vodopády, apod. Je ale škoda, že tu jsou zase i zrcadlově otočené tratě, které už z předchozích dílů moc nemusím, a že tentokrát nedošlo na závody v noci nebo při dešti či na sněhu, který by měnil vlastnosti trati.

Jak už jsem psal výše, hlavním lákadlem hry jsou především honičky s policií. A ty jsou skutečně asi tím nejvíc zábavnějším na hře. Ale je zde několik věcí, které mě na jejich zpracování vadí. V prvé řadě je to klasická situace, kdy jde policie především po hráči, zatímco počítačové závodníky částečně ignoruje. Je pravdou, že když nejedu první, tak jdou i po tom prvním a rozhodně ne tak intenzivně jako když se snaží chytit mě. Když jedu třetí, tak jdou po prvním a po mně, toho druhého, který by měl být logicky na řadě nechávají být. V pozdější fázi závodu už pak jdou prakticky jen po mně. Taky mi přijde, že má policie nějaká OP auta. I když jedu s jedním z nejrychlejších aut ve hře a zatáčky vybírám bez chyby ve vysoké rychlosti, tak mě nemají problém z nuly během chvilky dojet a to i v náročnější části trati. Tihle policisti by se měli vykašlat na svoji práci a můžou z fleku jezdit profi závody. Ale chápu, že tomu tak nejspíš je proto, aby byly ty honičky akčnější díky přímému souboji s policejními auty. A pak je docela úsměvné, když policie odvolává pátrání, když jsem přímo pod vrtulníkem shazujícím bomby. Což je vlastně taky slušné WTF.

Naopak hra za policii je celkem fajn. Základní ideou je potřeba závodníkovo auto nesmyslně rozstřelit, protože na nějaké vybržďování není obvykle čas. Ten byl hlavně pěkně blbě nastaven v jedné z posledních misí za policii, kterou jsem jako jedinou nezvládl na zlatou medaili, ač jsem se snažil několik hodin. Pomoc v podobě druhého policejního auta je většinou zbytečná, málokdy se mu povedlo závodníka nějak zbrzdit či zastavit. Pásy s hřebíky a vrtulníky jsou užitečnější.

Určitě musím pochválit i herní soundtrack. Pokud se nemýlím, tak je to poprvé, co se do hry dostává licencovaná hudba. Navíc je to vše v rockovém stylu, což mé uši vždy potěší.

Na konec jsem si nechal herní mody. Jsou tu dva herní stromy se zvyšující se obtížností, kde jsou závody různých typů. Jeden strom je s policií a druhý nabízí čisté závody bez policie. Já jsem plnil nejprve kompletně všechny honičky s policii a pak přešel na závody bez nich a po dokončení obou stromů bych doporučil mezi nimi spíše průběžně přeskakovat. A to s toho důvodu, že když se jedou pořád závody s policií, tak jsem byl z těch honiček po čase přesycený a naopak, když jsem jezdil více závodů bez nich, tak to zase začínala být nuda. Celkem mi tu pak ještě chyběl i nějaký kariérní mód jako byl u předchozích dvou dílech.

Šesté "Needy" vracejí arkádové závody, které mi jsou určitě milejší než reálněji směřovaný předchozí díl. Zde jsou na můj vkus arkádové až moc. Policejní honičky jsou fajn, ale občas mi přišly až moc na sílu a bez nich jsem se zase po čase nudil. Šestý díl mě tedy nijak extra nenadchnul, ale zároveň nijak významně nezklamal.
+22
  • PC 60
Po skvělém Porsche přichází tohle zklamání. Rozehrál jsem nedávno celou sérii hezky od jejího počátku a prvních 5 dílů jsem postupně zhodnotil vzestupně, protože každý novější díl byl lepší než ten předchozí.

Hot Pursuit 2 však vyniká od svých starších brášků snad jen v audiovizuálním zpracování, ve všem ostatním za nimi značně pokulhává. Nejzásadnější ze všeho je pro mě nemastné neslané zpracování kariéry, kde dostanete na výběr ze dvou módů, které se liší pouze přítomností policie a veřejné dopravy a v těchto modech postupně plníte strom výzev bez jakéhokoliv pozadí či náznaku nějakého příběhu, dostáváte za to body, které jsou úplně k ničemu a když vše splníte, nestane se vůbec nic.

Jako by to nebylo málo, obtížnost hry je extrémně nízká a pokud člověk nejede se zavřenýma očima, nejde snad ani nedojet první, hra tak nepředstavuje žádnou výzvu, snad s jedinou výjimkou - hrou za policajty, tam nabourat patřičný počet aut k získání zlaté medaile se zavřenýma očima nezvládnete. K tomu všemu kromě pohledu z kokpitu úplně zmizel i model poškození.

Hra i přes tyto zásadní výtky plní roli arkádové odreagovačky jakžtakž dobře, na licencované modely aut se dobře dívá a tratě se taky docela povedly. Ve srovnání s Porsche se ale jedná o velký pokles produkční kvality.

Pro: audiovizuální zpracování, licencovaná auta

Proti: příliš jednoduché, nudná kariéra, absence pohledu z kokpitu a modelu poškození

+21
  • PC 80
Hot Pursuit 2 žeru, je to návrat ke kořenům série. Nadupané supersporty, policajti, zkratky, perfektní tratě, skvělá hratelnost, ovlivněná tím, že jde o stoprocentní arkádu. To vše i po šestnácti letech dokáže udržet hráčovu pozornost, mou tedy určitě. Nepochybně k tomu přispívá i modifikovaný vzhled, odlesky na autech, projasnění barev, využití dnešních rozlišení i operačních systémů. Ale tím hlavním důvodem, proč se ke hře stále vracím, je prostě její jedinečná atmosféra, doplněná o dávnou nostalgii i o fakt, že hra pořád funguje, přestože to už chce trochu umu a trpělivosti.

Možností se vyřádit je tu dost. Dvojice hlavních režimů pro jednoho hráče, v Championship se plní závody rozličných typů, vyhrávají medaile, které dobře označují již absolvované závody, zatímco v Hot Pursuit lze okusit práci Policie, když stíhá ujíždějící vozidla. Tyto dvě kategorie disponují stromem soutěží a postupně zpřístupňují další, jak hráč dělá, co má. Quick Race je okamžitý nástup do hry, v němž se opakuje několikero tratí, pokaždé s náhodně vybraným autem. A Single Race umožňuje svobodně si nakonfigurovat všechny tratě, od okolního provozu, po počty kol až otočený směr či zrcadlové otočení.

V mých herních začátcích jsem hrával jen některé položky z nabídky a považoval tím hru za dohranou, ale později již preferoval i ty ostatní a snažil se jich splnit více. Nejinak tomu bylo i u této závodní hry, ačkoli v rámci výzvy odjeta akorát položka Champiosnhip. V roce 2014 Hot Pursuit završen pochopitelně byl. Zprvu mi dalo zabrat, přijít na to, jakým způsobem za tu Policii hrát. Při neznalosti může hráč tápat, je předem daný čas, kolik řidičů má dostihnout, pakliže je splněn vyžadovaný počet, je to úspěšně splněné. Podstatné je především zahájit houkání policejní sirény, posléze ťuknout do ujíždějícího automobilu. Myslím, že to byla klávesa H.

Do hry si jde vložit ENBSeries, zmíněné odlesky aut, ale i nový herní obsah, nebo komplikovaně nastavit widescreen rozlišení a poměr stran. Dnes ale stačí to spouštět přes program dgVoodoo 2, jelikož v základu mi hra ani nešla spustit, načež je funkčnost a použitelnost již bezproblémová. I přesto mi vypadává záznam o nainstalované hře, nějaká cesta k registrům, že to musím donekonečna instalovat a překopírovávat znovu, neboť se ani NfS: HP2 nedokáže nainstalovat úplně celý. Jako rozlišení zvoleno 2560x1440, ale fachá jen u některých her. Jakmile nejde o nativní podporu, může to rozhodit obrazovku, kdy je to celé posunuté a nepoužitelné.

Krátce po vydání vydal jeden Němec rozšiřující modifikaci, která mění hlavní schémata hry. Hot Pursuit a Championship. Stačí jednoduše přepsat v adresáři hry, začít s novým profilem a již se oddat radostným pocitům z jízdy. V nově koncipovaných závodech. Změna je hned patrná, jiné uspořádání tratí, jiné fáro, odlišnější úkol, časový limit na zlatou medaili a podobně. Probíhá to stylem, že vidím odpočet času do konce. Pokud nestihnu projet cílem, před jeho vypršením, včetně nějaké rezervy vteřin, přijdu o zisk zlaté medaile. Pro tyto úkony je dobré mít zálohovány uložené pozice, zastrčené kdesi na disku mimo kořenový adresář. Onu neoficiální herní úpravu, s Championship variantou, jsem poctivě odjezdil komplet.
+14
  • PC 60
Dodnes nechápu proč se po Porsche 2000, tedy nejlepším dílu Need for Speed, série vrátila k počátkům, konkrétně k mnou nejméně oblíbenému dílu staré éry Hot Pursuit. Proč nemohly vznikat další hry, alespoň na vedlejší koleji, které by mapovaly historii těch nejznámějších automobilek, jako je Ferrari, BMW nebo Škoda, což je mé nesplnitelné přání.

Výběr vozů zde byl solidní od Lamborghini Diablo, přes Ferrari F50, až po Porsche 911 Turbo, ale hratelnost není to pravé. Celá hra vypadá tak nějak více komiksově (viz obal), než realisticky, na což asi měli zásadní vliv vývojáři EA, kteří nejsou jako vždy z Kanady, ale ze Seattle v USA.

Stejní vývojáři již tvořili verzi trojky pro první PlayStation, ale tady si vzali na paškál PC. Byl to však jejich poslední počin a poté studio zaniklo. Intro je stále podařené, hudba jakbysmet a dokonce i tratě se vcelku povedly. Šestku jsem, narozdíl od trojky dohrál, ale ke konci už mě to vůbec nebavilo a přál jsem si, aby byl co nejdříve konec.

Pro: Porsche 911 Turbo, intro, hudba

Proti: návrat ke trojce, komiksová grafika, ke konci stereotyp

+14
  • PC 75
Druhým Hot Pursuitem započal z mého pohledu pomalý pád série dolů. Ta se vrátila zpět k arkádovému závodění, což určitě potěšilo většinu fandů. Mě velmi potěšilo po letech opět hrané intro v doprovodu parádního rocku od Hot Action Cop.

Ve hře jsou k dispozici dvě Kariéry - piráta silnic a policisty. Vedle klasických úniků před policií končících dojetím do cíle vás čekají ještě jízdy na čas. A některé z nich jsou skutečně na krev a budete je muset absolvovat vícekrát na splnění limitu pro získání zlatých medailí. A poslední závody, kdy jedete třeba pět, šest kol po třech minutách a v posledním to pošlete do zdi nebo to do vás nahulákají policajti... Naštvanost se v tu chvíli dá krájet jako mlha. Za policistu vás čeká chytání závodního pelotonu v určitém časovém limitu. Stačí jen do nepřátelských aut bourat. Můžete si navíc zavolat podporu vrtulníku, postavit zátaras a podobně. Hlavně ty pacholky v ujíždějících sporťácích pochytat jako zajíce do ok.

Honičky s policií byly výrazně těžší, protože jakmile vás jednou zastavila, hned vás zatkla a museli jste závod jet od začátku. Vtipné byly animace zatýkání, kdy vás například policista zaklekl a spoutal, nebo za vaší utíkající postavou běhal sem a tam snad celý policejní sbor a za nimi ještě proběhl hafánek. Toto vypadalo fakt krutě a častokrát mi vykouzlilo úsměv na tváři. Stejně jako vrtulník létající nad vámi a házející na vás výbušné barely. Tratě opět nádherné. Sice jich nebylo příliš, ale opět měla každá lokace více než jednu variantu, kudy jste mohli jet. Aut je k dispozici několik desítek a některé z nich i ve vylepšené verzi. Odemykáte je postupně jak procházíte kariérou. Poškození vozidel bylo zredukováno na vizuální. Vaše auta mají pomačkané karosérie, ale jedou dál téměř jako nezraněná. Veškeré závodění se odehrává za doprovodu parádního rockového a hardrockového hudebního doprovodu. Troufnu si říct, že soundtrack zde se vyrovnává například FlatOut 2.

Největším problémem byla stylyzace směrem ke konzolovým hrám nebo spíš na mě hra působila graficky navržená pro hrací automaty z 90. let. Obtížnost se vrátila někam ke druhému dílu. Co mě ale vyloženě vytočilo byla absence kamery zabírající interiér auta a záběr na auto při skoku, který ale naštěstí lze vypnout. Suma sumárum - stále kvalitní a výživné závody, ale vizuálně už bohužel inklinující ke konzoloidnímu hraní a více arkádové než trojka a čtyřka. Působí ale opět neslaně-nemastně.

Pro: nové tratě, nová auta, výborný soundtrack, dvě kariéry - za závodníka a za policii, vtipné zatýkací animace, hrané intro

Proti: příliš arkádové, lehčí, vyřazena kamera zevnitř auta, záběr skoku, jen vizuální poškození, inklinuje ke stylu konzolového hraní

+14
  • PC 60
Další 'hra mýho útlýho počítačovýho věku', nad kterou jsem (jako pyšný vlastník stroje 486 / 16 MB RAM) chodil vzrušeně slintat nejdříve k sousedovi a potom ke strýci. A ruku na srdce, z toho, co se mi tenkrát zdálo jako ultimátní božárna, dnes zbývá jen velmi sporně zábavná/hratelná, dávno překonaná záležitost. Mohu tak konstatovat díky více než slabým jízdním i fyzikálním vlastnostem, mnohdy až příliš vleklým a jednotvárným závodům a nepříliš nápaditě zamontovaným cajtům.

Na druhou stranu soundtrack byl OK (jak je zvykem), prostý odemykací systém nám celkem stačil a osobně mám rád ten styl grafiky, jímž Needy kolem pátého (Porsche) a šestého (HP2) dílu disponovaly.

Každopádně než nové díly NFS tak raději tuhle věc. Roz-hod-ně.
+10 +11 −1
  • PC 85
Konečně hra, kde s policii byla zábava. Hlavně když jsem je měla ve zpětným zrcátku, nebo na mě vyhlásili doslova a do písmene lov. :) Jo, jo bohužel mě taky občas chytili. Se ale divim, že mě za mou rychlou, dravou jízdu přes vesnice, rovnou po zatčení nepopravili.!!!
+10 +11 −1
  • PC 75
Šestý díl této legendární závodní série mě po vynikajícím Need for Speed: Porsche 2000 mírně zklamal. Titul již nemá tolik obsahu jako předchůdce, jízdní vlastnosti vozů jsou zhruba na stejné úrovni jako u Need for Speed III: Hot Pursuit. Jinak mě potěšil velký výběr aut (toto NFS bylo poslední ve kterém bylo Ferrari), inteligentní policie a pěkné tratě. Bohužel žádná trať se neodehrává v zimě. Grafika na tu dobu velmi pěkná, menu přehledné. Při jízdě mi moc chyběl pohled z interiéru, kterého jsem se dočkal až u Need for Speed: Shift . V závodech hraje výborná hudba budící adrenalin.

Pro: exotické vozy, rozmanité tratě, inteligentní policie, přehledné menu, hudba

Proti: jízdní vlastnosti vozů, technické zpracování hry není tak dobré jako u předchůdce, absence pohledu z interiéru

+9
  • PC 40
Díl, který znamenal pád úrovně Need for Speed.

K téhle hře už jsem se dostal prvně před lety, ale hrozně se mi sekala. Ona mě stejně odradila už tím, že chyběl pohled z kokpitu, což se v dalších dílech stalo bohužel standardem. Pořádně hrál a dohrál jsem ji až nyní (ona se mi nepochopitelně sekala ještě teď, asi je to nějak blbě naprogramované) a to slovíčko "dohrál" bych zdůraznil.

Opravdu mě zklamalo, když všechno odjedu na zlaté medaile, všechno odemknu a ono mě nečeká ani žádné "congratulations", natož pak animace. Prostě nic. Prostě to mám všechno zlatý, super.

Taky jsem nepochopil obtížnost. 95 % misí je neuvěřitelně lehkých, že se dají dohrát za zlato i poslepu a těch 5 %, které se ukrývají pouze v některých Time trialech nebo v Be the Cop, jsou zase hrozně těžké. Zejména teda za Porsche Carrera v Alpách někdy ke konci, kde jsem zlato získal přesně o jednu setinu po několika hodinách hraní (a opravdu to o moc rychleji nejde!). Stříbro a neřkuli bronz je pak zase úplně zadarmo. Je to prostě nevyvážené.

No a pak samotné tratě. Je to vykrádačka minulých dílů, ale budiž. Hloupý je ten jejich nízký počet (4), z nichž dvě a dvě jsou si v mých očích graficky dost podobné. Když si vzpomenu na tu obrovskou variabilitu prvních třech dílů NFS a Porsche, tak je to k pláči (tratě ke čtyřce ne, tam byly taky všechny stejné).

Drcat s policejním autem do jiných za účelem zabásnutí řidiče je hloupé a ne moc zábavné. Helikoptéra akorát prudí. Rychlost stíhajících policajtů je absurdní, dokážou jezdit, když chtějí snad 400 km za hodinu a pak mě prostě nechají jet dál.

Ale jako jezdilo to pěkně, jsou tu sympatická auta a grafika je, no ona není vlastně asi nic moc, ale mně se líbí více, než ta sterilní u nových her.

Pro: hezká auta, sympatická kreslená grafika

Proti: absence pohledu z kokpitu, nízká obtížnost x extrémní obtížnost 2-3 misí, nudní a prudérní policajti, nízký počet tratí a jejich malá pestrost a zajímavost, žádná motivace pro hráče a žádné ukončení hry po dohrání všeho, co nabízí

+8 +13 −5
  • PC 95
Toto je asi nejlepší nfs dobrá grafika na tu dobu. Lepší než carbon nebo nfs most wanted toto nfs je zabavnější něž všechny díly co vydali toto mě aspon bavilo ani jsem se nemohl odtrhnout od kompu. :o)

Pro: dobrá grafika,hodně aut,zábavnost,hw,

Proti: drobný chyby ale jináč už nic

-26 +6 −32