Chuck: Však také Stalker není primárně o prvotní zábavě, tu kvalitu předně oceníš až poté co se do hry více ponoříš (imo stejný případ jako Deus Ex či San Andreas, které si hrál, a nedohrál :).
Diskuze
To rozhodně. Šlapat jak pitomec s čím dál těžším batohem, ze kterého ovšem minimálně polovina věcí je podle mě potřebná, je fakt vopruz.
Chtělo by to fast travel, co? Ještě že v Clear Sky už je.
Hoši, já vám nevím, ale já u toho asi brzy usnu. Velká mapa je sice pěkná věc, ale je to příšerná otrava.
Bursoft: A co nevychlastali stalkeři, to vypili zombíci. Pak se divím, že když od nich dostanu dvě facky, tak hned navěky lehnu. :-)
Chuck: No jestli už ani na východě není žádný chlast, tak je to opravdu konec světa :D
Copak mód, ten je dobrej, ale asi jsem vstoupil do Zóny v době, kdy už mají všude všechno vypitý. :-D
Chuck: Počkat, Ukrajina, Stalker a abstinenti? Ten mód je divnej :D
chuck: kdyby jsi to hrál bez toho módu, měl by si to lepší ;-)
Bursoft: Tak já asi narazil na většinu abstinentů. Ani svijanské s sebou neměli. ;-)
Chuck: No pozor. Vodku má kdejaké NPC - aspoň když jsem to hrál beze všech modů a taky záleží jak máš poničenou kombinézu. Když sebereš zbraň, tak se ti objeví v inventáři a tam ji ještě pomocí pravého myšidla můžeš vybít - tím se ti přičtou náboje + dost často u sebe vojclové mají i další náboje mimo zbraň.
Thellwin: Tak neříkám, že by mě to nechytlo, ale odvařenej z toho zas tolik nejsem, takže zkrátka něco mezi. :-)
Občas mi připadá, že je nedostatek vodky nebo injekcí proti radiaci. Čekal jsem, že hlavně toho prvního budou mít Rusáci v inventáři nadbytek. :-)
Taky mi přijde dost nezvyk fakt, že když někomu seberu flintu, neberu mu tím automaticky náboje, jak je tomu jinde, ale naopak mu seberu jen tu flintu, která mi zbytečně zatěžuje batoh. Ano, náboje mu sice nakonec seberu taky, ale přesouváním z jeho inventáře, takže to tak trochu zdržuje.
Občas mi připadá, že je nedostatek vodky nebo injekcí proti radiaci. Čekal jsem, že hlavně toho prvního budou mít Rusáci v inventáři nadbytek. :-)
Taky mi přijde dost nezvyk fakt, že když někomu seberu flintu, neberu mu tím automaticky náboje, jak je tomu jinde, ale naopak mu seberu jen tu flintu, která mi zbytečně zatěžuje batoh. Ano, náboje mu sice nakonec seberu taky, ale přesouváním z jeho inventáře, takže to tak trochu zdržuje.
Walome: Ve STALKERovi? Samozřejmě že je. Inventář, volby dialogu, vývoj zbraní/zbroje a otevřený svět z toho prvky určitě dělá. A jo... XP tam vlastně nejsou=D
No rgp prvek tam snad žádnej nebyl, ne? Za úkoly jsi dostával peníze, kterých jsi měl stejně tři prdele a i kdyby ne, na nic jsi je ve hře nepotřeboval... na druhou stranu jsem snad nezažil hru, ve které bych měl nedostatek peněz...
Walome: Nedostáváš XP? To mi přinde nějak čudné... S DMP tos hralá, že? Hm... Ale je fakt, že nebýt SoCh, nevznikl by vypilovaný CoP.
Say: já se považuji prakticky za RPG hráče, protože moje tři stovkové hry jsou RPG... jenomže když za veldejší úkoly nedostáváš zkušenosti, nemáš důvod je plnit - hlavně když jsou všechny na jedno brdo (najdi mi pušku, bundu, koláč, tyčku do ucha)... Jinak samotné přestřelky mě bavily hodně, tak těžko říct...
Chuck - pokud tě to fakt chytí, tak si atmosféru užíváš pořád
Ti navyklí z RPG si posbírají úkoly, systematicky je splní na jeden, max. dva zátahy a stereotyp je prakticky kde tam. FPSkáři STALKERa imo obtížněji docení. Když to porovnám s takovými hrbolatými tunely, jako je to třeba u HF2... Víte co mám na mysli. Dotyčné prosím, aby si to nebrali osobně a nedělali z toho rozbor.
Chuck - ano, jakmile podesátý projdeš pod tím samým mostem s tím samým hlídkujícím vojákem a v dáli pobíhají ti samí psi, je to trošku stereotyp.
Zjistil jsem, že tahle hra se musí hrát po kouscích, jinak začne být po delším hraní poměrně nudná, jelikož i ta fajnová atmosféra jde pak do háje.
Ok, díky, zítra to zkusím.
Barney: Zkontroluj kompatibilitu. Pokud dáš na Win7/Vistách kompatibilitu pod XP, pak to normální je. Tzn. vypni to.
Ano, ja jsem na podobna explicitni prohlaseni o nekonfliktnosti haklivy :)
Pip: Ty jsi především digitální panáček. Já to tam dal především proto, aby Say (či kdokoliv jiný) necítil sebemenší důvod se o tom začít nějak víc dohadovat. Ale vybudilo to tebe, jak se zdá.
Barney: Mě čistá verze loadingovala vcelku svižně.
Barney: Mě čistá verze loadingovala vcelku svižně.
A pětiminutové načítání při přechodu do lokace nebo při nahrávání savu je normální nebo je to kvůli datastor modpacku?
CoP = od zacatku solidni vybava + v porovnani s SoC je skoro vsude relativne bezpecno => SoC mel hutnejsi atmosferu.
Nevidím ale nic kritického na tom, že se neschodneme, neboť na rozdíl od vás já jsem letadlo :)
Nevidím ale nic kritického na tom, že se neschodneme, neboť na rozdíl od vás já jsem letadlo :)
S: Mě CoP přišel lepší i po stránce atmosféry. KDyž mě tam po kolejích honili upíři, když jsem vlezl do různých obydlených jeskyní. Nepamatuji se, že bych něco podobného zažil u SoChu.
Nevidím ale nic kritického na tom, že se neschodneme. Drobná různorodost vkusu :)
Nevidím ale nic kritického na tom, že se neschodneme. Drobná různorodost vkusu :)
Bodkin: Úplně ve všech ohledech ne. SoCh měl hutnější atmosféru. Ale jinak jo.
Uwe: Tak to plynule přejdi k S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat. Ve všech ohledech lepší a začínáš rovnou s AK.
Cobot: Už jsem to dvakrát za život odintalovával, většinou po hodině hraní, ale teď jsem to překousnul. Fallout série je pro mě srdeční záležitost (počítám i F3 a New Vegas). Ale abych neryl, jak člověk najde Ak-47, už to není taková nuda. :)
Barney: Pokud tě nebaví bloumat tak to rovnou odinstaluj. Stalker vyžaduje chuť bloumat a prozkoumávat. Navíc je dobré mít rád postapo a radiaci obecně. Zkrátka bejt trochu načichlej falloutem i když je to úplně jiný žánr.
Barney: Holt s takovým přístupem atmosférickému Stalkerovi na kloub nepřijdeš.
Vy toho kvůli hudbě naděláte, to já se radši zabývám tím, čím to nudné in-game bloumání obzvláštnit. :) Já věděl, že mám Stalker sérii ještě nechat u ledu. :-/
Chuck: Konvertuj. Free softů je na to mrtě. Dokonce snad i Winamp to umí.
Say: Tak jsem ho vygooglil, jenže je samozřejmě ve formátu MP3. :-(
Chuck: gamedata/sounds/music/wasteland2_r a wasteland2_l tuším. Tyhle dva soubory přepiš původním. Ten původní budeš muset ale někde najít na netu a pravděpodobně převést do ogg formátu.
Say: Tak si vzpomeň, je to dost důležitý. :-)
Chuck: Nee=D Ručně tam dej zpátky přepisované soubory s hudbou. Z hlavy si teď cestu nevybavím=(
Say: Myslíš jako úpravu spočívající ve vyhození toho DMP? Mně tam zas maximálně vyhovuje ta čeština, o kterou bych vzápětí přišel. :-( Ale asi je to buď a nebo.
Chuck: Změnila. Pochopitelně následovala ruční úprava nahození zpět. Ten původní song je nepřekonatelný.
Taky to teď rozjíždim a je tam theme z připravovaného módu pro HL2 Black Mesa. :)
Taky se vám po instalaci DMP změnila v menu ta úvodní melodie? A já ji tak žral. :-(
A to díky bohu, že venek se dá s datastorem projet autem...
SavageCZ: Ajo - to ne, já jsem se zbláznil :D
Bursoft: ale já myslel ještě jiný konec, kdy tě radiace nezabíjí a vše si můžeš prohlédnout dokonce z výšky.
Akhera: Právěže počítal, ale neměl jsem na sobě artefakty proti radiaci a oblek byl po Prypjati dost poničený. Takže i když jsem měl asi 40 antiradiačních pilulek, tak jsem je ještě kradl z posledních nepřátel, protože jsem si vždycky vzal jednu a do minuty už mi radiace opět stoupala. A to nepočítám nedostatek nábojů (i když jsem se vybavil hodně dostatečně si myslím). Proto mi ten konec přišel tak hektický... najednou jsem musel kontrolovat strašně moc věcí naráz - to se mi po celou dobu hraní nestalo. A jak říká Say, ten venek byl taky děs a hrůza.
Say - Ale ten je jen na začátku a toho je dost. Mně zbyly ještě dvě minuty, když jsem se dostala dovnitř
Akhera: Mě děsně zužoval spíš čas, než radiace.
Bursoft - Ty jsi nečekal, že v Černobylu bude radiace? To já jo, tak jsem vzala nejlepší protiradiační oblek a pět protiradiačních artefaktů a radiace vevnitř mě vůbec netrápila. Po pravdě si nedovedu představit, jak bych to dokončila, kdyby mi neustále stoupalo ozáření.
SavageCZ: Pokud to je na mě, tak jsem to myslel v klidu a vizuálně prohlédnout, prošmejdit každý kout atd. Ne když mě bude tlačit čas před elekrárnou nebo mě zabíjet radiace vevnitř.