Chucku promiň, já jsem to asi nepochopil - hrál jsi s datastorem nebo ne? Protože si tady s cobote píšete o tom, že jo (?) a podle komentu očividně ne (?).
Diskuze
Cobot: Podle toho, jak se tu diskutovalo, jsem nabral dojmu, že ten DMP tu hru dělá naopak snesitelnější a hlavně bez bugů(!), navíc s češtinou a ruským dabingem, takže ta volba byla jasná. To, co o tom módu říkáš Ty, je pro mě novinkou. Kdybych tohle tušil, s největší pravděpodobností bych se do té hry vůbec nepouštěl.
Chuck: DMP je mod který hru dělá těžší a přibližuje jí daleko více realitě (malá nosnost, zadejchávaní se). Je určen pro lidi, kterým původní stalker připadá moc akční ve stylu naběhnu tam a vykosim to. Tohle totiž zcela úmyslně s DMP nejde. Hodně lidem tohle vyhovuje, ale jak se zdá pro tebe to určitě nebylo. Měl sis tedy přečíst o čem DMP je a podle všeho rozehrát hru v základu. Hodnotit pak totiž hru, kterou sis ještě subjektině "zhoršil" asi není úplně dobře.
Jinak paradoxně DMP přidává auta. Jen jsou v poslední verzi tuším ovládané pouze přes konzoli. Každopádně DMP je balík módů. Aby tě hra bavila není problém si z netu stáhnou mod pouze na auta, dát si třeba 1000kg maximální nosnost a zrychlit pohyb. Ani to sice nebude STALKER ale pro "pohodové hraní" to pude.
Každopádně ne všechny baví všechno to je pochopitelný. Jenom prostě necháp0, že si dáš do hry realistickej mod kterej očividně pro tebe nebyl určenej a pak se divíš, že tě hra nebaví.
Jinak paradoxně DMP přidává auta. Jen jsou v poslední verzi tuším ovládané pouze přes konzoli. Každopádně DMP je balík módů. Aby tě hra bavila není problém si z netu stáhnou mod pouze na auta, dát si třeba 1000kg maximální nosnost a zrychlit pohyb. Ani to sice nebude STALKER ale pro "pohodové hraní" to pude.
Každopádně ne všechny baví všechno to je pochopitelný. Jenom prostě necháp0, že si dáš do hry realistickej mod kterej očividně pro tebe nebyl určenej a pak se divíš, že tě hra nebaví.
Barney: Copak, taky jsi s tím seknul?
Pardon, z nějakých důvodů jsem omylem smazal hodnocení (napraveno a vráceno na původní hodnotu). Asi jsem přetažený.
Pardon, z nějakých důvodů jsem omylem smazal hodnocení (napraveno a vráceno na původní hodnotu). Asi jsem přetažený.
Isair: Myslím, že pozítří s ním začnu. Teď jsi mě tak trochu popohnal. ;-)
Chuck: Určitě s Warheadem neváhej, na datadisk je vcelku fajn. Nicméně, paradoxně je oproti původnímu Crysis značně lineární.
každý máme svůj oblíbený styl a tenhle očividně tvůj není :-)
btw, Metro2033 rozhodně s DLC Rangers pack!
btw, Metro2033 rozhodně s DLC Rangers pack!
Je to tak, určitá linearita ve hrách mi je podstatně bližší než ten opěvovaný otevřený herní svět, který mě sice vždycky ohromně lákal, ale když jsem ho dvakrát vyzkoušel, tak mě to zabilo, protože jsem do jeho principu nedokázal proniknout. Je mi jasné, že Zóně by linearita zrovna moc neslušela, ba co víc, v podstatě je až nereálná. Ideální je na můj vkus v tomhle případě např. Crysis nebo Far Cry, u kterých je to na mě akorátní. Nakonec je možná S.T.A.L.K.E.R. spouštěcím mechanismem, kvůli čemuž se konečně pustím do dávno nainstalovaného Crysis Warhead.
já si naopak myslím, že Metro 2033 by se Chuckovi líbit mohlo. Je to klasická lineární střílečka se silnou atmosférou, hodně stealth...
Chuck: Say či drolin by to brali jako chybu hry.
Say: Jen co příjdu domů, hned se ti k tomu portalu 2 vyjádřím, sestřičko.
Say: Jen co příjdu domů, hned se ti k tomu portalu 2 vyjádřím, sestřičko.
Bodkin: To je naprosto jasný, v kom jiném, že? Ten funící stav se dostavoval po uběhnutí pár desítek metrů, popř. když jsem výjimečně někam vyskočil. Do toho batohu jsem se snažil nacpat jen 2 flinty, poměrně hodně nábojů a pár relativně lehkých nutných věcí, které mi nakonec stejně pro lepší přežití moc nestačily. Nech to plavat, akorát na tu hru začnu být alergický.
Bodkin: ,,Já to tedy s datastorem nehrál, nikdy napoprvé necheatuji..."
Dnes už podruhé, Amálko.
Dnes už podruhé, Amálko.
Ale výdrž se započítávala jen u sprintu(přetížení), takže to až tak žhavé nebylo, že?
Já měl, vestu, automat, peashooter, lékárničky a munici a potíže jsem neměl.
Já měl, vestu, automat, peashooter, lékárničky a munici a potíže jsem neměl.
Bodkin: Čím těžší výbava, tím menší výdrž. Někdy je lepší mít u sebe jen minimum věcí a případné nutné zásoby nabírat cestou.
Chyba je samozřejmě v tobě. O tom snad není pochyb.
Já to tedy s datastorem nehrál, nikdy napoprvé necheatuji, ale ten šnečí pohyb a nedostatek dechu se dostavoval jen při přetížení, ne?
Já to tedy s datastorem nehrál, nikdy napoprvé necheatuji, ale ten šnečí pohyb a nedostatek dechu se dostavoval jen při přetížení, ne?
SavageCZ: To jsem rád, že vím, kde se stala ta chyba. :-/ Nevyužil, protože jsem ty možnosti při tak prasecké ploše ani neobjevil. Neboj, Metro 2033 mě napadlo jen na začátku vydání, ale upustil jsem od něj.
Chuck: Tohle je hra která se musí "umět" hrát. Nic z toho co nabízí, jsi pro své přežití nevyužil. Ne aby tě někdy napadlo uvažovat o Metro 2033.
Spíš srazila. Ale ne, špatná není, jenže...
Chach, další hra, která pokořila Chucka.
Chuck: Popravdě ve Stalkerovi je akce imho dost realistická (co se her týče) a s tím souvisí o to zadýchávání atp. Nemůžeš ze svého hrdiny mít autohealovací stroj na eliminaci nepřátel. To samé u toho Deuse. Ale já to respektuji. Každému holt vyhovuje něco jiného=)
Say: Ale tu tady mám taky a já nepotřebuju, aby mi celou hru svištěly kulky nad hlavou (proto zrovna neholduju válečným hrám), ovšem asi se mi holt příčí velká mapa, přestože ostatní věci jsou ve hře O.K.
Chuck: Holt ty jsi na tu vypečenou akci, no=)
Akhera: Nijak zvlášť, tuším, že těsně před Bar.
Chuck - Jak daleko ses vlastně dostal?
Thellwin: Díky! Možná to může vypadat, že se v některých částech komentu do hry tak trochu nemístně strefuji, ale spíš než to jsem chtěl některé moje myšlenky přiblížit k lepšímu pochopení.
Indian: Holt ji hodnotím v okamžiku, kde jsem ji ukončil. :-/
Indian: Holt ji hodnotím v okamžiku, kde jsem ji ukončil. :-/
chuck: i když za sebe řikam, že je to moc brzo hodnotit tak rozsáhlou hru... komentář máš přesto opět kvalitní :-)
Chuck - máš můj respekt, ačkoliv mám na Stalkera jiný názor a i mé hodnocení je značně odlišené, tak ten koment má hlavu a patu a dokázal jsi v něm to tvé hodnocení obhájit naprosto přirozeně a nepůsobí to šroubovaně, jako v některých jiných případech. Plusko ode mě.
Hlavně si myslím, že auta by hru usnadnily až moc. Ty lokace nejsou AŽ tak velké, aby tam musely být, krom toho s autama by se mohli ala GTA přejíždět všichni nepřátelé apod.
V původních plánech (ještě v dobách, kdy měla být mapa jedna obrovská plocha - tedy bez loadingů mezi lokacemi) se uvažovalo i o vrtulníku. Ale upřímně - co je na tom přejet nebo přeletět celou mapu, aniž bych si ji prošel...
V původních plánech (ještě v dobách, kdy měla být mapa jedna obrovská plocha - tedy bez loadingů mezi lokacemi) se uvažovalo i o vrtulníku. Ale upřímně - co je na tom přejet nebo přeletět celou mapu, aniž bych si ji prošel...
zas tam nechybej tak kriticky, aby bylo opravdu potreba je tam dokopat. Taky teda nevim co datastor, ale v oblivion lost modu mely ty auta docela pochybnou fyziku.
To právě vim, ale to je podle mě jenom výmluva - neřikej mi, že za dva další díly neměli dost času přidat káru, když klučina s datastorem to zmáknul...
walome: auta tam původně bejt měla, ale vydavatel už nemohl čekat protože ho hra stála spoustu peněz... proto tam nejsou jako spousta jiných věcí :-)
Chuck - s datastorem je auto na každým kroku, ale i tak člověk dost chodí. Já hlavně vůbec nechápu, jak někoho vůbec mohlo napadnout nedat do hry, ve které ubývá stamina rychlostí větru, vehikly..
Indian: Co bych za to dal, kdyby šly zprovoznit. :-)
chuck: no vraků je tam požehnaně už i bez módu :-)
Walome: Naštěstí se mi moc nechce, stejně tak jako rozehrávat něco úplně nového. Mám dojem, že nastal čas si opět zopáknout nějakou dohranou hru z těch minulých jako jsem to udělal nedávno. Ale pár řádků (11) už sesmolených mám, tak uvidíme.
Indian: Myslím, že ta auta mód skutečně přidává, ale podle všeho to vypadá, že spíš jen na těch vrakovištích. :-)
Indian: Myslím, že ta auta mód skutečně přidává, ale podle všeho to vypadá, že spíš jen na těch vrakovištích. :-)
chuck: pokud si na začátku hry s hodnocením a komentem bych počkal ;-)... a neměl by ten slavnej mod auta přidávat?
Chuck - jen piš, ať nejsem sám. Já to teda protrpěl celý, ale nezjistit v návodu, že jsem těsně před koncem, tak se na to taky vykašlu...
Bursoft: Takové bývají, ehm, nejzajímavější, ne? :-) No když mi najdeš nějaký mód nebo cheat, který mi do inventáře přidá slavnou Ladu Nivu, kterou budu ty kilometry překonávat a přitom se stihnu kochat tím okolím, pak o zelené fajfce budu minimálně uvažovat.
Chuck: What? Koment bez zelené fajfky? Kacíři!!!
Zvažuji koment, ale tentokrát jej asi vynechám, i když...
Tak jsi s tím možná začala dřív než jsem myslel. Jinak já jsem se po dnešku natolik vcítil do role hlavního hrdiny, že mě začínají pekelně bolet nohy. :-)
Krátkou dobu? 32 hodin mi přijde docela dost. Ale ono to hlavně později jde o dost rychleji, když už se vykašleš na sbírání vybavení z mrtvol a jeho nošení k obchodníkům, protože už budeš mít peněz že nebudeš vědět co s nima.
Bursoft: Nijak, protože jsem zjistil, že je to v současné době to nejmenší, co mi na té hře vadí.
Chuck: Bar jo, ale to bych doporučil až když vybereš co nejvíc úkolů hned v první oblasti. Ale dej tomu šanci, aby tě to třeba pak nemrzelo. Já to měl stejné u Bioshocku... poprvé jsem to se znechucením odinstaloval po prvním levelu a nedávno se z toho stala jedna z mých nej her...
edit: jak ses popral s tím Winlame?
edit: jak ses popral s tím Winlame?
Bursoft: Však já jsem taky v podstatě skoro na začátku. Snažil jsem se najít cestu k Baru, ale asi ji někdo zasypal. :-D
Mimochodem, obdivuju Akheru, že to pokořila za tak krátkou dobu. Možná si koupila pojízdnou Volhu i s řidičem. :-D
Mimochodem, obdivuju Akheru, že to pokořila za tak krátkou dobu. Možná si koupila pojízdnou Volhu i s řidičem. :-D
Chuck: Musíš najít artefakt, co ti zvětšuje výdrž (škoda že nevím, jak se jmenuje, ale byl to jeden z těch vzácnějších). Pak je to pohoda. Nakonec tam byl ještě nějaký, který ti zvětšoval nosnost a víc jsem nepotřeboval. Na druhou stranu, nevím jak moc ten DMP upravuje původní hru, ale když jsem to hrál naposled, zase takové problémy jsem neměl... možná ze začátku, když jsem táhl asi 20 pušek a milion nábojů, abych je mohl prodat :D Pak jsem nemohl utéct ani těm blbým psům.
Bursoft: Prostředí je fajn, atmosféra výtečná, plnění byť i vedlejších úkolů také není špatné, ale pokud při plnění dalších úkolů chodíš jak tupoun stovky metrů (kolikrát mi připadá, že spíš kilometrů) chůzí raněného šneka, Tvůj hrdina se každou chvíli zadýchává jak kardiak, tak to je prostě totální otrava. Artefakt snad ani ještě nemám a to šmejdím jak se dá, nábojů plno, ale každou chvíli mi i tak dochází munice atd. atd. Konečná!
Chuck: Já si myslím, že Stalker je na dlouhé nudné zimní dny, kdy nemáš v plánu hrát nic jiného a máš na tu hru hromadu času. Když tě nechytne prostředí, asi nemá smysl se v tom trápit. Totiž je potřeba hodně plnit vedlejší mise, protože projít se základním arzenálem až na konec hry je téměř nemožné a hodně by ses trápil. Ale třeba tě to chytne víc, až budeš mít nějaké pořádné artefakty a zbraně a naučíš se nosit jenom to, co potřebuješ... s ákáčkem mě to taky nebavilo a to jsem ho měl dost dlouho.
Pokud máš možnost nos jeden samopal (jak jsem psal, jiný než AK nebo MP5 - prostě na silnější ráži), brokovnici (nejlépe poloautomat, ale ten je k dostání později, každopádně aspoň pumpovačku - dvouhlavňovky se zbav co nejrychleji) a to ti pro začátek stačí... později k tomu můžeš přihodit snipera třeba s 20 nábojema. Pak 10 lékárek, 10 obvazů, 10 antiradiačních pilulek a víc nepotřebuješ :D Hlavně vyhoď pistol, ty jsou nahovno...
Pokud máš možnost nos jeden samopal (jak jsem psal, jiný než AK nebo MP5 - prostě na silnější ráži), brokovnici (nejlépe poloautomat, ale ten je k dostání později, každopádně aspoň pumpovačku - dvouhlavňovky se zbav co nejrychleji) a to ti pro začátek stačí... později k tomu můžeš přihodit snipera třeba s 20 nábojema. Pak 10 lékárek, 10 obvazů, 10 antiradiačních pilulek a víc nepotřebuješ :D Hlavně vyhoď pistol, ty jsou nahovno...
Say: :-D Bez eXPů do vedlejších úkolů nelez.
Drolin: Tak já v té hře kvalitu vidím, ale ten pomalinký průběh, který asi většině připadá působivý, ocením možná tak na začátku, ale poté, co jsem prošel podzemí, mi připadá, že se to nikam neubírá. Nechci to procházet rychlostí blesku, ale být v roli turisty pro mě taky není to pravé. No uvidíme.